Gå til innhold

Hvis jeg treffer legen på cafe, kan jeg sjekke ham opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jesus. Du stalker han på face, insta osv? Seriøst. Søk hjelp. 

Anonymkode: 3c2f1...5cb

 

8 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hvis du ikke gir deg snart, så burde du kanskje be om en henvendelse til psykolog. Slik at du får hjelp til å komme deg videre. For dette er ikke normalt. Stalke han på nett, ikke normalt. 

Mange jeg kjenner sjekker ut  folk på nett som de er nysgjerrige på. Er jo helt normalt det da, herregud. Og jeg blir aldri betatt m så når jeg først blir det er det veldig sterkt.

Anonymkode: 8bd14...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det syns jeg du skal gjøre. Er ikke noe problem😎

Anonymkode: 971c4...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er IKKE pasienten hans. En gang har vi truffet hverandre. 

Anonymkode: 8bd14...263

Har du ikke skrevet om dette før, synes dette høres veldig kjent ut. Man sjekker ikke opp legen.

Anonymkode: 1fa78...291

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det syns jeg du skal gjøre. Er ikke noe problem😎

Anonymkode: 971c4...794

Ironi?

Anonymkode: 8bd14...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, canacas skrev:

Kjør på TS! Du trenger ikke spørre folk her inne om lov til noe som helst.

Ironisk ment eller tror du faktisk det kan gå?

Anonymkode: 8bd14...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ironisk ment eller tror du faktisk det kan gå?

Anonymkode: 8bd14...263

Ingen av delene. Bare tenker at dette begynner å bli et problem for TS, så da må hun agere. Ene eller andre veien. Jeg har enda ikke hatt en problemstilling der jeg ber totalt ukjente på KG ta beslutningen for meg, men jeg har hatt en del problemstillinger likevel. Mener vel egentlig bare at TS har ansvar for sitt eget liv og sine egne beslutninger.

 

Og så er jeg vel litt lei denne legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Dropp det. Det kommer bare til å bli kleint og mest sannsynlig avviser han deg. Ikke utsett deg for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er det så sikkert at han vil være i fred? Det var en spesiell kontakt mellom oss, en kjemi og blikkontakt jeg aldri vil glemme. Jeg er ung, blond og får mye oppmerksomhet fra menn ellers. Han spiser alene ofte og har heller ingen tegn på sosiale medier til at han har dame.

Anonymkode: 8bd14...263

🙈🙈🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skjønner. Men jeg er ikke pasienten hans lenger. Møtte ham tilfeldig på legevakten så vi har bare møtt hverandre en gang. 

Anonymkode: 8bd14...263

Ja, da kan du bare sjekke opp. Det er ikke noe problem, når han er en tilfeldig lege som har tatt konsultasjon på legevakt med deg. 

Anonymkode: 413e9...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ironisk ment eller tror du faktisk det kan gå?

Anonymkode: 8bd14...263

Tror det kan gå. Bare du har troen selv. Det er 1/2 jobben.

Anonymkode: 971c4...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse lege trådene er visst utrolig engasjerende og populære....:laugh:

Anonymkode: 6ee76...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, smalls skrev:

🙈🙈🙈

Hva? Jeg er jo en mange menn finner attraktiv. Det er jo relevant. Hadde jeg vært 60 år og manglet et ben hadde jo saken vært en helt annen. 

Anonymkode: 8bd14...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ganske kraftig andrehånds beklemthet over disse legesvermeriene. Etter at jeg begynte å følge med på forumet har jeg tatt meg selv i å være pinlig berørt hver gang jeg er innom et legekontor, og det uten at jeg svermer for legen(e) jeg snakker med. Jeg gremmes bare ved tanken på at de opplever slike ting og dermed kanskje har det i bakhodet når de treffer pasienter. Jeg vegrer meg for å smile for mye i tilfelle det skal bli tolket i feil retning, liksom. Mulig naturen var rausere med meg enn med andre når evnen til slike flauhetsskala-følelser ble delt ut.

Men sånn rent teknisk så kan du selvsagt gå bort og forsøke å innlede en samtale. Er det upassende? Ja. Desto mer siden du vet at det er det og likevel vurderer å gjøre det.

Anonymkode: e44dc...415

Haha - naturen var raus med meg også, så jeg ville mest sannsynlig 🙈 om jeg hadde bevitnet det hele. Det kleine øyeblikket.. 👀

Men, TS, er du forelsket i legen som person eller i personen som lege? Ser du den forskjellen? 

Endret av Mass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Mass skrev:

Haha - naturen var raus med meg også, så jeg ville mest sannsynlig 🙈 om jeg hadde bevitnet det hele. Det kleine øyeblikket.. 👀

Men, TS, er du forelsket i legen som person eller i personen som lege? Ser du den forskjellen? 

Selvfølgelig er det flaut, men samtidig, som sagt tidligere blir jeg aldri forelsket, noe som er mye verre enn å dumme seg ut når man faktisk har sjansen. Det går år mellom hver gang jeg møter menn jeg kunne tenkt meg noe mer med, og så skal jeg la meg stoppe av flauhet? Hva om jeg ender opp alene fordi jeg er for kresen og aldri møter en mann jeg finner attraktiv igjen? Hva om han faktisk er mitt livs kjærlighet? 

Jeg er betatt av personen, utseendet og personligheten hans. Han er kjekk men fortsatt en litt sjenert type. Jeg skulle ønske han ikke var lege, og at jeg hadde møtt ham under andre omstendigheter. 

Anonymkode: 8bd14...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skjønner. Men jeg er ikke pasienten hans lenger. Møtte ham tilfeldig på legevakten så vi har bare møtt hverandre en gang. 

Anonymkode: 8bd14...263

Du møtte han tilfeldig på legevakten? I gangen når dere gikk forbi hverandre da eller? For å være i samme rom hvor han undersøker deg, leser/skriver i journalen din, gir deg sykemelding og resept på medisiner er ikke tilfeldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det flaut, men samtidig, som sagt tidligere blir jeg aldri forelsket, noe som er mye verre enn å dumme seg ut når man faktisk har sjansen. Det går år mellom hver gang jeg møter menn jeg kunne tenkt meg noe mer med, og så skal jeg la meg stoppe av flauhet? Hva om jeg ender opp alene fordi jeg er for kresen og aldri møter en mann jeg finner attraktiv igjen? Hva om han faktisk er mitt livs kjærlighet? 

Jeg er betatt av personen, utseendet og personligheten hans. Han er kjekk men fortsatt en litt sjenert type. Jeg skulle ønske han ikke var lege, og at jeg hadde møtt ham under andre omstendigheter. 

Anonymkode: 8bd14...263

Ja, jeg er helt enig med deg i alt du skriver og jeg liker tankegangen din. Synes folk heller burde ta sjansen enn å la den passere. Why not, livet er for kort til å ikke våge. 

Jeg synes du er tøff om du tar sjansen og står i det. 

Men jeg så bare for meg en scene ala der du går bort til han og 'bare kaster det ut der' - og da hadde jeg blitt utrolig flau om jeg hadde bevitnet det selv om jeg ikke hadde vært en del av det. Jeg er bare sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mass skrev:

Ja, jeg er helt enig med deg i alt du skriver og jeg liker tankegangen din. Synes folk heller burde ta sjansen enn å la den passere. Why not, livet er for kort til å ikke våge. 

Jeg synes du er tøff om du tar sjansen og står i det. 

Men jeg så bare for meg en scene ala der du går bort til han og 'bare kaster det ut der' - og da hadde jeg blitt utrolig flau om jeg hadde bevitnet det selv om jeg ikke hadde vært en del av det. Jeg er bare sånn. 

Hehe nei hadde nok ikke kastet meg ut i det. Hadde vel heller blitt slik at jeg prøvde å få øyekontakt på cafeen for så å gå bort og slå av en prat og så la det gå sin gang. 

Anonymkode: 8bd14...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe nei hadde nok ikke kastet meg ut i det. Hadde vel heller blitt slik at jeg prøvde å få øyekontakt på cafeen for så å gå bort og slå av en prat og så la det gå sin gang. 

Anonymkode: 8bd14...263

Ja da får du kjenne på det om gnisten er der. Ønsker deg lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner nesten å tro at alle disse forelska i legen postene er en lege med en sykelig pasientfetisj snart...... 

NEI såklart kan DU IKKE SJEKKE OPP LEGEN, uansett hvor ! 
Spørsmålet svarer seg selv på samme måte som "kan jeg sjekke opp faren min/sønnen min". 

Anonymkode: 5464f...0fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...