Gjest DuVetHvem Skrevet 12. november 2017 #81 Skrevet 12. november 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Anbefaler at du lærer forskjellen mellom "prinsipper og moral" og dine egne fordommer / pisspreik.. Anonymkode: f0ff6...424 Lol ok Sikkert derfor kvinner glitrer med sitt fravær i de arenaene som omhandler prinsipper i arbeidslivet, og dominerer de hvor det omhandler følelser og mellommenneskelige relasjoner. Uskyldig til det motsatte er bevist er jo et prinsipp kvinner ikke skjønner. Spesielt i saker som omhandler trakassering / voldtekt. Det er følelser som rår.
wish177 Skrevet 23. november 2017 Forfatter #82 Skrevet 23. november 2017 Følelser bestemmer alt for kvinner, logikk har dessverre liten rom hos dem når det gjelder å velge en partner. Samme med høyde og vekt, det er greit å avvise gutter pga høyden, men hvis menn avviser jenter pga vekten så blir det sett på som en dårlig grunn til å avvise dem. Noe som ikke gir noe mening men det skjer, og det er ikke noe hemmelighet. For oss som er lave og bli avvist pga det er akkurat som å si at det spiller ikke noe rolle hvor god person du er, hvor hard du jobber, hvor mange hjelper, så lengde du er født for å være lav så vil du bli avvist.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #83 Skrevet 23. november 2017 2 timer siden, wish177 skrev: Følelser bestemmer alt for kvinner, logikk har dessverre liten rom hos dem når det gjelder å velge en partner. Samme med høyde og vekt, det er greit å avvise gutter pga høyden, men hvis menn avviser jenter pga vekten så blir det sett på som en dårlig grunn til å avvise dem. Noe som ikke gir noe mening men det skjer, og det er ikke noe hemmelighet. For oss som er lave og bli avvist pga det er akkurat som å si at det spiller ikke noe rolle hvor god person du er, hvor hard du jobber, hvor mange hjelper, så lengde du er født for å være lav så vil du bli avvist. Oida, det var da voldsomt. Mye følelser i sving skjønner jeg? Jeg dater en på 168 akkurat nå. Hva sier det om meg? Eller ham? Anonymkode: 3fa8e...137 1
Xcase33 Skrevet 23. november 2017 #84 Skrevet 23. november 2017 On 5.11.2017 at 1:24 PM, wish177 said: Hvor stor rolle spiller høyde i singelmarkedet? Jeg er ca 162 høy 22 år gammel. Jeg føler at vi som er laver kommer oss aldri noen steder, spiller ikke noe rolle hvor hard vi prøver og jobber, er mann født lav så er du for alltid tapt i det markedet. hva syns dere? Damer er ikke særlig visuelle av seg - så lenge du har #game og kan gi henne en emosjonell bergogdalbane så er du i mål. Bare se hvor mange Norske damer som faller som fluer for de der små spinkle utlendingene uten belte? Høye Norske menn er bare kjedelige og du vil stille langt bedre enn dem uanz.
wish177 Skrevet 24. november 2017 Forfatter #85 Skrevet 24. november 2017 "Oida, det var da voldsomt. Mye følelser i sving skjønner jeg? Jeg dater en på 168 akkurat nå. Hva sier det om meg? Eller ham?" Det kommer an på hvor høy du er også
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #86 Skrevet 24. november 2017 1 time siden, wish177 skrev: "Oida, det var da voldsomt. Mye følelser i sving skjønner jeg? Jeg dater en på 168 akkurat nå. Hva sier det om meg? Eller ham?" Det kommer an på hvor høy du er også Jeg er 170. Anonymkode: 3fa8e...137 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #87 Skrevet 24. november 2017 @wish177, jeg har spurt deg tidligere i tråden hvordan det kan ha seg at du i denne tråden er 162, mens du i en annen tråd er 174. Kan du forklare det? Du har krympet tolv cm på to år? Anonymkode: 5d9f4...aea 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #88 Skrevet 24. november 2017 Hvis man har selvtilitt spiller høyde ingen rolle. Hvis man skjemmes merkes det godt, så jobb heller med selvtilitt. Anonymkode: 907e5...cca
wish177 Skrevet 22. desember 2017 Forfatter #89 Skrevet 22. desember 2017 På 24.11.2017 den 10.45, AnonymBruker skrev: Hvis man har selvtilitt spiller høyde ingen rolle. Hvis man skjemmes merkes det godt, så jobb heller med selvtilitt. Anonymkode: 907e5...cca Det er totalt bullshit. Men den logikken så ville det ha vært flere lave menn med høye damer.
aiba Skrevet 22. desember 2017 #90 Skrevet 22. desember 2017 På 5.11.2017 den 15.47, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er dobbeltstandard akkurat. Men jeg har også merket meg at de laveste kvinnene virker særlig opphengt i at mannen skal være skikkelig høy - typ dame på 160 med mann på 190. De ser jo ofte latterlige ut sammen, på avstand gjerne som om mannen leier på datteren sin. Men jeg tror dette er noe de lave kvinnene gjør for å kompensere for egen (manglende) høyde. De har kanskje alltid hatt komplekser for å være lave, og kompenserer derfor ved å ha en høy mann. Hilsen høy kvinne Anonymkode: b716d...42d Feil. Høye menn er kjekkeste enkelt og greit. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #91 Skrevet 22. desember 2017 Faller mer for lave menn enn høye. Føler at jeg har gjentatt meg selv ganske mange ganger angående det her, men den derre "høy, mørk og kjekk" er rimelig utdatert for min del. Morra mi er sånn, men jeg ELSKER LAVE MENN. Og det beste av alt er at man slipper kink i nakkken når man skal kline, men kan se hverandre i øynene når man hopper til sengs. Kjempekoselig. Anonymkode: a2b68...3d9
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #92 Skrevet 22. desember 2017 Jeg er 188cm høy mann og liker lave damer. Deilig å tenke på at de kan dingle på pikken min Anonymkode: a0224...ba1
putaz Skrevet 22. desember 2017 #93 Skrevet 22. desember 2017 min bestefar var 161 og min bestemor var 168 så det finnes håp TS
Lexicon Skrevet 22. desember 2017 #94 Skrevet 22. desember 2017 En ting er såfall sikkert og det er at majoriteten vil se på det som usexy å bære seg over høyden sin let it go yoh
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #95 Skrevet 23. desember 2017 Jeg er 148 cm så kanskje det ikke gjelder, men eksen min var også rundt 162 cm. For meg gjelder ikke høyden så mye, så lenge personligheten er bra og kroppen er også normalvektig. Mange kvinner ser også mye på personlighet forhold til utseende, men så klart finnes det også jo kvinner som er fokusert på høyden og. Anonymkode: d8614...f49
wish177 Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #96 Skrevet 5. januar 2018 (endret) ..... Endret 25. januar 2018 av wish177
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #97 Skrevet 5. januar 2018 21 minutter siden, wish177 skrev: Jeg snakket med en jente ca 2 måneder. Jeg fortalte henne hvor høy jeg var, hun virket Ok med det. Men etter vår første møte så ble hun helt stum. ikke en eneste melding eller noe form for kontakt. Hun fortalte meg at hun ikke følte seg klar for en forhold brått. i de månedene vi pratet om så pratet hvordan forholdet vårt burde være og hvordan vår framtid skulle bli. Men etter møtet vårt så var det ikke noe håp. Hun blokkerte meg etterhvert overalt. Jeg følte meg hjerteskjærende, det følte ut som om noen tok og stakk en kniv i hjerte mitt. Det er som om det spiller ikke noe rolle hvor god personlighet jeg har eller hvor god menneske jeg er. Så lenge jeg er født lav så er det ikke noe håp og jeg kan ikke gjøre noe med det. Det er hva jeg føler som en person, alt ser ut til å handle om høyden min, all den arbeidet jeg gjør spiller ikke noe rolle i det samfunnet vi lever i. Jeg har til og med tenkt på selvmord flere ganger. Hvorfor tror du grunnen var høyden din? Kanskje det var personligheten din? Kanskje det var noe helt annet? Det høres ut som mye av virkelighetsforståelsen din bare foregår inne i ditt eget hode. Anonymkode: 3fa8e...137 1
wish177 Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #98 Skrevet 5. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du grunnen var høyden din? Kanskje det var personligheten din? Kanskje det var noe helt annet? Det høres ut som mye av virkelighetsforståelsen din bare foregår inne i ditt eget hode. Anonymkode: 3fa8e...137 Hun likte personligheten min, vi snakket sammen hverdag før møtet. og hun fortalte meg.
Indigo88 Skrevet 6. januar 2018 #99 Skrevet 6. januar 2018 Jeg dater for tiden en fyr på 1,66 - to cm mindre enn meg. Fineste og herligste mannen jeg har møtt! Jeg tror for noen damer har høyde noe å si, for andre ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #100 Skrevet 6. januar 2018 14 timer siden, wish177 skrev: Jeg snakket med en jente ca 2 måneder. Jeg fortalte henne hvor høy jeg var, hun virket Ok med det. Men etter vår første møte så ble hun helt stum. ikke en eneste melding eller noe form for kontakt. Hun fortalte meg at hun ikke følte seg klar for en forhold brått. i de månedene vi pratet om så pratet hvordan forholdet vårt burde være og hvordan vår framtid skulle bli. Men etter møtet vårt så var det ikke noe håp. Hun blokkerte meg etterhvert overalt. Jeg følte meg hjerteskjærende, det følte ut som om noen tok og stakk en kniv i hjerte mitt. Det er som om det spiller ikke noe rolle hvor god personlighet jeg har eller hvor god menneske jeg er. Så lenge jeg er født lav så er det ikke noe håp og jeg kan ikke gjøre noe med det. Det er hva jeg føler som en person, alt ser ut til å handle om høyden min, all den arbeidet jeg gjør spiller ikke noe rolle i det samfunnet vi lever i. Jeg har til og med tenkt på selvmord flere ganger. Dette er problemet med slike som deg. Du tror at alt sirkulerer rundt høyden din. Ettersom hun aksepterte høyden din før dere traff hverandre kan jo ikke dette være grunnen til at hun ikke ønsket å ta det videre (med mindre du løy om høyden din som du blant annet har gjort tidligere her på forumet). Da har det garantert noe med andre aspekter ved deg, eller generelt kjemien mellom dere. Usikre menn som setter seg selv i en offerposisjon på grunn av egen høyde er ekstremt uattraktivt. Anonymkode: a5820...840 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå