Gå til innhold

Rainbow baby - Flyttet til GD :)


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen. 

13(12+0) 

Jeg er mer rolig nå. Jeg har ikke blødd på en stund, og ifølge legen min ser situasjonen bedre ut. Med andre ord kan jeg senke skuldrene, og det har jeg virkelig gjort. Jeg er fortsatt sykemeldt, men det er helt i orden. 

Forrige helg bestemte broren til mannen min samt hans kjæreste og besøke oss uventet. Noen timer før hadde jeg blødd gjennom buksa og var generelt utmattet. Jeg innser nå at jeg oppførte meg som en bitch som a) spurte ikke om deres bryllupsplaner, og b) gikk og la meg uten å si ifra. Vel, litt hormoner litt irritasjon litt frustrasjon og redsel. De valgte virkelig en dårlig dag å besøke oss på... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 12 uker! Det er en fin milepæl å nå! Selvom det er kjedelig med blødninger, så håper jeg du nyter graviditeten og :):) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, blomst12 said:

Gratulerer med 12 uker! Det er en fin milepæl å nå! Selvom det er kjedelig med blødninger, så håper jeg du nyter graviditeten og :):) 

Hei og takk! Jeg strevde veldig med å nyte graviditeten for noen dager siden før UL, men nå har jeg senket skuldrene, og det føles bra. :)

37 minutter siden, Aryamili said:

For en fining! :hjerte: Håper du får en fin helg :)

Takk! Ønsker deg det samme! 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin helg gakkepus 😄 nydelig liten spire ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Cyndaquil said:

Håper du har hatt en fin helg gakkepus 😄 nydelig liten spire ❤️

Heisann 😊 

Det har jeg. Til tross for at jeg er alene denne helgen har jeg kost meg med strikking (begynt igjen og jeg syns det er så gøy!) Og kitchen nightares. 

Takker! På den fronten er det gjerne litt opp og ned. Kvalme og halsbrann har bestemt seg for å besøke meg igjen, men annet enn det er jeg glad og fornøyd. 💙 

Ønsker deg en flott helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 (12+3) troooor jeg? Hehe, egentlig så spiller det ingen rolle. 

I dag skal jeg på UL igjen. Jeg føler meg bra, selvsikker og ikke minst veldig fornøyd. De siste dagene har jeg hatt halsbrann fra helvete og ikke minst kvalme. 

Bestemte meg for å bestille litt klær. Jeg prøver virkelig å akseptere det faktum at vekten øker, men fy søren så lei jeg blir når buksa jeg lett fikk på meg er for trang... rundt magen, rumpa, låra...æsj. Bestilte 3 kjoler og ett par sko, tenker at kjole blir det nye plagget mitt, og det eneste... :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prenatal genetikk UL (mener det er det det heter ) gikk kjempefint!  Varte i en time, så må innrømme jeg er både sår og sliten i underlivet og magen, men det tror jeg lille var og. Var ikke så gira på å holde forestilling og danse som vanlig. 😁 på grunn av forsinkelser fikk vite time klokka 22:45. 

Jeg ble satt en HEL dag frem (egentlig målte lille 13 uker, men legen konkluderte med at i går var jeg 12+4, dermed er jeg 12+5. Tar det med en klype salt. 

Som vanlig legger jeg ved noen bilder. Dere (foruten mamma og mannen min) er faktisk de eneste som får se de 😊😊

Og en ting til: 💙😊 

20180306_235635.jpg

 

Har noen 4D bilder, men syns egentlig ikke de er noe fine? Jeg foretrekker 2D enn så lenge 😅

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...