AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #61 Skrevet 7. november 2017 På 5.11.2017 den 13.28, wish177 skrev: Når menn blir avlyst pga høyden så er det greit, men når menn avlyser kvinner pga vekta demmes så blir man sett på som en drittsekk...... kvinners dobbelmoral og offermentalitet ligger naturlig hos damer Anonymkode: 7a2cf...e1d 2
Gjest Coolaid Skrevet 7. november 2017 #62 Skrevet 7. november 2017 (endret) Du er mer enn god nok. Vær deg selv by på deg selv så finner du en jente liker deg akkurat slik du er Endret 7. november 2017 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #63 Skrevet 7. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: kvinners dobbelmoral og offermentalitet ligger naturlig hos damer Anonymkode: 7a2cf...e1d Nøyaktig like naturlig som den voldsomme bitterheten ligger hos menn da eller? Anonymkode: 3fa8e...137 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #64 Skrevet 7. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: kvinners dobbelmoral og offermentalitet ligger naturlig hos damer Anonymkode: 7a2cf...e1d Hvis man har gitt seg ut som noe annet enn man er må man jo bare forvente at den andre blir skuffa. På de sukkerdatene jeg har vært på, hvor man vet høyden på forhånd tror jeg kanskje 3 av 10 har vært ærlig om høyden sin. De fleste legger på noen cm. Det merker man jo ikke hvis man er 1.62, men jeg er 1.83 så den lille løgnen slipper ikke unna meg 😅 Syns det er like ille og like utbredt som å med vilje bare ha ansiktsbilde i en vinkel som gjør at man ser mye slankere ut. Anonymkode: 3f553...61f 2
Elaine Marley Skrevet 7. november 2017 #65 Skrevet 7. november 2017 23 timer siden, Arcturus skrev: Jeg tror dette er litt høna eller egget-problemstilling, selv om jeg tror det er kvinnene som sitter på kravene her - i det minste uttalt eller med en viss grad av aktiv refleksjon. Hvem som er katalysator eller primær kilde her, kvinne eller mann, er jo ikke egentlig så interessant. Det interessante er heller å konstatere at 1) jenter vil helst ha høye menn, og 2) mange høye menn er sammen med lave jenter. (Sistnevnte er mer et spørsmål om tilfeldighet enn krav, da jenter flest er lavere enn menn). Høye jenter faller under samme problemstillingen som lave menn sliter med: oppfattelsen av mindre feminine kvaliteter. Høye damer virker sterkere og mindre yndige. Lave menn ser mindre maskuline ut. Av disse årsakene mener jeg den naturlige fordelingen av høyde i befolkningen burde gi rikelige med anledninger for enhver til å finne sine partnere. De lave og de høye finner sine respektive partnere. Det ville løst hele problemet. Det er ikke nok menn på 1.90 til damer på 1.85 når jentene på 1.45 skal kapre sine langhalsere. En god løsning her er at høye jenter selv gir negativ sosial feedback til lave jenter som aktivt leter etter ruvende menn. Det ville vært et tydelig signal som jeg tror kunne skapt endringer i normer. Nei, det skaper ingen endringer i noen normer. Ikke av egen erfaring, og jeg har sett flere høye jenter gitt negativ feedback til lave jenter som leter etter kun høye menn. Ingen bryr seg om hva minoriteten mener, og ser ikke helt hvorfor de skulle gjøre det? Lave jenter/damer liker høye gutter/menn, og de liker disse jentene/damene tilbake. Hvorfor skulle de da bry seg om hva en eller annen høy dame mener? Men det er fortsatt mulighet å finne seg noen. Ja, jeg har kanskje et mindre utvalg enn andre kvinner, men det har aldri vært umulig før i hvert fall. Jeg har ikke noe høydekrav så det hjelper nok på tror jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #66 Skrevet 7. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: 162 cm er jo ikke spesielt lavt?? Jeg er 163 cm og føler meg litt under middels høy, kunne ikke ønsket å være høyere og aldri blitt avvist pga høyden i en eneste sammenheng... Det er jo tvert i mot mye lettere å finne menn som er høyere enn en selv når man er så lav? Har venninner som er 180 -183 cm og de må ofte date menn som er mye lavere enn seg selv .. Anonymkode: d0ee2...fbd Skjønte du ikke at ts er mann? Anonymkode: 03494...c68 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #67 Skrevet 7. november 2017 På 5.11.2017 den 13.43, Arcturus skrev: Dette er ikke i nærheten av å være en problemstilling. Det flotte med at vi alle er forskjellige er at det er nok lave jenter til de lave gutta. Men neida, selv jenter som går som barn på bussen skal på død og liv ha kjæreste på 1.85. #Dobbelstandard. Det er ikke sånn i det virkelige liv at man velger seg kjæreste "fordi det skal være nok lave jenter til de lave gutta". Man velger kjæreste etter hvem man klaffer med. Jeg er 160 og foretrekker egentlig menn under 185 om jeg måtte velge, men så funker ikke følelsene på denne måten. Ender man opp med å virkelig like noen spiller det ingen rolle. Han jeg dater nå er veldig høy, men det funker det også på et vis. Anonymkode: 995cf...947 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #68 Skrevet 7. november 2017 På 5.11.2017 den 15.47, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er dobbeltstandard akkurat. Men jeg har også merket meg at de laveste kvinnene virker særlig opphengt i at mannen skal være skikkelig høy - typ dame på 160 med mann på 190. De ser jo ofte latterlige ut sammen, på avstand gjerne som om mannen leier på datteren sin. Men jeg tror dette er noe de lave kvinnene gjør for å kompensere for egen (manglende) høyde. De har kanskje alltid hatt komplekser for å være lave, og kompenserer derfor ved å ha en høy mann. Hilsen høy kvinne Anonymkode: b716d...42d Hahahah leier på datteren sin xD Anonymkode: ebd76...eda 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #69 Skrevet 7. november 2017 Jeg er kvinne og skjønner ikke denne høyde greia. Når jeg tenker over det har filmer/media tullet med hodet for når jeg ser for meg en som er lavere enn meg virker det rart. Men om det er snakk om noen få cm da skjønner jeg ikke... Altså høyde har ikke noe å si. Det bestemmer ikke hvem du er som person. Folk bare tror det hat mye å si for de er da opptatt av utseende og hva andre tror om dem. Kanskje du finner en bedre dame enn de fleste til slutt. En som ikke tenker på sånt tull! Anonymkode: ebd76...eda 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #70 Skrevet 7. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså høyde har ikke noe å si. Det bestemmer ikke hvem du er som person. Folk bare tror det hat mye å si for de er da opptatt av utseende og hva andre tror om dem. Høyde har ikke noe å si så lenge man er i et forhold og ikke på utkikk etter en partner. Er man på utkikk etter en partner har høyde mye å si for om man lykkes eller ikke. Å ikke bry seg om hva andre synes er en luksus de som ikke er ute etter en partner kan koste på seg. De som er ute etter en partner derimot må i aller høyeste grad bry seg om hva andre synes om dem, særlig en potensiell partner. Det gjelder å ta seg best mulig ut både fysisk og personlighetsmessig for å lykkes med å skaffe seg en partner. Anonymkode: 95128...271 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #71 Skrevet 7. november 2017 On 11/5/2017 at 1:43 PM, Arcturus said: Det flotte med at vi alle er forskjellige er at det er nok lave jenter til de lave gutta. Men neida, selv jenter som går som barn på bussen skal på død og liv ha kjæreste på 1.85. #Dobbelstandard. Altså, da jeg fant min mann (for mange år siden) var det jo ikke sånn at jeg sto der med en sjekkliste og kryssa av for at han var høy og hadde fint hår osv., jeg ble jo bare forelska. Tilfeldigvis var han 30 cm høyere enn meg (og hadde fint hår). Det er ikke sånn at jeg som lav kvinne systematisk går etter høye mannfolk. Det er for eksempel jævlig upraktisk når man skal kysse. Jeg kjenner forresten mange lave menn som er godt gift med høyere kvinner, inkludert min egen bestefar. En av mine nærmeste venninner er også i et langvarig forhold med en mann som er like lav som henne. Alle sammen er flotte mannfolk, og det er ikke først og fremst høyden jeg assosierer dem med. De har så mange andre gode egenskaper! Anonymkode: b5474...3bf 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #72 Skrevet 7. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, da jeg fant min mann (for mange år siden) var det jo ikke sånn at jeg sto der med en sjekkliste og kryssa av for at han var høy og hadde fint hår osv., jeg ble jo bare forelska. Tilfeldigvis var han 30 cm høyere enn meg (og hadde fint hår). Det er ikke sånn at jeg som lav kvinne systematisk går etter høye mannfolk. Det er for eksempel jævlig upraktisk når man skal kysse. Jeg kjenner forresten mange lave menn som er godt gift med høyere kvinner, inkludert min egen bestefar. En av mine nærmeste venninner er også i et langvarig forhold med en mann som er like lav som henne. Alle sammen er flotte mannfolk, og det er ikke først og fremst høyden jeg assosierer dem med. De har så mange andre gode egenskaper! Anonymkode: b5474...3bf Det ER veldig upraktisk! Eksen min var 195, og siden jeg er 165 gjorde det rett å slett vondt å kysse stående, og litt «ensomt» å klemme hverandre på en måte. Han jeg er sammen med nå er ca like høy som meg, og fy flate så mye deiligere det er å klemme og kysse ham. Vi passer bare så godt «inn» i hverandre. Anonymkode: 3fa8e...137 6
Teethgrinding Skrevet 8. november 2017 #73 Skrevet 8. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, da jeg fant min mann (for mange år siden) var det jo ikke sånn at jeg sto der med en sjekkliste og kryssa av for at han var høy og hadde fint hår osv., jeg ble jo bare forelska. Tilfeldigvis var han 30 cm høyere enn meg (og hadde fint hår). Det er ikke sånn at jeg som lav kvinne systematisk går etter høye mannfolk. Det er for eksempel jævlig upraktisk når man skal kysse. Jeg kjenner forresten mange lave menn som er godt gift med høyere kvinner, inkludert min egen bestefar. En av mine nærmeste venninner er også i et langvarig forhold med en mann som er like lav som henne. Alle sammen er flotte mannfolk, og det er ikke først og fremst høyden jeg assosierer dem med. De har så mange andre gode egenskaper! Anonymkode: b5474...3bf Flere av disse historiene, takk! Jeg tror AB (...)137 over beskriver det ganske godt. Hvor kommer dette behovet, eller kravene, enkelte kvinner har om høyde fra? Det må da vel være upraktisk rent fysisk, og når man går ved siden av hverandre ser det jo helsprøtt ut. En viss biologisk høydeforskjell tror jeg er uunngåelige da menn er høyere enn kvinner i snitt. Det er de ekstreme variantene jeg reagerer på. Jenter på under 160 som absolutt ikke under noen omstendigheter kunne datet noen under 185. Det virker for meg ganske psycho, for ikke å snakke om direkte overfladisk. Personlig har jeg datet både høye og lave kvinner med vidt forskjellige kroppsformer. Hvis man tar på alvor at det er en person man skal date, ikke primært bare annen en kropp, så er det sånn det ofte blir. 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #74 Skrevet 8. november 2017 13 timer siden, Arcturus skrev: Flere av disse historiene, takk! Jeg tror AB (...)137 over beskriver det ganske godt. Hvor kommer dette behovet, eller kravene, enkelte kvinner har om høyde fra? Det må da vel være upraktisk rent fysisk, og når man går ved siden av hverandre ser det jo helsprøtt ut. En viss biologisk høydeforskjell tror jeg er uunngåelige da menn er høyere enn kvinner i snitt. Det er de ekstreme variantene jeg reagerer på. Jenter på under 160 som absolutt ikke under noen omstendigheter kunne datet noen under 185. Det virker for meg ganske psycho, for ikke å snakke om direkte overfladisk. Personlig har jeg datet både høye og lave kvinner med vidt forskjellige kroppsformer. Hvis man tar på alvor at det er en person man skal date, ikke primært bare annen en kropp, så er det sånn det ofte blir. Nettopp! Anonymkode: 3fa8e...137 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #75 Skrevet 8. november 2017 Det spiller stor rolle. Jeg dater personlig bare menn som er høyere enn meg, så siste jeg datet var 165, null problem Så det er håp ts, for det er mange! kvinner under 162. Anonymkode: addbf...402
wish177 Skrevet 11. november 2017 Forfatter #76 Skrevet 11. november 2017 På 8.11.2017 den 23.47, AnonymBruker skrev: Det spiller stor rolle. Jeg dater personlig bare menn som er høyere enn meg, så siste jeg datet var 165, null problem Så det er håp ts, for det er mange! kvinner under 162. Anonymkode: addbf...402 Jeg hater virker det tullet du skrev der. tror du virkelig at jenter som er lavere enn 162 vil ha en som er 162? slutt å lyv vær så snill!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #77 Skrevet 12. november 2017 1 time siden, wish177 skrev: Jeg hater virker det tullet du skrev der. tror du virkelig at jenter som er lavere enn 162 vil ha en som er 162? slutt å lyv vær så snill! Men er ikke du 174 eller hva du hadde skrevet tidligere? Har du krympet da? Anonymkode: ea488...303 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #78 Skrevet 12. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men er ikke du 174 eller hva du hadde skrevet tidligere? Har du krympet da? Anonymkode: ea488...303 Så løy han for to år siden da vet du. Big deal. Anonymkode: 6dd0f...c72
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #79 Skrevet 12. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så løy han for to år siden da vet du. Big deal. Anonymkode: 6dd0f...c72 Det er jo faktisk litt big deal. Da laget han kun denne tråden for å provosere og få frem et poeng. Ganske teit å tro at ingen kommer til å finne det ut. Alle disse rådene som blir gitt til ts er også meningsløse. Anonymkode: ea488...303 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #80 Skrevet 12. november 2017 On 11/5/2017 at 3:20 PM, DuVetHvem said: Jepp TS, du må lære deg hva som er sosialt akseptert og aldri si noe annet. Sånn får du deg dame. Gi de gode følelser. Lyv om du må. Smil masse og utstrål positiv energi. Oh trygghet, masse trygghet. Kvinner forstår ikke prinsipper og moral. De forstår følelser. Så ikke påpek negative ting, for da får de negative følelser og tørker opp nedentil. Anbefaler at du lærer forskjellen mellom "prinsipper og moral" og dine egne fordommer / pisspreik.. Anonymkode: f0ff6...424 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå