Gå til innhold

Single, kvinnelige studenter. Hvor er dere? Ikke byen. Kjenner du deg igjen her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mannlig student, singel selvsagt - og godt er det, stresser overhodet ikke og nyter singeltilværelsen så lenge som mulig :) 

Der er masse flotte jenter der jeg studerer. Men problemet er at jeg aldri ser de utenom på skolen. Det er egentlig veldig få studenter på denne skolen, så sannsynligheten for å se de samme fjesa flere ganger er veldig stor. 

Jeg er på byen en gang eller to i måneden, og det kan jo være gøy det. Men stort sett er det de samme jentene som er ute , mao sjelden noen overraskelse hvem som er ute. Og de som er medlem av studentorganisasjoner har jeg god kontroll over, så det er ikke så veldig "populært" å delta der. 90 % av jentene som er medlem av studentorganisasjoner på skolen er bråkebøter som er usikre på seg selv, og skal markere seg så veldig. Ja, slik er det, tro på det eller ei. 

Til deg, ja, akkurat du:

Du har et normalt utseende, liker å holde deg i form, gjerne litt mer introvert enn extrovert, men fortsatt sånn halvveis utadvendt. Du er opptatt av gode verdier. Du er støttende, snill og grei. Du er moden. Du er ikke ofte på byen, fordi du ikke liker deg der. Du er rolig. Du er singel, men ønsker å treffe en fyr snart.  Du er i aldersgruppen 23-27. Du er sjelden på fester arrangert av skolen. 

Jeg føler jeg ser flere av dere, den beskrivelsen, nesten hver dag. Mitt spørsmål til deg: Hvor er du? Hvor er det mulig å komme i kontakt å bli kjent med deg?

Kunne kanskje tenkt meg å treffe en jente snart, og da må jeg utvide horisonten i hvor jeg leter etter jenter, og dermed ta litt tak sjøl! For det kommer ikke av seg selv ;) 

Anonymkode: ab46d...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Kan du ikke være med på noen aktiviteter organisert av student samskipsnaden i byne du bor i da? Bli med på aktiviteter hvor det er damer også :) Da treffer du gjerne damer som er i målgruppen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er hjemme, på trening eller på en ekstrajobb. De er mest alene, noen ganger med venninner, hjemme hos én av dem.

Anonymkode: 0082d...568

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Minesveiper skrev:

Kan du ikke være med på noen aktiviteter organisert av student samskipsnaden i byne du bor i da? Bli med på aktiviteter hvor det er damer også :) Da treffer du gjerne damer som er i målgruppen din. 

Sjelden slike aktiviteter blir arrangert. Typisk er det ofte de samme folka (menn og kvinner) som er med på det som blir arrangert, åsså er det de 85 % resten som ikke blir med, som man sjelden ser. 

Men spørsmålet i tråden var rettet mot at kvinner skal svare, så fint om det opprettholdes ;) 

-ts-

Anonymkode: ab46d...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er hjemme, på trening eller på en ekstrajobb. De er mest alene, noen ganger med venninner, hjemme hos én av dem.

Anonymkode: 0082d...568

Den kjøper jeg nesten. Hvordan blir jeg kjent med slike kvinner, da?

Anonymkode: ab46d...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kjøper jeg nesten. Hvordan blir jeg kjent med slike kvinner, da?

Anonymkode: ab46d...3ff

Hva med å tørre ta kontakt og gi dem oppmerksomhet og ikke gi opp og bli redd om du blir avvist noen ganger ? 

Anonymkode: 0c5d6...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, jeg er en av de du beskriver her. Driver å tenker hvordan skal jeg møte en bra fyr når jeg gjerne enten er på jobb, trener eller hjemme hos venninner. Tinder avinstallerer jeg noen timer-dager etter å ha lastet det ned, uten å svare noen som helst.. Vet ikke helt

Anonymkode: cb10d...70f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Prinsesse788 skrev:

Hvorfor kan du ikke ta kontakt med dem på skolen?

Flere grunner til det. 

For det første hadde det blitt veldig rart å skulle sjekke opp ei jente på dagtid, til og med på skolen. Jeg klarer å sette meg inn i den situasjonen, og antar dersom jeg var jente hadde jeg freaket ut tror jeg. Kanskje Anonymkode: cb10d...70f kan bekrefte dette? ;) 

Og for det andre: det er feil tilnærming overfor slike jenter. Jeg tror ikke det er riktig måte å gå frem på. Dette er jenter som typisk er litt forsiktig, kanskje litt sjenert før man blir kjent med dem, og jeg tror ikke det er riktig måte å gå frem på. 

Kanskje de mest utadvendte jentene vil dette funke på, @Prinsesse788?

Anonymkode: ab46d...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt sjekket opp i flere forskjellige situasjoner, og med mindre du er mindre pen eller skikkelig slitsom kan man jo fint klare å få telefonnummer/snap osv. på dagtid på skolen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere grunner til det. 

For det første hadde det blitt veldig rart å skulle sjekke opp ei jente på dagtid, til og med på skolen. Jeg klarer å sette meg inn i den situasjonen, og antar dersom jeg var jente hadde jeg freaket ut tror jeg. Kanskje Anonymkode: cb10d...70f kan bekrefte dette? ;) 

Og for det andre: det er feil tilnærming overfor slike jenter. Jeg tror ikke det er riktig måte å gå frem på. Dette er jenter som typisk er litt forsiktig, kanskje litt sjenert før man blir kjent med dem, og jeg tror ikke det er riktig måte å gå frem på. 

Kanskje de mest utadvendte jentene vil dette funke på, @Prinsesse788?

Anonymkode: ab46d...3ff

Jeg er en av de sjenerte og forsiktige, og det hadde vært helt ok om noen hadde prøvd å sjekke meg opp så lenge han hadde godtatt et eventuelt avslag. 

Jeg er ikke på byen og er mest hjemme egentlig så sjansen er liten for å treffe sånne som meg på byen. Kanskje jeg er ute på en og annen konsert, men det er ikke så ofte. 

Anonymkode: 4096a...9d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Prinsesse788 said:

Jeg har blitt sjekket opp i flere forskjellige situasjoner, og med mindre du er mindre pen eller skikkelig slitsom kan man jo fint klare å få telefonnummer/snap osv. på dagtid på skolen.

Ja, men så er det å tørre å sjekke opp i slike situasjoner. :P Vet at jeg ikke hadde turt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

Ja, men så er det å tørre å sjekke opp i slike situasjoner. :P Vet at jeg ikke hadde turt. 

Nei, det er ikke så lett. Tør ikke å sjekke opp kjekke menn selv så kan vel ikke forvente så mye. 

Anonymkode: 4096a...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke så lett. Tør ikke å sjekke opp kjekke menn selv så kan vel ikke forvente så mye. 

Anonymkode: 4096a...9d0

Men ordner seg sikkert uansett. Ganske mange som får kjæreste ved ren flaks, er sånn jeg fikk det til.:P

Edit: man må selvsagt eksponere seg litt. 

Endret av AnonymSjiraff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Men ordner seg sikkert uansett. Ganske mange som får kjæreste ved ren flaks, er sånn jeg fikk det til.:P

Hehe, ja, det er stort sett sånn det blir. Jeg har stort sett funnet noen når jeg minst har ventet det :)

Anonymkode: 4096a...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Hehe, ja, det er stort sett sånn det blir. Jeg har stort sett funnet noen når jeg minst har ventet det :)

Anonymkode: 4096a...9d0

Da ordner det seg nok på samme måte igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, jeg er en av de du beskriver her. Driver å tenker hvordan skal jeg møte en bra fyr når jeg gjerne enten er på jobb, trener eller hjemme hos venninner. Tinder avinstallerer jeg noen timer-dager etter å ha lastet det ned, uten å svare noen som helst.. Vet ikke helt

Anonymkode: cb10d...70f

Kult, vi har litt til felles trekk :) .. Jeg også avinstallerer Tinder like fort som jeg har installert det. Feil arena for meg! Men hvordan kunne man typisk blitt kjent med "sånnne som" deg da? 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de sjenerte og forsiktige, og det hadde vært helt ok om noen hadde prøvd å sjekke meg opp så lenge han hadde godtatt et eventuelt avslag. 

Jeg er ikke på byen og er mest hjemme egentlig så sjansen er liten for å treffe sånne som meg på byen. Kanskje jeg er ute på en og annen konsert, men det er ikke så ofte. 

Anonymkode: 4096a...9d0

Avslag hører selvfølgelig med, det må man tåle. Er ikke verre enn at man går videre da :) 

Til begge: 

Men se bort ifra å skulle "sjekke dere opp" på skolen, er det andre plasser dere synes er en "akseptabel" måte å bli kjent med dere på? Hvordan hadde dere likt at jeg går frem? 

Anonymkode: ab46d...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger da ikke sjekke dem opp på skolen. Det holder å starte en samtale osv. Siden det er en liten skole, så vil du jo møte på dem igjen asap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...