AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Det å få en partner, flørt, one night stand har vært noe jeg har prøvd på en stund. Alt fra tinder, andre dating sider, byen og ellers flørting har ikke funket. Jeg må bare si at jeg gir opp. Jeg skal innrømme at jeg er blitt ganske bitter på damer etter dette. Er det noen andre som har det slik? Har tenkt på å hente noen fra et fattig land, helst Ukraina eller noe. Håper det går. Anonymkode: 661a9...06f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Ganske stor forskjell på å prøve å få seg et ligg, kontra kjæreste. Bestem deg for hva du vil først. Anonymkode: f7876...e90 13
T-Rex Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Damene fra Ukraina er ganske tøffe. Men lykke til! 4
Chiyo Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 Kanskje de har noe imot kvinnesynet ditt. En mann som vil hente kvinner fra et fattig land fordi han ikke får seg napp, respekterer ikke kvinnen som individ. Det er ikke sexy. 26
BerntHulken Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: . Endret 12. september 2017 av Steffieboy 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å få en partner, flørt, one night stand har vært noe jeg har prøvd på en stund. Alt fra tinder, andre dating sider, byen og ellers flørting har ikke funket. Jeg må bare si at jeg gir opp. Jeg skal innrømme at jeg er blitt ganske bitter på damer etter dette. Er det noen andre som har det slik? Har tenkt på å hente noen fra et fattig land, helst Ukraina eller noe. Håper det går. Anonymkode: 661a9...06f Jeg har også gitt opp. Men på en litt annerledes måte. Jeg er drittlei kvinners irrasjonelle oppførsel og ustabile humør. Alle kvinner er klin kokos men bare i ulik grad. Så forhold med kvinner gidder jeg ikke lengre. Drama 24/7 , aldri fornøyd, maser og fram og tilbake med ting jeg virkelig driter i. Sex med venniner og one nights stands er livet mitt nå og jeg elsker det. Kvinner i 2017 er billige. Så er lett å få seg sex. Hvorfor vøre i forhold når du kan få det eneste du vil ha i en kvinne samtidig unngå alt dritet hennes som medfører i personelige forhold. Jeg kommer nok til å holde på slik lenge. Pump and dump har store fordeler for mannen om du klarer en slik livstill Anonymkode: 48411...826 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 Jeg har også valgt å gi opp forhold/sex. Av andre grunner riktignok da jeg er kvinne og kan få meg noe bare jeg knipser med fingrene, men sex og forhold gir meg rett og slett ikke noe og jeg synes det bare ødelegger og gjør livet mer komplisert enn det trenger å være. Kun platoniske forhold på meg, takk. Synes ikke det er en dum ting du gjør ts. Anonymkode: 66135...18b 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #9 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, Steffieboy skrev: Nei, det orker jeg ikke. Det har ikke noe for seg, heller. Men skjønner fullt ut at dagens sjekkemarked/partnermarked ikke er lett for menn. Og det er litt nedslående å høre at du som har prøvd alt likevel ikke har lykkes, mens jeg innbiller meg at grunnen til at jeg forblir singel er pga at jeg er lite sosial osv. Og tror at alt hadde løst seg hvis jeg bare hadde vært det. Men det er vel ikke så lett.. Men bitter orker jeg bare ikke være. Det blir så altoppslukende følelser. Det er ikke sånn at det er kjempelett å finne noen man har kjemi med og får følelser for uansett kjønn. Sånn som jeg ønsker ikke en kortvarig flørt med en mann og det er ikke sånn at det er enorme mengder menn med samme interesser som meg som ønsker det samme som jeg overalt heller. Anonymkode: a708c...cad 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #10 Skrevet 11. september 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også gitt opp. Men på en litt annerledes måte. Jeg er drittlei kvinners irrasjonelle oppførsel og ustabile humør. Alle kvinner er klin kokos men bare i ulik grad. Så forhold med kvinner gidder jeg ikke lengre. Drama 24/7 , aldri fornøyd, maser og fram og tilbake med ting jeg virkelig driter i. Sex med venniner og one nights stands er livet mitt nå og jeg elsker det. Kvinner i 2017 er billige. Så er lett å få seg sex. Hvorfor vøre i forhold når du kan få det eneste du vil ha i en kvinne samtidig unngå alt dritet hennes som medfører i personelige forhold. Jeg kommer nok til å holde på slik lenge. Pump and dump har store fordeler for mannen om du klarer en slik livstill Anonymkode: 48411...826 Det er nok dessverre (for deg) sånn at når man tror en så stor andel av jordas befolkning er "klin kokos" så er det en selv som er problemet. Har du tenkt på å få profesjonell hjelp? Anonymkode: a708c...cad 19
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #11 Skrevet 11. september 2017 16 minutter siden, Chiyo skrev: Kanskje de har noe imot kvinnesynet ditt. En mann som vil hente kvinner fra et fattig land fordi han ikke får seg napp, respekterer ikke kvinnen som individ. Det er ikke sexy. Jeg respekterer kvinner som individ. Likevel så er jeg avhengig av å ha ei dame. Anonymkode: 661a9...06f
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. september 2017 #12 Skrevet 11. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg respekterer kvinner som individ. Likevel så er jeg avhengig av å ha ei dame. Anonymkode: 661a9...06f Hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #13 Skrevet 11. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også gitt opp. Men på en litt annerledes måte. Jeg er drittlei kvinners irrasjonelle oppførsel og ustabile humør. Alle kvinner er klin kokos men bare i ulik grad. Så forhold med kvinner gidder jeg ikke lengre. Drama 24/7 , aldri fornøyd, maser og fram og tilbake med ting jeg virkelig driter i. Sex med venniner og one nights stands er livet mitt nå og jeg elsker det. Kvinner i 2017 er billige. Så er lett å få seg sex. Hvorfor vøre i forhold når du kan få det eneste du vil ha i en kvinne samtidig unngå alt dritet hennes som medfører i personelige forhold. Jeg kommer nok til å holde på slik lenge. Pump and dump har store fordeler for mannen om du klarer en slik livstill Anonymkode: 48411...826 Sjarmerende. Og når alle du kjenner er etablerte og har familie, kan du som en eldre mann prøve å dra på byen og få deg napp hos de yngre damene mens de rynker på nesa av vemmelse. Haha Anonymkode: e93fb...b15 9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #14 Skrevet 11. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok dessverre (for deg) sånn at når man tror en så stor andel av jordas befolkning er "klin kokos" så er det en selv som er problemet. Har du tenkt på å få profesjonell hjelp? Anonymkode: a708c...cad Nei det har jeg ikke. Det er veldig allmen kjent at kvinner har et overflod av østrogen som gjør dere irrasjonell, dramatisk , hysterisk, overfølsom og slitsom. Dette orker ikke mange menn når de kan få seg sex uten å begi seg inn på alle de tingene. Disse egenskapene har alle kvinner ..spesielt når det nærmer seg mensen. Men der er i varierende grad fra kvinne til kvinne hvor sterkt det er og jeg gidder ikke mer. Får jo det eneste jeg trenger av kvinner når jeg vil ha det så hva er problemet. Spyttet nettopp ut noen fakta her. Vil gjerne se deg motargumentere kvinners oppførsrl med tanke på overføod av hormoner Anonymkode: 48411...826
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #15 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Hvorfor? Hvordan ellers skal jeg leve et fullkomment liv? Anonymkode: 661a9...06f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #16 Skrevet 11. september 2017 4 minutter siden, canacas skrev: Hvorfor? Sex og emotional support. Det trenger alle menn Anonymkode: 48411...826
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. september 2017 #17 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan ellers skal jeg leve et fullkomment liv? Anonymkode: 661a9...06f Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sex og emotional support. Det trenger alle menn Anonymkode: 48411...826 Jeg ser bare selvmotsigelser fra dere alle. Kvinner er dritt og møkk, men dere må ha ei likevel? Flytt hjem til mamma, og kjøp en fleshlight.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #18 Skrevet 11. september 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Nei det har jeg ikke. Det er veldig allmen kjent at kvinner har et overflod av østrogen som gjør dere irrasjonell, dramatisk , hysterisk, overfølsom og slitsom. Dette orker ikke mange menn når de kan få seg sex uten å begi seg inn på alle de tingene. Disse egenskapene har alle kvinner ..spesielt når det nærmer seg mensen. Men der er i varierende grad fra kvinne til kvinne hvor sterkt det er og jeg gidder ikke mer. Får jo det eneste jeg trenger av kvinner når jeg vil ha det så hva er problemet. Spyttet nettopp ut noen fakta her. Vil gjerne se deg motargumentere kvinners oppførsrl med tanke på overføod av hormoner Anonymkode: 48411...826 Du er aktiv i flere tråder i kveld, ser jeg. Anonymkode: 7f5e7...637 10
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #19 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Jeg ser bare selvmotsigelser fra dere alle. Kvinner er dritt og møkk, men dere må ha ei likevel? Flytt hjem til mamma, og kjøp en fleshlight. Jeg har ikke prata dritt om kvinner. Anonymkode: 661a9...06f
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. september 2017 #20 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke prata dritt om kvinner. Anonymkode: 661a9...06f Jeg ser ikke forskjell på dere, bare AB overalt. Dritt om kvinner overalt. Litt collateral damage blir det. Sorry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå