Gjest Sugemerke Skrevet 19. september 2017 #61 Skrevet 19. september 2017 Direkte svar på det du spør om: http://www.plastikkirurgi.nu/sporsmal/emne/kan-man-permanent-endre-ansiktsformen-v-noen-norske-klinikker/ http://www.plastisk-kirurgi.no/ansikt/ Google er din venn når KG ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #62 Skrevet 19. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Rundere panne ja. Det er vel mest det. Og kanskje mer definert hakeparti, altså jeg har nok ben i hakepartiet, men det er ikke så markert overgang mellom hake og hals om du skjønner. Så det gir jo et mer "flatt" inntrykk. Er ikke overvektig eller noe sånt, er nokså normalvektig og det skal jeg fortsette å være. Anonymkode: 23acc...c7d Det finnes fillere du kan bruke i ansiktet for å plumpe opp litt og avrunde pannen. Og det finnes faktisk nå en filler man kan bruke under haken for å redusere "fett" slik at ovegangen blir mer markert. Jeg ville tatt en konsultasjon hos en som er virkelig god på fillers (ikke en av disse som lager duckfaces, men av de som behandler folk du ikke vet tar fillers). Fordelen med fillers er at du kan bygge opp gradvis til ønsket resultat. Og evnt fjerne hvis du ikke skulle like det. Opererer du så blir det som det blir. Mer smertefullt er det også. Og ikke minst, dyrere. Anonymkode: f6e22...ccd
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #63 Skrevet 19. september 2017 Google "restylane profil" og se på bilder Anonymkode: f6e22...ccd
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #64 Skrevet 19. september 2017 Du et heldig! Om du vil ha mer form, lær deg contourering. Masse videoer om det på youtube. Anonymkode: 4b36b...542
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #65 Skrevet 19. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du et heldig! Om du vil ha mer form, lær deg contourering. Masse videoer om det på youtube. Anonymkode: 4b36b...542 TS har skrevet at hun hater å bruke mye sminke, da er det vel ikke så smart å tipse om contouring? Anonymkode: fe34e...9c0 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #66 Skrevet 19. september 2017 Se "drjasondiamond" på insta, han er en flink kirurg, der ser du masse muligheter Anonymkode: b5039...c87
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #67 Skrevet 19. september 2017 På 17.9.2017 den 23.26, AnonymBruker skrev: Vil heller legge inn implantater enn å bruke fillere Anonymkode: 23acc...c7d Hva tror du implantatene er laget av? Anonymkode: e90de...73d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #68 Skrevet 19. september 2017 5 timer siden, Sugemerke skrev: Direkte svar på det du spør om: http://www.plastikkirurgi.nu/sporsmal/emne/kan-man-permanent-endre-ansiktsformen-v-noen-norske-klinikker/ http://www.plastisk-kirurgi.no/ansikt/ Google er din venn når KG ikke er det. Takk for tips, du ser jo selv at noen her faktisk er hjelpsomme, også det du skrev nå men du kunne spart deg for alt det andre. Anonymkode: 23acc...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #69 Skrevet 19. september 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du tegne overgangen mellom hake og hals (fra hakesnippen, overgangen og ned halsen) og poste her? Anonymkode: 4b94e...61d Hvordan da? Paint? Anonymkode: 23acc...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #70 Skrevet 19. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes fillere du kan bruke i ansiktet for å plumpe opp litt og avrunde pannen. Og det finnes faktisk nå en filler man kan bruke under haken for å redusere "fett" slik at ovegangen blir mer markert. Jeg ville tatt en konsultasjon hos en som er virkelig god på fillers (ikke en av disse som lager duckfaces, men av de som behandler folk du ikke vet tar fillers). Fordelen med fillers er at du kan bygge opp gradvis til ønsket resultat. Og evnt fjerne hvis du ikke skulle like det. Opererer du så blir det som det blir. Mer smertefullt er det også. Og ikke minst, dyrere. Anonymkode: f6e22...ccd Grunnen til at jeg ikke er fan av fillere er at det alltid vil se stivt ut med aldring. Det gjør noe med huden som ikke blir fint når huden mister sin elastitet. Anonymkode: 23acc...c7d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #71 Skrevet 19. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Se "drjasondiamond" på insta, han er en flink kirurg, der ser du masse muligheter Anonymkode: b5039...c87 Tusen takk for tips! Anonymkode: 23acc...c7d
lillesky Skrevet 19. september 2017 #72 Skrevet 19. september 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. /lillesky (mod)
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #73 Skrevet 19. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da? Paint? Anonymkode: 23acc...c7d Tja. Eller ta et foto av deg i profil som du maskerer med farge i et redigeringsprogram, slik at vi kun ser konturen av hake og hals-partiet. Anonymkode: 4b94e...61d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #74 Skrevet 19. september 2017 Hvilke folk kjenner du? Hvilke grupper er du på? Får meg ikke til å tro at voksne skriver stygge ting til deg. Er det mest k ditt hode, at du har tankene om flatt ansikt? Folk kan være stygge. Jeg var det man kaller veldig pen i uskolen. Det fikk jeg høre når jeg var voksen. Brydde lite om meg selv....jeg ble så mobbet. Pga nesen. Potetnese kalte de det. Jeg ante ikke hva det var. Senere så jeg at jeg hadde en liten oppstoppernese. Den lille greia ødela veldig mye for meg. Jeg så også i speilet. Det var den lille greia de brukte for å tyne meg. Anonymkode: 1ce3f...e82 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #75 Skrevet 19. september 2017 Hvilke folk kjenner du? Hvilke grupper er du på? Får meg ikke til å tro at voksne skriver stygge ting til deg. Er det mest k ditt hode, at du har tankene om flatt ansikt? Folk kan være stygge. Jeg var det man kaller veldig pen i uskolen. Det fikk jeg høre når jeg var voksen. Brydde lite om meg selv....jeg ble så mobbet. Pga nesen. Potetnese kalte de det. Jeg ante ikke hva det var. Senere så jeg at jeg hadde en liten oppstoppernese. Den lille greia ødela veldig mye for meg. Jeg så også i speilet. Det var den lille greia de brukte for å tyne meg. Anonymkode: 1ce3f...e82
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #76 Skrevet 19. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja. Eller ta et foto av deg i profil som du maskerer med farge i et redigeringsprogram, slik at vi kun ser konturen av hake og hals-partiet. Anonymkode: 4b94e...61d Så teknisk er jeg ikke dessverre.. Pluss at jeg er ganske redd for å bli gjenkjent. Anonymkode: 23acc...c7d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #77 Skrevet 19. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke folk kjenner du? Hvilke grupper er du på? Får meg ikke til å tro at voksne skriver stygge ting til deg. Er det mest k ditt hode, at du har tankene om flatt ansikt? Folk kan være stygge. Jeg var det man kaller veldig pen i uskolen. Det fikk jeg høre når jeg var voksen. Brydde lite om meg selv....jeg ble så mobbet. Pga nesen. Potetnese kalte de det. Jeg ante ikke hva det var. Senere så jeg at jeg hadde en liten oppstoppernese. Den lille greia ødela veldig mye for meg. Jeg så også i speilet. Det var den lille greia de brukte for å tyne meg. Anonymkode: 1ce3f...e82 Jeg fikk også høre at jeg hadde potetnese fra ei som hadde mye større nese enn meg. Hun måtte sikkert "sende ballen videre" fordi hun selv fikk dette slengt etter seg. Stakkars menneske. Der ser du forskjellen på hva folk sier til meg og hva jeg selv synes. Jeg har ikke noe komplekser for nesa mi, driter i den, selv om jeg fikk stygge kommentarer på den. Ansiktet i profil derimot, ser jeg jo selv. Dette er det siste jeg noengang kommer til å svare på slik debatt i tråden min her, for det er for ørtende gang ikke dette jeg spør etter Anonymkode: 23acc...c7d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #78 Skrevet 19. september 2017 Ta bilde av skyggen din i profil mot en ensfarget flate, og rediger bildet, slik at du klipper ut kun partiet av hake og hals, og post bildet som vedlegg (da kan du fjerne bildet når du vil). Anonymkode: 4b94e...61d 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #79 Skrevet 20. september 2017 Barn blir torturert og tvunget til å drepe i krig. I Norge har vi mennesker der det største problemet er at ansiktet deres ikke er "flatt" nok. Anonymkode: 06e56...bef
Spyro Skrevet 11. oktober 2017 #80 Skrevet 11. oktober 2017 På 17.9.2017 den 13.43, Sugemerke skrev: Har du noen ganger sett noen som er opererte som er pene? Du kommer til å ende opp som kattekvinnen. Herregud, skjerp deg! Poenget er at hvis en operasjon er gjort riktig så ser du ikke engang at personen har fått fikset noe. Hvis du mener dette seriøst så er du mest sannsynlig et trangsynt og uvitende menneske. I media får man bare høre om de gangene det går galt, dette er noe alle burde vite nå. Ts, jeg ser at du ikke vil høre dette, men jeg har selv et flatt ansikt som du snakker om, og for meg har forstørring av overleppa blitt det som har reddet profilen min. Ellers klarer jeg ikke helt å se for meg hva annet som kan gjøres. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå