Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Denne dagen har vært alt ant enn som forventa!!

Var ikkje ved så veldig godt mot når eg sto opp i dag, såg ikkje heilt fram til seks timers forelesning med ein og samme forelesar... :overrasket: men siden temaet var "samtaler med barn" så fant eg ut at det kanskje kom til å bli interessant så eg sku iallefall gje forelesaren ein sjanse. Og det angrar eg absolutt ikkje på!!! Har ikkje vore på ein meir givande forelesning på lenge!!

Forelesaren var utruleg dyktig!! :klappe:

Timane raste forbi og når eg gjekk heim i dag var hovudet fullt av tankar!! Eg hadde ikkje trudd at det var plass til meir, men systo klarte jammen å trykka inn ein kjempegod nyhet likavel.

Men iallefall, forelesaren var heilt utenom det vanlege. Han viste oss tre plansjar i løpet av seks timar! Og ein helt brote med tegningar!

Han jobba på familieklinikken, dreiv med samtalar med barn som har det vanskeleg og deira familie. Før han starta med forelesningen kom ein av dei faste forelesarane våre innom for å "presentera" han, og ho skraut han opp i skyene! Og det viste seg jo at han var akkurat like dyktig som ho gav uttrykk for!!!

Hvis han er like flink på klinikken som han var hos oss i dag så er dei barna han får kontakt med vanvittig heldige! Han har totalt forandra mitt syn på kliniske samtalar med barn. Han trakk fram mange ulike eksemplar om barn han har vore i kontakt med og illustrerte ulike metoder på ein helit unik måte! Og eg har forstått at det fins bedre måtar å snakke med barn på enn dei eg trudde var vanleg.

Ei heilt fantastisk forelesning! No føler eg meg klar for å møte barn i lignande situasjonar. :ler:

No er hovudet så fullt at eg berre kan drømma om å gjera nåke skulearbeid i kveld. Så eg får heller gå over til å laga kort, eg har lært meg ein ny måte å laga kort på og det er kjempekjekt! Huff så synd at eg må gjera da istedenfor å gjera skulearbeid! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HJELP!!!!!

Skikkelig skummelt her no!! Det gjekk nettopp eit stort snøras frå taket, og når snøen er så tung og våt no så vart det eit skikkelig brak! Og det fortsetter å rasa små klumpar heile tida. Det hjelper heller ikkje at eg sitte og ser nåke skummelt på tv'n! :redd:

*kryper under den trygge dyno*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen til husverten står utanfor verandadøra mi og vil inn... Eg har VELDIG lyst til å sleppe han/ho inn, men då kjem den til å komma på døra kvar gang dei ikkje slepp den inn eller ikkje er heime oppe.. Det er faktisk andre gangen på veldig kort tid i dag den kjem og ber om å få komma inn. :tristbla: Eg trur ikkje dei er heime oppe.

Pusen har vore her inne et par ganger før, det er vel derfor den kjem tilbake heile tida. Den har vore inne og snusa rundt litt. Det er ingen små vindu i stova, det er "berre" eit stort vindu og ei tilsvarande skyvedør som dekker heile kortveggen. Derfor må eg åpna skyvedøra hvis eg skal lufte ut i stova, og då er det lett for pusen å komma seg inn.

Men no ga pusen heldigvis opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg som hadde tenkt å vera flink å stå opp tidlig og greier.. Vart ikkje det i dag nei. Men så sovna eg til gjengjeld i 4-tida i natt då. :)

Får sjå ka eg klarer å få ut av dagen då. Har tenkt meg ut på ein liten tur i dag, ikkje så langt, men berre sånn at eg får lufta meg. Trur ikkje eg orkar å gå så langt heller, har vært litt uggen i det siste. Men eg skal vera flink og prøva.

Og så har eg ein del å skriva til gruppemøtet på tirsdag.. Men det ender vel med at eg sleng meg på sofaen og ser på OL istaden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var biletten halve vegen heim om 2 veker bestilt! No gjenstår det berre å finne ut kortid eg skal reise tilbake hit sånn at eg kan bestille resten.

2 veker til eg skal heim ja, det vil sei at det er 1 1/2 veke til eg skal flytte... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ganger er det veldig vanskelig å konsentrere seg om skulearbeid. Denne dagen er ein sånn dag! Vanligvis er ikkje det så farlig, men i dag har det seg sånn at eg må ha skrevet litt til gruppeoppgava som vi skrive på no. Og vi skal ha gruppearbeid i måro, så eg må skrive ferdig i dag.

Det er ikkje det at det er vanskelig å skrive, eg har allerede lest det eg skal skrive om, det er berre det å komme i gang! :sjenert:

Eg blir så lett distrahert.

Men eg kan jo prøva å lokka meg sjøl med at når eg er ferdig å skrive så kan eg ta resten av dagen fri! Det pleier å hjelpe med belønning... Så får vi sjå om det gjelder denne gangen og ;) Eg må iallefall ta meg sammen og sette meg ned og skrive no!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at eg ringde å sitraherte [edit=distraherte (vanskeleg ord!) deg, altså.. :sjenert:

Det var berre så kjekt å få bursdagskort i posten :hoppe:

Tusen takk!

Det var nyyyydeleg!

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid kjekt å bli sitrahert ;) av deg vett du!!

Så fint at du likte kortet! Det var det eg håpte på. Var litt fornøyd med det sjøl og.. :sjenert:

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal bli tante!! I august! Det har ikkje heilt sunket inn ennå, eg ser liksom ikkje heilt søs for meg som mor. Men uansett er det ein kjempegod nyhet!! (Eg berre måtte få det ut :) ) Eg og vil ha baby..

Happy Happy Happy!! :-D

Eg snakka nett med B. Ho trudde ikkje på meg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg burde virkelig ha begynt å pakka, men eg har vore så forferdelig tiltakslaus i heile dag! :Gjesp: Den store flyttedagen nærma seg med stormskritt!! Men eg har jo ikkje så mykje å pakka så det tar nok ikkje så lang tid. Men eg hadde planer om å vaska litt etter kvart som eg pakka. Vaske etter kvart som eg rydda ut av skap og kommoder. Så det blir ein del å gjera i måro ser det ut for.. Samtidig som eg hadde planer om å baka boller i måro, i anledning fastelavn :sikle:

Eg lure på koss eg skal klare å få med meg alle tinga mine til den nye hybelen.. Eg spurte K om ho hadde lyst til å hjelpe meg, siden ho har tilgang til bil, men ho måtte sjå an vêret først. Ho ville ikkje kjøra hvis det var snø og glatt ute. Og siden vêret har vore ganske stabilt her idet siste så ser det ut for at eg må slita med flyttelasset mitt sjøl. For det er ganske glatt ute...

Men det skal vel gå bra. Det er ca 10-15 min å gå mellom hyblane så det er ikkje så veldig langt. Det blir vel litt tyngre med masse baggasje.. Men eg må ikkje ta sorgene på forskudd, det kan jo vera at K syns synd på meg og hjelpe meg likavel.

I sånne situasjonar er det kjedelig å ikkje ha lappen og bil sjøl. Ingen av dei eg kjenner i klassen har heller bil så... :roll::sukk:

Jaja, neste helg skal eg heim!! Jeij! Gleder meg!

Men før det skal eg på stand-up på fredag!!!! Med Dagfinn Lyngbø!!!! Det gleder eg meg stort til!! Eg digger Dagfinn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No begynne eg virkelig å mista motet!!!! :tristbla: Eg ser ingen ende i pakkinga!! Aner ikkje kor eg skal gjera av ting. Særlig med tanke på helvetesdagen som kjem i måro. Eg må pakka sånn at eg får alle tinga med meg. Og det tærer veldig på humøret å vite at eg må slite meg gjennom 3-4 turer fullasta med baggasje! Ser for meg at eg kjem til å bruke halve dagen minst!!! For så å bruke resten av dagen til nedvask av leiligheten :tristbla: K kjem riktignok for å vaska utpå dagen, men det er flyttinga som gnage mest. Med flyttinga for litt over ett år siden friskt i minne. Då måtte eg og drassa på alle tingene uten hjelp frå nåken. Det var veldig slitsomt, og denne gangen må eg gå iallefall 4 ganger så langt!! :sad:

Eg får vel fortsetta å pakka, no kjenner eg at eg snart er ved det punktet at eg berre tømmer ting i bager og poser for å bli ferdig... Burde ikkje gjera det for då må eg pakka heilt om på torsdag eller fredag. Og eg hadde egentlig planer om å pakka ut når eg kjem tilbake fra "ferien" heima.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på toppen av det heile kom hybleverten for litt siden og spurte kortid eg var ferdig med å flytte ut. Dei skal pusse opp leiligheten no når eg har flytta, og i måro kl 17 skal de begynne!!!!! :sjokkert: Så no kjem vel snart K for å vaske sin del, så får eg berre krysse fingrane for at eg blir ferdig med flytting og vasking til dei skal begynna...

:klaske: STRESSA!! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er mesteparten av vaskejobben unnagjort. :tommel: I tillegg til det som K vaska når ho var innom for ei stund siden. Eg er dautrøtt no, men eg trur eg tar det igjen i måro når eg berre treng å vaska lett over åpne flater og golvet i gangen/kjøkkenet. At eg ikkje treng vaska resten av kjøkkenet og badet når eg er ferdig å flytte.

Men no er det rett i loppekassa!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...