Gå til innhold

Del din deal-breaker historie!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang møtt noen du har crushet på (alt fra avstandsforelskelse til offisiell kjæreste), men så gjør/sier h*n noe som gjør at du mister helt interessen?

For min del møtte jeg nylig en fyr på en fest, snakka litt med han og han begynte å få litt følelser men så presterer han å fortelle en veldig drøy vits. Absolutt ikke min type humor. *Poff* - der forsvant følelsene helt. Var nesten litt merkelig :tongue:

Har dere noen lignende historier å dele? 

Anonymkode: a9036...849

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang møtt noen du har crushet på (alt fra avstandsforelskelse til offisiell kjæreste), men så gjør/sier h*n noe som gjør at du mister helt interessen?

For min del møtte jeg nylig en fyr på en fest, snakka litt med han og han begynte å få litt følelser men så presterer han å fortelle en veldig drøy vits. Absolutt ikke min type humor. *Poff* - der forsvant følelsene helt. Var nesten litt merkelig :tongue:

Har dere noen lignende historier å dele? 

Anonymkode: a9036...849

*jeg skal det stå :fnise:

Anonymkode: a9036...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som jeg begynte å falle for og hadde gått på flere stevnermøter med, han begynte å legge ut om at han hadde flere hundretusen i forbrukslån fordi han ville gi ekskona noe når de skilte seg. Poff, var ikke så interessert i han mer. 

Endret av SesameStreet
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en fyr som jeg datet en stund☺ Så blir han sur om jeg ikke skriver til han hver eneste dag, selv om han heller ikke skriver først.. Fikk en spydig mld her om dagen, i tillegg til antydninger om at han er redd for at jeg treffer andre. Har ikke gjort det siden jeg traff han. Sjalu typer får jeg oppi halsen. Poff....

Anonymkode: 91f18...874

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var en som lo av at kompisen hans hadde vært utro. Da forsvant alle følelser og respekt for han siden det sa veldig mye om hvordan syn han har på utroskap selv når han kan sitte å le av det som at det var kult og morsomt. 

Anonymkode: 14e60...811

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han var «typisk kreps». Mista jenteståtissen med en gang 😆

Anonymkode: c1c95...40d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chattet med en ganske sexy fyr på Tinder, kom relativt kjapt frem at han ikke likte homofile, da var det takk for seg. Sa klart i fra at det ikke var holdninger jeg støtter og slettet ham.

En annen kom jeg så langt som til å date, men han viste sjalu tendenser etter tre-fire dates, og var i tillegg i overkant glad i egen stemme. Han kunne snakke sammenhengende om seg selv i en halvtime, ren monolog (prøvde jo å komme med innspill, men han bare durte på) 😄. Ble for slitsomt. 

Siste virket helt oppegående på meldinger, men ansikt til ansikt var han bare merkelig. Han snakket veldig affektert og så ut som han hadde både botox i panna og fillers i leppene. Liker ikke stereotyper, men for å være ærlig ville jeg tippet han var homofil om jeg hadde møtt ham på byen. Han var også veldig usikker og spurte flere ganger om jeg syntes han så bra ut. Han sendte meldinger senere og virket fortsatt helt normal, skulle gjerne møtt den fyren som tydeligvis bodde inni ham, men det ble med en date.

Anonymkode: 020b2...ee3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han sa han var «typisk kreps». Mista jenteståtissen med en gang 😆

Anonymkode: c1c95...40d

Typiske krepser er omsorgsfulle og litt humørsyke, og så samler de på ting :Nikke:

Anonymkode: b4f88...40d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er sånn... "Jeg er ikke bra nok for deg"-opplegg. Det var en som dreiv på og sa at han ikke skjønte hva jeg så i han flere ganger, men den virkelige og endelige slutten på visa kom da han pirka borti overarmene mine mens vi lå i senga en gang og sa: "Pass på de der, hvis du legger på deg, så kan de bli skikkelig ekle". Yes. Det er gøy å ligge naken ved siden av en som er forhåndsbekymra for hvordan det skal gå med kroppen din. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg møtte en flott fyr og vi fikk skikkelig god stemning og han var skikkelig gentleman og omsorgsfull så da han ba meg på date sa jeg selvsagt ja. På andre date kommer han hjem til meg. Vi kliner og kysser og jeg er skikkelig gira, fy for en flott fyr liksom! Han får meg til å føle meg så bra i hele meg jo! :hjerte: På et tidspunkt setter jeg meg overskrevs ham på sofaen og vi gnir oss mot hverandre, han begynner å ta på meg utenpå strømpebuksa, og jeg lever meg inn i det. Han er flink, evt. jeg er bare blendet av forelskelse og opprømthet! Så jeg kommer. Jepp, jeg kommer på andre date, av at han tar på meg utenpå strømpebuksa. Jeg lager jo litt lyd som vanlig er, og gjemmer hodet mitt i nakken hans når det går for meg. 

... Og så sier han "eh, hva- eh ... hva skjedde nå? Hva faen! Kom du? Kødder du? Kom du?". Ikke på en sånn slå-seg-på-brystet-jeg-er-fornøyd-med-meg-selv-måte. Men på en sånn "Hva i helvete driver du med ditt skitne kvinnemenneske?"-våger-du-å-komme-det-er-sært-og-rart-og-ekkelt-at-du-kommer-måte. Så ja, dealbreaker. Jeg går ikke videre med noen som shamer min seksualitet enten de er gentleman eller ikke. Å reagere med sinne og irritasjon for at du får jenta du liker til å komme er bare helt blåst. 

PS: Dette er en fiktiv historie. Men det er likevel blåst, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk forbi et lesbisk par som kysset, og da gikk han bort til dem og ropte "slutt med det der!" Ble helt satt ut, på toppen av det hele er jeg bifil selv😂 samme person sa også at man ikke måtte ta forhold så seriøst, og sa indirekte at utroskap var greit. Jeg ghosta relativt raskt for å si det slik.

Anonymkode: 9ede0...aea

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten min (kvinne) ble plutselig hånlig og nedlatende overfor meg. Det var bom stopp for min del. Burde ha dumpa henne der og da. Det verste er at hun ikke forsto at hun fremsto på den måten (konfronterte henne med det senere). 

Vi dater ikke lengre for å si det sånn... :nordvesta:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja..

Møtte en fyr fra Tinder, han var 34(?) og jeg var 24. Han hadde absolutt alt på stell, både hus, bil, jobb og var en relativt ålreit type. Vi var på restaurante første daten og det var forsåvidt hyggelig. Andre daten så var vi hjemme hos han og skulle se en film.

Jeg ble litt satt ut når jeg kom inn til han, alt virket så feilfritt, og alle møblene i mahogany skulle matche hverandre. Alt fra spisegruppe, stuebord til vitrineskap.  Men det var jo på en måte fint også, men for fancy for min smak.

Fikk servert brus i noe krystallglass lignende stettglass med bordskåner. Fikk etterhvert en omvisning i huset og hvorpå han til slutt spurte om dette var et sted jeg kunne tenke meg og bodd?? - Jeg ble litt paff så jeg svarte bare, Tja det kan jo hende det. 

Så kom vi inn på samtale barn, tror det var han som startet den samtalen, og lurte på når jeg kunne ønske meg barn. Hallo, dette var 2 date.. Etter enda en liten stund så toppet han hele samtalen og ødela det siste lille jeg hadde igjen av interesse for han med å spørre om på hvilken date jeg mente at sex var aktuelt? Og jeg måtte bare gi beskjed når jeg hadde lyst? Ehm, hallo? Sånt skjer naturlig av seg selv viss det er stemning for det, man planlegger ikke det. 

Han kjørte meg hjem, og utenfor hos meg så spurte han om han kunne kysse meg, og før jeg rakk å svare så fikk jeg et kyss (!) Jeg brøt ut "dette var kleint da", noe han ikke syns det var.

Senere den dagen så MÅTTE jeg sende en melding til han å spørre om han hadde hatt noe forhold tidligere og om han var jomfru, fordi alle signaler og det han sa tilsa det. Hadde vist hatt et forhold tidligere..

Han her hadde ikke noen antenner når det kom til damer. Sa pent og på en hyggelig måte til han at jeg ikke følte noe kjemi. 

 

Anonymkode: 16c7f...437

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mista helt boneren for ei dame etter første gang vi hadde sex og hun luktet akkurat som min mormor

Anonymkode: 6a5ee...02f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe hun har gjort eller sagt, men jeg har ofte crushet på veldig pene damer jeg kjenner gjennom venner. så ser jeg de et par mnd senere etter å ha dagdrømmt om de lenge og de ser helt jevlig ut. litt trist at kvinner blir så vakker så fort, men samtidig forfaller like fort igjen. jeg har vertfall msitet totallt interessen for 3-4 kvinner på den måten

Anonymkode: aadc3...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja..

Møtte en fyr fra Tinder, han var 34(?) og jeg var 24. Han hadde absolutt alt på stell, både hus, bil, jobb og var en relativt ålreit type. Vi var på restaurante første daten og det var forsåvidt hyggelig. Andre daten så var vi hjemme hos han og skulle se en film.

Jeg ble litt satt ut når jeg kom inn til han, alt virket så feilfritt, og alle møblene i mahogany skulle matche hverandre. Alt fra spisegruppe, stuebord til vitrineskap.  Men det var jo på en måte fint også, men for fancy for min smak.

Fikk servert brus i noe krystallglass lignende stettglass med bordskåner. Fikk etterhvert en omvisning i huset og hvorpå han til slutt spurte om dette var et sted jeg kunne tenke meg og bodd?? - Jeg ble litt paff så jeg svarte bare, Tja det kan jo hende det. 

Så kom vi inn på samtale barn, tror det var han som startet den samtalen, og lurte på når jeg kunne ønske meg barn. Hallo, dette var 2 date.. Etter enda en liten stund så toppet han hele samtalen og ødela det siste lille jeg hadde igjen av interesse for han med å spørre om på hvilken date jeg mente at sex var aktuelt? Og jeg måtte bare gi beskjed når jeg hadde lyst? Ehm, hallo? Sånt skjer naturlig av seg selv viss det er stemning for det, man planlegger ikke det. 

Han kjørte meg hjem, og utenfor hos meg så spurte han om han kunne kysse meg, og før jeg rakk å svare så fikk jeg et kyss (!) Jeg brøt ut "dette var kleint da", noe han ikke syns det var.

Senere den dagen så MÅTTE jeg sende en melding til han å spørre om han hadde hatt noe forhold tidligere og om han var jomfru, fordi alle signaler og det han sa tilsa det. Hadde vist hatt et forhold tidligere..

Han her hadde ikke noen antenner når det kom til damer. Sa pent og på en hyggelig måte til han at jeg ikke følte noe kjemi. 

 

Anonymkode: 16c7f...437

han var litt rar ja, men du kan jo ikke si at han ikke har antenner når du selv ikke har det . hvem i huleste sier " dette var kleint da " etter at daten din kysset deg spontant. det skal liksom være fint og du ødelagte det med din merkelige oppførsel

Anonymkode: aadc3...277

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matcha med en på Tinder og det kom frem at han hang her inne. Unmatcha umiddelbart :link:

Anonymkode: 14e60...811

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som diskuterte datinga med kompisen istedenfor den han data. Ble særlig feil når jeg befant meg i samme rom.

En jeg crushet på i noen år, først var vi begge sjenerte og stille. Så begynte han å snakke og være slik jeg ønska. Med venninnene mine og aldri meg. Og siden jeg ikke vil ha noen som snakker med alle andre og ignorerer meg da mista jeg all interesse for han. Jeg skjulte ikke at jeg var interessert akkurat selv om jeg aldri sa det, så hvorfor behandle meg som om jeg var spedalsk?

Anonymkode: ee6fa...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr på godt over 40 som gang på gang måtte fortelle meg hvor forferdelig det var å se to gutter på byen kysse. Ellers var det bare småting her og der som bare gav meg avsmak. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...