Gå til innhold

Single, kvinnelige studenter. Hvor er dere? Ikke byen. Kjenner du deg igjen her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mannlig student, singel selvsagt - og godt er det, stresser overhodet ikke og nyter singeltilværelsen så lenge som mulig :) 

Der er masse flotte jenter der jeg studerer. Men problemet er at jeg aldri ser de utenom på skolen. Det er egentlig veldig få studenter på denne skolen, så sannsynligheten for å se de samme fjesa flere ganger er veldig stor. 

Jeg er på byen en gang eller to i måneden, og det kan jo være gøy det. Men stort sett er det de samme jentene som er ute , mao sjelden noen overraskelse hvem som er ute. Og de som er medlem av studentorganisasjoner har jeg god kontroll over, så det er ikke så veldig "populært" å delta der. 90 % av jentene som er medlem av studentorganisasjoner på skolen er bråkebøter som er usikre på seg selv, og skal markere seg så veldig. Ja, slik er det, tro på det eller ei. 

Til deg, ja, akkurat du:

Du har et normalt utseende, liker å holde deg i form, gjerne litt mer introvert enn extrovert, men fortsatt sånn halvveis utadvendt. Du er opptatt av gode verdier. Du er støttende, snill og grei. Du er moden. Du er ikke ofte på byen, fordi du ikke liker deg der. Du er rolig. Du er singel, men ønsker å treffe en fyr snart.  Du er i aldersgruppen 23-27. Du er sjelden på fester arrangert av skolen. 

Jeg føler jeg ser flere av dere, den beskrivelsen, nesten hver dag. Mitt spørsmål til deg: Hvor er du? Hvor er det mulig å komme i kontakt å bli kjent med deg?

Kunne kanskje tenkt meg å treffe en jente snart, og da må jeg utvide horisonten i hvor jeg leter etter jenter, og dermed ta litt tak sjøl! For det kommer ikke av seg selv ;) 

Anonymkode: ab46d...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper