Gå til innhold

Kan man se om en jente er uten sminke på tinderbilde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener alle uten sminke har sånn dårlig hud som hun på bilde til venstre?

Anonymkode: 238c8...f05

Nei det mener jeg ikke. Jeg mener at se hvilket naturlig resultat man kan få, selv med tonnevis av sminke. 

 

Anonymkode: 3a0ad...e80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.  Både med det at det er vanskelig å se med mobilkamera og det at det har presumpsjonen mot seg at en som går med mye sminke til hverdags legger ut et bilde av seg for å vise hvordan hun ser ut uten sminke. 

Ja, klart kan jo være hun er pen uten sminke selv om hun ikke viser det på bildet. Og synes selv hun var penere på bildet med naturlig/uten sminke enn med mengden sminke hun brukte til hverdags.  

Er ikke verre enn at jeg møter henne. 

Forresten nytt spørsmål.

Matchet med en annen søt jente også. Hun har flere bilder av seg selv. De fleste  av dem er med festsminke. Ene bildet så virker hun naturlig pluss at hun virker å ha 3 store kviser(eller noe lignende) i panna som hun ikke har på noen av de andre bildene. Kan det være tegn på at hun ikke har sminket seg? For hun har veldig pen hud om man ser bort fra de tre kvisene(som uansett må være midlertidig) 

TS

Anonymkode: f34c6...729

Nei det er ikke tegn på at hun ikke har sminket seg. De færreste greier å skjule tre store kviser med sminke, men det finnes enkelte som kan proffe teknikker og sminke det vekk. 

Anonymkode: 3a0ad...e80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke tegn på at hun ikke har sminket seg. De færreste greier å skjule tre store kviser med sminke, men det finnes enkelte som kan proffe teknikker og sminke det vekk. 

Anonymkode: 3a0ad...e80

Og som regel har ikke de som ikke har mye kviser sminke som er ment til å dekke slike kviser. Alle kan få noen kviser i blant, og det at de er synlige er ikke et tegn på at man ikke bruker sminke. :laugh:

Anonymkode: 189d2...cf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei det er ikke tegn på at hun ikke har sminket seg. De færreste greier å skjule tre store kviser med sminke, men det finnes enkelte som kan proffe teknikker og sminke det vekk. 

Anonymkode: 3a0ad...e80

Takk for svar. Jeg bare spør fordi jeg ikke har peiling. 

Her hadde hun jo egentlig ikke treng noen proffe teknikker. Alt hun trengte var å ikke ta bilde av seg selv i speilet den ende dagen hun hadde kviser og poste det bildet på TInder.  

TS

Anonymkode: f34c6...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at menn ikke evner å se om en kvinne er sminket eller ikke. Javisst kan de se om hun festsminket, med røde lepper og sotede øyne, men de forstår ikke at de "naturlige" damene de ser ofte har brukt mye mer tid på å sminke seg netopp "naturlig" ;)

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Er prosjektet ditt å finne damer uten sminke ts?

Anonymkode: 238c8...f05

Ser om jeg kan finne jenter som ser veldig bra ut uten sminke.  Synes det er et kraftig pluss, men er jo ikke noe krav. 

Tinder går jo ut på å vurdere folk etter utseende så synes ikke det er noe mer overflatisk det jeg gjør enn hva tinder legger opp til. Man kan jo heller ikke møte jentene på tinder. 

8 minutes ago, Perle said:

Min erfaring er at menn ikke evner å se om en kvinne er sminket eller ikke. Javisst kan de se om hun festsminket, med røde lepper og sotede øyne, men de forstår ikke at de "naturlige" damene de ser ofte har brukt mye mer tid på å sminke seg netopp "naturlig" ;)

 

Nei, er ikke så lett. :P

TS

Anonymkode: f34c6...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutes ago, AnonymBruker said:

Takk for svar.  Både med det at det er vanskelig å se med mobilkamera og det at det har presumpsjonen mot seg at en som går med mye sminke til hverdags legger ut et bilde av seg for å vise hvordan hun ser ut uten sminke. 

Ja, klart kan jo være hun er pen uten sminke selv om hun ikke viser det på bildet. Og synes selv hun var penere på bildet med naturlig/uten sminke enn med mengden sminke hun brukte til hverdags.  

Er ikke verre enn at jeg møter henne. 

Forresten nytt spørsmål.

Matchet med en annen søt jente også. Hun har flere bilder av seg selv. De fleste  av dem er med festsminke. Ene bildet så virker hun naturlig pluss at hun virker å ha 3 store kviser(eller noe lignende) i panna som hun ikke har på noen av de andre bildene. Kan det være tegn på at hun ikke har sminket seg? For hun har veldig pen hud om man ser bort fra de tre kvisene(som uansett må være midlertidig) 

TS

Anonymkode: f34c6...729

Wtf?! Studerer du bilder med lupen eller? Er du livredd for at hun skjuler "feil" under sminken og "lurer" deg? 

Noen av oss er ikke så heldig at vi har plettfri hund. Og sminker oss naturlig for vår egen velvære. Men vi er gode kjærester for det ;) 

Anonymkode: f69bd...bbe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha et bilde uten sminke. Sånn at ingen skal kjøpe katta i sekken 😆 Og jeg bruker en del sminke til vanlig. Så det fins 😄

Anonymkode: 7745c...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Wtf?! Studerer du bilder med lupen eller? Er du livredd for at hun skjuler "feil" under sminken og "lurer" deg? 

Noen av oss er ikke så heldig at vi har plettfri hund. Og sminker oss naturlig for vår egen velvære. Men vi er gode kjærester for det ;) 

Anonymkode: f69bd...bbe

Dette er jo helt urelevant for det jeg spør om. Men ja jeg vurderer utseende på jentene på Tinder. Det er liksom sånn det fungerer. Nei, jeg buker ikke lupe, har greit nok syn til å se tre store kviser uten lupe. 

Forstår at ikke alle har plettfri hud. Har faktisk eksplisitt skrevet at det ikke er noe krav. Men nå synes jeg jo det er et stort pluss, ikke så rart egentlig. 

Klart man kan være god kjæreste uansett hvordan man ser ut. Men nå er det vanskelig å vurdere folk etter annet enn utseende på tinder og får man en del respons så kan man ikke møte alle. 

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg pleier å ha et bilde uten sminke. Sånn at ingen skal kjøpe katta i sekken 😆 Og jeg bruker en del sminke til vanlig. Så det fins 😄

Anonymkode: 7745c...ae8

Takk for svar. Skriver du da "uten sminke"?

TS

Anonymkode: f34c6...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser om jeg kan finne jenter som ser veldig bra ut uten sminke.  Synes det er et kraftig pluss, men er jo ikke noe krav. 

Tinder går jo ut på å vurdere folk etter utseende så synes ikke det er noe mer overflatisk det jeg gjør enn hva tinder legger opp til. Man kan jo heller ikke møte jentene på tinder. 

TS

Anonymkode: f34c6...729

Jeg skjønner det og jeg synes ikke det er overfladisk. Hvis en gutt/mann hadd sminket seg veldig annerledes enn han egentlig er, hadde jeg også blitt skuffa når jeg møtte han ( dvs at han f.eks hadde dårlig hud osv ).

Derfor er det beste å møte mennesker ute og ikke på nettet. Da ser man mer helheten til personen. Man merker også kjappere om det er kjemi der ( en blanding av det fysiske og det psykiske ). Jeg har aldri vært på Tinder og ikke interessert i å være der. 

Anonymkode: 238c8...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg bare spør fordi jeg ikke har peiling. 

Her hadde hun jo egentlig ikke treng noen proffe teknikker. Alt hun trengte var å ikke ta bilde av seg selv i speilet den ende dagen hun hadde kviser og poste det bildet på TInder.  

TS

Anonymkode: f34c6...729

Hvorfor trengte hun det? Kviser er helt vanlig, absolutt alle mennesker har kviser fra tid til annen, noen ofte noen sjeldent andre hele tiden. Hvis du mener noen kviser gir dårligere inntrykk så er du ikke moden nok til å drive å date. 

Anonymkode: 3a0ad...e80

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg bare spør fordi jeg ikke har peiling. 

Her hadde hun jo egentlig ikke treng noen proffe teknikker. Alt hun trengte var å ikke ta bilde av seg selv i speilet den ende dagen hun hadde kviser og poste det bildet på TInder.  

TS

Anonymkode: f34c6...729

Hvorfor? Fordi du studerer bildene på Tinder? Mest sannsynlig har hun ikke tenkt på disse kvisene like mye som det du har, og dét er ganske spesielt (og da sikter jeg ikke til henne). Det får da være grenser for hvor overfladisk man skal være. Selv den med plettfri hud kan få en kvise en gang i blant, og det er da ingenting i veien med å poste et bilde når den kvisen tilfeldigvis er der. 

Anonymkode: 189d2...cf0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo helt urelevant for det jeg spør om. Men ja jeg vurderer utseende på jentene på Tinder. Det er liksom sånn det fungerer. Nei, jeg buker ikke lupe, har greit nok syn til å se tre store kviser uten lupe. 

Forstår at ikke alle har plettfri hud. Har faktisk eksplisitt skrevet at det ikke er noe krav. Men nå synes jeg jo det er et stort pluss, ikke så rart egentlig. 

Klart man kan være god kjæreste uansett hvordan man ser ut. Men nå er det vanskelig å vurdere folk etter annet enn utseende på tinder og får man en del respons så kan man ikke møte alle. 

Takk for svar. Skriver du da "uten sminke"?

TS

Anonymkode: f34c6...729

De færreste på 18 år har "plettfri hud" 

 

Anonymkode: 3a0ad...e80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner det og jeg synes ikke det er overfladisk. Hvis en gutt/mann hadd sminket seg veldig annerledes enn han egentlig er, hadde jeg også blitt skuffa når jeg møtte han ( dvs at han f.eks hadde dårlig hud osv ).

Derfor er det beste å møte mennesker ute og ikke på nettet. Da ser man mer helheten til personen. Man merker også kjappere om det er kjemi der ( en blanding av det fysiske og det psykiske ). Jeg har aldri vært på Tinder og ikke interessert i å være der. 

Anonymkode: 238c8...f05

Jeg også synes det er best å møte folk i virkeligheten. Men jeg møter ikke så mange jenter på min alder der og er heller ikke spesielt glad i å gå på byen så blir jo fort Tinder en måte å få møtt jenter på. 

1 minute ago, AnonymBruker said:

Hvorfor trengte hun det? Kviser er helt vanlig, absolutt alle mennesker har kviser fra tid til annen, noen ofte noen sjeldent andre hele tiden. Hvis du mener noen kviser gir dårligere inntrykk så er du ikke moden nok til å drive å date. 

Anonymkode: 3a0ad...e80

Hun hadde kun trengt å ikke poste bilde av kvisene om hun ikke ønsket å vise dem. Det var ikke noe mer enn det jeg mente med kommentaren.  Aldri ment hun trengte å skjule kvisene for min del. Jeg skrev eksplisitt at jeg syntes hun var søt selv med kvisene. 

TS

Anonymkode: f34c6...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Skriver du da "uten sminke"?

TS

Anonymkode: f34c6...729

Hehe nei, håper det fremgår av forskjellen 😄 Men jeg bruker ikke sånn kardashian-ekstremsminke heller da, så tenkte det var opplagt. Samtidig er det kjempelurt for jeg tror ikke jeg har hatt én date som ikke har sagt jeg er søtere i virkeligheten. Keep their expectations low and you shall succeed! 😄

Anonymkode: 7745c...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Hehe nei, håper det fremgår av forskjellen 😄 Men jeg bruker ikke sånn kardashian-ekstremsminke heller da, så tenkte det var opplagt. Samtidig er det kjempelurt for jeg tror ikke jeg har hatt én date som ikke har sagt jeg er søtere i virkeligheten. Keep their expectations low and you shall succeed! 😄

Anonymkode: 7745c...ae8

Tråden min handler jo om at det ikke er så lett å vite om en jente er uten sminke. :P Men virker jo som om strategien fungerer for deg og egentlig enig i at man også bør ha realistiske bilder av seg selv på Tinder.   Hadde selv en kompis som hadde veldig gode bilder av seg selv på Tinder og da dama spurte om bilde av han på snapchat og han sendte en selfie så bare slettet hun han på flekken.  Han var ikke akkurat høy i hatten da. 

Klart lurt å ha noen bilder hvor man ser bra ut også, slik man faktisk får respons. 

TS

Anonymkode: f34c6...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg også synes det er best å møte folk i virkeligheten. Men jeg møter ikke så mange jenter på min alder der og er heller ikke spesielt glad i å gå på byen så blir jo fort Tinder en måte å få møtt jenter på. 

Hun hadde kun trengt å ikke poste bilde av kvisene om hun ikke ønsket å vise dem. Det var ikke noe mer enn det jeg mente med kommentaren.  Aldri ment hun trengte å skjule kvisene for min del. Jeg skrev eksplisitt at jeg syntes hun var søt selv med kvisene. 

TS

Anonymkode: f34c6...729

Og jeg mener eksplisitt at du fremstår som en overfladisk 

Anonymkode: f69bd...bbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden min handler jo om at det ikke er så lett å vite om en jente er uten sminke. :P Men virker jo som om strategien fungerer for deg og egentlig enig i at man også bør ha realistiske bilder av seg selv på Tinder.   Hadde selv en kompis som hadde veldig gode bilder av seg selv på Tinder og da dama spurte om bilde av han på snapchat og han sendte en selfie så bare slettet hun han på flekken.  Han var ikke akkurat høy i hatten da. 

Klart lurt å ha noen bilder hvor man ser bra ut også, slik man faktisk får respons. 

TS

Anonymkode: f34c6...729

Haha, vært borti det ja. Bare at jeg syns det er så fælt å slette direkte, så jeg blir fanga i døll chat til han slutter å melde.

Men altså, hvor mye purist er du da? Hvis det er veldig light make up skal det jo en del til for at hun er veldig annerledes. Kanskje ikke helt perfekt hud, kanskje ikke helt naturlig mørke vipper. Det går det vel an å leve med? 😜

Anonymkode: 7745c...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe som heter at man ikke trenger å si alt man mener. 

Uansett åpenbart er jeg overflatisk som vurderer mennesker etter hvor attraktive jeg synes de ser ut på bilder. Men det er nå sånn Tinder fungerer. Skulle gjerne møtt jenter utenom tinder, men det gjør jeg ikke og viktigere for meg å møte en jente jeg liker enn at du jeg ikke vet hvem er skal tenke at jeg ikke er overflatisk. Så da blir det Tinder på meg og jeg siler jentene ut etter mine preferanser. 

TS

Anonymkode: f34c6...729

Nei, det er faktisk ikke slik Tinder fungerer. Det er vel ingen kvinner som regner med at en tilfeldig mann skal telle hvor mange kviser man har på bildene og drive og spekulere i om man er sminket eller ikke basert på dette. Da har man passert grensen for hva som er vanlig på Tinder. Så du kan egentlig ikke gjemme deg bak denne appen. 

Anonymkode: 189d2...cf0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...