Gå til innhold

Nylig oppstartet vennskap brutt like raskt ned

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 7.5.2018 at 4:09 AM, Snabeltann said:

SYnes dette var et rart eksempel...? Synes det var ca 50-50 støtte begge kjønn... Lett blanding. Men det kommer kanskje an på hvem sine øyne som leser. Man vektlegger kanskje det man er mest interessert i selv? Confused... 

Av alt jeg skrev i innlegget, er det det du får ut.

Jeg må bare si: Gratulerer.

Og ja: helt enig: du ser 50/50, for DU vil se 50/50.

Jeg vurderte egentlig aldri å ta med det eksemplet, men tenkte: hm... siden disse forumbrukerne ikke vil ta seg bryet med å gå inn på en HVILKEN SOM HELST TRÅD og se at jenter hylles og gutter grilles, så MÅ jeg faktisk adressere at problemstillingen finnes, ja. Helt enig i det!

Men ja: er like enig i dette: hvorfor er det vanskelig å akseptere at tråder som er selvmotsigende fins?

Jeg har prøvd å gi dere et tilbud: søk på et forum etter en tråd der GUTTEN er den som ghoster: da blir jenta hyllet.

Igjen: det er opp til dere; men dere kan ikke si at ''tråden ikke fins'', hvis dere ikke gidder å lete selv.

Beviset mitt ligger i at dere nettopp ikke vil lete selv, og da sier at nei: slike tråder fins ikke. Haha :)

Anonymkode: 97775...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet ikke hvor mye vitenskapsteori du har, eller har hatt, på studiene dine, men du har tydelig ingen som helst kunnskap om begreper som dokumentasjon, bevis og bevisbyrde. 

Anonymkode: 1fe4f...2ac

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo et KVINNEforum, så er vel kanskje ikke så rart at kvinner gir kvinner mest medhold? Man kjenner seg selv best, og kan lett relatere seg til det kvinnen har opplevd fordi man kanskje har opplevd dette selv? Men syns mange er flinke til å se ulike sider av en sak. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

JEG BLIR USTABIL AV DENNE TRÅDEN! 

Derfor skriver jeg med CAPS LOCK! Inni mellom. 

Med store bokstaver: 

At noen ikke vil være venn med DEG, betyr ikke at de ikke er interessert i venner generelt! 

Hørte det samme fra en Tinderdate nylig, at jentene på Tinder var patetiske, alle sa de så etter vennskap eller noe mer, men når de hadde møtt han og det ikke funket så var det jo ingen som ville være venner med ham likevel, buhu! Så jentene var jo bare full i bullshit, må vite. Nei, det var de ikke, men om man møter en mann og innser at han er totalt i mot alt man ser i en partner og venn så er det ikke sånn at man er BUNDET til det man tidligere har sagt om at man ser etter venner. Jeg er da minst like kresen når det kommer til vennene mine som til en partner. På samme måte som man sier om en partner "Jeg vil heller være alene, enn å være med en jeg ikke passer sammen med". Det å si at man er ensom, og likevel ha litt krav til hvem man er venner med er ikke selvmotsigende, det handler om noe så grunnleggende som OVERLEVELSE (vil jeg påstå). For det å ha dårlige venner som gjør deg suicidal (!) ja ... det er jo ikke lurt. 

Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Ts, det handler ikke om kjønn. Det er flere menn som har svart i denne tråden. Dette handler beklageligvis om deg. Det er nok hardt å svelge, men sånn er det. Folk reagerer på deg, i denne tråden og i de to andre trådene du har vært aktiv i den siste tiden. Jenter du treffer reagerer sannsynligvis også. Jeg hadde lett ghostet deg for å si det sånn. 

Kan du linke til den tråden som ikke er linket til her fra før? Tenker dette er grei underholdning på en helligdag?

Endret av Stein-saks-papir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

denne?

Anonymkode: 03373...a23

Hehe, så TS er matentusiast? Spennende 🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 8.5.2018 den 16.34, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvor mye vitenskapsteori du har, eller har hatt, på studiene dine, men du har tydelig ingen som helst kunnskap om begreper som dokumentasjon, bevis og bevisbyrde. 

Ok! :)

På 8.5.2018 den 20.06, Snabeltann skrev:

Men det er jo et KVINNEforum, så er vel kanskje ikke så rart at kvinner gir kvinner mest medhold? Man kjenner seg selv best, og kan lett relatere seg til det kvinnen har opplevd fordi man kanskje har opplevd dette selv? Men syns mange er flinke til å se ulike sider av en sak. 

Det er merkelig å ikke se denne fordelingen her.

På 9.5.2018 den 23.28, Guidet Kvinne skrev:

Ts, det handler ikke om kjønn. Det er flere menn som har svart i denne tråden. Dette handler beklageligvis om deg. Det er nok hardt å svelge, men sånn er det. Folk reagerer på deg, i denne tråden og i de to andre trådene du har vært aktiv i den siste tiden. Jenter du treffer reagerer sannsynligvis også. Jeg hadde lett ghostet deg for å si det sånn. 

Det handler nok om kjønn.

Jeg har tilbudt dere å lese tråder hvor GUTTEN ghoser, og hva skjer da? JENTA blir hyllet.

Det at dere ikke vil lete etter disse trådene selv, er fortsatt ikke opp til mitt ansvar.

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har jo blitt litt kjent med deg i løpet de siste 6 månedene, TS. Det er ikke som om de som har lest tråden ikke har noe grunnlag å gi tilbakemeldinger på her.

Du kaster bort andre menneskers tid, svarer frekt og så forventer du at de skal være like hyggelige mot deg etterpå. Sånn fungerer ikke verden.

Anonymkode: 18d0b...7aa

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/8/2018 den 16.11, AnonymBruker skrev:

Igjen: det er opp til dere; men dere kan ikke si at ''tråden ikke fins'', hvis dere ikke gidder å lete selv.

Beviset mitt ligger i at dere nettopp ikke vil lete selv, og da sier at nei: slike tråder fins ikke. Haha :)

Jeg har lett. De finnes ikke. QED.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 13.5.2018 at 10:29 PM, AnonymBruker said:

Vi har jo blitt litt kjent med deg i løpet de siste 6 månedene, TS. Det er ikke som om de som har lest tråden ikke har noe grunnlag å gi tilbakemeldinger på her. Nei.

Du kaster bort andre menneskers tid, svarer frekt og så forventer du at de skal være like hyggelige mot deg etterpå. (...) Nei.

Anonymkode: 18d0b...7aa

On 14.5.2018 at 9:31 AM, AnonymBruker said:

Jo. Du kunne lært noe av disse tilbakemeldingene hadde du tatt dem til deg. Men du kommer aldri til å gjøre det, du er fastlåst i at alt alltid er vår feil, det er alltid vi som misforstår og du har alltid rett i alle dine tanker og konklusjoner. Dermed vil du ikke utvikle deg, fordi du tør ikke/klarer ikke ha selvinnsikt nok til å se og innrømme disse tingene. Du setter opp "alle andre tar feil/misforstår/har en agenda mot meg" som en forsvarsmekanisme for å slippe å se på deg selv.

Jeg holder tilbake info for å skjerme jenta: aksepteres det? Nei.

Jeg sier ikke jeg har rett i alle tanker og konklusjoner, nei? Men faktum er dette: jenta vet hva caset er. Jenta sitter på svaret. Så enkelt er det; og like enkelt er det når hun ikke vil svare og jeg da spørr etter det nest beste; altså lignende ''menneskers'' erfaringer med fortid, drama og depresjon.

Jeg får da svar fra ALLE ANDRE enn disse, og det de møter meg med er direkte personangrep mot meg som privatperson. Jeg har rapportert flere brukere her, for de er ikke til gjenstand for hverken svar på spørsmålet eller høflig forumetikkete, - og det vet de selv også (innerst inne: tror/ og håper jeg, ja).

Hvis jeg vet ved å slippe 90 % av infoen om jenta, så vil dere beklage og se helheten... altså: jeg var i situasjonen. Jeg har nok mer grunnlag enn dere til å si hva som har skjedd og hvert ord og bevegelse som ble utvekslet, ja? Eller er det slik at dere var i situasjonen? Det er godt gjort å ha 10 puslebrikker av 90, og se hva, hvorfor og hvordan. Bra! :)

On 14.5.2018 at 12:50 PM, MonsIvar said:

Jeg har lett. De finnes ikke. QED.

Du har ikke lett.

De finnes.

Men det er greit det, MonsIvar: jeg står ikke til ansvar for hva du ikke vil se etter: tipper du har funnet de og glatt ignorert å klikke deg inn på de, men greit det, vet du. Det står du selv til ansvar for, ja! :)

On 14.5.2018 at 12:51 PM, MonsIvar said:

Det du siterer er ikke et personangrep btw.

Hva mener du? Det direkte sitatet jeg viste til for å uttale meg om hvorfor jeg ikke quoter hvem som helst?

On 14.5.2018 at 2:54 PM, JaVel said:

Et råd, la tråden dø ut, altså ikke svar på TS sine innlegg.

Det er akkurat det jeg selv har anbefalt de, men de svarer jo?

Jeg ønsker svar fra 1 menneske: jenta som er tilfeldigvis eksempelet for å vite hennes årsak til hvorfor problemene hennes påvirker henne i sosiale relasjoner.

HUN ønsket venner. HUN forlater.

HUN liker ikke falske. HUN ER falsk.

HUN mister vennegjengen, VENNEGJENGEN består.

Jeg fikk ikke svar fra henne, for hun ghostet seg unna så pysete hun var!

Derfor:

De jeg da ønsket svar fra er de som aksepterer at:

Jeg holder tilbake info for å skjerme henne.

De aksepter trådens (dessverre) utgangspunkt.

De aksepterer trådens spørsmål.

Og de aksepterer faktisk at de selv må slite med fortid, drama og depresjon osv. for å faktisk kunne gi NEST BESTE svar, for jenta sitter jo reellt sett på det selve svaret, ja. Helt enig der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi kjenner deg mye bedre etter 6 mnd, enn du kjente jenta etter 2 treff. 

Også basert på at vi kjenner andre, som er som deg: så vet vi alt om deg.

Du vet alt om deprimerte basert på 2 treff med jenta, vi vet alt om deg basert på 6 mnd bortimot daglig relasjon.

Så ja, vi kjenner deg! Enig? Bra! 😊

Anonymkode: c1dfc...bbc

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg holder tilbake info for å skjerme jenta: aksepteres det? Nei.

Jeg sier ikke jeg har rett i alle tanker og konklusjoner, nei? Men faktum er dette: jenta vet hva caset er. Jenta sitter på svaret. Så enkelt er det; og like enkelt er det når hun ikke vil svare og jeg da spørr etter det nest beste; altså lignende ''menneskers'' erfaringer med fortid, drama og depresjon.

Jeg får da svar fra ALLE ANDRE enn disse, og det de møter meg med er direkte personangrep mot meg som privatperson. Jeg har rapportert flere brukere her, for de er ikke til gjenstand for hverken svar på spørsmålet eller høflig forumetikkete, - og det vet de selv også (innerst inne: tror/ og håper jeg, ja).

Jeg blåser i denne jenta. Det er ikke hennes tanker eller oppførsel jeg sikter til i mine kommentarer til deg og din manglende selvinnsikt. Den er basert utelukkende på din oppførsel og dine innlegg i denne tråden, ingenting som helst om hva denne jenta har sagt og gjort. Uansett om hun har sagt eller gjort noe helt forferdelig så forandrer det ikke en tøddel av mitt syn på det du har skrevet og hvordan du har oppført deg i denne tråden. Og det er hva jeg baserer mine innlegg på, og min oppfatning om at du mangler selvinnsikt og ikke evner til å se noe annet enn at du alltid har rett. Og jeg har fått bekreftet mine antagelser om deg i olivenolje-tråden, som jo i hvert fall ikke har noe med jenta å gjøre. Dette handler utelukkende om deg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blåser i denne jenta. Det er ikke hennes tanker eller oppførsel jeg sikter til i mine kommentarer til deg og din manglende selvinnsikt. Den er basert utelukkende på din oppførsel og dine innlegg i denne tråden, ingenting som helst om hva denne jenta har sagt og gjort. Uansett om hun har sagt eller gjort noe helt forferdelig så forandrer det ikke en tøddel av mitt syn på det du har skrevet og hvordan du har oppført deg i denne tråden. Og det er hva jeg baserer mine innlegg på, og min oppfatning om at du mangler selvinnsikt og ikke evner til å se noe annet enn at du alltid har rett. Og jeg har fått bekreftet mine antagelser om deg i olivenolje-tråden, som jo i hvert fall ikke har noe med jenta å gjøre. Dette handler utelukkende om deg.

Så enig!

Ts er tidenes besserwisser. 

Anonymkode: 03373...a23

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Wow! 2 treff (ikke engang date), 6 måneder og over 60 sider. Den jenta gjorde visst et stort inntrykk👍🏻😀

Anonymkode: b29c2...57f

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er for orienteringens del å skille mellom de depressive og de vanlige.

Var vel ikke akkurat det du gjorde. Du setter anførselstegn rundt mennesker.

Er det NOE forskningen har bevist og NOE dere selv har bekreftet er det dette:

Vet ikke om du bør snakke så høyt om forskning når du ikke greier å finne en eneste forskningsartikkel som støtter synet ditt.

Depressive handler annerledes enn vanlige. Depresjon påvirker faktisk fremgangsmåten  deres til sosiale relasjoner.

Og det er absolutt ingen på denne tråden som har sagt seg uenig i det. Det er ikke det som er premisset du har lagt ned.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som svarer TS i denne tråden,er som en gjeng sauer ;) . Hver gang tråden forsvinner fra side 1, så får trådstarter den aktiv igjen, folk svarer, så forsvinner den igjen fra side 1, TS får den aktiv igjen, folk svarer, tråden forsvinner igjen, etc, etc.

Anonymkode: 69723...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, personangrep, brukerdebatt og avsporinger, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...