Gå til innhold

Operasjon for "flatt" ansikt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 20.9.2017 den 1.51, AnonymBruker skrev:

Ta bilde av skyggen din i profil mot en ensfarget flate, og rediger bildet, slik at du klipper ut kun partiet av hake og hals, og post bildet som vedlegg (da kan du fjerne bildet når du vil).

Anonymkode: 4b94e...61d

Ts spørr ikke om vi synes hun har et flatt ansikt. Hun sier at hun har det og lurer på hva hun kan gjøre med det. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
38 minutter siden, Spyro skrev:

Herregud, skjerp deg! Poenget er at hvis en operasjon er gjort riktig så ser du ikke engang at personen har fått fikset noe. Hvis du mener dette seriøst så er du mest sannsynlig et trangsynt og uvitende menneske. I media får man bare høre om de gangene det går galt, dette er noe alle burde vite nå. 

Ts, jeg ser at du ikke vil høre dette, men jeg har selv et flatt ansikt som du snakker om, og for meg har forstørring av overleppa blitt det som har reddet profilen min. Ellers klarer jeg ikke helt å se for meg hva annet som kan gjøres.

Tusen takk for et godt svar, og takk for at noen endelig tar meg i forsvar her :) 

Ja jeg har nå vurdert dette med leppa. Men vil ikke ende opp med verandaleppe som 40-åring heller. Tenker at jeg uansett må til konsultasjon for å få en faglig vurdering på hva som kan gjøres og som kan se bra ut til jeg blir gammel. Jeg skal uansett spørre om noe kan gjøres med panna permanent. Den er flat som en pannekake og jeg har en "grop" midt mellom øyenbrynene som gjør at jeg har et sinna/bekymra/nervøst uttrykk hele tiden. 

Folk kan virkelig lire av seg mye rart, men pipa får en annen låt når det kommer til dem selv :P det vet jeg alt om, for jeg har vært veldig kritisk til all slags plastisk operasjon tidligere!! Helt til jeg forsto at ingen psykolog kan gjøre meg tilfreds med hvordan jeg ser ut. Det er jo ikke snakk om å se helt annerledes ut heller, bare å rette opp i proporsjoner, slik MANGE gjør i dag mtp. kjeve osv. Herremin, folk kan virkelig kverulere på det meste. 

Anonymkode: 23acc...c7d

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for et godt svar, og takk for at noen endelig tar meg i forsvar her :) 

Ja jeg har nå vurdert dette med leppa. Men vil ikke ende opp med verandaleppe som 40-åring heller. Tenker at jeg uansett må til konsultasjon for å få en faglig vurdering på hva som kan gjøres og som kan se bra ut til jeg blir gammel. Jeg skal uansett spørre om noe kan gjøres med panna permanent. Den er flat som en pannekake og jeg har en "grop" midt mellom øyenbrynene som gjør at jeg har et sinna/bekymra/nervøst uttrykk hele tiden. 

Folk kan virkelig lire av seg mye rart, men pipa får en annen låt når det kommer til dem selv :P det vet jeg alt om, for jeg har vært veldig kritisk til all slags plastisk operasjon tidligere!! Helt til jeg forsto at ingen psykolog kan gjøre meg tilfreds med hvordan jeg ser ut. Det er jo ikke snakk om å se helt annerledes ut heller, bare å rette opp i proporsjoner, slik MANGE gjør i dag mtp. kjeve osv. Herremin, folk kan virkelig kverulere på det meste. 

Hvis du tar Restylane for å forstørre leppa forsvinner det av seg selv etterhvert :) Men jeg har aldri tenkt over at noen "flat" profil før, og jeg forstår ikke helt hvorfor det skal være et problem å ha det?

Anonymkode: a438a...f78

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tar Restylane for å forstørre leppa forsvinner det av seg selv etterhvert :) Men jeg har aldri tenkt over at noen "flat" profil før, og jeg forstår ikke helt hvorfor det skal være et problem å ha det?

Det er et problem for meg, akkurat som det er et problem for andre å ha stor nese o.l. Det er jo jeg selv som føler på det og det må vel være det som betyr noe. 

• Liker 2
Skrevet

Det er et problem for meg, akkurat som det er et problem for andre å ha stor nese o.l. Det er jo jeg selv som føler på det og det må vel være det som betyr noe. 

En bedre løsning vil uansett være å gå til terapi for å bedre selvtilliten din. Det er liksom ikke så lett å endre hele profilen med plastisk kirurgi, og det er veldig risikabelt. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En bedre løsning vil uansett være å gå til terapi for å bedre selvtilliten din. Det er liksom ikke så lett å endre hele profilen med plastisk kirurgi, og det er veldig risikabelt. 

Hvor mange ganger må jeg nevne at jeg har gått i masse terapi og at det ikke funker for meg, og at MITT valg er å gjøre noe med det rent fysisk? Tror ikke jeg gidder å svare noe mer på akkurat det her i denne tråden, stanger jo bare i veggen hver gang. Min kropp, mitt valg 

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange ganger må jeg nevne at jeg har gått i masse terapi og at det ikke funker for meg, og at MITT valg er å gjøre noe med det rent fysisk? Tror ikke jeg gidder å svare noe mer på akkurat det her i denne tråden, stanger jo bare i veggen hver gang. Min kropp, mitt valg 

Just saying, jeg har aldri hørt noen nevne at en flat profil er negativt før. Hvis du gjør noe med det risikerer du å få et unaturlig og lite pent resultat. Vær så snill og ikke gjør noe du kommer til å angre på.

Skrevet

Just saying, jeg har aldri hørt noen nevne at en flat profil er negativt før. Hvis du gjør noe med det risikerer du å få et unaturlig og lite pent resultat. Vær så snill og ikke gjør noe du kommer til å angre på.

For ente gang, jeg skal dra på konsultasjon og forhøre meg der. 

• Liker 1
Skrevet

For ente gang, jeg skal dra på konsultasjon og forhøre meg der. 

Husk i hvert fall at det er mange som bryr seg mer om penger enn fint resultat.

• Liker 4
Skrevet

Husk i hvert fall at det er mange som bryr seg mer om penger enn fint resultat.

Jeg har nok gjort mer research enn deg på erfaringer og resultater hva gjelder plastisk kirurgi generelt, mer enn du kommer til å gjøre i løpet av hele ditt liv. Så bare slapp av 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nok gjort mer research enn deg på erfaringer og resultater hva gjelder plastisk kirurgi generelt, mer enn du kommer til å gjøre i løpet av hele ditt liv. Så bare slapp av 

Jeg slet faktisk med selvbildet mitt selv i tenårene, leste mye om plastisk kirurgi. Når jeg ser på bilder fra den tiden nå skjønner jeg at det var helt tullete av meg, jeg så overhodet ikke ut slik jeg trodde, jeg var faktisk pen. Kanskje innser du det samme etterhvert. Men det er ditt valg

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner deg utrolig godt, ts! Tror vi bare må innfinne oss med at enkelte er for inngrodd i vaner og sine egne meninger (som de ikke har noen gode argumenter for å ha, andre enn at de bare synes ditt og datt FORDI) til at de klarer å tenke rasjonelt. De sier "bare gå i terapi". Jeg har selv gått til psykolog, og det er så absolutt ikke nødvendigvis bare-bare! Men å betale noen lapper for å fikset noe man har komplekser for på en time, det er faktisk ganske enkelt. Så jeg skjønner virkelig ikke problemet! Du trenger forresten ikke å bekymre deg for "verandaleppe" (😂) i første omgang, da de på seriøse klinikker ikke fyller inn mer enn 1ml per gang. Ingen vet at jeg har fikset noe engang, bare meg selv og de jeg har fortalt det til 😄

• Liker 1
Skrevet

Koreanere har ofte flate fjes og mange opererer seg for å se mer vestlige ut. Noen opererer til og med en donut i panna. 

Anonymkode: 4b36b...542

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter, og takker for svar på det jeg faktisk spør om. Har fått nok av kommentarer om psykolog her når jeg har vært VELDIG mye til psykolog pga dette, til forskjellige psykologer også. Og jeg har presisert mange ganger at flytende injeksjoner ikke er aktuelt. 

AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2018 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Dytter, og takker for svar på det jeg faktisk spør om. Har fått nok av kommentarer om psykolog her når jeg har vært VELDIG mye til psykolog pga dette, til forskjellige psykologer også. Og jeg har presisert mange ganger at flytende injeksjoner ikke er aktuelt. 

Hei igjen! Det er meg over her som skrev at jeg selv hadde et flatt ansikt og brukte fillere i leppa for å få en penere profil. Vil bare fortelle at noe av det som har gjort ansiktet mitt så flatt er en veldig lang philtrum (området mellom leppa og nesa), og skal få utført en liplift senere i år for å fikse dette. Mye mer permanent og effektivt enn å drive og bruke fillere! Du kan jo se på det om du har lang avstand mellom nese og munn :-)

Anonymkode: b7602...8cd

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen! Det er meg over her som skrev at jeg selv hadde et flatt ansikt og brukte fillere i leppa for å få en penere profil. Vil bare fortelle at noe av det som har gjort ansiktet mitt så flatt er en veldig lang philtrum (området mellom leppa og nesa), og skal få utført en liplift senere i år for å fikse dette. Mye mer permanent og effektivt enn å drive og bruke fillere! Du kan jo se på det om du har lang avstand mellom nese og munn :-)

Nå ble jeg interessert!  Har også lang avstand mellom leppe og nese. Plager meg veldig. Hvor mye koster den operasjonen?  Trodde de bare gjorde det på eldre. 

Anonymkode: e06f8...8e0

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg interessert!  Har også lang avstand mellom leppe og nese. Plager meg veldig. Hvor mye koster den operasjonen?  Trodde de bare gjorde det på eldre. 

Anonymkode: e06f8...8e0

Jeg gjorde mye research på forhånd, og kom fram til at jeg ville gjøre det hos dr Osuch i Polen! Leste mye positivt om akkurat leppeløftene hans på RealSelf. Jeg skal betale litt over 11000 NOK for inngrepet :-) er forresten 25 år. 

AnonymBruker
Skrevet
På 15.5.2018 den 17.55, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lang avstand mellom leppe og munn, heller ganske kort. Har derimot en ganske lang og flat panne. Men see at Sophie Elise blant annet har gjort mye med pannen sin, før var den jo flatere og nå er den rund som Rihanna sin! Lurer på hva hun har gjort?? Kun fillers? 

AnonymBruker
Skrevet

ser*, ikke "see". 

Jeg er TS, forresten. 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lang avstand mellom leppe og munn, heller ganske kort. Har derimot en ganske lang og flat panne. Men see at Sophie Elise blant annet har gjort mye med pannen sin, før var den jo flatere og nå er den rund som Rihanna sin! Lurer på hva hun har gjort?? Kun fillers? 

Ah. Nei, det har jeg faktisk ikke tenkt over! Men jeg kan tenke meg at hun er flink til å konturere med en mørk farge fra hårfestet og litt nedover for å få den til å virke mindre...

Men hva med pannelugg? 😎 Det er det eneste jeg kan komme på som ville være veldig effektivt, men mange ønsker jo ikke å ha det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...