Gå til innhold

Del din deal-breaker historie!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

en jeg datet så ikke problemet med at han fortsatt bodde med eksen og hadde ingen planer om flytte ut.

 

 

Anonymkode: a1a3a...158

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

en jeg datet så ikke problemet med at han fortsatt bodde med eksen og hadde ingen planer om flytte ut.

Anonymkode: a1a3a...158

:rulle:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amanda87

Når han satt og skrøt åpenlyst foran meg til kameraten sin at det var like før han hadde gått på bordell i utlandet, men at kompisen hadde stoppet han. Så kult azz.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg er så heldig at jeg synes det er skikkelig turn-off med folk som ikke er single. Hvis det er ei jeg har et godt øye til og så ser jeg på FB eller IRL at hun har kjøreste, da forsvinner interessen med en gang. Jeg synes det er en veldig praktisk egenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mine dealbreakere:

  • Han sluttet å dusje og barbere seg noen uker inn i datingen. Pusset ikke tenner, vasket seg ikke på hendene o.l. Jeg mistenkte depresjon, men det kom etterhvert frem at han ikke skjønte hvorfor han måtte "stresse sånn" med det når han praktisk talt hadde dame (altså meg).
  • Vi var på 3. date hjemme hos han, og han satte på sin favorittserie Dag (norsk serie med Atle Antonsen). Han kommenterte under en av scenene fra parterapien at han var så glad for at vi ikke hadde slike problemer og at han følte seg som verdens heldigste mann som hadde funnet en dame som var "chill". Dette var 3. date. Virket ikke som han forsto at de som går i parterapi gjerne har vært sammen noen år og har vært gjennom en del hverdager sammen. Dette viste seg å være første tegn på at han aldri før hadde vært i et forhold og ikke ante hva det innebar, han var 40 og jeg orka rett og slett ikke (med andre ord så likte jeg han ikke godt nok).
  • Ekstremt dårlig sex, og da mener jeg hårreisende dårlig sex. Det var så grusomt at jeg fortsatt grøsser. Vi hadde null kjemi og det går visst ikke an å trylle frem seksuell kjemi heller gitt.

Anonymkode: 9ed43...7ab

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.11.2017 den 20.59, AnonymBruker skrev:

Han sa han var «typisk kreps». Mista jenteståtissen med en gang 😆

Anonymkode: c1c95...40d

Typisk kreps? Hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2017 den 23.30, Walkingdead skrev:

Var en fyr som prøvde å ligge med meg ved å fortelle om seg selv og grine. Han fikk ligge på madrass.

ja, en mann kan jo ikke grine sant ? det er fyfy menn skal være tøffe 24/7 å vise følelser er ikke greit ?

Anonymkode: aadc3...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, en mann kan jo ikke grine sant ? det er fyfy menn skal være tøffe 24/7 å vise følelser er ikke greit ?

Anonymkode: aadc3...277

Nei, menn må vise så mye følelser de vil for min del, men min trøstemetode er ikke å sexe. Jeg tenner ikke på grining, men jeg kan ta meg av dem på andre måter.

Endret av Walkingdead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2017 den 23.04, Rainstorm skrev:

Jeg møtte en flott fyr og vi fikk skikkelig god stemning og han var skikkelig gentleman og omsorgsfull så da han ba meg på date sa jeg selvsagt ja. På andre date kommer han hjem til meg. Vi kliner og kysser og jeg er skikkelig gira, fy for en flott fyr liksom! Han får meg til å føle meg så bra i hele meg jo! :hjerte: På et tidspunkt setter jeg meg overskrevs ham på sofaen og vi gnir oss mot hverandre, han begynner å ta på meg utenpå strømpebuksa, og jeg lever meg inn i det. Han er flink, evt. jeg er bare blendet av forelskelse og opprømthet! Så jeg kommer. Jepp, jeg kommer på andre date, av at han tar på meg utenpå strømpebuksa. Jeg lager jo litt lyd som vanlig er, og gjemmer hodet mitt i nakken hans når det går for meg. 

... Og så sier han "eh, hva- eh ... hva skjedde nå? Hva faen! Kom du? Kødder du? Kom du?". Ikke på en sånn slå-seg-på-brystet-jeg-er-fornøyd-med-meg-selv-måte. Men på en sånn "Hva i helvete driver du med ditt skitne kvinnemenneske?"-våger-du-å-komme-det-er-sært-og-rart-og-ekkelt-at-du-kommer-måte. Så ja, dealbreaker. Jeg går ikke videre med noen som shamer min seksualitet enten de er gentleman eller ikke. Å reagere med sinne og irritasjon for at du får jenta du liker til å komme er bare helt blåst. 

PS: Dette er en fiktiv historie. Men det er likevel blåst, altså. 

Å hærlighet for en dust😳😳 Hadde det vært eg hadde jeg spurt var så lettantennelig.....så hadde jeg fått av deg strømpebuksa og......😜😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det første han gjorde da vi møttes for første gang var å gjette vekta mi, og bomme. Men ikke bare bomma han, han gjetta at jeg veide mye mer enn jeg faktisk gjorde. Hva faen er det for et sjekketriks liksom.

Anonymkode: f0ecc...3c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, _Mayhem_ skrev:

Typisk kreps? Hva betyr det?

Nei hvem vet 😅 Stjernetegn da vettu.

Anonymkode: c1c95...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han syntes det var helt normalt å pule horer i Thailand og Amsterdam og ble sjokka når jeg ble sjokka. Byeeee! 

Anonymkode: 158c5...d1d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig betatt av en fyr. En kveld vi gikk tur snakket jeg om å reise til Asia og han sa "at det hadde han alltid hatt så lyst til, og han og kompisen ville dit å pule horer". Jeg trodde først han kødda, så jeg lo. Han var vist gravalvorlig. *poff*

Anonymkode: 43c09...b83

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En som jeg hadde møtt en gang, blitt invitert på date, jeg sa ja. Ble venner på Facebook før første date. 

På Facebook svarte han på en link sophie Elise hadde lagt ut, typ "kommenter hvis du vil at jeg skal legge deg til på Snapchat". Hvor han legger Snapchat nicket sitt som svar. 

Han hørte aldri fra meg igjen.

Ellers så er det deal breaker hvis de legger meg til på Feks Snapchat, og deres nick er xxxpusen eller nesten alle nick som ikke er en variant av navn eller etternavn. Hvorfor være anonym på Snapchat?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr jeg crushet veldig på ville ha meg på besøk sent på kvelden. Vi dirtysnappen litt, og jeg ble helt i hundre. Det gikk fort over da han presterer å skrive "Tissen din vil leke med tissen min. La henne." :overrasket::overrasket:

For det første, ikke personifiser vaginaen min. Og hvilken voksen mann tror "tissen" er en sexy betegnelse for kjønnsorganet sitt?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, sjallabajs skrev:

En fyr jeg crushet veldig på ville ha meg på besøk sent på kvelden. Vi dirtysnappen litt, og jeg ble helt i hundre. Det gikk fort over da han presterer å skrive "Tissen din vil leke med tissen min. La henne." :overrasket::overrasket:

For det første, ikke personifiser vaginaen min. Og hvilken voksen mann tror "tissen" er en sexy betegnelse for kjønnsorganet sitt?

😂😂😂

Anonymkode: 9ede0...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene hadde kommet med såpass nedrige kommentarer angående menn, at jeg begynte å lure på hvorfor i det hele tatt hun datet meg. Nummer to hadde vist meg en "morsom" chat mellom henne og venninna si, som gjorde det åpenbart at jeg ikke var i hennes målgruppe. Og ei tredje var regelrett antisemittisk.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...