Gå til innhold

Rainbow baby - Flyttet til GD :)


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå, så fint å se 2 streker hos deg idag 😍 håper den blir sterkere for hver dag !!! Blendahvit hos meg idag 😑

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, tutta23 skrev:

Åååå, så fint å se 2 streker hos deg idag 😍 håper den blir sterkere for hver dag !!! Blendahvit hos meg idag 😑

Takk, kjære deg. Det har vært mye frustrasjon og tårer. 10DPO er fortsatt veldig tidlig, og jeg regner med at jeg var heldig. Jeg krysser fingrene for deg xx! Og håper din spire sitter snart. :ninuskapus:

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gakkepus, jeg vil gjerne følge med videre her. Så fantastisk med to streker, måtte alt gå bra fremover! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lille_frosk skrev:

Hei Gakkepus, jeg vil gjerne følge med videre her. Så fantastisk med to streker, måtte alt gå bra fremover! :hjerte:

Hei, lille frosk og velkommen! 😘

Tusen takk! Dèt håper jeg og. 😌🤰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen fra idag ettermiddag. Jeg drakk veldig mye vann og te på jobben, men uansett...ganske fornøyd, altså 😁😁

20180103_160411.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen. Jeg er fortsatt redd! Imorgen er egentlig min første mensendag og jeg er redd den kommer.. 

Uansett; 

 

20180105_160404.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at den er positiv, men med tanke på hva som har skjedd de siste gangene skjønner jeg at du er skeptisk. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tonio skrev:

Det er ingen tvil om at den er positiv, men med tanke på hva som har skjedd de siste gangene skjønner jeg at du er skeptisk. :klemmer:

Takk kjære deg, for betryggende ord :klem: Hjelper mye nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som @Tonio sier, er det virkelig ingen tvil om at dette er fine streker, som også har blitt sterkere siden første bilde :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Sille4 skrev:

Som @Tonio sier, er det virkelig ingen tvil om at dette er fine streker, som også har blitt sterkere siden første bilde :hjerte:

Den har det, ikke sant?! :Nikke: 

Takk! Jeg må virkelig roe meg litt, og bare la den herlige nyheten synke inn - endelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Gakkepus skrev:

Den har det, ikke sant?! :Nikke: 

Takk! Jeg må virkelig roe meg litt, og bare la den herlige nyheten synke inn - endelig! 

Ja, fin stigning på styrken :)

Forstår godt det er vanskelig å la det synke inn, men du er gravid i dette øyeblikk og prøv å kos deg med det :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sille4 skrev:

Ja, fin stigning på styrken :)

Forstår godt det er vanskelig å la det synke inn, men du er gravid i dette øyeblikk og prøv å kos deg med det :hjerte:

Takk, Sille. Du har rett! :klem::nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en gjenkjennelig og engasjerende dagbok du har, på godt og vondt. Gratulerer og hold ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, minister-mio skrev:

For en gjenkjennelig og engasjerende dagbok du har, på godt og vondt. Gratulerer og hold ut!

Tusen takk.  Det var veldig hyggelig å lese! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...