AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #41 Skrevet 5. november 2017 Hmm jeg er dame og 160 høy. Vært sammen med 1 på over 190. Nå er jeg sammen med en som bare er 4-5 cm høyere enn meg. Så ingen fasit på hvem damer vil ha. Kjæresten har forresten vært sammen med damer som er mye høyere enn han☺ Anonymkode: 56541...982 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #42 Skrevet 5. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kjenner flere lave menn, som har funnet seg noen. Jeg vet om en på 164, som jeg vil si er veldig uheldig med utseende generelt, ikke bare høyde. Men han er en super-hyggelig fyr, som er sosial, hjelpsom, god lytter osv. Han skaper god stemning. får mange venner og har også samboer i dag. Han har aldri vært en slik som dro masse damer, men har hatt kjærester før også. Jeg ville anbefalt deg å bare jobbe med å bli en skikkelig bra fyr. Slik at den kvinnen som ender opp med deg hun får en mann som er snill, hensynsfull, lyttende, sprer glede rundt seg osv osv. En sånn fyr som hjelper gamle damer med handleposen over veien, som kommenterer og smiler når hun litt usynlige inne i hjørnet på arbeidsplassen har klippet seg, som prøver å være et lyspunkt i tilværelsen for de han møter. Da vil du få mye positiv energi tilbake også, noe som øker selvtilliten. Og så anbefaler jeg deg å ikke være super-overfladisk selv når du selv ser etter en partner. Prøv å bli kjent med jenter, vær interessert i hvem de er og prøv å finn ei du tror du vil bli lykkeligst mulig med. Ikke let etter ei pen jente, som du kan skryte av til kompisene, eller prøv å få nedlagt flest mulig - for den kampen der vil du ikke hevde deg i. Og du ønsker jo også at jenta skal være såpass lite overfladisk at hun ikke velger deg vekk på grunn av høyde, så da er det litt dobbeltmoralsk dersom du kjører en super-overfladisk strategi selv. Anonymkode: 6dd3f...25a Har prøvd å bli kjent med damer, og jeg er slik du nevner. Mangler ikke på interesse fra det motsatte kjønn. Problemet er at det et så sykt mange uinteressante og direkte kjedelige damer der ute. Syns det er morsomt åssen du kan hevde at menn ikke burde gå etter attraktive kvinner, bare fordi de er lave selv. Bare bullshit, gå for den man har lyst på. Anonymkode: db037...281
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #43 Skrevet 5. november 2017 Tom Cruise er 170 og drar damer som bare det. Leo Messi er 169 og drar damer som bare det. Ikke gi opp, bli skuespiller eller fotballspiller så får du helt sikkert sjans på ei dame du også. Anonymkode: 95128...271
Gjest DuVetHvem Skrevet 5. november 2017 #44 Skrevet 5. november 2017 38 minutes ago, AnonymBruker said: Tom Cruise er 170 og drar damer som bare det. Leo Messi er 169 og drar damer som bare det. Ikke gi opp, bli skuespiller eller fotballspiller så får du helt sikkert sjans på ei dame du også. Anonymkode: 95128...271 Bli verdenskjent. Da drar man damer. Den er notert.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #45 Skrevet 5. november 2017 Jeg er kvinne og 161 cm, og har vært med flere menn på min høyde. Og han jeg har vært med, som var mest mann av alle jeg har vært med, var bare 160 cm. Og han dro damer som bare det. Og ikke har disse mennene vært de kjekkeste, eller rike eller noe sånt. Men de har utstråling, og bra personlighet. Og ser du på gaten, på de som er parr, så ser man at det er flere lave menn med kjæreste. Anonymkode: 31986...9cb 2
Sykkelkopp Skrevet 5. november 2017 #46 Skrevet 5. november 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Åja, så du visste at graviditet forandrer kroppen altså? Men kan du ingenting om hormoner som fører til stoffskifte endring og vektøkning, og økt vannmengde i kroppen? Kan du ingenting om at magemusklene revner i to på midten, så det er ikke bare å sette igang med trening? Man skal vente 1-2 år med visse treningsøvelser, da de mest effektive. Gå turer osv kan man jo, men det er ikke trening i samme forstand. Når det har gått 1-2 år så er man som oftest tilbake i full jobb igjen, og har da full jobb+ansvar for barnet etter jobb og til man legger seg, da er det heller ikke bare å ha overskudd og tid til å trene og det er ingen unnskyldning for å få lov til å være feit det, men fysisk og tidsmessig umulighet å trene i den grad at det blir effektivt for vekta. Ja med mindre man har au pair som tar ungen hver dag så man slipper det selv da, eller har en mann som er fulltidspappa og fulltidsjobber så man slipper å bruke krefter på det selv. Aldersvekt er ikke bare å ikke spise kake i lunsjen hver uke nei, på grunn av dårligere helse vil man få mindre mulighet til å trene og holde seg aktiv og man trenger allikevel et visst kaloriinntak for å ha energi til å greie å jobbe og fungere. Hormoner spiller også en stor rolle her, og forbrenningen i kroppen forandrer seg med alderen så det at spesielt kvinner men også menn øser ut i vekt i 40-50 års alderen har med forbrenning og hormoner å gjøre, og kan ikke endres ved å endre matinntaket eller kostholdet sitt. Anonymkode: bebec...7f1 Jo klart jeg vet hormonene endrer seg, det er jo nettopp derfor jeg sa det ble verre. Du snakker om kan ikke trene. Kroppen skapes på kjøkkenet. "De mest effektive øvelsene"? Jeg gjør ikke øvelser for å miste vekt. Og det trenger man ikke gjøre heller. Jeg går jevnlig opp og ned i vekt i kutte og bulke perioder. 7kg ned er kanskje 10-12 uker for meg. Eneste forskjellen når jeg blir eldre vil bli at det tar lengre tid. "mindre mulighet til å trene" - nei. Man kan trene mange ganger i uken som eldre og Han her er 102 år gammel bodybuilder. Vedder på at han er sprekere og sterkere enn deg med alle unnskyldningene dine 90 år: Endret 5. november 2017 av Sykkelkopp
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #47 Skrevet 5. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd å bli kjent med damer, og jeg er slik du nevner. Mangler ikke på interesse fra det motsatte kjønn. Problemet er at det et så sykt mange uinteressante og direkte kjedelige damer der ute. Anonymkode: db037...281 Ja,ja men da har du jo ikke noe å klage på når du ikke vil ha det du får. På hvilken måte er du interessant og spennende i personligheten for en dame da? Det kan lønne seg å bli kjent med jenter som har samme interesserer og lidenskaper som deg selv, er man helt forskjellige blir det fort kjedelig ja, det sier seg jo selv. Anonymkode: bebec...7f1 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #48 Skrevet 6. november 2017 Jeg er ei jente på 160 cm , og har hatt kjærester mellom 182-196 cm. Nå dater jeg en fyr på 175, eller han påstår nå det. Jeg tror han er max 170 cm, kanskje lavere. Men han er kjekk og slank. Hjelper ikke å være høy, feit og stygg Anonymkode: 12042...fc1
SunnivaOslo Skrevet 6. november 2017 #49 Skrevet 6. november 2017 19 timer siden, Arcturus skrev: Dette er ikke i nærheten av å være en problemstilling. Det flotte med at vi alle er forskjellige er at det er nok lave jenter til de lave gutta. Men neida, selv jenter som går som barn på bussen skal på død og liv ha kjæreste på 1.85. #Dobbelstandard. Det er jo mennene som velger disse lave damene. Det er dere som vil ha dem. En snerten berte på 165 går foran meg på 177 anytime. Vi høye jenter blir valgt bort like ofte,om ikke oftere,som lave menn. 3
Teethgrinding Skrevet 6. november 2017 #50 Skrevet 6. november 2017 5 timer siden, SunnivaOslo skrev: Det er jo mennene som velger disse lave damene. Det er dere som vil ha dem. En snerten berte på 165 går foran meg på 177 anytime. Vi høye jenter blir valgt bort like ofte,om ikke oftere,som lave menn. Jeg tror dette er litt høna eller egget-problemstilling, selv om jeg tror det er kvinnene som sitter på kravene her - i det minste uttalt eller med en viss grad av aktiv refleksjon. Hvem som er katalysator eller primær kilde her, kvinne eller mann, er jo ikke egentlig så interessant. Det interessante er heller å konstatere at 1) jenter vil helst ha høye menn, og 2) mange høye menn er sammen med lave jenter. (Sistnevnte er mer et spørsmål om tilfeldighet enn krav, da jenter flest er lavere enn menn). Høye jenter faller under samme problemstillingen som lave menn sliter med: oppfattelsen av mindre feminine kvaliteter. Høye damer virker sterkere og mindre yndige. Lave menn ser mindre maskuline ut. Av disse årsakene mener jeg den naturlige fordelingen av høyde i befolkningen burde gi rikelige med anledninger for enhver til å finne sine partnere. De lave og de høye finner sine respektive partnere. Det ville løst hele problemet. Det er ikke nok menn på 1.90 til damer på 1.85 når jentene på 1.45 skal kapre sine langhalsere. En god løsning her er at høye jenter selv gir negativ sosial feedback til lave jenter som aktivt leter etter ruvende menn. Det ville vært et tydelig signal som jeg tror kunne skapt endringer i normer.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #51 Skrevet 6. november 2017 Det er kanskje lurt av høye damer å finne seg lavere menn, så evt døtrene ikke blir like høye som dem selv...og omvendt. Anonymkode: 4e7bb...de7 3
Teethgrinding Skrevet 6. november 2017 #52 Skrevet 6. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kanskje lurt av høye damer å finne seg lavere menn, så evt døtrene ikke blir like høye som dem selv...og omvendt. Anonymkode: 4e7bb...de7 Problemet der er nok menn igjen. Menn er veldig var for å bli demaskuliniserte. Høye kvinner har en tendens til å gå på selvtilliten løs blant menn som i utgangspunktet har problemer med sin egen høyde. 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #53 Skrevet 7. november 2017 Jeg er 1,83 og min mann er 1,71, Anonymkode: 66822...105
Gjest SkoleNerden Skrevet 7. november 2017 #54 Skrevet 7. november 2017 (endret) Ikke tenk på høyde. Personlighet er viktigst Endret 7. november 2017 av SkoleNerden Tolket innlegget feil
Maleficenta Skrevet 7. november 2017 #55 Skrevet 7. november 2017 På 5.11.2017 den 13.35, AnonymBruker skrev: Alle har preferanser. Faren min er like høy som deg. Han fikk nå både kone og barn. Dessverre så har vi barna blitt enda mindre. Jeg er lav selv, nesten 10 cm lavere enn deg. Men jeg er kvinne, så jeg forstår at det ikke blir det samme. Men å være lav er ikke morsomt, så absolutt ikke. Anonymkode: b186e...2ea Da hat jo ts perfekt høyde for en kvinne som deg...
Perle Skrevet 7. november 2017 #56 Skrevet 7. november 2017 På 2017-11-05 den 17.48, AnonymBruker skrev: For to år siden var du 174 høy. Hvordan kan det ha seg? Anonymkode: 5d9f4...aea Han vokser vel nedover slik som kurompa. 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #57 Skrevet 7. november 2017 11 timer siden, Arcturus skrev: Jeg tror dette er litt høna eller egget-problemstilling, selv om jeg tror det er kvinnene som sitter på kravene her - i det minste uttalt eller med en viss grad av aktiv refleksjon. Hvem som er katalysator eller primær kilde her, kvinne eller mann, er jo ikke egentlig så interessant. Det interessante er heller å konstatere at 1) jenter vil helst ha høye menn, og 2) mange høye menn er sammen med lave jenter. (Sistnevnte er mer et spørsmål om tilfeldighet enn krav, da jenter flest er lavere enn menn). Høye jenter faller under samme problemstillingen som lave menn sliter med: oppfattelsen av mindre feminine kvaliteter. Høye damer virker sterkere og mindre yndige. Lave menn ser mindre maskuline ut. Av disse årsakene mener jeg den naturlige fordelingen av høyde i befolkningen burde gi rikelige med anledninger for enhver til å finne sine partnere. De lave og de høye finner sine respektive partnere. Det ville løst hele problemet. Det er ikke nok menn på 1.90 til damer på 1.85 når jentene på 1.45 skal kapre sine langhalsere. En god løsning her er at høye jenter selv gir negativ sosial feedback til lave jenter som aktivt leter etter ruvende menn. Det ville vært et tydelig signal som jeg tror kunne skapt endringer i normer. Anonymkode: 01331...c4f 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #58 Skrevet 7. november 2017 Jeg er 164. Så bare litt høyere enn TS. Og har nå vært både i forhold og hatt damer som har vært interessert i meg (men ikke vært gjensidig fra min side). Ikke har jeg en fantastisk jobb, eller tjener 2 mill. Og ikke har jeg sixpack. Men trur nok det å treffe folk ute i RL er et bedre kort enn på Tinder og slike steder, da der siler man fortere på visse kriterier. Helt anderledes å bli kjent med folk i virkeligheten. Veldig mange lave menn legger til seg en oppførsel som mange trekker seg unna. Pga komplekser for høyde. I tillegg legger mye fokus på det, nekter dama å gå med høye heler mm. Mange damer takler lave menn uten problemer. Lave menn med store komplekser for høyden derimot er de ikke så begeistret for... Anonymkode: 071a2...717 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #59 Skrevet 7. november 2017 På 5.11.2017 den 13.24, wish177 skrev: Hvor stor rolle spiller høyde i singelmarkedet? Jeg er ca 162 høy 22 år gammel. Jeg føler at vi som er laver kommer oss aldri noen steder, spiller ikke noe rolle hvor hard vi prøver og jobber, er mann født lav så er du for alltid tapt i det markedet. hva syns dere? 162 cm er jo ikke spesielt lavt?? Jeg er 163 cm og føler meg litt under middels høy, kunne ikke ønsket å være høyere og aldri blitt avvist pga høyden i en eneste sammenheng... Det er jo tvert i mot mye lettere å finne menn som er høyere enn en selv når man er så lav? Har venninner som er 180 -183 cm og de må ofte date menn som er mye lavere enn seg selv .. Anonymkode: d0ee2...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #60 Skrevet 7. november 2017 Ser ikke ut som verken Tom Cruise eller Kevin har hatt noe problem med å finne seg damer selv om de er lave, både før og etter de ble berømte. Anonymkode: 4ec12...aa5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå