Gå til innhold

"Møter deg senere, må bare ordne noe viktig først"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Evilposelos skrev:

Det har sikkert noe med bilene han holder på med å gjøre. 

Men hvis det hadde vært noe med bilene han måtte ordne, så kunne han jo bare si det. Og han burde ha visst det før kl. 13 i dag

-TS 

Anonymkode: 65cec...2c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da sender du bare en melding og spør hva han skal og når han er ferdig, så du vet når han kommer også. 

Anonymkode: 4e372...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da sender du bare en melding og spør hva han skal og når han er ferdig, så du vet når han kommer også. 

Anonymkode: 4e372...50b

Han har sagt et tidspunkt når han kommer. Men jeg får vel bare spørre han når han kommer om hva han skulle som var så viktig 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rusmisbruker?

Anonymkode: 55b58...c24

Nei nei, ikke noe sånt

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men f.eks. Sånn som i dag. Så skulle vi møtes litt ut på dagen. Men så sendte han melding plutselig at han hadde noe viktig han måtte gjøre først og at vi måtte utsette det til i kveld. OG ... han hadde ikke stått opp en gang sa han. Så det gir jo ingen mening. Han hadde noe viktig han måtte gjøre før han møtte meg, men han hadde ikke stått opp enda engang. Da var kl. 13.00. Liksom, hvis han hadde noe viktig å ordne før han skulle møte meg, så må han jo stå opp tidlig da. Ikke sove ut til langt på dagen, og så sende meg melding at han ikke rekker det før kvelden fordi han har noe viktig å ordne først 🤔

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Han virker veldig avslappet på det, den litt " chiller'n" typen som kun fullførte max videregående.

Anonymkode: 64cdd...97e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sirah skrev:

Kan du ikke bare spørre han om hva det er som er så viktig da? Så slipper du å lure.

Jeg får vel gjøre det. Men føler bare at det kanskje er frekt å spørre (?) 🤔

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men f.eks. Sånn som i dag. Så skulle vi møtes litt ut på dagen. Men så sendte han melding plutselig at han hadde noe viktig han måtte gjøre først og at vi måtte utsette det til i kveld. OG ... han hadde ikke stått opp en gang sa han. Så det gir jo ingen mening. Han hadde noe viktig han måtte gjøre før han møtte meg, men han hadde ikke stått opp enda engang. Da var kl. 13.00. Liksom, hvis han hadde noe viktig å ordne før han skulle møte meg, så må han jo stå opp tidlig da. Ikke sove ut til langt på dagen, og så sende meg melding at han ikke rekker det før kvelden fordi han har noe viktig å ordne først 🤔

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

 

Noe driver han jo med, som han ikke vil si til deg. Enten er det en avtale han har prøvd å få i boks tidligere, som han trodde ikke ble noe (og dermed lagde avtale med deg), som plutselig ble noe allikevel (og da var viktigere enn avtalen med deg), eller så har det oppstått noe uforutsett, som han strengt talt kunne fortalt deg. Ikke bare si 'noe viktig'. 

Jeg ble til slutt så irritert på dette, at jeg valgte å ringe fra et annet nr/skjult nr når han jeg var med, 'måtte fikse noe'. (dette hadde da gjentatt seg uendelige ganger, at han lagde avtaler med meg, men ikke dukket opp fordi noe kom i veien osv). Når han tok telefonen, å skjønte det var meg, ble han forferdelig stresset, og når han prøvde å bortforklare, endte det til slutt med at jeg hørte en annen kvinnestemme spørre 'hvem er det' i bakgrunnen. 

Enden på visa var at jeg avsluttet det hele.

Anonymkode: db2ae...d95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste seg også at han hadde et stort alkoholproblem, så flere av gangene han utsatte og ikke dukket opp, var han rett og slett fyllesyk eller drita. Men det fant jeg ikke ut før en stund etterpå. 

Anonymkode: db2ae...d95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Noe driver han jo med, som han ikke vil si til deg. Enten er det en avtale han har prøvd å få i boks tidligere, som han trodde ikke ble noe (og dermed lagde avtale med deg), som plutselig ble noe allikevel (og da var viktigere enn avtalen med deg), eller så har det oppstått noe uforutsett, som han strengt talt kunne fortalt deg. Ikke bare si 'noe viktig'. 

Jeg ble til slutt så irritert på dette, at jeg valgte å ringe fra et annet nr/skjult nr når han jeg var med, 'måtte fikse noe'. (dette hadde da gjentatt seg uendelige ganger, at han lagde avtaler med meg, men ikke dukket opp fordi noe kom i veien osv). Når han tok telefonen, å skjønte det var meg, ble han forferdelig stresset, og når han prøvde å bortforklare, endte det til slutt med at jeg hørte en annen kvinnestemme spørre 'hvem er det' i bakgrunnen. 

Enden på visa var at jeg avsluttet det hele.

Anonymkode: db2ae...d95

Oi, herregud 😮

Ja, han kan jo si hva det er som er så viktig. Og ikke bare si "noe viktig". Han sier alltid bare at det er "noe viktig", men sier aldri HVA. Men hvis jeg spør han hva han måtte ordne, er det frekt? 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en sånn. Brukte 4-5 timer på å svare på sms (hver eneste gang), men ville alltid møte meg innen 10 minutter dersom jeg var på vors eller ute. Toppa seg da han sa han bare skulle ta oppvasken før han henta meg, og jeg ble sittende og vente i 4 (!) timer. Han bodde 10-15 min kjøretur unna.

Jeg avslutta det et par dager etter det, og fortalte hvorfor. Han nekta for at han ikke var interessert (selvfølgelig), men et par måneder senere hadde han funnet tilbake til eksen.

Som noen andre her sier, "he is just not that into you". 

Anonymkode: 7cf02...da2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men f.eks. Sånn som i dag. Så skulle vi møtes litt ut på dagen. Men så sendte han melding plutselig at han hadde noe viktig han måtte gjøre først og at vi måtte utsette det til i kveld. OG ... han hadde ikke stått opp en gang sa han. Så det gir jo ingen mening. Han hadde noe viktig han måtte gjøre før han møtte meg, men han hadde ikke stått opp enda engang. Da var kl. 13.00. Liksom, hvis han hadde noe viktig å ordne før han skulle møte meg, så må han jo stå opp tidlig da. Ikke sove ut til langt på dagen, og så sende meg melding at han ikke rekker det før kvelden fordi han har noe viktig å ordne først 🤔

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Det er jo kjempefrekt å utsette hele tiden! Er du så på knærne at du ikke har annet å gjøre enn å sitte hjemme og vente på å få lov til å være sammen med ham? :vetikke:

Jeg hadde sagt at "sorry, i kveld har jeg andre planer. Vi hadde jo tross alt avtalt å møtes på formiddagen. Så vi får heller ta det en annen gang 😉"

Ikke la deg bli behandlet som en dørmatte.... Du viser ham at du ikke har noe liv bortsett fra å være med ham og det er ikke spesielt turn on. 

Endret av Avocado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får vel gjøre det. Men føler bare at det kanskje er frekt å spørre (?) 🤔

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Nei det er ikke frekt å spørre. Jeg hadde spurt glatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Avocado skrev:

Det er jo kjempefrekt å utsette hele tiden! Er du så på knærne at du ikke har annet å gjøre enn å sitte hjemme og vente på å få lov til å være sammen med ham? :vetikke:

Jeg hadde sagt at "sorry, i kveld har jeg andre planer. Vi hadde jo tross alt avtalt å møtes på formiddagen. Så vi får heller ta det en annen gang 😉"

Ikke la deg bli behandlet som en dørmatte.... Du viser ham at du ikke har noe liv bortsett fra å være med ham og det er ikke spesielt turn on. 

Men jeg har jo et liv utenom han. Men jeg finner tid til å møte han. Og siden vi bare møtes på kveldstid så har jeg jo som regel tid til å møte han. 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutes ago, AnonymBruker said:

Men hvorfor er han ikke bare med henne da? .... men tror ikke han dater noen andre egentlig. Siden han er veldig mye opptatt. Jobber med biler og må noen ganger jobbe i helgene osv. Så han har ikke så mye tid til overs

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Tuller du? Om mennesker fungerte slik hadde ikke utroskap eller playere eksistert

Anonymkode: 3225d...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt over det om det bare hadde skjedd én gang. Det kan jo dukke opp noe viktig som man ikke vil utbrodere. Når det skjer flere ganger er det imidlertid noen ugler i mosen. Jeg ville ikke ha giddet dette. 

Anonymkode: e82a5...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han forteller det aldri. Og jeg tør ikke spør. Blir ikke det litt frekt å spørre om? 🤔 Eller? 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

:klo: 

Er det frekt å spørre folk om hva de gjorde i helga? Å spørre hva folk gjør er en helt normal form for kommunikasjon som tyder på interesse i den annens liv. En potensiell partner som ikke spør virker, tvert imot, veldig uinteressert. "Gikk det bra med ærendet ditt?" "Fikk du løst saken som hastet?"

Eller, om du tenker at dette er en sak som ved et ullent svar, ullen grunn eller manglende svar vil tilsi brudd så spør dirkte. Forklar at det for deg er uaktuelt å vurdere et forhold med en person som har uklare oppgaver som haster og er viktige og som kommer brått og plutselig og at dere derfor må snakke om dette og hva det egentlig er han gjør når han avlyser og i hvilken grad det faktisk er oppgaver som du er komfortabel med å bli vurdert som mindre viktig enn. For hans oppfatning av viktig(ere enn deg) og din oppfatning av det samme kan godt være ulike uten at det gjør han til drittsekken. Det gjør dere bare ulike. Potensielt i slik grad at et forhold er lite ønskelig.

Anonymkode: 54461...79b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har jo et liv utenom han. Men jeg finner tid til å møte han. Og siden vi bare møtes på kveldstid så har jeg jo som regel tid til å møte han. 

-TS

Anonymkode: 65cec...2c9

Det er hvert fall uhøflig å utsette daten igjen og igjen. Med bare noen timers varsel. Det er tydelig at du ikke er førsteprioritet dessverre. Hvorfor kan dere ikke møtes på dagtid forresten, er det vanskelig for ham å møte deg uten at det blir sex samtidig? Som en test så bør du spørre om en kaffedate på dagtid, hvor det blir unaturlig med sex, og se om han gidder det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...