Gå til innhold

Skulle ønske at de fleste (single) kvinner har dårlig økonomi og lav status - Slik at jeg lettere fikk kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske at de fleste single kvinner hadde dårlig økonomi og lav sosial status. Det hadde gjort det lettere for meg å få meg en kjærestete og de ville sett opp til meg.

Hadde dette vært en god ting? :) 

Anonymkode: 2a8e6...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke heller prøve å bli rikere og høy status? :)

Vi damer kan jo ikke fordra lav status beta'er.

Anonymkode: 8c256...6e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var det før feminismen ødela samfunnet. Det fungerte helt strålende. Alle hadde det godt. Bare se på "Vi på Saltkråkan"! Familiene levde lykkelig, alle hadde det fint og samfunnet fungerte helt glimrende. Nå er kvinner stresset fordi de presses til å gjøre det som er unaturlig for dem, jobbe seg ihjel i jobber de ikke er tilpasset for. I mens der ikke er nok jobber lenger, fordi kvinner har tatt mange av de, til å kunne sørge for at menn tjener mer enn kvinner gjør og sånn sett har høyere status enn kvinner og derfor blir valgt til av kvinner. Nå fungerer samfunnet dårlig og kvinner og menn finner sjelden hverandre.

Det var bedre før ja.

Anonymkode: bb54a...5df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke heller prøve å bli rikere og høy status? :)

Vi damer kan jo ikke fordra lav status beta'er.

Anonymkode: 8c256...6e9

Umulig. Er for dum og lat.

Anonymkode: 2a8e6...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig økonomi og status betyr bare at flere kvinner tyr til prostitusjon. Noe som betyr at de fortsatt havner opp med rike og mektige menn. 

 

Anonymkode: 4d55d...f7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sikkert napp fra et utvalg spesielt interessrte om du slenger ut en sånn etterlysning på nett

Anonymkode: 28019...fa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske at de fleste single kvinner hadde dårlig økonomi og lav sosial status. Det hadde gjort det lettere for meg å få meg en kjærestete og de ville sett opp til meg.

Hadde dette vært en god ting? :) 

Anonymkode: 2a8e6...4a0

Problemet ditt, Ts, er at det du sier til vereden rundt deg er det du sier her. Nemlig at "for å være kjæresten min forlanger jeg at du er en taper". 

 

Og, Ts: ville du vært kjæresten til en dame som forlangte at du var en taper som hun kunne tilbringe resten av livet med å tråkke på og nedverdige? :klo: 

Anonymkode: fc246...209

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet ditt, Ts, er at det du sier til vereden rundt deg er det du sier her. Nemlig at "for å være kjæresten min forlanger jeg at du er en taper". 

Og, Ts: ville du vært kjæresten til en dame som forlangte at du var en taper som hun kunne tilbringe resten av livet med å tråkke på og nedverdige? :klo: 

Anonymkode: fc246...209

Jeg forlanger ikke at kvinner skal være tapere for at de skal være kjæresten min, men at det er lettere å få jenter interessert om de ser på meg som "bedre" enn dem selv økonomisk. 

Anonymkode: 2a8e6...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Store herre, du ble født noen tiår for sent, men du hadde selvfølgelig fortjent både rød løper og gullstol fordi du har penis!  :pls: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg forlanger ikke at kvinner skal være tapere for at de skal være kjæresten min, men at det er lettere å få jenter interessert om de ser på meg som "bedre" enn dem selv økonomisk. 

Anonymkode: 2a8e6...4a0

Men for de damene som er ute etter det må du ha ganske god økonomi da :) 

Anonymkode: 1ae9a...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske at de fleste single kvinner hadde dårlig økonomi og lav sosial status. Det hadde gjort det lettere for meg å få meg en kjærestete og de ville sett opp til meg.

Hadde dette vært en god ting? :) 

Anonymkode: 2a8e6...4a0

Ville du fått en mer tiltrekkende personlighet av at andre sleit for å få livet til å gå rundt? :klo:

Ville det være greit å bli tatt for pengene alene?

Anonymkode: 4f800...56a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dårlig økonomi og lav status for deg? Noen spesiell inntektsgrense? Å være ufaglært? Eller bare det ikke å ikke ha et høystatusyrke / høyere utdanning? Mener ikke å være frekk, bare nysgjerrig siden hva man legger i dårlig økonomi og lav status kan variere. 

Anonymkode: e27dc...a57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i stedet for å endre deg selv, slik at du lettere får deg kjæreste, ønsker du at hele samfunnet skal endre seg slik at det å være kvinne blir ansett som "lavstatus" og at kvinner burde fått elendig betalt (med den hensikt at du skal ha lettere for å få deg kjæreste)?

Jaja, good luck.

 

 

Anonymkode: 08efd...617

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske at de fleste single kvinner hadde dårlig økonomi og lav sosial status. Det hadde gjort det lettere for meg å få meg en kjærestete og de ville sett opp til meg.

Hadde dette vært en god ting? :) 

Anonymkode: 2a8e6...4a0

Dette er det dummeste jeg har hørt.  Har vært på kg som mann her i 1 år pga jeg hadde spm om damen min og ble her lengre fordi det var morsomt  å ha andre sine syn på ting

Men dette er en av de latterligste postene jeg har sett.  Begynner å lure på om vertfall eller nærmere 50 prosent av menn her inne er bunnmenn og ikke har nubsjangs på damer. Det skriker lav selvtilit av denne posten. Ta deg sammen mann!!!

Anonymkode: 81b4c...221

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slik var det før feminismen ødela samfunnet. Det fungerte helt strålende. Alle hadde det godt. Bare se på "Vi på Saltkråkan"! Familiene levde lykkelig, alle hadde det fint og samfunnet fungerte helt glimrende. Nå er kvinner stresset fordi de presses til å gjøre det som er unaturlig for dem, jobbe seg ihjel i jobber de ikke er tilpasset for. I mens der ikke er nok jobber lenger, fordi kvinner har tatt mange av de, til å kunne sørge for at menn tjener mer enn kvinner gjør og sånn sett har høyere status enn kvinner og derfor blir valgt til av kvinner. Nå fungerer samfunnet dårlig og kvinner og menn finner sjelden hverandre.

Det var bedre før ja.

Anonymkode: bb54a...5df

Ja, for alt var jo perfekt så lenge kvinner ikke kunne forlate utro eller voldelige menn fordi de ikke kunne forsørge seg selv og barna :ironi: 

 

Anonymkode: 875c2...af3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik var det før feminismen ødela samfunnet. Det fungerte helt strålende. Alle hadde det godt. Bare se på "Vi på Saltkråkan"! Familiene levde lykkelig, alle hadde det fint og samfunnet fungerte helt glimrende. Nå er kvinner stresset fordi de presses til å gjøre det som er unaturlig for dem, jobbe seg ihjel i jobber de ikke er tilpasset for. I mens der ikke er nok jobber lenger, fordi kvinner har tatt mange av de, til å kunne sørge for at menn tjener mer enn kvinner gjør og sånn sett har høyere status enn kvinner og derfor blir valgt til av kvinner. Nå fungerer samfunnet dårlig og kvinner og menn finner sjelden hverandre.

Det var bedre før ja.

Anonymkode: bb54a...5df

Nei, kvinner hadde det ikke bra. Tenk å være så egosentrisk som du er at du ønsker at kvinner ikke skal ha like rettigheter som deg og være ulykkelige bare for å dekke ditt lille egoistiske behov. Få deg en oppblåsbar dame i stedet. Ingen dame vil ha en kvalmsekk som deg. 

Anonymkode: 48317...218

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, kvinner hadde det ikke bra. Tenk å være så egosentrisk som du er at du ønsker at kvinner ikke skal ha like rettigheter som deg og være ulykkelige bare for å dekke ditt lille egoistiske behov. Få deg en oppblåsbar dame i stedet. Ingen dame vil ha en kvalmsekk som deg. 

Anonymkode: 48317...218

Jo, bare til å se på hvilken som helst episode av "Vi på Saltkråkan", som eksempel. Alle var blide og glade og fornøyde på den tiden. Voldtekt skjedde omtrent aldri. Kvinner ble behandlet med respekt. Skilsmisser skjedde nesten aldri fordi folk var blide og glade og hadde det godt. Ingen ønsket å skille seg. Det var bedre før. Før feminismen.

Anonymkode: bb54a...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, bare til å se på hvilken som helst episode av "Vi på Saltkråkan", som eksempel. Alle var blide og glade og fornøyde på den tiden. Voldtekt skjedde omtrent aldri. Kvinner ble behandlet med respekt. Skilsmisser skjedde nesten aldri fordi folk var blide og glade og hadde det godt. Ingen ønsket å skille seg. Det var bedre før. Før feminismen.

Anonymkode: bb54a...5df

Du er klar over at " Vi på Saltkråkan" var fiksjon og ikke dokumentar...?

Anonymkode: 1406e...5de

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at " Vi på Saltkråkan" var fiksjon og ikke dokumentar...?

Anonymkode: 1406e...5de

Det er basert på hvordan livet var på den tiden. 

Anonymkode: bb54a...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...