Neutral90 Skrevet 15. januar 2020 #61 Del Skrevet 15. januar 2020 Jippi! Krysser fingrene 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 15. januar 2020 #62 Del Skrevet 15. januar 2020 Hurra for innsett 🤞🏻❤️ Hvordan var kvaliteten på den som ble satt inn? Jeg regner med at de har en viss/stor tro på at det skal gå? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 15. januar 2020 #63 Del Skrevet 15. januar 2020 1 time siden, Patriotpaula skrev: Hurra for innsett 🤞🏻❤️ Hvordan var kvaliteten på den som ble satt inn? Jeg regner med at de har en viss/stor tro på at det skal gå? 😊 Takk! ❤️ De sa at de faktisk hadde vært litt overrasket i dag tidlig, og at det absolutt var bra nok. Jeg sliter litt med å forstå all informasjonen siden jeg har så liten bakgrunnskunnskap, men de sa det var mellom intermediate og good, og at det var sånn at de var positive. Årsaken til at det lå mellom der, var at embryoet har en kjerne og en «sac»(?), og det var sistnevnte som var litt fragmentert i kantene. Men de sa at de ikke ville gjennomført innsett hvis de ikke var positive. 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 15. januar 2020 #64 Del Skrevet 15. januar 2020 Herregud, kjenner at jeg virkelig ikke har peiling på dette. Er det embryo de setter inn, eller blastocyst? Jeg trodde det var et embryo, men de kalte det for «hatching», så da er det kanskje blastocyst? 🤔😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. januar 2020 #65 Del Skrevet 15. januar 2020 5 dagers er blastocyst, det er likevel også et embryo blasto er hvilket stadiet embryoet er i utviklingen. Hatching betyr at det er iferd med å bryte ut av skallet og er klar til å feste seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 15. januar 2020 #66 Del Skrevet 15. januar 2020 Akkurat nå, Neutral90 skrev: 5 dagers er blastocyst, det er likevel også et embryo blasto er hvilket stadiet embryoet er i utviklingen. Hatching betyr at det er iferd med å bryte ut av skallet og er klar til å feste seg. Haha, takk for oppklaring! 👌😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 20. januar 2020 #67 Del Skrevet 20. januar 2020 Gratulerer med innsett! Lykke til, håper virkelig det går veien! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. januar 2020 #68 Del Skrevet 21. januar 2020 Hvordan går det med deg? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 21. januar 2020 #69 Del Skrevet 21. januar 2020 På 20.1.2020 den 16.42, bondekone skrev: Gratulerer med innsett! Lykke til, håper virkelig det går veien! ❤️ Tusen takk ❤️ 3 timer siden, Neutral90 skrev: Hvordan går det med deg? 😄 Takk for omtanken! ❤️ Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, men endte med å ta en graviditetstest (som var negativ) i dag. Må kanskje kjøpe en sånn tidlig-test. Og virket uansett som det ikke var noen vits i å ta før en uke etter innsett, så jeg får kjøpe inn en i morgen og ta den på torsdag. Hva med deg? Og tusen takk for at dere som har vært med litt lenger er så innmari flinke til å svare på alle de rare spørsmålene 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. januar 2020 #70 Del Skrevet 21. januar 2020 Forstår så godt det å teste tidlig, jeg er notorisk selv 😅 Å ta en vanlig test så kort tid etter innsett har nok ikke så mye for seg for de fleste, så jeg har fortsatt troa på at dette kan gå 🌞🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 21. januar 2020 #71 Del Skrevet 21. januar 2020 57 minutter siden, Neutral90 skrev: Forstår så godt det å teste tidlig, jeg er notorisk selv 😅 Å ta en vanlig test så kort tid etter innsett har nok ikke så mye for seg for de fleste, så jeg har fortsatt troa på at dette kan gå 🌞🌞 Takk for oppmuntring! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 22. januar 2020 #72 Del Skrevet 22. januar 2020 Huff, jeg greier ikke la være å teste.. Er av typen som aldri hadde bestått den berømte marshmallow-testen. Testet i dag tidlig også, fortsatt negativ 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 22. januar 2020 #73 Del Skrevet 22. januar 2020 (endret) 4 timer siden, Geirfuglen skrev: Huff, jeg greier ikke la være å teste.. Er av typen som aldri hadde bestått den berømte marshmallow-testen. Testet i dag tidlig også, fortsatt negativ 😕 Kjedelig med negative tester, men håper at det bare er for tidlig å fange opp HCG enda.. Endret 22. januar 2020 av prøverpåny sexforbrytere endret til «er for» :p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. januar 2020 #74 Del Skrevet 22. januar 2020 5 minutter siden, prøverpåny skrev: Kjedelig med negative tester, men håper at det bare sexforbrytere tidlig å fange opp HCG enda.. Sexforbrytere? 🙊😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 22. januar 2020 #75 Del Skrevet 22. januar 2020 26 minutter siden, Patriotpaula skrev: Sexforbrytere? 🙊😅 Hahahahaha! 😂😂😂 skulle stått «er for», hvordan autokorrekt har klart den... sånn går det når man taster på mobilen 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 24. januar 2020 #76 Del Skrevet 24. januar 2020 😄 Jeg har testa en gang til, fortsatt negativ. Men av en eller annen grunn er jeg nesten ikke skuffet heller, det er som om jeg har følt det på meg at jeg ikke har blitt gravid. Samtidig har jeg jo vært positiv under prøvingen og likevel ikke blitt gravid, så den graviditetsradaren min er uansett ikke på topp. 😄 Men i dag kom det ut noe som så ut som et bittelite blodtilblandet..tja..embryo eller noe, så da er det vel kanskje helt sikkert at det ikke festet seg denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. januar 2020 #77 Del Skrevet 24. januar 2020 Ah så leit Geirfuglen 😞 Det er uansett ikke noe greit uansett hva Magefølelsen sa, håper det går bra med deg og at du får en fin helg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 24. januar 2020 #78 Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) Åh, jeg håpet sånn for deg 💔 Prøv å lag deg en god helg selv om ❤️ Endret 24. januar 2020 av Patriotpaula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 24. januar 2020 #79 Del Skrevet 24. januar 2020 56 minutter siden, Neutral90 skrev: Ah så leit Geirfuglen 😞 Det er uansett ikke noe greit uansett hva Magefølelsen sa, håper det går bra med deg og at du får en fin helg ❤️ 49 minutter siden, Patriotpaula skrev: Åh, jeg håpet sånn for deg 💔 Prøv å lag deg en god helg selv om ❤️ Tusen takk, så gode dere er ❤️ Jeg har nok vært litt negativ, og på den måten også greid å beskytte meg selv mot å bli altfor lei meg. Får satse på mer hell i neste runde. Da skal jeg også ta mer vare på meg selv, så det ikke er så masse stress rundt innsett. Av en eller annen grunn følte jeg at det var sykt mye stress de dagene som gjorde at spiren ikke festet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 24. januar 2020 #80 Del Skrevet 24. januar 2020 Huff, så leit😢 håper neste runde gir bedre resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå