Gakkepus Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #101 Del Skrevet 3. desember 2017 5 timer siden, lillemeg90 skrev: Krysser fingrene 😁 Takk! Trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #102 Del Skrevet 3. desember 2017 I dag er jeg fortsatt kvalm. Jeg regner med at jeg kanskje har spist noe dårlig, men på en annen side, kvalmen har vært tilstede siden onsdag. Føler at kroppen min gjør som den vil for øyeblikket. Avventer og ser hva fremtiden bringer. Imorgen er det atter en ny uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #103 Del Skrevet 4. desember 2017 Vel, jeg lovte en oppdtering; I dag gikk jeg på jobb som vanlig. Tok med meg to billigtester, og bestemte meg for å teste på jobb. Den ene testen viste en veldig, veldig svak strek. 25uml. Tenkte, ja, ja...vi får se, kanskje det er en skyggestrek. Jobbet noen timer overtid, kom hjem, og tok en test til, og den viste en sterkere strekk enn på jobben. Jeg er så forvirret, det er vel 9DPO idag (tror jeg), og jeg aner ikke hva jeg skal tenke.. er den positiv, er den negativ...eller er jeg rett og slett blind...det er for godt til å være sant. I går ble jeg plutselig sikker oppblåst, det begynte å stikke fælt i rygg og mage. Jeg har vært dårlig i flere dager med kvalme som kommer og går, samt forskjellige lukt plager meg... men kanskje jeg bare innbiller meg ting? Ta gjerne en titt og del deres meninger... Og en ting tid! Hunden min oppfører seg fortsatt veldig merkelig. Skal plutselig lukte meg stadig mellom beina, ligge inntil meg. Ofte sitter han og bare stirrer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 4. desember 2017 #104 Del Skrevet 4. desember 2017 Synes absolutt å skimte en strek der ja. Håper det er riktig og at den bare blir sterkere i dagene fremover😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 5. desember 2017 Forfatter #105 Del Skrevet 5. desember 2017 Da har jeg tatt en test Til og det er positiv. To fine streker. Skulle ønske fargen var sterkere, men jeg tar det med ro enn så lenge, og håper at imorgen er den mer tydelig. Jeg bare vet at jeg er gravid, men jeg trenger å se de to strekene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 6. desember 2017 #106 Del Skrevet 6. desember 2017 Jeg ser absolutt en strek på testen! Og hvis du har tatt flere tester som er positive, sier jeg gratulerer så mye og hurra for baby i august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 7. desember 2017 #107 Del Skrevet 7. desember 2017 Hvordan går det? Fått sterkere strek? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #108 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Hei igjen, Det har vært litt opp og ned i det siste. I går kom jeg hjem fra jobb, la meg i senga og bare grein som en liten unge. Følte meg helt utmattet, sliten og frustrert. Jeg hadde ikke drukket noe vann iløpet av dagen fordijeg ville så gjerne teste igjen og se om streken ble sterkere, men til min store overraskelse, var den negativ. Snakk om skuffelse! Jeg ga nærmest opp, tok meg en røyk (noe jeg ikke har gjort på en stund, spesielt i PP), og var klar til å gi opp. Men, så var det symptomer, da. Kvalme, konstant sliten, hodepine, halsbrann, så jeg endte opp med å sende stakkars mannen min på apoteket atter en gang i dag tidlig, og atter en gang, til min store overraskelse var det en positiv test i hånda. Senere på dagen var det enda en positiv, og streken var tydligere... Jeg er fortsatt bekymret (hadde ikke vært meg selv om jeg ikke var det), men helt klart mer overbevist. Jeg vet fortsatt at jeg er gravid, men jeg må bare la den nyheten synke inn! Forventer (ikke) mensen om 3 dager. Endret 7. desember 2017 av Gakkepus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #109 Del Skrevet 7. desember 2017 På 6.12.2017 den 9.58, Sille4 skrev: Jeg ser absolutt en strek på testen! Og hvis du har tatt flere tester som er positive, sier jeg gratulerer så mye og hurra for baby i august Takk August er en fantastisk fin måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 7. desember 2017 #110 Del Skrevet 7. desember 2017 Så spennende, håper dette går veien for deg!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 7. desember 2017 #111 Del Skrevet 7. desember 2017 2 timer siden, Gakkepus skrev: Takk August er en fantastisk fin måned. Ja <3 når er din menstermin da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #112 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) 1 time siden, Sille4 skrev: Ja <3 når er din menstermin da? 14.11 Endret 7. desember 2017 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #113 Del Skrevet 7. desember 2017 2 timer siden, Rosmerta skrev: Så spennende, håper dette går veien for deg!! Takk! Håper det jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 7. desember 2017 #114 Del Skrevet 7. desember 2017 38 minutter siden, Gakkepus skrev: 14.10 Blir der ikke august? jeg fikk positiv test for noen dager siden, og min er 18.08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #115 Del Skrevet 7. desember 2017 57 minutter siden, Sille4 skrev: Blir der ikke august? jeg fikk positiv test for noen dager siden, og min er 18.08 Gratulerer! 😊😊🌾 Jo, det blir det! Håper det blir sånn iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 7. desember 2017 #116 Del Skrevet 7. desember 2017 Lest gjennom dagboka di, og krysser alt jeg har for at dette går veien! Gleder meg til jeg kan begynne å teste, er utålmodig 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 7. desember 2017 #117 Del Skrevet 7. desember 2017 Så kjekt å lese om positive tester! Gratulerer og håper de bare fortsetter å bli sterkere. Tenker du å ta digital ved ikm? (Leser mange som gjør det) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 8. desember 2017 Forfatter #118 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Hei, Jeg kjenner at frustrasjonen øker for hver dag som går. I går fikk jeg en fin, sterk strek, mens i dag er den nærmest usynlig. Jeg forstår virkelig ikke hva som foregår, og jeg begynner å få en vond følelse. Kanskje det er kjemisk graviditet igjen? Kanskje det er for tidlig for meg å teste? Sist jeg var gravid testet jeg med vanlige tester (ikke de sensitive som nå), og fikk negative helt til IKM... og selv da var streken veldig svak. Har også merket at jeg får sterkere utslag på testen på kvelden. På morgenen hender det at de er negative.. hva søren er det som skjer med kroppen min nå? Er jeg gravid, eller ikke?! Føler egentlig for å gi opp hele greia, men samtidig så har jeg ingen, og da mener jeg INGEN PMS symptomer. Matlysten er som så, livmorstappen er høyt plassert, tett lukket, hard, men samtidig myk på utsiden... puppene er litt såre, men ingenting utenom det vanlige.. jeg har ingen mensensmerter, kramper eller liknende.. Før mensen, gjerne en uke til og med får opplever jeg kramper, veldig såre pupper, økt matlyst og alt.. Nå i det siste har jeg kastet opp maten min flere ganger, opplever halsbrann etter måltid, på kveldstid. Søren altså. DPO12 (TROR JEG) for jeg har jo ikke tampet... (og har heller ingen planer om å gjøre det i nærmeste fremtid). Jeg fikk lønn i dag...den kan jeg like gjerne gi apoteket... svir jo av hver eneste krone på de testene, de må jo tro at jeg er helt klin gæren......og jeg regner med at de ikke tar feil der, gitt. Jeg bare håper så inderlig at det ikke er kjemisk..og at det er en liten spire der inne. Ja, ja, i følge mine egene beregninger skal det røde helvete besøke meg på søndag. Endret 8. desember 2017 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 8. desember 2017 Forfatter #119 Del Skrevet 8. desember 2017 19 timer siden, Aryamili skrev: Lest gjennom dagboka di, og krysser alt jeg har for at dette går veien! Gleder meg til jeg kan begynne å teste, er utålmodig 😂 Takk, kjære deg! Det håper jeg og! Ønsker deg masse lykke til. Tålmodigheten blir virkelig satt på prøve.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 8. desember 2017 Forfatter #120 Del Skrevet 8. desember 2017 17 timer siden, Sjokoladepiken skrev: Så kjekt å lese om positive tester! Gratulerer og håper de bare fortsetter å bli sterkere. Tenker du å ta digital ved ikm? (Leser mange som gjør det) Nja, hvis streken endelig blir tydeligere, så går jeg til innkjøp av en digital, ja, men enn så lenge avventer jeg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå