Gå til innhold

Skulle ønske at de fleste (single) kvinner har dårlig økonomi og lav status - Slik at jeg lettere fikk kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 hours ago, abrasiveRefraction said:

Jeg kan være feit, fattig, arbeidsleidig og alkoholisert uten at det påvirker min evne til å finne kvinner å knulle.

Da spiller du kortene dine dårlig.

Endret av Tom Erik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Coronas skrev:

Jeg har dårlig lønn pga yrket mitt og dermed veldig lav status selv om jeg blir satt stor pris på i jobben. Ingen som vil ha meg  fordi jeg ikke har råd til fine hobbyer som jakt, reiser, fjellturer, dykkerlappen, motorsykkel ol 😧 Men jeg koser meg i mitt eget selskap 😊

Du ser bare etter damer som liker jakt, dykking og motorsykkel? Du tror det er de eneste damene som finnes? jellturer koster matpakke og klær/sko. Har noen ok joggesko, kan du gå på fjellet. Reiser er litt hva du gjør det til. Er du aldri utenfor bygda? 

Anonymkode: 10eac...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ser bare etter damer som liker jakt, dykking og motorsykkel? Du tror det er de eneste damene som finnes? jellturer koster matpakke og klær/sko. Har noen ok joggesko, kan du gå på fjellet. Reiser er litt hva du gjør det til. Er du aldri utenfor bygda? 

Anonymkode: 10eac...3c8

For det første er jeg en dame. For det andre bor jeg i et fylke med veldig små fjell for å si det mildt. Vil kalle dem himmelbjerg.Så hvis jeg skal til fjells må jeg ha bil og reisen koster. Gode sko må man ha og allværsjakke. Det har vel de fleste. Men jeg har inntrykk av dating sider at man må ha sykt bra hobbyer for i det hele tatt tiltrekke seg det motsatte kjønn. Så jeg tror jeg forblir single. Er billigere ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke prøve litt hardere når du lager en tråd som skal provosere?

Anonymkode: b8914...50a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Kan du ikke prøve litt hardere når du lager en tråd som skal provosere?

Anonymkode: b8914...50a

Han har laget så mange tråder nå, som stort sett går ut på det samme, så han har problemer med å finne nye innfallsvinkler.

Anonymkode: ad08a...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Coronas skrev:

For det første er jeg en dame. For det andre bor jeg i et fylke med veldig små fjell for å si det mildt. Vil kalle dem himmelbjerg.Så hvis jeg skal til fjells må jeg ha bil og reisen koster. Gode sko må man ha og allværsjakke. Det har vel de fleste. Men jeg har inntrykk av dating sider at man må ha sykt bra hobbyer for i det hele tatt tiltrekke seg det motsatte kjønn. Så jeg tror jeg forblir single. Er billigere ;) 

Så du mener at alle må tjene bra for å få seg kjæreste, uansett kjønn? 

Anonymkode: 10eac...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Coronas skrev:

For det første er jeg en dame. For det andre bor jeg i et fylke med veldig små fjell for å si det mildt. Vil kalle dem himmelbjerg.Så hvis jeg skal til fjells må jeg ha bil og reisen koster. Gode sko må man ha og allværsjakke. Det har vel de fleste. Men jeg har inntrykk av dating sider at man må ha sykt bra hobbyer for i det hele tatt tiltrekke seg det motsatte kjønn. Så jeg tror jeg forblir single. Er billigere ;) 

Østfold?

Anonymkode: bb54a...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at alle må tjene bra for å få seg kjæreste, uansett kjønn? 

Anonymkode: 10eac...3c8

Min erfaring ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-09-29 den 20.58, AnonymBruker skrev:

Nei, kvinner hadde det ikke bra. Tenk å være så egosentrisk som du er at du ønsker at kvinner ikke skal ha like rettigheter som deg og være ulykkelige bare for å dekke ditt lille egoistiske behov. Få deg en oppblåsbar dame i stedet. Ingen dame vil ha en kvalmsekk som deg. 

Anonymkode: 48317...218

Vel, lykkenivået til kvinner har gått betraktelig ned etter at de har blitt kastet ut i arbeidslivet til samme stress og krav(iallefall nærmere) som menn blir utsatt for hver dag.

 

Kvinner hadde det ganske utmerket. Trenger ikke å jobbe for å være lykkelig. Lov til å jobbe hadde de jo egentlig og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Vel, lykkenivået til kvinner har gått betraktelig ned etter at de har blitt kastet ut i arbeidslivet til samme stress og krav(iallefall nærmere) som menn blir utsatt for hver dag.

 

Kvinner hadde det ganske utmerket. Trenger ikke å jobbe for å være lykkelig. Lov til å jobbe hadde de jo egentlig og

Og kvinner i dag har lov til å velge å ikke jobbe. I dag ønsker de fleste kvinner å jobbe og de fleste menn ønsker seg en dame som jobber.

Anonymkode: 112d8...848

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Vel, lykkenivået til kvinner har gått betraktelig ned etter at de har blitt kastet ut i arbeidslivet til samme stress og krav(iallefall nærmere) som menn blir utsatt for hver dag.

 

Kvinner hadde det ganske utmerket. Trenger ikke å jobbe for å være lykkelig. Lov til å jobbe hadde de jo egentlig og

Nei og de hadde heller ingen mulighet til å skape et liv for seg selv. De var prisgitt mannen. Slo han eller var utro så måtte hun bli. Hvorfor tror du skilsmisser økte på 70 tallet? Pga feminismen? Nei pga det ikke lenger var uglesett og fleste kvinnene skaffet seg en jobb og kunne forsørge seg selv.

Jeg skjønner jo at det er behagelig for mannen å ha en hjemme som han vet ikke kan "overleve"uten han og som må la seg bli behandla som han vil,men verden går fremover og idag VELGER kvinner å jobbe. Kvinner i forhold sier ikke opp jobben for å bli forsørget. Så det er et valg vi tar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SunnivaOslo skrev:

Nei og de hadde heller ingen mulighet til å skape et liv for seg selv. De var prisgitt mannen. Slo han eller var utro så måtte hun bli. Hvorfor tror du skilsmisser økte på 70 tallet? Pga feminismen? Nei pga det ikke lenger var uglesett og fleste kvinnene skaffet seg en jobb og kunne forsørge seg selv.

Jeg skjønner jo at det er behagelig for mannen å ha en hjemme som han vet ikke kan "overleve"uten han og som må la seg bli behandla som han vil,men verden går fremover og idag VELGER kvinner å jobbe. Kvinner i forhold sier ikke opp jobben for å bli forsørget. Så det er et valg vi tar.

Kvinner kunne fint leve og forsørge seg selv, men mange jobbet for at kvinnen skulle få slippe å jobbe

På 1900 tallet var 33% av kvinner yrkesaktive. På 1950 tallet var det ned i 26%. Men det var fullt mulig for en kvinne å jobbe og forsørge seg selv om hun ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 18.18, AnonymBruker skrev:

Slik var det før feminismen ødela samfunnet. Det fungerte helt strålende. Alle hadde det godt. Bare se på "Vi på Saltkråkan"! Familiene levde lykkelig, alle hadde det fint og samfunnet fungerte helt glimrende. Nå er kvinner stresset fordi de presses til å gjøre det som er unaturlig for dem, jobbe seg ihjel i jobber de ikke er tilpasset for. I mens der ikke er nok jobber lenger, fordi kvinner har tatt mange av de, til å kunne sørge for at menn tjener mer enn kvinner gjør og sånn sett har høyere status enn kvinner og derfor blir valgt til av kvinner. Nå fungerer samfunnet dårlig og kvinner og menn finner sjelden hverandre.

Det var bedre før ja.

Anonymkode: bb54a...5df

Bu-hu..... disse forferdelige feministene. Har du tenkt tanken om at kvinnefrigjøring kom fordi kvinnene ikke hadde det så bra? Eller mangler du evnen til å sette deg inn i andre sine opplevelser? Grunnen til at både kvinner og menn jobber er at folk ofte vil selvrealisere seg etter at de har tatt seg en utdannelse. (du vil kanskje at kun menn skal ha denne muligheten?) Og at de fleste familier trenger to inntekter.

Hva med å slutte å være et offer? Jobb med deg selv. Slå av pc-en. Gå ut i verden. Treff folk. Kanskje du blir overrasket 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Kvinner kunne fint leve og forsørge seg selv, men mange jobbet for at kvinnen skulle få slippe å jobbe

På 1900 tallet var 33% av kvinner yrkesaktive. På 1950 tallet var det ned i 26%. Men det var fullt mulig for en kvinne å jobbe og forsørge seg selv om hun ville.

De jobbet ikke for at vi skulle få slippe som du så fint kaller det. De jobbet for å stenge kvinner ute fra arbeidslivet.

Btw før 1900-tallet og før folk flyttet til de industrialiserte byene så jobber kvinnene 100% sammen med mannen på gården.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Vel, lykkenivået til kvinner har gått betraktelig ned etter at de har blitt kastet ut i arbeidslivet til samme stress og krav(iallefall nærmere) som menn blir utsatt for hver dag.

 

Kvinner hadde det ganske utmerket. Trenger ikke å jobbe for å være lykkelig. Lov til å jobbe hadde de jo egentlig og

Sykkelkoppen. Et godt råd. Ikke vær så bekymret for kvinners lykkenivå. For de fleste kvinner er lykkelige over å få velge selv hva slags liv de vil leve 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Sykkelkoppen. Et godt råd. Ikke vær så bekymret for kvinners lykkenivå. For de fleste kvinner er lykkelige over å få velge selv hva slags liv de vil leve 

Det er som en respons på hun som sa at kvinner ikke hadde det bra

20 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

De jobbet ikke for at vi skulle få slippe som du så fint kaller det.

jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2017 den 7.44, Coronas skrev:

Vestfold

Så i Vestfold tjener alle som er i forhold fett? 

Anonymkode: 10eac...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...