Gå til innhold

Hvis jeg treffer legen på cafe, kan jeg sjekke ham opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet, nok en legetråd. Men forelskelsen min går ikke over. Jeg har sett legen min flere ganger alene på cafe i nærheten der jeg bor. Kan jeg gå bort og komme i snakk med ham når han er der eller er det også upassende? :(

Anonymkode: 8bd14...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du bare skal prøve å komme i snakk med han, da kan du i hvert fall få en avvisning hvis han ikke er interessert sånn at du lettere kan glemme fyren når du vet at det ikke er noe håp. Men jeg vil tro det vil bli litt kleint for han.

Anonymkode: e9eb5...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan sjekke han opp, men du vil jo drite deg selv ut. Lykke til! 

Anonymkode: 2ea35...e0e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at han ikke har lov til å date pasienter?

Anonymkode: 70659...092

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det ikke sånn at han ikke har lov til å date pasienter?

Anonymkode: 70659...092

Jo, men enkelte vil ikke ta det innover seg og akseptere det...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Er det ikke sånn at han ikke har lov til å date pasienter?

Anonymkode: 70659...092

Jo.

Anonymkode: 49ecd...574

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kommer nok ikke til å hilse først pga taushetsplikten så her er det du som må ta initiativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gå til psykolog? Så du kan få hjelp? 

Har du vanskelig med å forstå at leger ikke kan date pasienter? 

Anonymkode: dc946...29f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gompi skrev:

Han kommer nok ikke til å hilse først pga taushetsplikten så her er det du som må ta initiativ. 

Ja, skjønner. Men jeg er ikke pasienten hans lenger. Møtte ham tilfeldig på legevakten så vi har bare møtt hverandre en gang. 

Anonymkode: 8bd14...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva med å gå til psykolog? Så du kan få hjelp? 

Har du vanskelig med å forstå at leger ikke kan date pasienter? 

Anonymkode: dc946...29f

Jeg er IKKE pasienten hans. En gang har vi truffet hverandre. 

Anonymkode: 8bd14...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Nei.

Anbefaler deg å skaffe deg tinder. Kanskje du finner noen andre å okkupere tankene med. La nå legen få være i fred. 

Men er det så sikkert at han vil være i fred? Det var en spesiell kontakt mellom oss, en kjemi og blikkontakt jeg aldri vil glemme. Jeg er ung, blond og får mye oppmerksomhet fra menn ellers. Han spiser alene ofte og har heller ingen tegn på sosiale medier til at han har dame.

Anonymkode: 8bd14...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sinnsykt  fin? For at en lege i det hele tatt skal vurderer å involvere seg med en tidligere pasient må du være verdt det. 

Men. I stedet for å lage tråd på tråd er jo bare å spørre han. Damer må slutte å gjøre alt så jævla komplisert 

Anonymkode: 3c2f1...5cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men er det så sikkert at han vil være i fred? Det var en spesiell kontakt mellom oss, en kjemi og blikkontakt jeg aldri vil glemme. Jeg er ung, blond og får mye oppmerksomhet fra menn ellers. Han spiser alene ofte og har heller ingen tegn på sosiale medier til at han har dame.

Anonymkode: 8bd14...263

Jesus. Du stalker han på face, insta osv? Seriøst. Søk hjelp. 

Anonymkode: 3c2f1...5cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis hun bare har truffet legen på legevakten en gang, så er det ikke sikkert han husker henne engang, mest sannsynlig ikke? Og hvis han husker henne, så er han uansett ikke legen hennes lengre. Er bare å ta kontakt vel.

Anonymkode: 25804...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 1.10.2017 den 21.47):

Men er det så sikkert at han vil være i fred? Det var en spesiell kontakt mellom oss, en kjemi og blikkontakt jeg aldri vil glemme. Jeg er ung, blond og får mye oppmerksomhet fra menn ellers. Han spiser alene ofte og har heller ingen tegn på sosiale medier til at han har dame.

Anonymkode: 8bd14...263

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jesus. Du stalker han på face, insta osv? Seriøst. Søk hjelp. 

Anonymkode: 3c2f1...5cb

Mange gjør det når de er betatt av noen. Herregud, søke hjelp?

Anonymkode: 25804...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ganske kraftig andrehånds beklemthet over disse legesvermeriene. Etter at jeg begynte å følge med på forumet har jeg tatt meg selv i å være pinlig berørt hver gang jeg er innom et legekontor, og det uten at jeg svermer for legen(e) jeg snakker med. Jeg gremmes bare ved tanken på at de opplever slike ting og dermed kanskje har det i bakhodet når de treffer pasienter. Jeg vegrer meg for å smile for mye i tilfelle det skal bli tolket i feil retning, liksom. Mulig naturen var rausere med meg enn med andre når evnen til slike flauhetsskala-følelser ble delt ut.

Men sånn rent teknisk så kan du selvsagt gå bort og forsøke å innlede en samtale. Er det upassende? Ja. Desto mer siden du vet at det er det og likevel vurderer å gjøre det.

Anonymkode: e44dc...415

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...