Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2018


Tonio

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Lene25 skrev:

Så gøy at vi har samme dag 👏🏻 Spennende tid i møte 😄

Godt å høre at det er flere som er litt lik, det roer litt ned 😅 Ja, det glømte jeg å skrive. Har også ømme pupper (spesielt nipper 🙄) men ikke så ømme at jeg sliter med det. Merker det innimellom om nettene jeg også 😅 

Hvor langt er du på veg når det er tid for kontroll? 

Heheh, er ganske trøtt til vanlig jeg og😂 Idag stod jeg opp rundt 10 og spiste frokost. Kl 11.30 så la jeg meg nedpå å sov igjen til ca 13 🙄😂

 

ligament smerter har jeg ikke hørt noe særlig om. Er det sånn som du forklarte? Strekk smerter?

8+6 er jeg neste mandag på kontroll. I følge den ene appen hvertfall. 

Så vidt jeg har forstått et ligamentsmerter sånne litt brå strekke smerter som kan komme når man gjør brå bevegelser eller nyser/hoster f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Trotwood skrev:

Jeg var også hos legen i uke 5, men da sa hun altså at jeg skulle vente til uke 12. Kjedeliig. Hva med dere andre? 

Jeg var hos lege allerede 4+1 :fnise: Fikk da beskjed om å komme tilbake ca uke 12, evt ta kontakt tidligere om det skulle være noe. Nå bor jeg ikke en plass hvor jeg må søke fødeplass slik som f.eks i Oslo. Altså, jeg bor på bygda, og det er egentlig bare et sykehus det er aktuelt å søke på, så vil uansett få plass. I Oslo må man vel gjerne søke allerede før uke 12 om man skal få plass der man ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, strawberry said:

Jeg var hos lege allerede 4+1 :fnise: Fikk da beskjed om å komme tilbake ca uke 12, evt ta kontakt tidligere om det skulle være noe. Nå bor jeg ikke en plass hvor jeg må søke fødeplass slik som f.eks i Oslo. Altså, jeg bor på bygda, og det er egentlig bare et sykehus det er aktuelt å søke på, så vil uansett få plass. I Oslo må man vel gjerne søke allerede før uke 12 om man skal få plass der man ønsker. 

Ja, jeg bor i Oslo, så skulle gjerne vært på kontroll før. Får se om jeg prøver å bestille time litt før heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til legen at jeg hadde lest at man måtte søke så tidlig for å få plass i Oslo. Men hun sa at det var overdrevet og var ikke noe jeg skulle tenke på i det hele tatt. Kan være en sånn forum myte kanskje? :vetikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Omo said:

Jeg sa til legen at jeg hadde lest at man måtte søke så tidlig for å få plass i Oslo. Men hun sa at det var overdrevet og var ikke noe jeg skulle tenke på i det hele tatt. Kan være en sånn forum myte kanskje? :vetikke: 

Håper på det! Vil ikke føde i Bærum 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig er det man kan se kjønnet egentlig? Jeg håper jeg får tidlig OUL så jeg kan se det så snart man kan. Hvertfall siden OUL kommer så tett opptil jul. Vil ikke risikere å vente til etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Omo skrev:

Hvor tidlig er det man kan se kjønnet egentlig? Jeg håper jeg får tidlig OUL så jeg kan se det så snart man kan. Hvertfall siden OUL kommer så tett opptil jul. Vil ikke risikere å vente til etter jul.

Mener å huske det er fra uke 16. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er gravid i uke 7+0 og kunne tenkt meg å henge litt her inne sammen med dere :)

Mainecoon - 21år - B2 - menstermin 25.mai

Endret av Mainecoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fanteria skrev:

Mener å huske det er fra uke 16. 

Da kan det hende jeg bestiller en tidlig UL privat før OUL hvis jeg får den sent. 

 

38 minutter siden, Mainecoon skrev:

Hei! Jeg er gravid i uke 7+0 og kunne tenkt meg å henge litt her inne sammen med dere :)

Mainecoon - 21år - B2 - menstermin 25.mai

:velkommen: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mainecoon skrev:

Hei! Jeg er gravid i uke 7+0 og kunne tenkt meg å henge litt her inne sammen med dere :)

Mainecoon - 21år - B2 - menstermin 25.mai

Hei hei 👋🏻 Velkommen hit 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Omo skrev:

Da kan det hende jeg bestiller en tidlig UL privat før OUL hvis jeg får den sent. 

 

:velkommen: 

 

32 minutter siden, Fanteria skrev:

Hei hei 👋🏻 Velkommen hit 😄

 

Tusen takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere som kastet opp så mye? Er det like ille enda, eller har det blitt noe bedre?

Jeg våkner om natten og er kvalm, og jeg er kvalm 4-6 ganger i løpet av dagen også, men ikke sånn at jeg kommer til å kaste opp. 8+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Omo skrev:

Da kan det hende jeg bestiller en tidlig UL privat før OUL hvis jeg får den sent. 

 

Jeg bestilte TUL i går 😮 Så 31. okt får vi forhåpentlig se et bankende hjerte ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må jeg melde meg ut her :( Var på ultralyd i dag og der var det ikke noe liv. Skal på sykehuset i morgen for abort :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Trotwood skrev:

Da må jeg melde meg ut her :( Var på ultralyd i dag og der var det ikke noe liv. Skal på sykehuset i morgen for abort :(

 

Ånei, så synd!! :(

Håper det blir deres tur snart igjen, ønsker deg alt godt! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Trotwood skrev:

Da må jeg melde meg ut her :( Var på ultralyd i dag og der var det ikke noe liv. Skal på sykehuset i morgen for abort :(

 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Trotwood skrev:

Da må jeg melde meg ut her :( Var på ultralyd i dag og der var det ikke noe liv. Skal på sykehuset i morgen for abort :(

 

Det gjør meg vondt å lese! 🙁 Jeg mistet sist og den følelsen sitter fortsatt i. Husk at det er lov å være lei seg. Og tenk på deg og dine behov nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei :( Så utrolig leit Trotwood :klem: 

Skulle ønske det var noe jeg kunne si som gjorde det bedre :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte nettopp samboern om han ville vite kjønnet, og han sa nei :sjokkert:  Han visste allerede at det er en jente sa han. Men jeg vil jo veldig gjerne vite. Så her må det jobbes litt med overtaling tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Omo skrev:

Spurte nettopp samboern om han ville vite kjønnet, og han sa nei :sjokkert:  Han visste allerede at det er en jente sa han. Men jeg vil jo veldig gjerne vite. Så her må det jobbes litt med overtaling tror jeg. 

Eventuelt kan du få vite det, også ikke si det til han. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...