blåtimen Skrevet 1. februar 2018 #521 Skrevet 1. februar 2018 Frokost: en brødskive med vegansk skinke og agurk Lunsj: en brødskrive med vegetarpostei og agurk Middag: rester fra take out-thaimat+stekt tofu
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #522 Skrevet 1. februar 2018 Frokost: 40 gram havregryn laget til grøt. sukrin og kanel Lunsj:sunn eplemuffins med yoghurtis og nøtter. Middag: 1 kjøttkake med blomkål, brokkoli, gulrot og potet Mellom: 1 energikule med daddel, kakao, peanøttsmør, cashewnøtter, og masse greier Kveld: Husmann knekkebrød med skinkeost Anonymkode: 895f2...2d5
Silketeppe Skrevet 1. februar 2018 #523 Skrevet 1. februar 2018 Frokost: en YT sjokolademelk (dårlig matlyst på morgenen, men den gir litt energi) Lunsj: 2 nutrilett-barer (med et par timers mellomrom, er mye på farten på dagtid) og en Burn Zero Middag: en porsjon pasta penne med hjemmelaget vegetarbolognese og parmesan Kvelds: blir sikkert rugsprø med cottage cheese og syltetøy, eller et par riskaker med peanøttsmør.
Strikkagenser Skrevet 1. februar 2018 #524 Skrevet 1. februar 2018 Frokost: 14 havregrøt Lunsj: pastasalat med kylling Middag: toro spagetti med kjøttboller Mellom/kvelds: blodappelsin Mulig jeg unner meg en halv snickers til kvelds
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #525 Skrevet 1. februar 2018 30 minutter siden, Strikkagenser skrev: Frokost: 14 havregrøt Lunsj: pastasalat med kylling Middag: toro spagetti med kjøttboller Mellom/kvelds: blodappelsin Mulig jeg unner meg en halv snickers til kvelds Åh snickers! I tillegg står det sjokoladekake rett framfor meg på jobb. Anonymkode: 895f2...2d5
Strikkagenser Skrevet 1. februar 2018 #526 Skrevet 1. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh snickers! I tillegg står det sjokoladekake rett framfor meg på jobb. Anonymkode: 895f2...2d5 Sitter og ser på den nå.. bare redd for at jeg ikke klarer å stoppe etter en halv 🙊
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #527 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, Strikkagenser skrev: Sitter og ser på den nå.. bare redd for at jeg ikke klarer å stoppe etter en halv 🙊 Jeg holder meg hard 😂 Anonymkode: 895f2...2d5
Crizpo Skrevet 1. februar 2018 #528 Skrevet 1. februar 2018 (endret) Frokost: Havregryn med melk Lunsj: Salat med ost og skinke Mellom: Skyr Middag: En steinbitkake, litt ris og masse brokkoli og blomkål Kvelds: Tre speltlomper, to med stabburlaks og agurk, en med kyllingpålegg og filadelphiaost Endret 1. februar 2018 av Crizpo
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #529 Skrevet 1. februar 2018 6 brødskiver med gulost, 2 porsjoner tikka masala, 2 store glass oboy, og to kakestykker.... hehehe.... men jeg vil gjerne ned i vekt da, men dette er en jævlig dårlig uke 😂 Kanskje jeg kan få noen andre til å føle seg bedre i det minste? 😅 Anonymkode: a0aa6...575 1
Larandrea Skrevet 1. februar 2018 #530 Skrevet 1. februar 2018 Frokost: Knekkebrød med laks og spinat. Middag: Karbonader med grønnsaker. Før trening: Banan.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #531 Skrevet 1. februar 2018 Havregrøt Rett i koppen tomatsuppe En nocco med ananassmak 1 eple 4 knekkebrød med ost 2 porsjonsbiter med troika Anonymkode: 2c32f...926
blåtimen Skrevet 2. februar 2018 #532 Skrevet 2. februar 2018 Frokost: en brødskive med violife-ost+paprika og en pære Lunsj: en brødskive med vegetarpostei+agurk og et knekkebrød med violife-ost Middag: ris, linser, sursøt saus, brokkoli, blomkål og sukkererter
Larandrea Skrevet 2. februar 2018 #533 Skrevet 2. februar 2018 Frokost: Knekkebrød med ost. Kaffe til. Middag: Tre karbonader med masse grønnsaker.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #534 Skrevet 2. februar 2018 Frokost: supergrøt med dadler og kakao. Ikke godt Mellom: kokos cubes og tørket mango Lunsj:spelt brytenrød med skinke og paprika Middag:2 pizzastykkermed skinke Kos: kaffe med litt nøtteblanding En del kcal over Anonymkode: 895f2...2d5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #535 Skrevet 2. februar 2018 Frokost: Et fullkorns polarbrød md leverpostei og majones... + cola zero Lunsj: Et gulrotkake stykke og en kaffe mocca Middag: 3 små tacolefser som ikke var stappfulle + cola zero Kvelds: Godteri (potetetgull og sjokolade) + cola zero Har man lyst har man lov, har man vett lar man vær... så i mangel på vett ble dette menyen i dag Anonymkode: 303cd...522
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #536 Skrevet 2. februar 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: 6 brødskiver med gulost, 2 porsjoner tikka masala, 2 store glass oboy, og to kakestykker.... hehehe.... men jeg vil gjerne ned i vekt da, men dette er en jævlig dårlig uke 😂 Kanskje jeg kan få noen andre til å føle seg bedre i det minste? 😅 Anonymkode: a0aa6...575 Jeg hadde verre sprekk enn dette. C Vi er flere 😉 Anonymkode: 895f2...2d5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #537 Skrevet 3. februar 2018 Frokost: Havregrøt med 40 gram havregryn, sukrin/kanel. Lunsj: hjemmelaget blomkålsuppe,sunn eplemuffins og hjemmelaget yohurtis med mandler og honning. Middag: karbonade, agurk, tomat Snacks : et sukkerfritt rabarbradrops og 20 gram tørket mango Kveld: husmann knekkebrød med 20 gram prim. Anonymkode: 895f2...2d5
blåtimen Skrevet 3. februar 2018 #538 Skrevet 3. februar 2018 På 2.2.2018 den 16.36, blåtimen skrev: Frokost: en brødskive med violife-ost+paprika og en pære Lunsj: en brødskive med vegetarpostei+agurk og et knekkebrød med violife-ost Middag: ris, linser, sursøt saus, brokkoli, blomkål og sukkererter På kvelden endte jeg opp med å spise en god del sjokoladekake. I dag Frokost: en brødskive med vegetarpostei og agurk Lunsj: en brødskive med vegetarpostei på halve, violife-ost på andre + agurk og paprika Middag: 2 store biter hjemmelaget pizza med følgende på: ketchup uten sukker, violife-ost, kantarell, mais, paprika og en god del rømmedressing laget av Oatly iMat Fraiche+krydder+litt sukker Ser for meg at det blir en bit til i løpet av kvelden
Larandrea Skrevet 3. februar 2018 #539 Skrevet 3. februar 2018 Frokost: Omelett av tre egg med laks. Spinat og selleri ved siden av. Lunsj: Et knekkebrød med ost. Usøtet te. Middag: Kylling med grønnsaker.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #540 Skrevet 4. februar 2018 Tre små hjemmebakte skiver med røkelaks og eggerøre. Joghurt med solsikkefrø, kli og linfrø. Lasagne med sellerirotskiver istedet for pasta. Anonymkode: 0416f...4f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå