wish177 Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Hvor stor rolle spiller høyde i singelmarkedet? Jeg er ca 162 høy 22 år gammel. Jeg føler at vi som er laver kommer oss aldri noen steder, spiller ikke noe rolle hvor hard vi prøver og jobber, er mann født lav så er du for alltid tapt i det markedet. hva syns dere? 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Anbefaler deg å fokusere på å bygge kropp, karriere og få deg et godt, rikt og spennende sosialliv. Ellers må jeg bare påpeke at singellivet er brutalt som lav mann. Føler med deg, bror. Du må bli hardhudet og tåle mye vondt Anonymkode: db037...281 4
wish177 Skrevet 5. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2017 Når menn blir avlyst pga høyden så er det greit, men når menn avlyser kvinner pga vekta demmes så blir man sett på som en drittsekk...... 13
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 4 minutter siden, wish177 skrev: Når menn blir avlyst pga høyden så er det greit, men når menn avlyser kvinner pga vekta demmes så blir man sett på som en drittsekk...... Alle har preferanser. Faren min er like høy som deg. Han fikk nå både kone og barn. Dessverre så har vi barna blitt enda mindre. Jeg er lav selv, nesten 10 cm lavere enn deg. Men jeg er kvinne, så jeg forstår at det ikke blir det samme. Men å være lav er ikke morsomt, så absolutt ikke. Anonymkode: b186e...2ea 2
heipådegsann Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 6 minutter siden, wish177 skrev: Når menn blir avlyst pga høyden så er det greit, men når menn avlyser kvinner pga vekta demmes så blir man sett på som en drittsekk...... Vi kvinner blir da avvist på grunn av høyde vi også. Ingen som roper ut om det heller. 10
Forundret.. Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 6 minutter siden, wish177 skrev: TS? Tråd starter..
Isambard Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 Det er mange lave menn som har kjæreste, det er i alle fall sikkert. Når du spør på et forum sier sikkert mange at de foretrekker en høy mann, helst med sixpack og strålende øyne. Til syvende og sist kan ingen få alt på ønskelista. Du har sikkert andre gode egenskaper som noen synes er viktigere enn høyde. 3
Teethgrinding Skrevet 5. november 2017 #10 Skrevet 5. november 2017 5 minutter siden, heipådegsann skrev: Vi kvinner blir da avvist på grunn av høyde vi også. Ingen som roper ut om det heller. Dette er ikke i nærheten av å være en problemstilling. Det flotte med at vi alle er forskjellige er at det er nok lave jenter til de lave gutta. Men neida, selv jenter som går som barn på bussen skal på død og liv ha kjæreste på 1.85. #Dobbelstandard. 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #11 Skrevet 5. november 2017 Jeg er 34 år og 165 og grisebetatt av en som er like høy som meg. Anonymkode: 8f1cc...f5a 2
heipådegsann Skrevet 5. november 2017 #13 Skrevet 5. november 2017 (endret) 20 minutter siden, Arcturus skrev: Dette er ikke i nærheten av å være en problemstilling. Det flotte med at vi alle er forskjellige er at det er nok lave jenter til de lave gutta. Men neida, selv jenter som går som barn på bussen skal på død og liv ha kjæreste på 1.85. #Dobbelstandard. Og selv mannfolk som er 2meter høy skal ha ei jente på 1.60... Joda, det er absolutt en problemstilling mange høye jenter opplever. TS: beklager avsporingen. Men jo: datingmarkedet blir nok hakket vanskeligere når man beveger seg langt unna "normalen". Om man er "for lav", for høy, for bred, for tynn, har eksem, tynt hår, store ører - you name it. Noen av disse opplever større begrensninger enn andre. Men samtidig hvis du ser rundt deg så vil du oppdage at også veldig mange lave også har funnet seg noen Selv er jeg 21 og samboer på 3.året med en mann som er lavere enn meg. Er ikke alle som henger seg opp i at mannen må være høy. Og heldigvis for min del ikke alle som henger seg opp i at jenta må være lav heller Endret 5. november 2017 av heipådegsann 9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #14 Skrevet 5. november 2017 21 minutter siden, Arcturus skrev: Dette er ikke i nærheten av å være en problemstilling. Det flotte med at vi alle er forskjellige er at det er nok lave jenter til de lave gutta. Men neida, selv jenter som går som barn på bussen skal på død og liv ha kjæreste på 1.85. #Dobbelstandard. Såå en kvinne som er 160 skal ikke ha liv til å falle for en mann på 180 fordi det er "dobbeltstabdard"? Anonymkode: 8d75f...7d7 8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #15 Skrevet 5. november 2017 28 minutter siden, heipådegsann skrev: Vi kvinner blir da avvist på grunn av høyde vi også. Ingen som roper ut om det heller. Aldri blitt avvist på grunn av høyde jeg. Er like høy som ts, og er kvinne. Har derimot opplevd det motsatte. Hadde så mange kavalerer en gang at det ble veldig slitsomt. Fikk uønsket oppmerksomhet hele tiden av menn som hverken kjente meg, eller som faktisk gjorde det. Husker jeg ønsket at jeg kunne få mindre opmerksomhet fra menn. Men for min del var det det motsatte som var problemet. Anonymkode: cc2a8...66c
heipådegsann Skrevet 5. november 2017 #16 Skrevet 5. november 2017 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri blitt avvist på grunn av høyde jeg. Er like høy som ts, og er kvinne. Har derimot opplevd det motsatte. Hadde så mange kavalerer en gang at det ble veldig slitsomt. Fikk uønsket oppmerksomhet hele tiden av menn som hverken kjente meg, eller som faktisk gjorde det. Husker jeg ønsket at jeg kunne få mindre opmerksomhet fra menn. Men for min del var det det motsatte som var problemet. Anonymkode: cc2a8...66c Idealhøyden for menn og idealhøyden for kvinner er veldig forskjellig. Hvis du er like høy som TS har du nok en veldig attraktiv høyde :) Virker som at menn helst skal være høye, mens kvinner helst skal være lave (så lenge de ikke skal være modeller vel og merke). Har inntrykk av at en del menn føler seg mindre maskulin hvis kvinnen er høyere enn dem. Men selvfølgelig ingen regel uten unntak 😊 Endret 5. november 2017 av heipådegsann 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #17 Skrevet 5. november 2017 "Forelsker" meg titt og ofte i lave menn jeg. Anonymkode: a2b68...3d9 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #18 Skrevet 5. november 2017 1 time siden, wish177 skrev: Når menn blir avlyst pga høyden så er det greit, men når menn avlyser kvinner pga vekta demmes så blir man sett på som en drittsekk...... Slike holdninger må du bli kvitt for å være attraktiv for kvinner. Anonymkode: 01331...c4f 11
Gjest DuVetHvem Skrevet 5. november 2017 #19 Skrevet 5. november 2017 24 minutes ago, AnonymBruker said: Slike holdninger må du bli kvitt for å være attraktiv for kvinner. Anonymkode: 01331...c4f Jepp TS, du må lære deg hva som er sosialt akseptert og aldri si noe annet. Sånn får du deg dame. Gi de gode følelser. Lyv om du må. Smil masse og utstrål positiv energi. Oh trygghet, masse trygghet. Kvinner forstår ikke prinsipper og moral. De forstår følelser. Så ikke påpek negative ting, for da får de negative følelser og tørker opp nedentil.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #20 Skrevet 5. november 2017 2 timer siden, Arcturus skrev: Dette er ikke i nærheten av å være en problemstilling. Det flotte med at vi alle er forskjellige er at det er nok lave jenter til de lave gutta. Men neida, selv jenter som går som barn på bussen skal på død og liv ha kjæreste på 1.85. #Dobbelstandard. Tror ikke det er dobbeltstandard akkurat. Men jeg har også merket meg at de laveste kvinnene virker særlig opphengt i at mannen skal være skikkelig høy - typ dame på 160 med mann på 190. De ser jo ofte latterlige ut sammen, på avstand gjerne som om mannen leier på datteren sin. Men jeg tror dette er noe de lave kvinnene gjør for å kompensere for egen (manglende) høyde. De har kanskje alltid hatt komplekser for å være lave, og kompenserer derfor ved å ha en høy mann. Hilsen høy kvinne Anonymkode: b716d...42d 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå