Gå til innhold

Single, kvinnelige studenter. Hvor er dere? Ikke byen. Kjenner du deg igjen her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9/22/2017 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mannlig student, singel selvsagt - og godt er det, stresser overhodet ikke og nyter singeltilværelsen så lenge som mulig :) 

Der er masse flotte jenter der jeg studerer. Men problemet er at jeg aldri ser de utenom på skolen. Det er egentlig veldig få studenter på denne skolen, så sannsynligheten for å se de samme fjesa flere ganger er veldig stor. 

Jeg er på byen en gang eller to i måneden, og det kan jo være gøy det. Men stort sett er det de samme jentene som er ute , mao sjelden noen overraskelse hvem som er ute. Og de som er medlem av studentorganisasjoner har jeg god kontroll over, så det er ikke så veldig "populært" å delta der. 90 % av jentene som er medlem av studentorganisasjoner på skolen er bråkebøter som er usikre på seg selv, og skal markere seg så veldig. Ja, slik er det, tro på det eller ei. 

Til deg, ja, akkurat du:

Du har et normalt utseende, liker å holde deg i form, gjerne litt mer introvert enn extrovert, men fortsatt sånn halvveis utadvendt. Du er opptatt av gode verdier. Du er støttende, snill og grei. Du er moden. Du er ikke ofte på byen, fordi du ikke liker deg der. Du er rolig. Du er singel, men ønsker å treffe en fyr snart.  Du er i aldersgruppen 23-27. Du er sjelden på fester arrangert av skolen. 

Jeg føler jeg ser flere av dere, den beskrivelsen, nesten hver dag. Mitt spørsmål til deg: Hvor er du? Hvor er det mulig å komme i kontakt å bli kjent med deg?

Kunne kanskje tenkt meg å treffe en jente snart, og da må jeg utvide horisonten i hvor jeg leter etter jenter, og dermed ta litt tak sjøl! For det kommer ikke av seg selv ;) 

Anonymkode: ab46d...3ff

Slapp av, det fins et hav av den typen jenter du er på jakt etter - kjedelige, grå mus. :) Bare å se etter dem ingen gidder å snakke med i lunsjen. 

Anonymkode: d8f2d...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, det fins et hav av den typen jenter du er på jakt etter - kjedelige, grå mus. :) Bare å se etter dem ingen gidder å snakke med i lunsjen. 

Anonymkode: d8f2d...947

:fart2:

Anonymkode: 4096a...9d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.9.2017 at 10:13 PM, AnonymBruker said:

Jeg er en mannlig student, singel selvsagt - og godt er det, stresser overhodet ikke og nyter singeltilværelsen så lenge som mulig :) 

Der er masse flotte jenter der jeg studerer. Men problemet er at jeg aldri ser de utenom på skolen. Det er egentlig veldig få studenter på denne skolen, så sannsynligheten for å se de samme fjesa flere ganger er veldig stor. 

Jeg er på byen en gang eller to i måneden, og det kan jo være gøy det. Men stort sett er det de samme jentene som er ute , mao sjelden noen overraskelse hvem som er ute. Og de som er medlem av studentorganisasjoner har jeg god kontroll over, så det er ikke så veldig "populært" å delta der. 90 % av jentene som er medlem av studentorganisasjoner på skolen er bråkebøter som er usikre på seg selv, og skal markere seg så veldig. Ja, slik er det, tro på det eller ei. 

Til deg, ja, akkurat du:

Du har et normalt utseende, liker å holde deg i form, gjerne litt mer introvert enn extrovert, men fortsatt sånn halvveis utadvendt. Du er opptatt av gode verdier. Du er støttende, snill og grei. Du er moden. Du er ikke ofte på byen, fordi du ikke liker deg der. Du er rolig. Du er singel, men ønsker å treffe en fyr snart.  Du er i aldersgruppen 23-27. Du er sjelden på fester arrangert av skolen. 

Jeg føler jeg ser flere av dere, den beskrivelsen, nesten hver dag. Mitt spørsmål til deg: Hvor er du? Hvor er det mulig å komme i kontakt å bli kjent med deg?

Kunne kanskje tenkt meg å treffe en jente snart, og da må jeg utvide horisonten i hvor jeg leter etter jenter, og dermed ta litt tak sjøl! For det kommer ikke av seg selv ;) 

Anonymkode: ab46d...3ff

Jeg er som regel på fester arrangert av folk i vennegruppa, som inviterer venners venner, osv., slik at jeg møter nye folk via de jeg kjenner. De utadvendte drar ofte på byen etter fest. Jeg drar hjem og sover.

Hvorfor tar du ikke kontakt med dem du ser, når du faktisk ser dem (dvs. på skolen)? De fleste ville nok synes det var hyggelig og flatterende å bli bedt ut på kaffe eller noe. Det ville jeg synes :)

Anonymkode: b2af1...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2017 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Jeg føler jeg ser flere av dere, den beskrivelsen, nesten hver dag. Mitt spørsmål til deg: Hvor er du? Hvor er det mulig å komme i kontakt å bli kjent med deg?

Anonymkode: ab46d...3ff

... du sier jo selv at du ser dem nesten hver dag? Gå bort å si hei da vel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2017 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Slapp av, det fins et hav av den typen jenter du er på jakt etter - kjedelige, grå mus. :) Bare å se etter dem ingen gidder å snakke med i lunsjen. 

Anonymkode: d8f2d...947

Forklar ;) 

Anonymkode: ab46d...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, letterbomb skrev:

... du sier jo selv at du ser dem nesten hver dag? Gå bort å si hei da vel.

Vel, det er ikke så enkelt. Blir det samme som "tjener du dårlig? ta mer utdanning da vel(..)." 

-ts

Anonymkode: ab46d...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.9.2017 den 17.57, Tom Erik skrev:

Kanskje greiere å glemme hele greia om du ikke har tenkt til å ta initiativ uansett. 

Å ta kontakt på skolen er ikke måten jeg tar initiativ på. 

Initiativ vil jeg selvsagt ta om jeg finner en interessant person :) 

Anonymkode: ab46d...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...