AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #21 Skrevet 5. november 2017 2 timer siden, wish177 skrev: Når menn blir avlyst pga høyden så er det greit, men når menn avlyser kvinner pga vekta demmes så blir man sett på som en drittsekk...... Alle har vel lov til å ha preferanser, hva er det du snakker om? De tilfellene menn får litt drittsekkstempel av å avvise en tykk dame, er vel i tilfeller der dama har født hans barn, og etter dette ikke er like slank som hun var tidligere. Det er da ingen menn som plutselig mister ti cm på høyden midt i et forhold :D Mener du at lave menn skal kvoteres inn i ekteskap eller? Virker sånn. Hilsen høy, slank kvinne Anonymkode: b716d...42d 7
Gjest JudasPriest Skrevet 5. november 2017 #22 Skrevet 5. november 2017 (endret) 🦉 Endret 6. november 2017 av JudasPriest 🦉
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #23 Skrevet 5. november 2017 1 time siden, DuVetHvem skrev: Jepp TS, du må lære deg hva som er sosialt akseptert og aldri si noe annet. Sånn får du deg dame. Gi de gode følelser. Lyv om du må. Smil masse og utstrål positiv energi. Oh trygghet, masse trygghet. Kvinner forstår ikke prinsipper og moral. De forstår følelser. Så ikke påpek negative ting, for da får de negative følelser og tørker opp nedentil. Nei, man må genuint ikke ha slike holdninger. De gjennomskues fort om det ikke er det. 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er dobbeltstandard akkurat. Men jeg har også merket meg at de laveste kvinnene virker særlig opphengt i at mannen skal være skikkelig høy - typ dame på 160 med mann på 190. De ser jo ofte latterlige ut sammen, på avstand gjerne som om mannen leier på datteren sin. Men jeg tror dette er noe de lave kvinnene gjør for å kompensere for egen (manglende) høyde. De har kanskje alltid hatt komplekser for å være lave, og kompenserer derfor ved å ha en høy mann. Hilsen høy kvinne Anonymkode: b716d...42d Jeg er 145 og må ha 2 meter høye menn. Stjeler de høye mannfolka fra deg og godter meg Anonymkode: 01331...c4f 2
Gjest DuVetHvem Skrevet 5. november 2017 #24 Skrevet 5. november 2017 25 minutes ago, AnonymBruker said: Nei, man må genuint ikke ha slike holdninger. De gjennomskues fort om det ikke er det. Jeg er 145 og må ha 2 meter høye menn. Stjeler de høye mannfolka fra deg og godter meg Anonymkode: 01331...c4f Tja om kvinner var så flinke til å gjennomskue menn, hvorfor blir de lurt gang på gang?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #25 Skrevet 5. november 2017 5 minutter siden, DuVetHvem skrev: Tja om kvinner var så flinke til å gjennomskue menn, hvorfor blir de lurt gang på gang? I forbindelse med hva da? Anonymkode: 01331...c4f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #26 Skrevet 5. november 2017 De to eneste mennene på 35 + jeg kjenner som aldri har vært i forhold, er begge over 1.90. Tygg på den. Anonymkode: b716d...42d 3
Sykkelkopp Skrevet 5. november 2017 #27 Skrevet 5. november 2017 Du kan fortsatt måle deg med menn på 180. Men ting som en 180 mann kan gjøre middels for å sjarmere jenten må du gjøre godt over middels for å sjarmere like mye. Du må bare være bedre på alt. Da vil de dømme dine positive egenskaper som like bra som en mann på 180 2
Gjest DuVetHvem Skrevet 5. november 2017 #28 Skrevet 5. november 2017 30 minutes ago, AnonymBruker said: I forbindelse med hva da? Anonymkode: 01331...c4f Du sier at menn med feil holdninger lett blir gjennomskuet. Jeg mener du tar feil, fordi kvinnfolk blir rundlurt hele tiden. Den største kvinnehateren jeg kjenner er svigermors drøm og har blitt pappa. Han sier damer ikke fortjener en dritt, at man må behandle de som dritt, og at de er ubrukelige. Han fortalte forøvrig dama at han bare har pult 10 stk. Når det ekte tallet er ti ganger høyere.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #29 Skrevet 5. november 2017 3 timer siden, wish177 skrev: Når menn blir avlyst pga høyden så er det greit, men når menn avlyser kvinner pga vekta demmes så blir man sett på som en drittsekk...... Øh , vekta vil forandre seg hele livet uansett så den blir det tåpelig å reagere på. Høyden er der for alltid. Anonymkode: bebec...7f1 5
Sykkelkopp Skrevet 5. november 2017 #30 Skrevet 5. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, man må genuint ikke ha slike holdninger. De gjennomskues fort om det ikke er det. Jeg er 145 og må ha 2 meter høye menn. Stjeler de høye mannfolka fra deg og godter meg Anonymkode: 01331...c4f Det er jo ekstremt upraktisk. Jeg er ikke i nærheten av 2m, men 145 ville blitt for lavt for meg. Ikke fordi det ikke er sexy, men fordi det er upraktisk 2
Sykkelkopp Skrevet 5. november 2017 #31 Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Øh , vekta vil forandre seg hele livet uansett så den blir det tåpelig å reagere på. Høyden er der for alltid. Anonymkode: bebec...7f1 Høyden er man født med og kan ikke noe for så den blir det tåpelig å reagere på. Vekta er et resultat av personligheten, rett og slett sært å ikke reagere på 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #32 Skrevet 5. november 2017 Høyde spiller ingen rolle for meg. Jeg er rundt 165, og kjæresten min er nesten 190. Hadde høyde vært viktig for meg, hadde han vært alt for høy og jeg hadde valgt ham bort. Min bror er litt høyere enn meg, kanskje 170 (relativt lavt, spesielt hvor vi bor) men han er i et godt forhold med ei som er høyere enn han. Poenget er; høyde, eller utseendet generelt, spiller en veldig liten rolle når det kommer til å innlede et forhold. Så lenge du er en grei kar med gode kvaliteter ellers, skal du ikke bekymre deg. Anonymkode: cbda2...d05 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #33 Skrevet 5. november 2017 4 hours ago, wish177 said: Hvor stor rolle spiller høyde i singelmarkedet? Jeg er ca 162 høy 22 år gammel. Jeg føler at vi som er laver kommer oss aldri noen steder, spiller ikke noe rolle hvor hard vi prøver og jobber, er mann født lav så er du for alltid tapt i det markedet. hva syns dere? For to år siden var du 174 høy. Hvordan kan det ha seg? On 4/28/2015 at 10:44 PM, wish177 said: -God form,( med six pack og hele greia) -er 174 cm høy. Anonymkode: 5d9f4...aea 19
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #34 Skrevet 5. november 2017 38 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Høyden er man født med og kan ikke noe for så den blir det tåpelig å reagere på. Vekta er et resultat av personligheten, rett og slett sært å ikke reagere på Du kan lite om anatomi og alderdom skjønner jeg. Graviditet også for den saks skyld. Anonymkode: bebec...7f1 3
Lee Jones Skrevet 5. november 2017 #35 Skrevet 5. november 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: For to år siden var du 174 høy. Hvordan kan det ha seg? Anonymkode: 5d9f4...aea busted 10
Sykkelkopp Skrevet 5. november 2017 #36 Skrevet 5. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan lite om anatomi og alderdom skjønner jeg. Graviditet også for den saks skyld. Anonymkode: bebec...7f1 Du kan lite om anatomi og alderdom skjønner jeg. Graviditet også for den slags skyld Gravide damer ser helt annerledes ut enn feite damer. Gravid kan være hot. Men dessverre mange som bruker graviditet som unnskyldning flere år etter til å være feit. Alder gjør det vanskeligere sant. Er bare å være mer forsiktig med hva man spiser. Kan fint holde seg slank hele livet, men da kan man ikke spise bløtkake i lunsjen hver uke
Hårstrikk79 Skrevet 5. november 2017 #37 Skrevet 5. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For to år siden var du 174 høy. Hvordan kan det ha seg? Anonymkode: 5d9f4...aea 😂😂😂😂 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #38 Skrevet 5. november 2017 21 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Du kan lite om anatomi og alderdom skjønner jeg. Graviditet også for den slags skyld Gravide damer ser helt annerledes ut enn feite damer. Gravid kan være hot. Men dessverre mange som bruker graviditet som unnskyldning flere år etter til å være feit. Alder gjør det vanskeligere sant. Er bare å være mer forsiktig med hva man spiser. Kan fint holde seg slank hele livet, men da kan man ikke spise bløtkake i lunsjen hver uke Åja, så du visste at graviditet forandrer kroppen altså? Men kan du ingenting om hormoner som fører til stoffskifte endring og vektøkning, og økt vannmengde i kroppen? Kan du ingenting om at magemusklene revner i to på midten, så det er ikke bare å sette igang med trening? Man skal vente 1-2 år med visse treningsøvelser, da de mest effektive. Gå turer osv kan man jo, men det er ikke trening i samme forstand. Når det har gått 1-2 år så er man som oftest tilbake i full jobb igjen, og har da full jobb+ansvar for barnet etter jobb og til man legger seg, da er det heller ikke bare å ha overskudd og tid til å trene og det er ingen unnskyldning for å få lov til å være feit det, men fysisk og tidsmessig umulighet å trene i den grad at det blir effektivt for vekta. Ja med mindre man har au pair som tar ungen hver dag så man slipper det selv da, eller har en mann som er fulltidspappa og fulltidsjobber så man slipper å bruke krefter på det selv. Aldersvekt er ikke bare å ikke spise kake i lunsjen hver uke nei, på grunn av dårligere helse vil man få mindre mulighet til å trene og holde seg aktiv og man trenger allikevel et visst kaloriinntak for å ha energi til å greie å jobbe og fungere. Hormoner spiller også en stor rolle her, og forbrenningen i kroppen forandrer seg med alderen så det at spesielt kvinner men også menn øser ut i vekt i 40-50 års alderen har med forbrenning og hormoner å gjøre, og kan ikke endres ved å endre matinntaket eller kostholdet sitt. Anonymkode: bebec...7f1 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #39 Skrevet 5. november 2017 Jeg kjenner flere lave menn, som har funnet seg noen. Jeg vet om en på 164, som jeg vil si er veldig uheldig med utseende generelt, ikke bare høyde. Men han er en super-hyggelig fyr, som er sosial, hjelpsom, god lytter osv. Han skaper god stemning. får mange venner og har også samboer i dag. Han har aldri vært en slik som dro masse damer, men har hatt kjærester før også. Jeg ville anbefalt deg å bare jobbe med å bli en skikkelig bra fyr. Slik at den kvinnen som ender opp med deg hun får en mann som er snill, hensynsfull, lyttende, sprer glede rundt seg osv osv. En sånn fyr som hjelper gamle damer med handleposen over veien, som kommenterer og smiler når hun litt usynlige inne i hjørnet på arbeidsplassen har klippet seg, som prøver å være et lyspunkt i tilværelsen for de han møter. Da vil du få mye positiv energi tilbake også, noe som øker selvtilliten. Og så anbefaler jeg deg å ikke være super-overfladisk selv når du selv ser etter en partner. Prøv å bli kjent med jenter, vær interessert i hvem de er og prøv å finn ei du tror du vil bli lykkeligst mulig med. Ikke let etter ei pen jente, som du kan skryte av til kompisene, eller prøv å få nedlagt flest mulig - for den kampen der vil du ikke hevde deg i. Og du ønsker jo også at jenta skal være såpass lite overfladisk at hun ikke velger deg vekk på grunn av høyde, så da er det litt dobbeltmoralsk dersom du kjører en super-overfladisk strategi selv. Anonymkode: 6dd3f...25a 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #40 Skrevet 5. november 2017 Jeg ser da mange lave menn med damer. Liker du et menneske glemmer du både høyde og utseende. Jeg har forresten en høy venninne som ikke er særlig populær blant menn pga høyden... Anonymkode: 4e7bb...de7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå