Gå til innhold

"Møter deg senere, må bare ordne noe viktig først"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han holder vel på med flere da, sånn som de fleste menn gjør. Menn vil jo som kjent ikke ha forhold, men tømme seg i flest mulig damer for å booste egoet sitt. Jeg hadde spurt han direkte hva han driver med og dumpa han. 

Anonymkode: 25cf7...cfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Avocado skrev:

Det er hvert fall uhøflig å utsette daten igjen og igjen. Med bare noen timers varsel. Det er tydelig at du ikke er førsteprioritet dessverre. Hvorfor kan dere ikke møtes på dagtid forresten, er det vanskelig for ham å møte deg uten at det blir sex samtidig? Som en test så bør du spørre om en kaffedate på dagtid, hvor det blir unaturlig med sex, og se om han gidder det.

Har sagt lenge at vi burde møtes på dagtid. Men han er tydeligvis mye opptatt og har aldri tid i helgene. Men vi skulle møtes sånn i 3-4 tiden egentlig i dag da, men så ble det jo utsatt til senere i dag/kveld :-/ 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da, menneske - spør ham! I hvilken verden er det en bedre løsning å holde munn, godta og føye deg mens du spekulerer vilt og ubegrunnet enn å bare få et svar. Å interessere seg for hva den andre parten driver med er helt normalt, hvis dette "forholdet" ikke engang tåler at du spør et så uskyldig spørsmål kan det vel ikke være verdt så mye uansett?

Anonymkode: 6ca31...22d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville stilt litt mer krav til ham. Det er litt sånn tilbud og etterspørsel+ om du er tilgjengelig hele tida og aksepterer at han behandler deg sånn så tror han det er greit og mister kanskje litt respekt for deg og din tid.

Neste gang han utsetter det så burde du si at det ikke passer siden du har andre planer og se hvordan han takler det. Det kan ikke fortsette som det her uansett, så om han stikker når du begynner å si fra så good riddance!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har sagt lenge at vi burde møtes på dagtid. Men han er tydeligvis mye opptatt og har aldri tid i helgene. Men vi skulle møtes sånn i 3-4 tiden egentlig i dag da, men så ble det jo utsatt til senere i dag/kveld :-/ 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Bare å si at du har en annen avtale kl 20 i kveld så da var det dumt at han måtte utsette, for da rekker du ikke å treffe ham. Gi egoet hans et lite støkk. Men ikke vær dramatisk eller furten. Hvis han lurer på hva du skal så bare si at du har avtalt å treffe noen. Han har ingen respekt for tiden din og det er et veldig dårlig tegn. Det at han "aldri har tid" til å treffes på dagtid eller i helgene betyr dessverre at du kommer langt bak, kanskje til og med sist i rekka 😕

 

Endret av Avocado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her må du bare spørre han rett ut (nei det er ikke frekt) og si du er lei av at han hele tiden utsetter avtaler og ikke kan. En avtale er en avtale. Så spør du hva som er så viktig at han ikke kan møte deg. Å si ørten ganger "må noe viktig" holder ikke mål. Ikke føy deg hver gang og la han holde på. Mest sannsynlig dater han flere.

Du kommer til å ende opp GAL til slutt å lure og spekulere hele tiden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor spør du han bare ikke når han treffer deg etterpå? "Hei! Klem. Hva har du gjort i dag?" 

 

Anonymkode: 3d8f3...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt noe mer fra han?

Anonymkode: ac4d2...a97

Ja han ble enda mer forsinket -.- typisk

-TS 

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du! Når han utsetter hele tiden er han ikke noe å samle. La han jobbe litt for deg! 

Anonymkode: dde51...c7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være dop/rus i bildet?

Anonymkode: 503c5...60a

Første som slo meg også.

Anonymkode: f8be5...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som han enten har noe å skjule, eller så er han ikke så interessert. Varsellampene mine hadde i hvert fall blinket hvis daten min aldri kunne møte meg på dagtid. Synes du skal spørre ham rett ut om hva han har gjort. Ellers er det jo bare å google og stalke på facebook. Går ut fra at du vet hva han heter og hvor han bor?

Anonymkode: 66a96...062

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du! Når han utsetter hele tiden er han ikke noe å samle. La han jobbe litt for deg! 

Anonymkode: dde51...c7e

Dette. Det beste du kan gjøre er å slutte å finne deg i oppførselen hans og stadig være tilgjengelig når det passer ham. Ta kontroll over situasjonen og vis ham at det er slutt på å sitte hjemme og vente på ham; livet er altfor kort for å kaste det vekk på noen som ikke gidder å være der for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He is just not that into you. Gjør deg selv en tjeneste. SI; "OK, men da er jeg opptatt. Vi får ta det en annen gang." Husk at folk bare behandler deg så dårlig som du selv tillater.

Anonymkode: 244d8...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja han ble enda mer forsinket -.- typisk

-TS 

Anonymkode: 65cec...2c9

Vet du hva? Han er tydeligvis ikke noe å samle på. Han er hele tiden forsinket og utsetter. Tydelig han har mye viktigere ting å gjøre enn å møte deg. Ikke greit i det hele tatt. Kan virke som han dater flere samtidig og du er mer sånn reserveplan i tilfelle ingen av de andre kan. Jeg ville bedt han om å ta dette litt mer seriøst, eller så gidder du ikke mer. Du skal ikke måtte sitte på vent hele tiden. Det er ikke verdt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du ts? Han er ikke så veldig interessert i deg. Det kan han umulig være siden han ikke har tid. Dropp han, og finn deg en som både har tid til deg og respekterer deg 😊

Anonymkode: cf818...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.9.2017 den 14.11, AnonymBruker skrev:

🤔 :/ ..... men jeg skjønner det ikke. Da kunne han jo bare latt være å møte meg i det hele tatt, hvis det var det som var greia. At han ikke er interessert 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

La ham ta kontakt neste gang. Hvis han tar kontakt, så haf han litt interesse for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hører på alle disse rådene TS.. Følg magefølelsen din. Regner med at du vet innerst inne at han ikke vil ha deg slik som du vil ha ham. Så hvor lenge skal du la ham bruke deg? Ikke lag drama eller bli bitter, men bare dropp å være med på dette spillet hans. Og jeg håper dere har brukt kondom, for han der ligger tydeligvis rundt etter beste evne..

Anonymkode: 454fc...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...