I Grosny Skrevet 18. september 2017 #41 Skrevet 18. september 2017 (endret) På 17.9.2017 den 1.47, AnonymBruker skrev: Først og fremst: jeg vil ikke poste bilde her da jeg ikke ønsker å bli gjenkjent. Men dere kan gjerne prøve å hjelpe meg for det. Jeg er en sånn type person som driter i merkeklær, om jeg har "perfekt" utseende, om jeg er "fit" osv. Jeg gir litt faen i akkurat de trendene, og selv om jeg f.eks er veldig flatbrystet, så bryr jeg meg ikke så veldig mye om å skulle operere silikon heller. Men det er noe som påvirker selvbildet mitt en hel del mer, og som jeg har prøvd å gå til psykolog for å få hjelp til å "bli kvitt", men som jeg bare må akseptere at jeg alltid vil skamme meg over. Jeg har fått et veldig dårlig selvbilde på grunn av kommentarer fra andre om at jeg har et flatt ansikt. Etter dette har jeg også blitt mer bevisst på dette og ser i speilet at, ja, det er faktisk ganske "flatt", eller "rett". Jeg har skandinavisk utseende, altså ikke asiatisk eller noe sånt. Alt fra panne til hake er omtrent rett som en linjal dersom man ser ansiktet mitt i profil, bortsett fra nesen min selvsagt. Den er ikke flat men heller ikke noe Barbie-nese akkurat, men jeg driter jo i hvordan den ser ut. Det er ansiktet som er problemet. Det jeg lurer på er om noen vet om det finnes kosmetiske operasjoner en kan ta for å få en "rundere" form sett i profil? Og da helst ved å unngå flytende injeksjoner som botox osv.? På forhånd, tusen takk for hjelpsomme svar. Håper jeg slipper å måtte svare på unødvendige innlegg/kommentarer. Anonymkode: 23acc...c7d Bytte psykolog, prøv gjerne en psykolog som kan hypnose, f.eks Irene Shestopal i Prinsens gate, Oslo. Ansiktsflathet kan også endres dramatisk visuelt ved hjelp av sminke. Legg skygge der du vil ha det fordypet, og legg lys der du vil løfte fram. Korreksjon, dr. Shestopal er psykiater, ikke psykolog. Og hun driver fra Dronningensgate 15. I følge nettsiden har hun permisjon eller noe sånt til 2018 . Permisjonen visste jeg ingen ting om. http://funksjonellmedisin-oslo.no Endret 19. september 2017 av I Grosny unøyaktighet korrigert vedrørende dr Shestopal 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #42 Skrevet 18. september 2017 4 minutter siden, I Grosny skrev: Bytte psykolog, prøv gjerne en psykolog som kan hypnose, f.eks Irene Shestopal i Prinsens gate, Oslo. Ansiktsflathet kan også endres dramatisk visuelt ved hjelp av sminke. Legg skygge der du vil ha det fordypet, og legg lys der du vil løfte fram. Hater å bruke mye sminke. Anonymkode: 23acc...c7d
I Grosny Skrevet 18. september 2017 #43 Skrevet 18. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hater å bruke mye sminke. Anonymkode: 23acc...c7d Ikke rart du har drøye forventinger om dybde-effekter i ansiktet når du vandrer rundt og ser sminkede fjes hele tiden. Det gir deg feil referanse. Jeg tror fortsatt du skal prøve hypnose, og antar at fire eller fem behandlinger vil gjøre susen. Om flatt eller bulkete ansikt er vakrest er delte meninger om, og mange synes egentlig at de som ser annerledes ut en seg selv er mye finere. 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #44 Skrevet 18. september 2017 Jeg hører og leser at du har bestemt deg, TS, og at innvendinger og advarsel faller på stengrunn her. Hvor gammel er du? Og har du de x antall 100 tusen kronene som du vil trenge dersom du skulle finne noen som er villige til å utføre den operasjonen du ønsker deg? Etter som tråden har utviklet seg så sitter jeg med en inntrykk av at det egentlig er mobbing som har fått deg til å bestemme deg for en så stor operasjon av ansiktet ditt. En slik operasjon må du betale helt av egen lomme dersom det ikke foreligger noen medisinske årsaker til at det bør utføres, og du vil ha smerter. Dessuten vil all oppfølging måtte finne sted der du fik utført operasjonen. Komplikasjoner kan oppstå, og da vil det ikke være like enkelt. Synes Grosny hadde et par gode tips å komme med. Når du har roet deg litt ned så les tipsene hans en gang til, og se om det kan være noe der som faktisk ikke er så dumt som du akkurat nå synes det er. Anonymkode: 69194...79f 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #45 Skrevet 18. september 2017 http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3348997/Why-FLAT-face-delicate-features-oddity-caused-loss-bone-explains-don-t-big-noses-skulls-Neanderthals.html http://www.beautyanalysis.com/beauty-and-you/face-variations/face-variations-ethnic-group/ Tror heller at TS nok har ekstremt lav selvtillit og tar alt inn over seg. Jeg har så kalt flatt ansikt. Og så da? Skal jeg begynne å operere meg bare fordi TO stykker har sagt noe teit? Hva hvis noen sier til TS at hun er for høy? Eller for korte armer, for store hender, for små øyne, for liten nese, for små ører etc etc... Get a grip! Anonymkode: 5a8be...9f8 4
Gjest Peaches Skrevet 18. september 2017 #46 Skrevet 18. september 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er minst to personer som har kommentert dette. Den ene bekrefter den andre. Den ene sa at jeg så ut som jeg hadde blitt slått i trynet med ei spade, og den andre sa rett ut at det var "ganske rett ned som en linjal" fra panne til hake. J-Lo har IKKE flatt ansikt slik som jeg har. Hennes panne er avrundet, min er rett som en strek. Anonymkode: 23acc...c7d Ikke spesielt kjekke ut de som kommenterer ditt utseende på denne måten, virker som om de prøver trykke deg ned av en eller annen grunn. Ikke rart du sliter med selvbildet. Men det er ikke sikkert alle rundt deg mener det samme som de, vil du la to usle personer få ødelegge for deg resten av livet? Hva andre mener om utseende vårt burde prelle av, synd det ikke er sånn i realiteten. Over til operasjon: fakta er at en operasjon kan fort gå gale og du ender opp med et resultat som er ti ganger verre enn utgangspunktet, og som etterlater deg med gjeld eller tom sparekonto.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #47 Skrevet 18. september 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil heller legge inn implantater enn å bruke fillere Anonymkode: 23acc...c7d Hvorfor det? Jeg bruker juviderm i kinna. Det fyller jeg på en gang pr 1 år-1,5 år Anonymkode: dfa50...244 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #48 Skrevet 18. september 2017 Jeg kjenner noen kvinner med veldig flate fjes, og de er faktisk fascinerende vakre. De har alle brede smil, som i tillegg sitter løst. På ungdomsskolen har de nok blitt spurt om de har gått på en dør, men jeg ble kjent med de som voksne, og de er alle pene Det hjelper kanskje ikke deg at en ukjent kvinne kjenner tre ukjente kvinner, som er vakre med flate fjes. Men jeg håper det gir deg en tanke om at det du synes er stygt, kan for andre være vakkert jeg har stor mage, kan nok se ut som jeg er fem-seks mnd gravid... alle har sitt liksom Anonymkode: 97549...4dc 1
lillesky Skrevet 18. september 2017 #49 Skrevet 18. september 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt, samt bilde med opphavsrett. /lillesky (mod)
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #51 Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dytt Anonymkode: 23acc...c7d Hvorfor dytter du, TS? Du gir jo inntrykk av å ha bestemt deg fullt og fast for at dette er en operasjon du både skal og må gjennomføre. Anonymkode: 69194...79f 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #52 Skrevet 18. september 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor dytter du, TS? Du gir jo inntrykk av å ha bestemt deg fullt og fast for at dette er en operasjon du både skal og må gjennomføre. Anonymkode: 69194...79f Fordi jeg ønsker svar på det jeg spør om. Anonymkode: 23acc...c7d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #53 Skrevet 18. september 2017 På 17.9.2017 den 13.32, AnonymBruker skrev: Tror jeg heller tar meg en tur til en plastikk kirurg og spør. De har jo gratis konsultasjon ved en klinikk her jeg bor, så hvorfor ikke. - TS Anonymkode: 23acc...c7d 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg skal høre på konsultasjonen. Anonymkode: 23acc...c7d 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal som sagt forhøre meg på konsultasjon. Der kan de vise med 3D-bilder hvordan resultatet kan bli. Anonymkode: 23acc...c7d Du bør nok heller bestille de konsultasjonstimen du snakker om, TS. De er de eneste som kan gi deg et svar som du kanskje vil akseptere. Anonymkode: 69194...79f 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #54 Skrevet 18. september 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør nok heller bestille de konsultasjonstimen du snakker om, TS. De er de eneste som kan gi deg et svar som du kanskje vil akseptere. Anonymkode: 69194...79f Det skal jeg. Men jeg har fått noen svar her som faktisk svarer på det jeg spør om i HI. Og jeg ønsker også flere av disse. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å bare svare på et spørsmål. Men hva forventer jeg vel her på KG...... Anonymkode: 23acc...c7d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #55 Skrevet 18. september 2017 Husker en gang da jeg var ung, rundt 7-8 år, og var på besøk hos min bestemor. Hun hadde besøk av noen venninner og vi drakk te (jeg var veldig veslevoksen og synes det var gøy å være med ). Bestemor har alltid vært en usedvanlig vakker dame og jeg husket at de snakket om hvor utrolig pen hun var og hvor heldig mannen hennes var (og fortalte med hvor viktig det var å ta vare på seg selv for mannen). Hvert fall, videre snakket de om at noe av det som gjorde er ansikt vakkert var at det var flatt i profil. Siden den gang har jeg vært småusikker på meg selv i profil, siden jeg ikke var flat nok følte jeg. Så TS, for noen er flate ansikter idealet, for andre er det ikke idealet. Men da jeg leste overskriften og trykket meg inn i tråden din var jeg helt sikker på at den kom til å handle om noen som ville operere ansikter sitt flatere. Dette er virkelig ikke noe du trenger å bekymre deg over, og bestemoren min og hennes venninner hadde nok forgudet ansiktet ditt. Anonymkode: fcd7c...4ad 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #56 Skrevet 18. september 2017 Dytter igjen. Fordi jeg ønsker svar på det jeg spør om. Anonymkode: 23acc...c7d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #57 Skrevet 18. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dytter igjen. Fordi jeg ønsker svar på det jeg spør om. Anonymkode: 23acc...c7d Er det rundere panne du ønsker? Eller hva ønsker du å gjøre med ansiktet? Anonymkode: 4b94e...61d 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #58 Skrevet 18. september 2017 Har du søsken eller foreldre som har det samme "flate" ansiktet (som du kaller det)? Hvordan synes du i så fall at de kler ansiktet sitt? Vi er som regel penest slik vi er uten å endre på noe. Anonymkode: 4b94e...61d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #59 Skrevet 18. september 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det rundere panne du ønsker? Eller hva ønsker du å gjøre med ansiktet? Anonymkode: 4b94e...61d Rundere panne ja. Det er vel mest det. Og kanskje mer definert hakeparti, altså jeg har nok ben i hakepartiet, men det er ikke så markert overgang mellom hake og hals om du skjønner. Så det gir jo et mer "flatt" inntrykk. Er ikke overvektig eller noe sånt, er nokså normalvektig og det skal jeg fortsette å være. Anonymkode: 23acc...c7d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #60 Skrevet 19. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Rundere panne ja. Det er vel mest det. Og kanskje mer definert hakeparti, altså jeg har nok ben i hakepartiet, men det er ikke så markert overgang mellom hake og hals om du skjønner. Så det gir jo et mer "flatt" inntrykk. Er ikke overvektig eller noe sånt, er nokså normalvektig og det skal jeg fortsette å være. Anonymkode: 23acc...c7d Kan du tegne overgangen mellom hake og hals (fra hakesnippen, overgangen og ned halsen) og poste her? Anonymkode: 4b94e...61d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå