Gå til innhold

Skulle ønske at de fleste (single) kvinner har dårlig økonomi og lav status - Slik at jeg lettere fikk kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, bare til å se på hvilken som helst episode av "Vi på Saltkråkan", som eksempel. Alle var blide og glade og fornøyde på den tiden. Voldtekt skjedde omtrent aldri. Kvinner ble behandlet med respekt. Skilsmisser skjedde nesten aldri fordi folk var blide og glade og hadde det godt. Ingen ønsket å skille seg. Det var bedre før. Før feminismen.

Anonymkode: bb54a...5df

Gratulerer, du har nå publisert dagens minst reflekterte innlegg på KG. At det går an å ha så lite peiling sier jeg bare, og å bruke en TV-serie som "bevis".. herregud sier jeg bare. 

Anonymkode: 48317...218

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaller dere damer som ts beskriver som tapere? Så da er jeg en taper da, jøss, det visste jeg ikke før nå.

Anonymkode: a8d1d...c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skulle ønske at de fleste single kvinner hadde dårlig økonomi og lav sosial status. Det hadde gjort det lettere for meg å få meg en kjærestete og de ville sett opp til meg.

Hadde dette vært en god ting? :) 

Anonymkode: 2a8e6...4a0

Du kunne hatt så mye penger at det var kvalmt, men noen som anser seg selv som både dum og lat er så lite tiltrekkende at jeg hadde forblitt singel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, AnonymBruker said:

Gratulerer, du har nå publisert dagens minst reflekterte innlegg på KG. At det går an å ha så lite peiling sier jeg bare, og å bruke en TV-serie som "bevis".. herregud sier jeg bare. 

Anonymkode: 48317...218

Og ikke bare i denne tråden. :) Bare se her:

On 2/16/2017 at 8:19 PM, AnonymBruker said:

Jo, det var veldig fantastisk på den tiden. Har du sett "Vi på Saltkråkan" noen gang? Se den på youtube. En fantastisk fin tid da kvinnene sto for matlagingen, oppvask, rengjøring og menn sto for det som var utenfor huset, som pussing av båt og slikt. Alle hadde det koselig og hyggelig. Det var en fin tid. Det var før feminismen. Det var da familien var noe viktig, noe kjært, folk holdt sammen av kjærlighet for hverandre og fordi familien var viktig.

Anonymkode: 1d337...5ab

 

On 11/17/2016 at 10:20 PM, AnonymBruker said:

Feil. Feminisme kom først på 70-tallet og ødela den idyllen som familien var før det (se vi på saltkråkan f.eks.).

Stemmeretten var det ikke feminister som kjempet for. Stemmeretten var det sufragettene som kjempet for.

Menn har bare blitt demonisert av feminismen og feministene. Det er ingenting godt i feminismen for menn.

Anonymkode: 8d04d...fec

 

On 9/22/2017 at 4:28 PM, AnonymBruker said:

Slik skulle det vært i dag også. Det ville vært det beste for alle. *tenker på hvor fint de hadde det i "Vi på Saltkråkan"*

Anonymkode: eca12...f19

 

Anonymkode: ad08a...61d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det gjort det lettere å få dame? Kvinner leter jo etter kjærlighet, ser ikke helt at penger og status gjør deg mer elskbar. 

Anonymkode: 09f96...336

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo le av vi på Saltkråkan, for det var barna tv. Skulle de vise voldtekt og konemishandling på den tiden. Og hvor ting var mye mer hysj, hysj.

Men hvis vi tar en kvinne da, som ikke er så smart, og tjener lite penger, hvorfor skal hun velge deg?

Jeg er kronisk syk, og lav inntekt, jeg vil ikke ha en som deg.

Anonymkode: 613ee...9db

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woop woop kvinne-undertrykker-alarm! 

Så istedet for at du skal bli en bedre utgave av deg selv, så skal kvinnene bli dårligere , for at det skal gi deg forsprang? 
Hahahahahaha. Lykke til! 

Anonymkode: 9f0f8...008

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske at de fleste single kvinner hadde dårlig økonomi og lav sosial status. Det hadde gjort det lettere for meg å få meg en kjærestete og de ville sett opp til meg.

Hadde dette vært en god ting? :) 

Anonymkode: 2a8e6...4a0

Det eneste du har noen som helst mulighet til å gjøre noe med, ER DEG SELV!!

Anonymkode: c2703...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jo, bare til å se på hvilken som helst episode av "Vi på Saltkråkan", som eksempel. Alle var blide og glade og fornøyde på den tiden. Voldtekt skjedde omtrent aldri. Kvinner ble behandlet med respekt. Skilsmisser skjedde nesten aldri fordi folk var blide og glade og hadde det godt. Ingen ønsket å skille seg. Det var bedre før. Før feminismen.

Anonymkode: bb54a...5df

LOLOLOLOLOL

hahahahaha 

 

LOLOL

Anonymkode: 4d55d...f7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske at de fleste single kvinner hadde dårlig økonomi og lav sosial status. Det hadde gjort det lettere for meg å få meg en kjærestete og de ville sett opp til meg.

Hadde dette vært en god ting? :) 

Anonymkode: 2a8e6...4a0

Dette sier dessverre mye om hvorfor du er singel. Både synet du har på deg selv og spesielt på kvinner er ikke bra. Jeg er singel, syk og har derfor dårlig økonomi. Jeg er omtenksom, glad i å ta vare på andre og følelsene mine stikker dypt. Midt i blinken for deg, eller hva? Problemet er bare at jeg aldri ville blitt forelsket i noen med slike holdninger. Da har jeg det mye bedre som singel.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så i stedet for å endre deg selv, slik at du lettere får deg kjæreste, ønsker du at hele samfunnet skal endre seg slik at det å være kvinne blir ansett som "lavstatus" og at kvinner burde fått elendig betalt (med den hensikt at du skal ha lettere for å få deg kjæreste)?

Jaja, good luck.

 

 

Anonymkode: 08efd...617

Preach 🙌🏼

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, bare til å se på hvilken som helst episode av "Vi på Saltkråkan", som eksempel. Alle var blide og glade og fornøyde på den tiden. Voldtekt skjedde omtrent aldri. Kvinner ble behandlet med respekt. Skilsmisser skjedde nesten aldri fordi folk var blide og glade og hadde det godt. Ingen ønsket å skille seg. Det var bedre før. Før feminismen.

Anonymkode: bb54a...5df

Hahah. Det var en TV-serie. Og det bodde sånn maks 50 mennesker på den øya. Hvordan i all verden skal voldtekter foregå ustraffet og uoppdaget i slike små samfunn? Folk var ikke alltid bare blide og fornøyde før, skilsmisse var ikke godtatt, punktum. Du giftet deg én gang, og den personen skulle du leve med livet ut, lykkelig eller ei. Takk og lov for feminismen.

Anonymkode: 3218b...445

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare tull.

Jeg kan være feit, fattig, arbeidsleidig og alkoholisert uten at det påvirker min evne til å finne kvinner å knulle.

Å ha penger gjør ting mer komfortabelt, til en viss grad (hakket bedre å knulle på hotell enn i bagasjerommet til en Corolla). Men man kan knulle uansett.

Kvinner bryr seg ikke om penger til de dem knuller. De bryr seg om penger til forsørgere, men de får kjedelig sex. Du må bare se tegnene. Før jeg ble seksuelt aktivt mistet jeg mange muligheter fordi jeg overså tegnene. Kvinner er kåte hele tiden, så det er lett, man må bare gripe muligheten når den byr seg.

Men hvis du er feit bør du slanke deg. Å løfte vekter og å jogge koster ingenting, emn gjør deg mer attraktiv. Gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik var det før feminismen ødela samfunnet. Det fungerte helt strålende. Alle hadde det godt. Bare se på "Vi på Saltkråkan"! Familiene levde lykkelig, alle hadde det fint og samfunnet fungerte helt glimrende. Nå er kvinner stresset fordi de presses til å gjøre det som er unaturlig for dem, jobbe seg ihjel i jobber de ikke er tilpasset for. I mens der ikke er nok jobber lenger, fordi kvinner har tatt mange av de, til å kunne sørge for at menn tjener mer enn kvinner gjør og sånn sett har høyere status enn kvinner og derfor blir valgt til av kvinner. Nå fungerer samfunnet dårlig og kvinner og menn finner sjelden hverandre.

Det var bedre før ja.

Anonymkode: bb54a...5df

I Vi på Saltkråkan lever far alene med barna, og serien handler om hva de gjør på ferie... 

Anonymkode: 10eac...3c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voldtekt skjedde omtrent aldri. 

Anonymkode: bb54a...5df

Nå er jo dette snakk om en fiktiv serie for barn, men du er bra naiv hvis du tror voldtekter var sjelden kost på 1950-tallet. Dessverre var det ikke bare vanlig, det var også vanlig at kvinner fikk skylda om feks sjefen voldtok dem, og i ekteskapet var voldtekt i praksis lov.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske at de fleste single kvinner hadde dårlig økonomi og lav sosial status. Det hadde gjort det lettere for meg å få meg en kjærestete og de ville sett opp til meg.

Hadde dette vært en god ting? :) 

Anonymkode: 2a8e6...4a0

Trenger du å ha sjans på de fleste single kvinner? Hvordan ser drømmedama ut? Heller begynn der, du.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytt til Russland da. Majoriteten av menn er alkoholiserte og arbeidsledige, så en hvilken som helst lavstatusmann kan få seg dame. 

Det er riktignok ikke samme velferdssystem der borte, men hey, man får ikke alt. Og det er jo dette moderne landet som er så problematisk, så du vil vel trives litt "tilbake i tid"? :)

Anonymkode: 131b1...450

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig lønn pga yrket mitt og dermed veldig lav status selv om jeg blir satt stor pris på i jobben. Ingen som vil ha meg  fordi jeg ikke har råd til fine hobbyer som jakt, reiser, fjellturer, dykkerlappen, motorsykkel ol 😧 Men jeg koser meg i mitt eget selskap 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva som er like morsomt som å opprette tråder som disse? Strø sukker i ei maurtue. Du får samme reaksjonen, men frisk luft og fysisk aktivitet i samme slengen. Hat trick.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...