lucky Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #41 Del Skrevet 12. juni 2005 Tusen takk nursebetty og tommeline for hilsnene Det har regnet omtrent i ett her siden 1.mai :o og tenk i går da Mandelakonserten skulle være ble det helt KNALLVÆR og dagen i dag er like flott :-D ÅÅÅååå hvor det er herlig med sol og sommer!! Badebassenget er nå blåst opp og poden er oppi og han stooorkoser seg I dag er det avslutnings-ut-å-spise-for-dette-semesteret med fest etterpå og med det knallværet og midtnattsol, så måååå det bare bli helt TOPP Og i morgen er det ny brudekjoleprøving, og da skal underskjørtene ha blitt sydd på og halsen festet. Det blir sååå spennende og prøve den igjen Jeg synes den bare blir finere og finere, jo mer den tar form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juni 2005 #42 Del Skrevet 12. juni 2005 Så lekker kjole! Spesiell utringning og dermed en unik kjole - klassisk elegant, men med sitt særpreg og baaaare DIN!!! Gleder meg til vi kanskje får se et bilde av deg med kjolen på!?! Du vet, vi ELSKER bilder!!! :-) Gratulerer med vel overstått semester - deilig å ha ferie nå kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. juni 2005 #43 Del Skrevet 13. juni 2005 Så spennende å få prøvd brudekjolen . Håper den har blitt akkurat slik du har håpet på!!! Av og til har man bare så flaks med været! Jeg og hadde det i helgen, var jo strålende vær på lørdag da jeg ble drukket ut , så vi satt i parken og hadde lunsj. Dagen etter var det sipregn. Ha en fin mandag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #44 Del Skrevet 14. juni 2005 Prøvde kjolen i går og den blir bare helt FANTASTISK og ingen andre har likens :-D Blir bare bedre og bedre for hver gang jeg prøver den og jo mer den blir ferdig. Ble nesten på gråten i går for den var så flott, så neste prøving (i neste uke) så begynner jeg vel å tute da Og vi får se om det blir noen bilder når den blir ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #45 Del Skrevet 14. juni 2005 Så spennende å få prøvd brudekjolen . Håper den har blitt akkurat slik du har håpet på!!! Av og til har man bare så flaks med været! Jeg og hadde det i helgen, var jo strålende vær på lørdag da jeg ble drukket ut , så vi satt i parken og hadde lunsj. Dagen etter var det sipregn. Ha en fin mandag da Det var så gøy å lese om ulaget ditt, tommeline Flott med gode venninner, av og til vet man ikke hva man skulle gjort uten dem Lurer på når min blir :klø: For jeg vet at de planlegger noe, har skjønt det Bare jeg slipper å stå på torget å selge penisboller , men det er jeg nesten helt sikker på at det blir de ikke å gjøre, for jeg tror de kjenner meg såpass Min kjære skal bli drukket ut 1.juli, og det vet ikke han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 14. juni 2005 #46 Del Skrevet 14. juni 2005 Tusen takk for hilsen i dagboka mi, det var veldig koselig! :D Det var en skikkelig flott kjole, virkelig unik! Du kommer til å bli så fin så! Kan jeg spørre om hvilken vin dere har fått anbefalt av polet? Vi skal nemlig også ha en vinsmakerkveld snart! Gøy å gjøre noe sosialt ut av det. Ha en flott tirsdag! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 14. juni 2005 #47 Del Skrevet 14. juni 2005 Innlegget mitt kom tre ganger, så må bare endre litt... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 14. juni 2005 #48 Del Skrevet 14. juni 2005 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. juni 2005 #49 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei lucky! Sorry for at jeg helt har glemt unna dagboken din... :oops: Men så godt å se at du er tilbake for fullt da! Og tusen takk for spor i dagboken min! Skal bli kjekt å følge deg videre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. juni 2005 #50 Del Skrevet 14. juni 2005 Det var så gøy å lese om ulaget ditt, tommeline Flott med gode venninner, av og til vet man ikke hva man skulle gjort uten dem Lurer på når min blir :klø: For jeg vet at de planlegger noe, har skjønt det Bare jeg slipper å stå på torget å selge penisboller , men det er jeg nesten helt sikker på at det blir de ikke å gjøre, for jeg tror de kjenner meg såpass Min kjære skal bli drukket ut 1.juli, og det vet ikke han Hvis du har gode veninner slipper du nok penisboller Var også veldig spent før mitt, men de var jo så snille. Tror de trodde jeg skulle bli flauere av å gå å stille spørsmål til folk på Karl Johan, men det var mest morsomt! Jeg og vet når mannen skal drikkes ut, og nå har jeg laget en dekkhistorie, så han tror han skal på tur til Sverige med meg og et vennepar *fnis fnis*. Nå gjelder det bare at jeg ikke røper meg, har nemlig ufattelig dårlig pokerfjes :oops: Han en fin kveld da, lucky Og så må du prøve kjolen din mangen ganger, siden den/du bare blir finere og finere for hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #51 Del Skrevet 14. juni 2005 Tusen takk for hilsen i dagboka mi, det var veldig koselig! :D Det var en skikkelig flott kjole, virkelig unik! Du kommer til å bli så fin så! Kan jeg spørre om hvilken vin dere har fått anbefalt av polet? Vi skal nemlig også ha en vinsmakerkveld snart! Gøy å gjøre noe sosialt ut av det. Ha en flott tirsdag! :blomst_opp: Tusen takk selv for hilsen i boka mi Skal legge vinlista ut i morgen, for nå er det straks fruene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #52 Del Skrevet 14. juni 2005 TT: Du har jo vært innom boken min tidligere Og ja - nå er jeg VIRKELIG hekta på Det er nesten så jeg ikke har tid til andre ting og må virkelig skjerpe meg for å ikke sitte her hele dagen tommeline: ja hvordan skal vi klare å ikke røpe oss for våre kjære?? :-? For noe pokerfjes har heller ikke jeg :-x Men DETTE må vi jo bare klare Og nå begynner frustrerte fruer (er helt hekta på det og jeg ) og kvelden blir helt strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. juni 2005 #53 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei! Takk for hilsen i dagboka! Hyggelig med bruder i samme fylke Lykke til videre, du er heldig som snart endelig får den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 15. juni 2005 #54 Del Skrevet 15. juni 2005 tommeline: ja hvordan skal vi klare å ikke røpe oss for våre kjære?? :-? For noe pokerfjes har heller ikke jeg :-x Men DETTE må vi jo bare klare Vi får øve oss på pokerfjes foran speilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #55 Del Skrevet 15. juni 2005 Vi får øve oss på pokerfjes foran speilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #56 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei! Takk for hilsen i dagboka! Hyggelig med bruder i samme fylke Lykke til videre, du er heldig som snart endelig får den store dagen! Ja, det her er jo kjempespennende når vi stort sett er fra samme plass og Det er jo bare en 4-5 mil unna og det er ikke langt her oppe i nord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #57 Del Skrevet 15. juni 2005 Vinlisten blir ikke lagt ut i kveld heller :-( Fordi jeg har sittet hele kvelden med å finne hybel i Tromsø fra høsten av. Og jeg trenger hjelp :klø: 1. En hybel 20 min å gå til univ, ikke direkte buss (men stopper litt bortenfor), eget tekjøkken og deler bad med en stille og rolig gutt som nesten aldri er der. 2. Hybel 10-15 min å gå, direkte buss, deler bad og kjøkken med 3 andre, og de 3 andre er studievenninner fra samme klasse. Denne er og 300 kr dyrere enn den andre. Jeg er såååå i tvil altså. Nr 2 frister selvfølgelig, men jeg er så redd for at det skal bli "oversosialt" om dere skjønner (vi er veeeldig skravlete og sosiale). Nr 1 frister og, fordi det hadde vært deilig å hatt noe eget stille og rolig etter en lang og sosial dag på univ. Har ikke sett noen av hyblene. Begge høres bra ut. Planlegger å dra til Tromsø til tirsdag å se på dem. Men om begge er like bra: Hva gjør jeg?? Er det dette som kalles luksusproblem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 15. juni 2005 #58 Del Skrevet 15. juni 2005 Hybel nr 2 høres jo absolutt mest festlig ut!!! Ååååå, nå fikk jeg lyst å være student igjen... Vi bodde sammen 5 klasseveninner en stund, og har så utrolig mange morsomme minner fra da. Og ble minnet om de mest crazy på utdrikningslaget (må bare fortelle: var tre av de jeg bodde med som var der, de hadde laget et lite hus av 9 fyrstikkesker, og i hver av disse eskene var det minner fra vår smaboertid. I noen av eskene var det minner alle fire hadde, andre minner fra to av dem etc. Beste sånn "gjett-fra-hvem-presang"). Du finner nok ut av det! God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 15. juni 2005 #59 Del Skrevet 15. juni 2005 Takk for koselig hilsen og kjole-skryt i dag! Nå hopper jeg i loppekassa Sov så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #60 Del Skrevet 17. juni 2005 En kjapp tur innom etter å ha pakket ferdig til hytteturen vi skal på. Lillegutt skal ha med seg en lekevenninne, så det blir gøy både for han og oss voksne Min kjære og jeg tenkte å begynne så smått med presentasjonen av gjestene til bryllupet, og skrive ei lita setning om hver. Har ikke helt bestemt oss hvordan vi skal gjøre det :klø: Men det blir uansett bryllupsting og det blir GØY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå