Gå til innhold

Fuglen ønsker frø.. Eller veien til adopsjon?


Gjest Geirfuglen

Anbefalte innlegg

Ånei så leit :( Jeg ville også fortsatt siden du har hatt så lang nedregulering og endelig har kommet deg til stimulering... Håper på positive svar og at du kan gå videre til uttak! 

Jeg leste posten hvor du beskrev når du har tatt medisinene og jeg tror det kommer til å gå bra. Du har slingret bare noen timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Geirfuglen
På 29.12.2019 den 21.15, Neutral90 skrev:

Ånei så leit :( Jeg ville også fortsatt siden du har hatt så lang nedregulering og endelig har kommet deg til stimulering... Håper på positive svar og at du kan gå videre til uttak! 

Jeg leste posten hvor du beskrev når du har tatt medisinene og jeg tror det kommer til å gå bra. Du har slingret bare noen timer :)

Tusen takk! Jeg skal følge vanlig regime, og hvis usikkerhet legger de bare eggene på frys, sa gynekologen i dag. Har første egguttak på fredag og innsetting på onsdag. Veldig spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Tusen takk! Jeg skal følge vanlig regime, og hvis usikkerhet legger de bare eggene på frys, sa gynekologen i dag. Har første egguttak på fredag og innsetting på onsdag. Veldig spennende! 

Hvor mange eggposer hadde du? Spennende! Lykke til, håper på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
32 minutter siden, Neutral90 skrev:

Hvor mange eggposer hadde du? Spennende! Lykke til, håper på det beste :)

Er det samme som folikkel? Hun talte en del, tror det var 9 i den høyre og 3-4 i den venstre, men den var litt vanskelig å se. Tusen takk! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Er det samme som folikkel? Hun talte en del, tror det var 9 i den høyre og 3-4 i den venstre, men den var litt vanskelig å se. Tusen takk! ❤️

Herlig fangst da, dette blir bra 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
1 minutt siden, Neutral90 skrev:

Herlig fangst da, dette blir bra 😍

Håper det! Eggene skal nok være ok, her er det om de vil feste seg til livmoren det går på. Masse arrvev :( Prøver å ikke håpe for masse så jeg blir veldig skuffet hvis det ikke går. Men tusen takk for oppmuntring! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geirfuglen

Klar for egguttak i dag. Har prøvd å ikke lese for mye om det, er litt engstelig. Har gått gjennom så mange operasjoner relatert til endometriose osv., så jeg gruer meg litt til alle inngrep som har med alt der nede å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egguttaket gikk fint 💕 Også håper jeg virkelig, virkelig at den kulen du skrev om i romjula er helt uskyldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
1 time siden, Dovendyr1 skrev:

Håper egguttaket gikk fint 💕 Også håper jeg virkelig, virkelig at den kulen du skrev om i romjula er helt uskyldig. 

Tusen takk! ❤️ Det gikk veldig fint! 10 egg ut, så er det bare å vente på å se hvordan det går 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Dag 2: 

Av de 9 som er fertiliserte, så er det 2 som er gode, 4 som er middels og 3 som er dårlige. Litt frafall her gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre ofte å forvente at det blir et visst frafall 😕 Vi fikk ut ca 15 på første forsøk og satt igjen med én 😬
Du får tenke på at det er kvalitet som er viktigst og ikke antallet du får ut :) Det hjelper ikke med 10 «akseptable» hvis de ikke fester seg, slutter å utvikle seg... Du vil ha de få eggene som det faktisk kan bli noe av 🙏

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geirfuglen

Dag 3:

Litt lei meg i dag.. Ned til:

1 ok

3 middels

5 dårlige

😢

Endret av Geirfuglen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å høre ☹️ Skjønner godt at du blir lei deg. Man håper så inderlig og derfor er det så kjedelig når det ikke går slik man håper ☹️ Stor klem 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Dag 4: 

Dårlige nyheter i dag. 
1 embryo er noe fragmentert, de tør ikke si helt om det er vitalt. Jeg skal få beskjed i morgen tidlig om det blir innsett. Resten av de 8 er helt fragmenterte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Dag 4: 

Dårlige nyheter i dag. 
1 embryo er noe fragmentert, de tør ikke si helt om det er vitalt. Jeg skal få beskjed i morgen tidlig om det blir innsett. Resten av de 8 er helt fragmenterte. 

Så kjedelig med dårlige nyheter! Vet dessverre så altfor godt til egg som faller fra, så sender deg en god klem og krysser fingrene for at det siste henger godt med til i morgen! 😘 Mange som har blitt gravid på fragmenterte egg også, så så lenge de velger å sette inn er sjansene tilstede. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
7 timer siden, prøverpåny skrev:

Håper du har hatt et vellykket innsett nå ☺️

Takk, det gikk bra, sa de! Så nå er det bare å vente og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...