Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Au, au, au....Latterkrampe etter å ha lest beretningen om helgas byturer. Så galt kan det altså gå når det først begynner å bli forvklinger. :ler:

Godt du fikk skværet opp med sjefen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Ja god påske alle sammen!!

Er skikkelig ensomt i påsken for meg altså.. Alle har reist bort, føler meg skikkelig ensom og forlatt. Jesus Christ, sitter på en internetcafè, og hun ved siden av meg ser på noe dansegreier med drithøy musikk på! Je je..

Åh jeg har hatt verdens rareste kunder de siste dagene! Som hun ene som faktisk skjelte meg ut fordi vi solgte stygge blomster!!! :o :ler:

Jeg kunne med et smil fortelle at vel, hun trengte da vitterlig ikke å kjøpe dem, ingen skulle tvinge henne til det! :ler: Hun gikk helt bananas, sa jeg skulle ta dem vekk med en gang. Så sa jeg at neeeei, dette var sjefens blomster, og at om han ville tjene penger på dem som var det opp til ham og ikke til meg om hvorvidt jeg skulle fjerne dem eller ikke. Da klikket hun iallefall, sa at ouuuuh, SÅ mye respekt for en sjef hadde hun aldri vært vitne til før!?` :o :hakeslepp: Haha morsomme rare lille dame.. Da sa jeg bare med et enda større smil at vel, det er der pengene mine kommer ifra, så for nå så valgte jeg å respektere han fremfor ei som deg.

Moahaha :sjarmor:

Hos meg har kundene IKKE alltid rett!!! :tunge1:

Sjefen kom ut etterpå, sa han hadde hørt alt, at jeg takla hun der skikkelig bra :Hehe:

Men den beste hadde jeg allikevel i går. Jeg ble helt...er det mulig. Vel, vi har kampanje på en sånn kyllingpølsedrit om dagen. Vi selger den som hakka møkk, og det er egentlig ikke så rart, for jeg må medgi at den faktisk er ganske så god!

Vel, uansett. Disse pølsene stekes altså i stekeovn først, før de legges på en sånn hvile-grill. Så mens jeg står der da, og åpner ovnsdøra så dampen står i taket og ovnen hyler som en stukken gris (sånn jegerferdig-hyling), kommer min kjære eminente kunde og ytrer at han vil prøve en sånn kyllingpølse, men ikke vet hva det er. Det er en sånn som dette her, sier jeg, og peker INN i OVNEN som også inneholder to PIZZAstykker med SMELTET ost. Jo, han vil prøve en sånn. Så tar jeg pølseklypa og flytter de to ferske kyllingpølsene bort til hvilegrillen, så jeg kan begynne å mekke dette vidunderet av en matrett. Så kommer det fra kunden:

"Hæ?! De er vel varme, vel?!" med en anelse av panikk og undring i stemmen.

:o

Jeg fryser i stillingen jeg står i. Hørte jeg rett? Kunne han være SÅ dum? Nei..Jo, jeg måtte ha hørt rett. Jeg snur meg sakte rundt, står med pølseklypa i in-action-stil, klarer virkelig ikke å lukke munnen min som henger på vid vegg, og sier (med trykk der jeg har skrevet med store bokstaver):

"Eh..JA? Jeg tok pølsa UT av OVNEN mens du SÅ på?"

Nei for atte siden jeg la dem på den der dingsen der så trodde han de var kalde....

:murvegg:

Så mens jeg nå står og mekker pølsa ser jeg på ham igjen med mitt dårlig skjulte "er det mulig å være SÅ blåst i skallen"-ansikt og sier tørt:

"Vel, det er jo en VARMEplate, så pølsene skal HOLDE seg VARME.... Så jo, jeg skulle tro de var varme, ja..."

:ler::ler::ler:

For en nisse!!!! Hvor hjernedød går det an å være?!?! Jeg har, tro meg, møtt mange rare kunder opp igjennom min kioskkarriære, men ingen, INGEN har fått meg til å undres mer over folkets generelle intelligensnivå som den knotten her!!

Voksne mannen ikke klarer å se sammenheng mellom nystekt og varm.. Stakars lille, jeg skulle bestilt drosje til ham så jeg var sikker på at han kom seg trygt hjem. Tenk deg hvilken forvirrende verden by-kjernen må være da, for en person som ikke skjønner at noe sannsyyyyynligvis er varmt når det taes ut av en pipende, dampende ovn?!

Åååh give me a BRAKE! :hoho:

Men sånn allikevel, nå skal jeg på jobb, så vi snakkes. :)

Lurer på hva slags påskeharer jeg treffer på i dag...

Ps: Jeg skal ut med jobben på torsdag, det er personalmøte og fest etterpå. Jeg har avlagt ed med en om at vi skal drikke med grøftefylla som mål. Så folkens, vent i nådeløs spenning på et nytt kapittel i mine alkohol-eskapader. Det kan UMULIG gå knirkefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er så nysgjerrig på hvilken kiosk du jobber i. Jeg har begynt å se inn i kiosker jeg går forbi for å se om du er der o.o Så skulle jeg gått inn og kjøpt noe og sagt noe rart til deg, og sendt deg PM etterpå om at det var meg :x

Er det en rar tanke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hm. Ja det var det jeg var redd det kunne være. Da skal jeg la den ligge.

Det er gøy å lese bloggen din :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia kaninen miiiiin!!!

Nå har jeg kommet hjem til gode gamle Bergen igjen!

Har du hatt en fin påske? Bare jobbet og festet? :ler:

Påsken begynte fint for min del, men jeg klarte selvfølgelig å få influensa. nais. :-? Så jeg er ikke helt i form igjen, men MÅ komme meg snart, forledrene mine kommer allerede på fredag, og leiligheten ser bombet ut (ja, du vet hvordan det er....)

Foreldrene mine skal på katteutstilling til helga, du må komme oppom å hilse på!? Det skal være på landås!

Si fra hvis du vil finne på noe ellers!

Mange koseklemmer fra Snegleeen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
:vinke: Håper du har hatt en kjempefin og avslappende Påskeferie!!!! :kul:

Haaah haaaah... Sykdom på jobben, så jeg har jobbet HVER eneste dag!!! Fyllekuler ingen unnskyldning, haha ;):ler:

Men næmmen hixie, ikke vær redd!! Det er bare jeg som ikke har internet hjemme om dagen, fordi min kjære tok med seg "lappen" hjem i påsken. Så jeg må altså betale for mine KG-øyeblikk, og som alle vet er de fleste steder (utenom der JEG jobber..sukk..) stengt i påsken. Med andre ord, lite internet-tid!

Og alle som kjenner meg vet at jeg er supertøff, så du skremmer ikke meg :kul:;)

Men hallohallo for noen intriger på jobb da! Jeg mitt dumme fjols gikk til sjefensjefen og sa at sjefen bruker venninneskapet vårt til å være litt bæsj. Så sendte jeg melding til hun kollegavenninna (hun med dame som kjæreste) mi og sa ifraom hva jeg hadde sagt, siden det involverer henne også. Så ringer telefonen i dag tidlig, med sjefen (sjefevenninna, hun som liker han som leverer tinevarer, som egentlig liker meg) lettere forbanna! IIIIK!!

Tror dere faenmeg ikke hun der andre snuppa hadde gått og VIST meldingen til sjefen!!!! :murvegg::hakeslepp: Hallo, da fikk jo JEG alt peset endatil at det var HUN som hadde flest problemer med det!! ÆÆÆÆSJ.

Men vi har ordnet det nå da :fred: , sjefen og meg har pratet ut, og hun der kollegaen min føler seg jo helt balle :flau: og er redd for å se meg inn i øynene enda jeg sier at det er heeeeelt ok.... For helt sant, jeg er ikke sinna. Syntes bare at det vitner om en skikkelig bra karakter når en går og viser meldinger på den måten der.. Nisse!! Menmen, nå har jeg lært! Er sjefen drit, sier jeg ingenting til sjefesjefen (han som eier butikken), og sier allefall ingenting til kollegaen. Juhu... :gratulerer:

Og i morgen er det altså torsdag. Noen som gleder seg like mye som meg eller?! Haha, ååååh hå hå det skal bli så rått... Men meg og hun ene kollegaen måtte avlyse et stunt vi hadde planlagt, for sjefesjefen ga inntrykk av at om vi var fjollete på personalmøte (les: brisne), så kostet det ham, sitat " Ikke en kaloriiiiii å avlyse heeeeele driteeeeeen" (bergenser). Så der gikk prompeputepåsjefensinstol-planen i vasken.. :ler: Men hallo, det hadde jo vært så usannsynlig morsomt, om han satte seg ned, med en alvorlig mine, klar til å ta opp saker som svinn og forsentkomminger, og så, mens alle er musestille i påvente av hva sjefen skal si, produsere et brak ut av en annen verden fra rompe-regionen!!!

:hoho::hoho:

Menmen, vi hadde det gøy når vi planla det iallefall.

Nå venter jeg på at en film skal fremkalles på timefoto. Skal lage collage til en som skal slutte på jobben :) Gleder meg, lenge siden jeg har hatt tid, lyst eller energi til å gjøre noe kreativt!!! Bortsett fra påskeeggene jeg malte da... :oops:

Hm, jeg tror jeg skal ta sol i dag. I morgen skal jeg være DØDSlekker :ler: hmmmm....men jeg lurer litt på om jeg kommer til å være VM i flørting i morgen. Er en gutt på jobben som er så alt for alt for søt, og han skal være med på festen... har aldri festet med ham før, så dette kan kanskje bli farlig? Vel, jeg skal uten tvil oppdatere dere :ler:

Åh åh åh jeg dreit meg ut for en politimann!!!! Men det skal jeg si i mitt forsvar, jeg fikk virkelig ikke med meg at det var det han var... :oops:

Vel, jeg var på jobben nettopp, stod og spiste en skive. Var innom bare for å prate med jentene (intrigejentene), spise frokost og ta bilder til collagen. Vel, så står jeg nede ved videoen vår, da det kommer en mann gående mot meg. Han spør om jeg kan hjelpe ham, og gir meg et videokort. Jeg sier ja hva lurer du på?, og joda, han lurer på hvem det er sitt!!!

"Eh, javel? Hvor har du fått tak i dette da?"

"Det er beslaglagt", svarer denne fyren meg.

"Eh, javel?" sier jeg, og tar på meg det strenge ansiktet. "Vel, eh, vi gir liksom ikke ut opplysninger om folk uten videre. Hvor har du "beslaglagt" dette da, HM??!" .

Han ser rart på meg, og sier: "ehm..jeg er politimann..?" og viser ID-kortet sitt på ny!

:flau:

Han må ha vist det til meg mens jeg så ned på pc'en for å finne frem innehaveren av kortet, haha, men JEG fikk jo ikke med meg det!! Haha, jeg beklaget og beklaget, og han fikk komme bak disken og fikk låne penn og papir og greier.. :ler:

Ninaaaaaaa... :klappe:

Jess, føkker opp med politifolk også nå, skal si jeg avanserer.

Kos dere folkens, skal fortelle om i morgen neste gang!!

JUHUUUUUU!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.... vet du, du er så utrolig merkelig, rotete, vimete, impusliv, på farten , jentete, søt og sjarmerende at det er nesten litt surealistisk å lese her... humre...

hm. nå skriver jeg kanskje under det andre nicket.. velvel...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Ninakanin
Fy søren heldiggris' date=' jeg vil forelske meg jeg også.[/quote']

er du faen frekk eller bare dum!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.