Gå til innhold

Daten sier hun trenger et lite pusterom. Er det håp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎05‎.‎09‎.‎2017 den 11.06, AnonymBruker skrev:

Vi har truffet hverandre fem ganger. God stemning og bra kjemi hver gang. Hun har vært åpen om at hun er nysingel og at hun sliter med eksens tillitsbrudd (har ikke spurt så mye, men tror det er utroskap).

I går snakket vi sammen og hun sa at hun liker meg veldig godt og gjerne vil bli bedre kjent, men at hun per dags dato trenger å være litt alene for å fordøye det hun har vært gjennom. Hun sa at hun håper hun finner tilbake til seg selv snart.

Jeg kunne ikke gjøre annet enn å uttrykke forståelse og tenker naturlig nok at jeg bare skal trekke meg tilbake. Samtidig greier jeg ikke helt å gi slipp på denne jenta og tenker at det kan være verdt å vente på (ikke at jeg skal sitte i stua og telle dagene, men at jeg har døra på gløtt i tilfelle hun blir klar igjen).

Noen som har vært i samme situasjon? Er det best å bare slutte å ta kontakt? Eller fortsette å ha litt kontakt uten å presse noe? Er det noe håp?

Anonymkode: 9a899...8a6

Jeg tenker at hun gjør det rette her hvis hun er nysingel. Det er ikke alltid lurt å begynne å date straks etter et brudd. Spesielt hvis det var utroskap. Det er nok bedre både for deg og for henne så lenge du vil at dette forholdet skal være.

Jeg er litt usikker på hva som er lurest i din situasjon. Hvis du kutter kontakt helt, kan det være at hun glemmer deg bare. Og finner en annen når hun blir klar til å date igjen. Hvis du tar for mye kontakt, føler hun seg kanskje presset.

Du kan kanskje si til henne at du liker henne godt og ikke vil gi helt slipp på henne men forstår samtidig veldig godt at hun trenger tid. Og spørre henne hva hun synes er best for henne, dvs. om hun vil at du skal kutte kontakten helt eller om hun vil tenke på det, eller hva hun tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper
2 hours ago, Tulipanpiken said:

Jeg så du skrev at damer gjerne ikke vil fortelle alt. Bare lurte på om det samme er tilfelle for menn eller om man kan regne med at en mann i samme situasjon er mer ærlig enn kvinnen TS dater. 

Det vet jeg faktisk ikke for jeg dater ikke menn, men regner med at mange ville holdt igjen informasjon som potensielt kunne ødelegge relasjonen til kvinnen.  

Jeg hadde vært ærlig, men vet ikke hvor representativ jeg er for menn generelt.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...