Gå til innhold

Lucky gifter seg 6.aug 2005

lucky

Anbefalte innlegg

Hei! henger meg på her og jeg.... velkommen på etterskudd forresten! Selv drøyet jeg over et halvt år før jeg startet dagbok... var litt redd for å blir avhengig, og det ble jeg... :ler:

Du er heldig som har klart å velge temafarger..sliter med det ennå jeg.. Har sett bilder av slikt skjerf som mannen din prøvde, og hvis det er slik jeg tror du mener så syns jeg det er utrolig fint!!

(Ligner sånn de bruker gamle engelske filmer/serier eller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett bilder av slikt skjerf som mannen din prøvde, og hvis det er slik jeg tror du mener så syns jeg det er utrolig fint!!

(Ligner sånn de bruker gamle engelske filmer/serier eller?)

Ja, det er vel kanskje noe sånt som i gamle filmer etc...

Kom over denne siden og på forsiden her er det alla samme type jakke, bare min kjære skal ha lang modell, lys grå vest og et dypt rødt skjerf

http://www.derenouard.dk/

Han blir såå fiiin :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Den dyprøde fargen kom bare helt plutselig da min kjære var og prøvde dress. Da valgte han et dyprødt "skjerf" i halsen istedet for slips, og det satt bare som et skudd både til han og dressen.

Jakken går nesten ned til knærne som en frakk og er mørk "gråspraglete" , litt sånn middelalderstil aktig.

Det hørtes kjempestilig og annerledes ut. :wink: Det er så fint når noen har noe annet enn alle andre har. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne siden og på forsiden her er det alla samme type jakke, bare min kjære skal ha lang modell, lys grå vest og et dypt rødt skjerf  

http://www.derenouard.dk/

Han blir såå fiiin :tunge1:

Tror nok det blir veldig fint ja! Liker sånne lange jakker veldig godt! Stilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra frisøren nyfarget og stusset , og skal spise lunsj med KG:P Ble veldig fornøyd med fargen, så det blir nok denne til Dagen også!

Har sett på en av disse oppsettene til håret. Si gjerne hva dere synes :P:P

Hår 1

http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/index....e=post&id=18683

Hun her er jo ikke no fin framme, JEG SKAL IKKE VÆRE SÅNN!! Men tenkte mer sånn som det er bak, synes den var litt knæsj

Hår 2

http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/index....e=post&id=15933

Jeg skal ha pannelugg som er hakkete klipt har jeg bestemt meg for. Frisøren er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Her har jeg ikke vært så mye før gitt...

Kjolen din blir nok utrolig bra!!!!

Jo, bra det ikke bare er meg som dropper litt skole i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med fresh sveis! :wink:

Hmmm, likte definitivt hårstil 2 best...men vet jo ikke hvordan den var foran... Uansett, det aller virkigste er jo at du og frisøren finner frem til noe som kler deg!!!

Tusen takk for koselig hilsen da. Nei, jeg skal virkelig forsøke å komme igang med oppgaven - det er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tiltak! :-x *blæh*

Men nå skal jeg!!! Lover!!! :ler:

God lunsj!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger jenter :P:P

Det blir vel et av to, vi får ta det på sparken på dagen tror jeg - om det skal henge slike "hårtuster" ut (synes det er sååå stilig jeg :-) eller om hårtustene blir mer krøllet inn.

I dag skal jeg sende mail til chanti.no for å høre om et par ringer vi har sett på der. På chanti fant vi slike ringer vi har lyst på for halve prisen enn hva det er i Norge :klø: Synd jeg ikke klarer å legge ut bildet av ringene, skjønner ikke hvordan jeg skal få det ringeparet vi har sett fram :klø: :klø:

Sitter bare og surrer i dag og, skulle jo heller gjort oppgave. Sitter bareog tenker på at vi skal til London i påsken :hjerter:

3 netter borte fra vår krabat, det skal egentlig bli fantastisk deilig!!!! (Vi er stort sett alene ei natt eller to i året, så det skikkelig deilig å ha litt alene tid og :-) Vi skal ligge på dette hotellet https://www.grangehotels.com/Lancaster/pictures.asp

Jeg synes det ser så flott ut jeg :hoppe:

Og så skal vi bare gå rundt og titte og sose og kose oss :hjerter: Dette blr jo faktisk vår bryllupsreise, førbryllupsreise, heter det vel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg sende mail til chanti.no for å høre om et par ringer vi har sett på der. På chanti fant vi slike ringer vi har lyst på for halve prisen enn hva det er i Norge :klø: Synd jeg ikke klarer å legge ut bildet av ringene, skjønner ikke hvordan jeg skal få det ringeparet vi har sett fram :klø: :klø:

Det er selvfølgelig www.chanti.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Ja, der var jeg tilbake igjen i dagboken min :rosasmil: Jeg trodde jeg måtte laaaangt tilbake for å finne boka mi, men den var jo bare på side 3 :wink:

I dag skal jeg printe ut min siste hjemmeeksamen og sende den til Universitetet og JIPPI :hoppe: nå er jeg ferdig med dette semesteret! Jeg må innrømme at det har vært vanskelig å holde lesefokus oppi bryllupsplanleggingen, men pytt pytt :ler: Dagen i dag skal tilbringes ute av huset, først lunsj med noen venninner og deretter skal min kjære og jeg på polet å snakke med sjefen der om drikke og beregning til bryllupet - spennende!

Nå er det under 2 mnd til DAGEN og jeg gleder meg sååå VANVITTIG :hjerter:

I helgen skal vi finne tekster til høytlesningen i kirken som våre søsken skal gjøre. De ble så glade da vi spurte dem og syntes det var en kjempefin ting å gjøre. De venter nå på hver sine tekstlinjer på mail, og jeg tror vi må finne noen saftige erotiske tekster å sende, for å gi dem litt hakeslipp :ler::ler: Og deretter sende den ordentlige teksten :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært inne før... koslig å lese om frieriet!! :hjerter:

Virker jo som du er godt i gang med planlegging, og nå som skolen er ferdig blir det vel enda mer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei! :D

Har ikke sett dagboka di før nå jeg... :oops:

Men det var gøy å lese gjennom den - kjempefin kjole du har valgt! :hjerte:

Og nå nærmer det seg dagen deres med stormskritt! :hoppe: Kjempekoselig frieri, med roser og bryllupsmagasin og det hele - så vakkert!

Gleder meg på deres vegne, lucky! :D

God helg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :D

Har ikke sett dagboka di før nå jeg... :oops:

Men det var gøy å lese gjennom den - kjempefin kjole du har valgt! :hjerte:

Og nå nærmer det seg dagen deres med stormskritt! :hoppe: Kjempekoselig frieri, med roser og bryllupsmagasin og det hele - så vakkert!

Gleder meg på deres vegne, lucky! :D

God helg!

K

Ikke rart du ikke har sett boka mi når den har vært så gjemt og ikke noe aktivitet i den heller :wink:

Kjolen blir en annen en den som er linket til her. Fant en jeg falt enda mer pladask for :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på polet og fått anbefalinger av sjefen der. Vi har kjøpt med ei flaske av anbefalte velkomstdrikken, ei hvitvin (vi har så lite peiling på hvitvin atte :klø: ) og 4 nye røde vi ikke har smakt tidligere som var "vanlig" å ha i bryllup og til den maten vi skal ha. Beregningen skal vi ta i beg av juli.

Min kjære og jeg har nå bedd våre to nærmeste vennepar til prøvesmakemiddag med velkomsdrikk og det hele :Hehe: Og snille vennene våre da som insisterte på at de ville holde maten siden vi hadde all vinen :blomst:

I tillegg så skal vi i morgen snakke med bryllupskakebakeren vår. Vi skal ha ostekake :sikle: som vi og skal bruke som dessert. Skal og høre om hun kan bake en prøve så vi kan ha på prøvesmakemiddagen vår.

Så fredag om 2 uker blir det mini-bryllup her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann! deg jhar eg ikkje oppdaga før nå... :oops: men kjempekoselig å lesa i boka di! så utruleg fint frieri :hjerter: du har jo komt langt i planlegginga,og nå e da kje lenge igjen :P snart e du kåna :bryllup:

goe helg t deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOUW- nå begynner jeg å bli dreven med denne dagboktingen nå når jeg klarte å endre det avatarbilde i profilen :sjarmor:

Vi var jo så mange som hadde denne "dodama" som lå som standard i galleriet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en veldig lekker kjole du har funnet :rosasmil: Enig i at halsen på den er tøff, og spesiell! Den blir du nok fin i!!!

Og så kjekt det høres ut med prøvesmaking av vin :danse::perebrus:

Ha en fin kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...