Gå til innhold

Kan man se om en jente er uten sminke på tinderbilde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.9.2017 den 3.11, AnonymBruker skrev:

Har hele tiden skrevet at det ikke er et krav at jenta har perfekt hud. Jeg kan leve med ganske mye. Var bare at det var noen jenter som så veldig pene ut og som det så ut som ikke hadde sminke så lagde denne tråden. Klart det er pluss å være skampen uten sminke.  Men  om det viser seg at hun ikke har perfekt hud, osv så er det jo ikke som jeg dropper dama av den grunn.  

 

Du gir deg ikke. Aner ikke hvor mange angrep på meg du har kommet med i denne tråden, men startet allerede med at du kalte meg evneveik fordi jeg ikke klarte å se på et bilde om jenta var sminket eller ikke. Har valgt å ikke svare noen av dine svært mange innlegg i tråden, men det ser jo ikke ut so du tar hintet. 

TS

Anonymkode: f34c6...729

Problemet er at du motsier deg selv hele tiden. "Det er ikke så viktig at huden ikke er plettfri, men det er et stort pluss om hun er skampen uten sminke." Vær ærlig i det minste.

Forøvrig tror jeg det er ganske få som legger ut bilder hvor de både er veldig sminket og er helt uten. Det er sikkert endel som legger ut bilde av seg uten sminke, men det er nok mest de som aldri bruker sminke.

Anonymkode: 1256e...e24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at du motsier deg selv hele tiden. "Det er ikke så viktig at huden ikke er plettfri, men det er et stort pluss om hun er skampen uten sminke." Vær ærlig i det minste.

Forøvrig tror jeg det er ganske få som legger ut bilder hvor de både er veldig sminket og er helt uten. Det er sikkert endel som legger ut bilde av seg uten sminke, men det er nok mest de som aldri bruker sminke.

Anonymkode: 1256e...e24

Mange blir penere med sminke, ved bruk av contouring m.m., selv om de har plettfri hud når de er usminket.

Anonymkode: 79162...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange blir penere med sminke, ved bruk av contouring m.m., selv om de har plettfri hud når de er usminket.

Anonymkode: 79162...f4a

Ja? Forstår ikke helt poenget ditt? Nå blir jeg sikkert halshugd, men jeg vil påstå at alle jenter blir penere av korrekt lagt sminke.

Anonymkode: 1256e...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Seriously, du må manøvrere så du får sett henne uten sminke og melde tilbake til tråden. Venter med popcornet! 😄

Anonymkode: 7745c...ae8

Er en del i tråden som allerede tror det verste om meg. Ønsker ikke fyre dem mer opp. :P

7 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke vis henne denne tråden.

Anonymkode: 60d95...b27

Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre. Men er en del kvinner i tråden som kommer ut vesentlig dårligere enn meg så sender det rådet videre til dem. 

5 hours ago, AnonymBruker said:

Det er da bare morsomt. Jeg hadde ledd av det. Haha, eksen min innrømte et år inni forholdet at han hadde blitt litt overraska første gang vi var nakne sammen. Velkommen til mirakeloppfinnelsen vi kaller push up 😄 Såpass må jeg tåle når jeg driver villedende markedsføring 😆

Anonymkode: 7745c...ae8

Jeg kunne sikkert sagt det ett år inni forholdet for da kjenner hun jo meg og jeg vet hva hun tåler å høre.  Første daten derimot tror jeg ikke man bør si for mye som kan feiltolkes. 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Denne tråden irriterer meg. Jeg er 18 j på tinder og hadde i starten bare bilder av meg selv sminkeløs. Nå er tilfeldigvis bildet jeg har med sminke (men skal legge til uten etter denne tråden ;)). Dette er ting jeg ikke har tenkt over en gang. I det daglige går jeg nesten alltid uten sminke

Anonymkode: cd7a3...f96

Er ikke meningen å prøve å fremstille meg som representativ for menn. Bruk tinderbildene du ønsker. 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Problemet er at du motsier deg selv hele tiden. "Det er ikke så viktig at huden ikke er plettfri, men det er et stort pluss om hun er skampen uten sminke." Vær ærlig i det minste.

Anonymkode: 1256e...e24

Problemet er ikke at jeg motsier meg selv, men at du omskriver meningene mine og skriver dem i sitatsform for så finne selvmotsigelser i meningene du tillegger meg. Samt ber meg være ærlig når det er du som omskriver sitater. 

Jeg har skrevet at jeg synes det å være kjempefin uten sminke er et stort pluss, men at det ikke er et krav at dama er skampen uten sminke. Ingen selvmotsigelse i det.  Og jeg har også presisert at jeg er opptatt av utseende på jentene fordi det er sånn Tinder fungerer. Har aldri skrevet at jeg bryr meg like mye når det kommer til jenter jeg møter i virkeligheten. 

TS

Anonymkode: f34c6...729

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2017 den 0.37, AnonymBruker skrev:

Ingen legger ut biode uten sminke på tinder. Dessuten er menn elendige til å se hvor mye sminke jenter har på seg. Det er noe som heter no makeup makeup look og det er tonnevis av sminke. 

 

Anonymkode: 3a0ad...e80

Jeg har bilde på tinder uten sminke. Ikke så unormalt det.

Anonymkode: 21f33...480

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2017 den 0.37, AnonymBruker skrev:

Ingen legger ut biode uten sminke på tinder. Dessuten er menn elendige til å se hvor mye sminke jenter har på seg. Det er noe som heter no makeup makeup look og det er tonnevis av sminke. 

 

Anonymkode: 3a0ad...e80

Jeg gjør :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, selvom en jente er veldig pen med sminke, er hun ikke plutselig et monster uten. Pene trekk fremheves med sminke ja, men man blir ikke plutselig grisestygg uten sminke på.  

Anonymkode: b1e45...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2017 den 2.17, AnonymBruker skrev:

Jeg også synes det er best å møte folk i virkeligheten. Men jeg møter ikke så mange jenter på min alder der og er heller ikke spesielt glad i å gå på byen så blir jo fort Tinder en måte å få møtt jenter på. 

Hun hadde kun trengt å ikke poste bilde av kvisene om hun ikke ønsket å vise dem. Det var ikke noe mer enn det jeg mente med kommentaren.  Aldri ment hun trengte å skjule kvisene for min del. Jeg skrev eksplisitt at jeg syntes hun var søt selv med kvisene. 

TS

Anonymkode: f34c6...729

Og likevel ville hun møte deg?

Anonymkode: cfc5e...880

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Og likevel ville hun møte deg?

Anonymkode: cfc5e...880

Hun vet jo ikke hva jeg skriver på KG...... 

TS

Anonymkode: f34c6...729

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store porer og blank hud. Filter på mobilen gir fin hud uten sminke 😍

Anonymkode: 13b69...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Rosetelys
På 15.9.2017 den 0.37, AnonymBruker skrev:

Ingen legger ut biode uten sminke på tinder.

 

Anonymkode: 3a0ad...e80

Tull. Jeg hadde ett bilde med sminke og tre uten sminke da jeg hadde tinder. Fikk mer enn nok matcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 05/10/2017 at 12:56 AM, AnonymBruker said:

Ble det noe date?

Anonymkode: cfc5e...880

Hei. Ble date med jenta. Veldig pen i virkeligheten og pen uten sminke også. Men det ble ikke noe. mer. 

Anonymkode: 8d8a2...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...