Gå til innhold

Operasjon for "flatt" ansikt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har flate kinn, kan du evt. legge inn litt filler i kinnbena. Kan bli veldig pent så lenge du ikke overdriver. :) 

Anonymkode: e49c4...311

Vil heller legge inn implantater enn å bruke fillere 

Anonymkode: 23acc...c7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I utlandet vet jeg at det noen steder settes inn implantater også i panne bl.a, for å endre formen

Anonymkode: 4b94e...61d

Det var dette jeg trodde :)  har jo sett på "extreme makeover" for ørten år siden, da fikk de jo til mye den gang, vil tro det ikke er færre muligheter i dag akkurat... 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har flate kinn, kan du evt. legge inn litt filler i kinnbena. Kan bli veldig pent så lenge du ikke overdriver. :) 

Anonymkode: e49c4...311

Jeg har ikke egentlig flate kinn forresten. Kinnbena mine er ikke det som får ansiktet til å se "flatt" ut i profil. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

022yjVi8bcNk?dimension=250x250Hun har vel det som du beskriver (at ansiktet (bortsett fra nesen) er nesten som en strek i profil). Jeg synes at det er vakkert

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her også. Kvinnen til venstre. Er ansiktet ditt "flatt" på denne måten, ts? Ikke noe galt med det.

012uMXPtYHHC?dimension=1200x1200

Takk for ønske om å oppmuntre meg. Men jeg vil nok alltid synes at min flate ansiktsprofil er stygg. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var dette jeg trodde :)  har jo sett på "extreme makeover" for ørten år siden, da fikk de jo til mye den gang, vil tro det ikke er færre muligheter i dag akkurat... 

Ja, jeg leste om noen som fikk satt en metallplate i pannen (i utlandet) for å endre formen på pannen. Men dessverre ble det mislykket, og platen måtte tas ut igjen. Kostbar behandling + kostbare reiser x antall ganger. Kanskje noe lignende tilbud kommer til Norge eller allerede finnes i Norge også.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for ønske om å oppmuntre meg. Men jeg vil nok alltid synes at min flate ansiktsprofil er stygg. 

Jeg er ikke enig med deg. Spør psykologen om kognitiv terapi for de tankene som du har om ansiktet ditt.

• Liker 4
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke enig med deg. Spør psykologen om kognitiv terapi for de tankene som du har om ansiktet ditt.

Jeg har som sagt gjort dette allerede.

Ryddet for svar til fjernet innhold.

Endret av Papirfly
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg leste om noen som fikk satt en metallplate i pannen (i utlandet) for å endre formen på pannen. Men dessverre ble det mislykket, og platen måtte tas ut igjen. Kostbar behandling + kostbare reiser x antall ganger. Kanskje noe lignende tilbud kommer til Norge eller allerede finnes i Norge også.

Ja, jeg skal høre på konsultasjonen.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det at jeg faktisk har litt hake er med på å få ansiktet mitt til å se mer "flatt" ut, så vil jeg vel tro at det heller er omvendt... De kan jo slipe på bena i ansiktet. 

For å slipe på ansiktsbena uten å lage snitt i ansiktshuden, så må dette gjøres fra innersiden. Altså må muskel- og hudlaget skjæres løs fra ansiktsbena fra inne i munnen. Skule de gått inn fra utsiden så ville du fått arr, og det er vel heller ikke aktuelt.

Bruk mye tid på vurdere om du virkelig vil deg selv det. Besøk gjerne en plastisk kirurg, selv om jeg tror du egentlig ser etter de kirurgene som jobber i det offentlige med rekonstruksjon av menneskers ansikt etter svært alvorlige ulykker.

Anonymkode: 69194...79f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å slipe på ansiktsbena uten å lage snitt i ansiktshuden, så må dette gjøres fra innersiden. Altså må muskel- og hudlaget skjæres løs fra ansiktsbena fra inne i munnen. Skule de gått inn fra utsiden så ville du fått arr, og det er vel heller ikke aktuelt.

Bruk mye tid på vurdere om du virkelig vil deg selv det. Besøk gjerne en plastisk kirurg, selv om jeg tror du egentlig ser etter de kirurgene som jobber i det offentlige med rekonstruksjon av menneskers ansikt etter svært alvorlige ulykker.

Anonymkode: 69194...79f

Jeg skal som sagt forhøre meg på konsultasjon. Der kan de vise med 3D-bilder hvordan resultatet kan bli.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først og fremst: jeg vil ikke poste bilde her da jeg ikke ønsker å bli gjenkjent. Men dere kan gjerne prøve å hjelpe meg for det. 

Jeg er en sånn type person som driter i merkeklær, om jeg har "perfekt" utseende, om jeg er "fit" osv. Jeg gir litt faen i akkurat de trendene, og selv om jeg f.eks er veldig flatbrystet, så bryr jeg meg ikke så veldig mye om å skulle operere silikon heller. 

Men det er noe som påvirker selvbildet mitt en hel del mer, og som jeg har prøvd å gå til psykolog for å få hjelp til å "bli kvitt", men som jeg bare må akseptere at jeg alltid vil skamme meg over. Jeg har fått et veldig dårlig selvbilde på grunn av kommentarer fra andre om at jeg har et flatt ansikt. Etter dette har jeg også blitt mer bevisst på dette og ser i speilet at, ja, det er faktisk ganske "flatt", eller "rett". Jeg har skandinavisk utseende, altså ikke asiatisk eller noe sånt. Alt fra panne til hake er omtrent rett som en linjal dersom man ser ansiktet mitt i profil, bortsett fra nesen min selvsagt. Den er ikke flat men heller ikke noe Barbie-nese akkurat, men jeg driter jo i hvordan den ser ut. Det er ansiktet som er problemet. 

Det jeg lurer på er om noen vet om det finnes kosmetiske operasjoner en kan ta for å få en "rundere" form sett i profil? Og da helst ved å unngå flytende injeksjoner som botox osv.? 

På forhånd, tusen takk for hjelpsomme svar. Håper jeg slipper å måtte svare på unødvendige innlegg/kommentarer. 

En flat profil er det vakreste jeg vet! 

Se på J-lo f.eks, hennes profil er helt flat og hun er utrolig vakker.

Har kommentarene på dette vært negativ eller mer en konstantering av at du har ett flatt ansikt?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for personangrep og omtale av kropp.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, moroklompen skrev:

En flat profil er det vakreste jeg vet! 

Se på J-lo f.eks, hennes profil er helt flat og hun er utrolig vakker.

Har kommentarene på dette vært negativ eller mer en konstantering av at du har ett flatt ansikt?

Det er minst to personer som har kommentert dette. Den ene bekrefter den andre. Den ene sa at jeg så ut som jeg hadde blitt slått i trynet med ei spade, og den andre sa rett ut at det var "ganske rett ned som en linjal" fra panne til hake. 

J-Lo har IKKE flatt ansikt slik som jeg har. Hennes panne er avrundet, min er rett som en strek. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir bra, flate ansikt er fæle. Lykke til med konsultasjon og operasjon :) 

Anonymkode: 06e56...bef

Lykke til med å være et godt menneske du. Eller hva enn du tror at du er. Håper du sover godt om natta 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er minst to personer som har kommentert dette. Den ene bekrefter den andre. Den ene sa at jeg så ut som jeg hadde blitt slått i trynet med ei spade, og den andre sa rett ut at det var "ganske rett ned som en linjal" fra panne til hake.

For hver person som misliker profilen din, finnes det 10 som elsker den. Minst. Etter operasjon vil det kanskje være motsatt. Du tilfredsstiller de som ikke liker deg.

• Liker 5
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

J-Lo har IKKE flatt ansikt slik som jeg har. Hennes panne er avrundet, min er rett som en strek. 

Operasjoner kan gjøre underverker. Vet ikke om du har fått med deg jenta på 13 som opererte nylig grunnet medfødt sykdom

http://www.tv2.no/a/9243630/

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Operasjoner kan gjøre underverker. Vet ikke om du har fått med deg jenta på 13 som opererte nylig grunnet medfødt sykdom

http://www.tv2.no/a/9243630/

Ja, jeg vil tro at dersom man er villig til å betale nok så kan man få til det meste i dag. Må kanskje reise ut av Norge da. 

Gjest Sugemerke
Skrevet

Du er villig til å ødelegge ansiktet ditt fordi to(??!) personer har kommentert det? Hva når to personer i ettertid sier at du fortsatt er "stygg"? 

Mennesker er slemme og du trenger dra huet opp av navlen.

Skrevet
Akkurat nå, Sugemerke skrev:

Du er villig til å ødelegge ansiktet ditt fordi to(??!) personer har kommentert det? Hva når to personer i ettertid sier at du fortsatt er "stygg"? 

Mennesker er slemme og du trenger dra huet opp av navlen.

Du trenger ikke å være frekk eller nedlatende for å påpeke et poeng/argument. 

Det er ikke pga disse menneskene at jeg tenker det, det er mine tanker om meg selv også. Og hva man vil gjøre med sine komplekser er vel helt opp til en selv. Så slutt å ødelegge tråden min, jeg ber ikke om synspunkter på mine valg her. 

• Liker 1
Gjest Sugemerke
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å være frekk eller nedlatende for å påpeke et poeng/argument. 

Det er ikke pga disse menneskene at jeg tenker det, det er mine tanker om meg selv også. Og hva man vil gjøre med sine komplekser er vel helt opp til en selv. Så slutt å ødelegge tråden min, jeg ber ikke om synspunkter på mine valg her. 

Nei, jeg synes ikke det er opptil en selv. Du sender et signal (du og mange andre) om at vi bør være tilpasset en eller annen syk mal, eller så må vi operere. 

Hva skal du si til barna dine når de ikke synes de er pene nok? "Bare å operere seg det, lille venn".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...