Gå til innhold

Kan man se om en jente er uten sminke på tinderbilde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Matchet med en veldig pen jente på 18 på tinder.  På tre av bildene så så man at hun hadde på seg festsminke og det kan jo jeg også kjenne igjen.  På fjerde bilde har hun ikke festsminke på og hun er enten uten sminke eller så har hun "sminket seg naturlig". Men kan man avgjøre det på et tinderbilde og i såfall hvordan?

Lurer mest fordi om hun er uten sminke på det ene bildet så er hun jo skampen uten sminke.

Kanskje overflatisk problemstilling, men det er jo kun bilder man har å gå på og synes selv det er et svært stort pluss om dama er skampen uten sminke. 

Anonymkode: f34c6...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Google "no make up makeup" og se på før og etter bildene. Ganske mye man kan gjøre selv om det ser naturlig ut 😊

Anonymkode: 7745c...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig sminke. Ingen som bruker festsminke legger ut sminkeløst i tillegg. 

Sikkert både contouring, mascara og highlighter.

Anonymkode: 236e5...bdb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sminke er IKKE naturlig så slutt å si at det er det; det finnes kvinner som faktisk ikke sminker seg 

Anonymkode: 25944...5da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk her? Det finnes da jenter/damer som er pene UTEN sminke?

Inkludert meg selv!

Anonymkode: 238c8...f05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med menn og ikke å klare å se om en kvinne har på seg sminke eller ikke? Er dere evneveike eller hva? 

Ja, man kan se dette veldig tydelig. Om du klarer å se det? Hmm.. Tvilsomt. 

Anonymkode: 189d2...cf0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Matchet med en veldig pen jente på 18 på tinder.  På tre av bildene så så man at hun hadde på seg festsminke og det kan jo jeg også kjenne igjen.  På fjerde bilde har hun ikke festsminke på og hun er enten uten sminke eller så har hun "sminket seg naturlig". Men kan man avgjøre det på et tinderbilde og i såfall hvordan?

Lurer mest fordi om hun er uten sminke på det ene bildet så er hun jo skampen uten sminke.

Kanskje overflatisk problemstilling, men det er jo kun bilder man har å gå på og synes selv det er et svært stort pluss om dama er skampen uten sminke. 

Anonymkode: f34c6...729

Bare fordi jeg er nysgjerrig: hvordan var hun skampen uten sminke? Kan du utdype ts?

Anonymkode: 238c8...f05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen legger ut biode uten sminke på tinder. Dessuten er menn elendige til å se hvor mye sminke jenter har på seg. Det er noe som heter no makeup makeup look og det er tonnevis av sminke. 

 

Anonymkode: 3a0ad...e80

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen legger ut biode uten sminke på tinder. Dessuten er menn elendige til å se hvor mye sminke jenter har på seg. Det er noe som heter no makeup makeup look og det er tonnevis av sminke. 

 

Anonymkode: 3a0ad...e80

Du mener alle uten sminke har sånn dårlig hud som hun på bilde til venstre?

Anonymkode: 238c8...f05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor jeg aldri lar ons få bli natten over. Hvem vet hva man våkner opp med for monster i sengen dagen etter...

Anonymkode: dd5c5...9bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du mener alle uten sminke har sånn dårlig hud som hun på bilde til venstre?

Anonymkode: 238c8...f05

Hvor i all verden leser du det? 

Anonymkode: 189d2...cf0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er derfor jeg aldri lar ons få bli natten over. Hvem vet hva man våkner opp med for monster i sengen dagen etter...

Anonymkode: dd5c5...9bd

Du tror ingen damer er pene uten sminke?:sjokkert:

Anonymkode: 238c8...f05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er et nærbilde tatt med et kamera som gir sylskarpe bilder, så tviler jeg på at du kan se det. Men det betyr jo ikke at hun ikke er pen uten sminke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i all verden leser du det? 

Anonymkode: 189d2...cf0

Vedkommende skriver at "ingen legger ut bilder uten sminke på Tinder" pluss bildet som ble lagt ut. Hva er det slags utsagn? Det finnes damer som er pene uten sminke. Som ikke trenger å legge på et tykt lag med foundation : jeg bruker aldri noen foundation, jeg har alltid hatt og har plettfri hud. Jeg har også naturlig mørke bryn jeg ikke trenger å sminke eller plukke på som x antall damer gjør...Det er forresten ikke alltid penest når de med lite markerte bryn, fikser brynene heller.......I flere tilfeller er det finest med de naturlige brynene man har, selv om de skulle være lyse...Ser så mange som ødelegger ansiktet med helt feil bryn. Og sparkel i ansiktet er ikke fint...

Anonymkode: 238c8...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 15.9.2017 den 0.27, AnonymBruker skrev:

Google "no make up makeup" og se på før og etter bildene. Ganske mye man kan gjøre selv om det ser naturlig ut 😊

Anonymkode: 7745c...ae8

Takk for tipset!

På 15.9.2017 den 0.28, AnonymBruker skrev:

Naturlig sminke. Ingen som bruker festsminke legger ut sminkeløst i tillegg. 

Sikkert både contouring, mascara og highlighter.

Anonymkode: 236e5...bdb

Godt poeng!

På 15.9.2017 den 0.31, AnonymBruker skrev:

Hva er det med folk her? Det finnes da jenter/damer som er pene UTEN sminke?

Inkludert meg selv!

Anonymkode: 238c8...f05

Ja, vet at det er enkelte jenter som ser veldig bra ut uten sminke og det er jo noe jeg synes er et svært stort pluss.

 

På 15.9.2017 den 0.32, AnonymBruker skrev:

Bare fordi jeg er nysgjerrig: hvordan var hun skampen uten sminke? Kan du utdype ts?

Anonymkode: 238c8...f05

Er vanskelig å beskrive uten å poste bilde av henne. Men hun hadde jo veldig fine ansiktstrekk og fin hud.  Så også ganske naturlig ut, men igjen det er jo ikke lett å vite 

På 15.9.2017 den 0.37, AnonymBruker skrev:

Ingen legger ut biode uten sminke på tinder. Dessuten er menn elendige til å se hvor mye sminke jenter har på seg. Det er noe som heter no makeup makeup look og det er tonnevis av sminke. 

 

Anonymkode: 3a0ad...e80

Takk for tipsene. 

På 15.9.2017 den 0.46, Ulla Ullsokk skrev:

Med mindre det er et nærbilde tatt med et kamera som gir sylskarpe bilder, så tviler jeg på at du kan se det. Men det betyr jo ikke at hun ikke er pen uten sminke!

Er nærbilde, men tatt med mobilkamera. Men greit å vite at det er vanskelig å se. 

Hun går for øvrig med veldig mye sminke til hverdags. Var kanskje mest derfor jeg tenkte hun var uten sminke på det ene bildet hvor hun ser naturlig ut. Er også det eneste bildet hun har tatt av seg selv, alle andre bildene er tatt av andre. 

Ting hadde vært så mye enklere om hun skrev under bildet "uten sminke". :P

TS

Anonymkode: f34c6...729

 

Ryddet for svar til slettet innhold.

Edie, mod.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden?????

Takk for tipset!

Godt poeng!

Ja, vet at det er enkelte jenter som ser veldig bra ut uten sminke og det er jo noe jeg synes er et svært stort pluss.

 

Er vanskelig å beskrive uten å poste bilde av henne. Men hun hadde jo veldig fine ansiktstrekk og fin hud.  Så også ganske naturlig ut, men igjen det er jo ikke lett å vite 

Takk for tipsene. 

Er nærbilde, men tatt med mobilkamera. Men greit å vite at det er vanskelig å se. 

Hun går for øvrig med veldig mye sminke til hverdags. Var kanskje mest derfor jeg tenkte hun var uten sminke på det ene bildet hvor hun ser naturlig ut. Er også det eneste bildet hun har tatt av seg selv, alle andre bildene er tatt av andre. 

Ting hadde vært så mye enklere om hun skrev under bildet "uten sminke". :P

TS

Anonymkode: f34c6...729

Hvis det er tatt med mobilkamera kan du bare glemme å se det! Og går hun med mye sminke til hverdags tviler jeg veldig. Men igjen, det betyr ikke at hun ikke er pen uten sminke! Mange jenter er penere uten enn med masse, men de skjønner det ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende skriver at "ingen legger ut bilder uten sminke på Tinder" pluss bildet som ble lagt ut. Hva er det slags utsagn? Det finnes damer som er pene uten sminke. Som ikke trenger å legge på et tykt lag med foundation : jeg bruker aldri noen foundation, jeg har alltid hatt og har plettfri hud. Jeg har også naturlig mørke bryn jeg ikke trenger å sminke eller plukke på som x antall damer gjør...Det er forresten ikke alltid penest når de med lite markerte bryn, fikser brynene heller.......I flere tilfeller er det finest med de naturlige brynene man har, selv om de skulle være lyse...Ser så mange som ødelegger ansiktet med helt feil bryn. Og sparkel i ansiktet er ikke fint...

Anonymkode: 238c8...f05

Vedkommende har ikke skrevet at alle uten sminke har akne. 

Ser ikke helt behovet ditt for å fremme egen fortreffelighet. Fint for deg, men jeg bryr meg egentlig ikke. 

Anonymkode: 189d2...cf0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hvis det er tatt med mobilkamera kan du bare glemme å se det! Og går hun med mye sminke til hverdags tviler jeg veldig. Men igjen, det betyr ikke at hun ikke er pen uten sminke! Mange jenter er penere uten enn med masse, men de skjønner det ikke selv.

Hvorfor mener du han bare kan glemme å se på det bildet hvis det er tatt med mobilkamera? 

Anonymkode: 238c8...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ulla Ullsokk said:

Hvis det er tatt med mobilkamera kan du bare glemme å se det! Og går hun med mye sminke til hverdags tviler jeg veldig. Men igjen, det betyr ikke at hun ikke er pen uten sminke! Mange jenter er penere uten enn med masse, men de skjønner det ikke selv.

Takk for svar.  Både med det at det er vanskelig å se med mobilkamera og det at det har presumpsjonen mot seg at en som går med mye sminke til hverdags legger ut et bilde av seg for å vise hvordan hun ser ut uten sminke. 

Ja, klart kan jo være hun er pen uten sminke selv om hun ikke viser det på bildet. Og synes selv hun var penere på bildet med naturlig/uten sminke enn med mengden sminke hun brukte til hverdags.  

Er ikke verre enn at jeg møter henne. 

Forresten nytt spørsmål.

Matchet med en annen søt jente også. Hun har flere bilder av seg selv. De fleste  av dem er med festsminke. Ene bildet så virker hun naturlig pluss at hun virker å ha 3 store kviser(eller noe lignende) i panna som hun ikke har på noen av de andre bildene. Kan det være tegn på at hun ikke har sminket seg? For hun har veldig pen hud om man ser bort fra de tre kvisene(som uansett må være midlertidig) 

TS

Anonymkode: f34c6...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.  Både med det at det er vanskelig å se med mobilkamera og det at det har presumpsjonen mot seg at en som går med mye sminke til hverdags legger ut et bilde av seg for å vise hvordan hun ser ut uten sminke. 

Ja, klart kan jo være hun er pen uten sminke selv om hun ikke viser det på bildet. Og synes selv hun var penere på bildet med naturlig/uten sminke enn med mengden sminke hun brukte til hverdags.  

Er ikke verre enn at jeg møter henne. 

Forresten nytt spørsmål.

Matchet med en annen søt jente også. Hun har flere bilder av seg selv. De fleste  av dem er med festsminke. Ene bildet så virker hun naturlig pluss at hun virker å ha 3 store kviser(eller noe lignende) i panna som hun ikke har på noen av de andre bildene. Kan det være tegn på at hun ikke har sminket seg? For hun har veldig pen hud om man ser bort fra de tre kvisene(som uansett må være midlertidig) 

TS

Anonymkode: f34c6...729

Eh... Du er vel klar over at kviser ikke er evigvarende?

Anonymkode: 189d2...cf0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...