Gå til innhold

Oslofolk


trude

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Beklager, jeg har dessverre ikke tid til å svare på spørsmålet ditt, jeg har det altfor travelt.

Men det var utrolig hyggelig å hilse på deg. Nå må jeg bare fikse meg litt før jeg skal ut på byen og møte alle de hippe vennene mine.

...

Oslofolk er forskjellige.

Oslo er ingen verdensby. Det er det som gjør den så fordømt sjarmerende. Oslo er en liten sak med mange mennesker som liker både den og hverandre, med bydeler som er små lokalsamfunn og med eksos og trikkeskinner og innflyttere og utflyttere og papirflyttere og jeg vetta søren.

Oslo er vennlig, mild, rar, søt og litt veslevoksen. Og helt super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Hadde tenkt til å flytte til Oslo til høsten for å studere jeg, men nå vet jeg ikke om jeg tør lenger :sjenert:

8)

Flytt heller til tr.heim. Der er det veldig bra studentmiljø!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest porselen

Oslofolk er som andre folk rundt omkring i landet, noen blir du lett kjent med og noen blir du aldri kjent med osv.

Husker da jeg flyttet fra byen og til bygda da jeg var tenåring, en jente i klassen hadde en katt som snek seg inn i kjelleren vår og dreit overalt. Og da jeg kommenterte det så fikk jeg beskjed om at katten iallfall hørte til der hun da..... det gikk seg til for vi ble bestevenninner etter hvert. Men jeg opplevde at det var mere mobbing på den skolen enn i byen der jeg flyttet fra. Så det finnes ingen absolutte sannheter om hverken by eller bygd, det er bare varianter av opplevelser. Bare ta tiden til hjelp og ikke døm alle ut ifra hvordan enkelte personer er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stressa av å være i Oslo jeg. :P Men det er en herlig by egentlig da. Folk er ikke mer overflatiske der enn andre steder! Heller ikke mer stressa! Kanskje noen, men det er jammen ikke alle! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...