Gå til innhold

"Møter deg senere, må bare ordne noe viktig først"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis vi skal møtes en dag, så sender han av og til melding og sier at vi må møtes senere (samme dag. Noen ganger en annen dag) fordi han har noe viktig han må gjøre. Dere har skjedd flere ganger. Men han sier ALDRI hva han skal. Han sier bare at det er noe viktig. Jeg må si at jeg føler meg ikke akkurat så veldig prioritert da 😅 Og jeg lurer på hva som er så viktig at han må utsette å møte meg. Og siden det skjer flere ganger. Er ikke dette et "rødt flagg"? Ihvertfall når han ikke sier HVA han skal som er så viktig. Hadde han bare sagt hva det var, så hadde jeg sluppet å gå rundt å lure og være så usikker. Og jeg hadde kanskje skjønt han, hvis han bare fortalte det. .... veldig frustrerende.

Noen som har erfaring med dette eller vet hva dette kan skyldes? 🤔

Anonymkode: 65cec...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde tatt det som et hint om at han ikke var så interessert

Anonymkode: 3225d...c85

🤔 :/ ..... men jeg skjønner det ikke. Da kunne han jo bare latt være å møte meg i det hele tatt, hvis det var det som var greia. At han ikke er interessert 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er han ikke så interessert, eller så skal han spille veldig viktig ovenfor deg. Jeg har opplevd begge deler. 

Han ene skulle alltid 'ordne noe' før han kom, viste seg å være at han skulle besøke den andre han styra med/var sammen med...

Han andre skulle alltid leke viktig, og iver tid, viste det seg at det var viktigere for han at jeg digget han, overøste han med komplimenter og diverse, enn det faktumet at vi skulle være med hverandre. Orket til slutt ikke egoet hans, og alt det hemmeligriet hans. 

Så begge deler var negativt i mitt syn. 

Anonymkode: db2ae...d95

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤔 :/ ..... men jeg skjønner det ikke. Da kunne han jo bare latt være å møte meg i det hele tatt, hvis det var det som var greia. At han ikke er interessert 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Det gjør han selvfølgelig ikke, hvis han holder deg litt på gress. 

Anonymkode: db2ae...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan det være dop/rus i bildet?

Anonymkode: 503c5...60a

Nei nei, det tror jeg nok ikke 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤔 :/ ..... men jeg skjønner det ikke. Da kunne han jo bare latt være å møte meg i det hele tatt, hvis det var det som var greia. At han ikke er interessert 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Noen er dessverre for feige til å si det rett ut. Opplevd det flere ganger. Jeg ville nok bare latt hver å kontakte han og se hva som skjer. Se om han tar initiativ. Hvis han virkelig er interessert, så er det rart han alltid har så viktige ting å gjøre og må utsette møte. 

Ellers kan du bare spørre han rett ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LeilaS skrev:

Noen er dessverre for feige til å si det rett ut. Opplevd det flere ganger. Jeg ville nok bare latt hver å kontakte han og se hva som skjer. Se om han tar initiativ. Hvis han virkelig er interessert, så er det rart han alltid har så viktige ting å gjøre og må utsette møte. 

Ellers kan du bare spørre han rett ut. 

Men jeg har prøvd det. Å la være å ta kontakt med han. Og da sender han meg en melding..... til slutt. Men er veldig irriterende og gå å vente på det da. Jeg har tydeligvis behov for å snakke med han oftere enn han har behov for å snakke med meg.

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Men jeg har prøvd det. Å la være å ta kontakt med han. Og da sender han meg en melding..... til slutt. Men er veldig irriterende og gå å vente på det da. Jeg har tydeligvis behov for å snakke med han oftere enn han har behov for å snakke med meg.

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Mulig han dater deg og en annen, som noen sa. og at den andre personen er mer viktig, så han dropper planene med deg om hun er ledig

Anonymkode: 3225d...c85

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier han at han skulle når han vel og godt kommer da, ts? 

Altså "ordne noe (viktig)" er for meg bare en måte å si "gidder ikke forklare i tekst". Noe folk flest ikke gidder. Men en sier jo hva det er når en snakkes.

Du får spørre. ;) Kanskje må han innom sin gamle bestemor og hjelpe henne - hva vet vi? :vetikke:

Anonymkode: 54461...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker som han vil treffe deg og vil at du skal vite Det, men at det ikke alltid passer, og da sier han det er noe viktig slik at du ikke skal føle deg valgt bort.

Anonymkode: 64cdd...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mulig han dater deg og en annen, som noen sa. og at den andre personen er mer viktig, så han dropper planene med deg om hun er ledig

Anonymkode: 3225d...c85

Men hvorfor er han ikke bare med henne da? .... men tror ikke han dater noen andre egentlig. Siden han er veldig mye opptatt. Jobber med biler og må noen ganger jobbe i helgene osv. Så han har ikke så mye tid til overs

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier han at han skulle når han vel og godt kommer da, ts? 

Altså "ordne noe (viktig)" er for meg bare en måte å si "gidder ikke forklare i tekst". Noe folk flest ikke gidder. Men en sier jo hva det er når en snakkes.

Du får spørre. ;) Kanskje må han innom sin gamle bestemor og hjelpe henne - hva vet vi? :vetikke:

Anonymkode: 54461...79b

Han forteller det aldri. Og jeg tør ikke spør. Blir ikke det litt frekt å spørre om? 🤔 Eller? 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han forteller det aldri. Og jeg tør ikke spør. Blir ikke det litt frekt å spørre om? 🤔 Eller? 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Spør han på en nysgjerrig måte, og ikke en sjalu- og kontrollerende kjærringmåte :P :fnise:

Anonymkode: 2da96...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke frekt å spørre om. Du kan enten spørre når han da kommer til deg, eller på melding om han utsetter. Altså, det blir jo som å spørre noen hva de har gjort iløpet av dagen, og det er da ikke frekt? 

Anonymkode: 4e372...50b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spør han på en nysgjerrig måte, og ikke en sjalu- og kontrollerende kjærringmåte :P :fnise:

Anonymkode: 2da96...59e

Hehe ja 😂🙈👍🏼

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor er han ikke bare med henne da? .... men tror ikke han dater noen andre egentlig. Siden han er veldig mye opptatt. Jobber med biler og må noen ganger jobbe i helgene osv. Så han har ikke så mye tid til overs

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Fordi at det er ikke sikkert hun andre er så bankers/sikker, kanskje han ikke vet helt hvor han har henne, og da må ha fler på gang, så han er sikker. Det var det som bar tilfellet med han jeg var med, som datet fler. 

Og han var også mye opptatt og jobbet mye ekstra (les; var med henne), bare for å ha sagt det. 

Anonymkode: db2ae...d95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men f.eks. Sånn som i dag. Så skulle vi møtes litt ut på dagen. Men så sendte han melding plutselig at han hadde noe viktig han måtte gjøre først og at vi måtte utsette det til i kveld. OG ... han hadde ikke stått opp en gang sa han. Så det gir jo ingen mening. Han hadde noe viktig han måtte gjøre før han møtte meg, men han hadde ikke stått opp enda engang. Da var kl. 13.00. Liksom, hvis han hadde noe viktig å ordne før han skulle møte meg, så må han jo stå opp tidlig da. Ikke sove ut til langt på dagen, og så sende meg melding at han ikke rekker det før kvelden fordi han har noe viktig å ordne først 🤔

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...