Gå til innhold

Del din deal-breaker historie!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et par stykker jeg har skrevet med fra Tinder og på facebook over noen måneder og planlagt å møte, men så plutselig fikk jeg dickpic fra han ene, og han andre fikk jeg plutselig vite hadde samboer og barn.

Anonymkode: 0e031...e5c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første hjemmedate hos ham. Fin leilighet, om man kunne se bort fra at hele spisebordet var fullt av hauger med skitne klær, kjøkkenbenken full av skitten vask, salongbord fullt av tomme bokser og annet rot, og jeg kunne ikke se meg selv i speilet på badet, fordi det var så skittent. Jeg kunne ikke se bort fra det, og poff var han historie. Jeg investerer ikke tid og følelser i en gris! 

Anonymkode: 63fd3...088

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) når vi endelig skal ha sex og han vipper ut kuken og spør meg "er den ikke søt" helt uironisk. 

2) en annen ble alt for needy alt for fort. Trengte bekreftelse på at han var den eneste hele tiden. Jeg orker ikke. 

3) en tredje dro jeg hjem til på første date. Skittent rom i kollektiv, sengetøy som lukta svett hodebunn, svett pung og skiiiittent gulv. Faka en orgasme og stakk. 

4) den siste prøvde å trimme meg uten at jeg skjønte det. Greit at jeg har 5 kg ekstra, men da får du heller si det fremfor å bli sur hvis jeg ikke vil "løpe om kapp" med deg til butikken eller følge deg til postkassa hver eneste gang. Jeg er ikke dum. Boy bye!

5) tinderdate der vi egentlig hadde avtalt å bare ha sex, men da han kom på døra var han 160 høy og lukta som om han hadde jobba i skogen i to døgn. Jeg sa jeg fikk mensen. 

Anonymkode: 335a1...a51

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Tok "it" ut på 2 treff, og sa "her er den".

2. Sender meldinger og bilder, en del smilefjes, prøvde seg på et lite kyss- kan ikke kunsten å flørte.

3. Ble nedrent av oppmerksomhet og komplimanger.

4. Sinna mann.

5. Trodde han kunne styre og kontrollere meg.

6. Lavere enn forventet.

7. Er oppriktig interessert i en nå, men han får gå han også, klarer ikke å prate skikkelig med han.

8. Alt for liten penis.

9. Pen mann, men for listig og slu, han hadde dame ( jeg visste det ikke før telefonen kom ).

10. Psykopat, blir aldri voksen, umoden, men svært vakker.

11. Sa han ville slå meg.

12. Gir meg ikke space, blir nedjaktet.

13. Kunne ikke kunsten med å tenne meg.

14. Snakket nesten bare om kaker han likte.

15. Ingen sjarm, påtatt og overfladisk.

 

Ingen er god nok, jeg er vel ikke klar.

Anonymkode: 6edac...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Tok "it" ut på 2 treff, og sa "her er den".

2. Sender meldinger og bilder, en del smilefjes, prøvde seg på et lite kyss- kan ikke kunsten å flørte.

3. Ble nedrent av oppmerksomhet og komplimanger.

4. Sinna mann.

5. Trodde han kunne styre og kontrollere meg.

6. Lavere enn forventet.

7. Er oppriktig interessert i en nå, men han får gå han også, klarer ikke å prate skikkelig med han.

8. Alt for liten penis.

9. Pen mann, men for listig og slu, han hadde dame ( jeg visste det ikke før telefonen kom ).

10. Psykopat, blir aldri voksen, umoden, men svært vakker.

11. Sa han ville slå meg.

12. Gir meg ikke space, blir nedjaktet.

13. Kunne ikke kunsten med å tenne meg.

14. Snakket nesten bare om kaker han likte.

15. Ingen sjarm, påtatt og overfladisk.

 

Ingen er god nok, jeg er vel ikke klar.

Anonymkode: 6edac...ab8

16.Jeg glemte dickpick de LUXE.  ( han kan ikke forstå hvorfor jeg ikke vil besøke meg, han er "glad i meg"( og det uten og ha møtt meg ).

17.En nerd, lite sosiale antenner.

Anonymkode: 6edac...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

16.Jeg glemte dickpick de LUXE.  ( han kan ikke forstå hvorfor jeg ikke vil besøke han, han er "glad i meg"( og det uten og ha møtt meg ).

17.En nerd, lite sosiale antenner.

Anonymkode: 6edac...ab8

 

Anonymkode: 6edac...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fyr jeg datet for mange år siden sendte meg faktura etter en hyttetur han hadde invitert meg med på. Han sa han skulle handle mat også kunne jeg fikse vin. Merkelig sammensatt fyr viste det seg ; dritkjekk,  heavy utdannelse,  selvopptatt, slo til hunden sin flere ganger og maste om at jeg måtte møte sønnen hans fort som fy. Angret ganske kjapt på at jeg ble med. På fakturaen stod det bla mat, elektrisitet, stearinlys og ved. POFF POFF POFF

En annen jeg var på konsert med skalla ned en som stod foran oss fordi han mente han stod i veien med vilje..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en på tinder for noen år siden. Koselig fyr som straks var ferdig med master i jus og allerede hadde fått jobbtilbud. Ved siden av studiet var han fotograf og lidenskapelig opptatt av photoshop. Etter noen dater uten sex(jeg var ikke sikker på om jeg likte han godt nok), viste det seg at han på en morsom måte ville hinte om at han syntes det begynte å bli på tide. Derfor hadde han funnet et bikinibilde av meg på Facebook som var av min søster, bror, mitt barn og meg, og på det bildet hadde han photoshopet av meg bikinien, noe jeg så på som veldig upassende. Meg: "Er det virkelig lov å gjøre noe sånt?". Han: "Ja, det er det. Jeg studerer jus, så jeg vet". Jeg kastet et blikk til på bildet jeg hadde fått tilsendt og klarte bare ikke å godta det. Var noe ekstremt sårbart og feil med at jeg satt det naken sammen med familien min. Sa til han at jeg følte dette ble feil og at jeg ville kutte kontakten. Fikk til svar at han uansett syntes jeg var litt rar, jeg starte ikke på det, men fikk en beklagende melding senere. 

En annen man jeg også møtte via tinder, og denne likte jeg faktisk veldig godt. Vi var på noen dater og ente opp med å ha god sex flere ganger etterhvert. Han så ikke ut som typen til å ha flere damer parallelt. Jeg hadde sluttet å søke på tinder og tenkte jeg skulle se om han var en å satse på. Plutselig en dag fikk jeg melding: "Hvor mange ligger egentlig du med?". Meg: "Jeg ligger bare med deg. Hvorfor spør du om det? Hvor mange ligger du med?". Han svarer: "Tre med deg."  Jeg: "Her har vi visst misforstått hverandre, eller?". Han: "Jeg trodde det var vanlig på tinder og var sikker på at du gjorde det samme?". Jeg: "Dette er jo ødelagt. Ha det fint videre(litt såret)". 

Fikk melding senere hvor han sa unnskyld og spurte om vi kunne begynne med blanke ark. Det ville jeg ikke. 

Hva jeg har lært? Snakk om det hvis man vil være eksklusive. Naive meg tenkte det var noe som kom automatisk etter dater og sex. 

Anonymkode: d6d1c...611

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2017 den 10.22, AnonymBruker skrev:

ikke noe hun har gjort eller sagt, men jeg har ofte crushet på veldig pene damer jeg kjenner gjennom venner. så ser jeg de et par mnd senere etter å ha dagdrømmt om de lenge og de ser helt jevlig ut. litt trist at kvinner blir så vakker så fort, men samtidig forfaller like fort igjen. jeg har vertfall msitet totallt interessen for 3-4 kvinner på den måten

Anonymkode: aadc3...277

Tviler sterkt på at de forfalt voldsomt på 3 mnd med mindre de gikk på crack. 

Anonymkode: cb64b...339

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lenu skrev:

En fyr jeg datet for mange år siden sendte meg faktura etter en hyttetur han hadde invitert meg med på. Han sa han skulle handle mat også kunne jeg fikse vin. Merkelig sammensatt fyr viste det seg ; dritkjekk,  heavy utdannelse,  selvopptatt, slo til hunden sin flere ganger og maste om at jeg måtte møte sønnen hans fort som fy. Angret ganske kjapt på at jeg ble med. På fakturaen stod det bla mat, elektrisitet, stearinlys og ved. POFF POFF POFF

😀😁😂🤣🤑

Anonymkode: cb64b...339

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...