AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #101 Skrevet 6. januar 2018 18 timer siden, wish177 skrev: Hun likte personligheten min, vi snakket sammen hverdag før møtet. og hun fortalte meg. Selv om man har blitt kjent på nett og liker hverandre der kan det likevel bli personlighetskræsj når man møtes i virkeligheten. Har opplevd det selv. Internett og virkelighet er to forskjellige ting. Det er lett å bli skuffet. Tror ingenting på at høyden din var utslagsfaktoren her, så fremt du ikke løy om hvor høy du var. Anonymkode: 3fa8e...137 4
wish177 Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #102 Skrevet 6. januar 2018 jeg løy ikke om høyden min til henne. og hun sa det direkte til meg at jeg var for lav.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #103 Skrevet 6. januar 2018 Jeg datet en periode en mann som var litt lavere enn meg. Hadde jeg på meg høye heler ble det kommentert. Og det var da mine vanlige støvletter. Det var hel på, men ikke sånne veldig høye som typ festpumpsene. Ble irritert. Er man lav som mann og dater en dame som er like høy så må hun få lov å ha på sko. Uansett. Det var en digresjon. Poenget er at jeg brydde meg ikke om høyden hans. Vi er begge rundt 167. Han var vel litt lavere. Men jeg forstår deg. Har lave venninner som vil date veldig høye menn. Men det finnes ei for deg også. Ikke gi opp. Kjenner et par hvor damen er høyere og større. Anonymkode: 9f917...dc5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #104 Skrevet 6. januar 2018 15 minutter siden, wish177 skrev: jeg løy ikke om høyden min til henne. og hun sa det direkte til meg at jeg var for lav. kanskje gå videre da, og ikke henge seg sånn opp i høyden sin.. Anonymkode: 7044d...0cc
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #105 Skrevet 6. januar 2018 På 5.11.2017 den 17.48, AnonymBruker skrev: For to år siden var du 174 høy. Hvordan kan det ha seg? Anonymkode: 5d9f4...aea Pubertet og modning kan gjøre mye for en "mann"! #wish har vel gjennomgått stemmeskiftet og har vokst fra å være 12 år til å bli fjortis. Imponerende! Anonymkode: 93801...59d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #106 Skrevet 7. januar 2018 12 timer siden, wish177 skrev: jeg løy ikke om høyden min til henne. og hun sa det direkte til meg at jeg var for lav. Du ser vel selv at det du sier der er en selvmotsigelse? Det gir ingen mening. Anonymkode: 3fa8e...137
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #107 Skrevet 7. januar 2018 Uff... enig med deg. Lave jenter er det værste jeg ser. Nå skal ikke jeg som er 1.90 klage da, hehe. Men lange modell-høye kropper er myye finere enn små barnefigurer Anonymkode: 74fbd...db6
wish177 Skrevet 9. januar 2018 Forfatter #108 Skrevet 9. januar 2018 Grunnen til jeg skrev 1.74 er fordi jeg hadde planer om å ta en operasjon. men ombestemte meg pga livsfarlige risikoer. i tillegg så er det urelevant nå. Poenget er at vi snakket sammen i 2 måneder, jeg nevnte hvor høy jeg var til henne flere ganger før vi møtte og hun hadde ikke noe problem med det. men etter møte vårt så hadde hun brått problem med høyden og nevnte det flere ganger. Hun sa alt var bra, men det var bare høyden som plaget henne. Hun var jo ikke akkurat perfekt selv, men jeg brydde meg ikke om det, fordi hun hadde en fin personlighet, trodde jeg ihvertfall. jeg snakket jo med henne par ganger uten å vite hvordan hun så ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå