Gjest Ninakanin Skrevet 17. mars 2005 #201 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja det stemmer, jeg er i skikkelig godt humør for tiden!! Og jeg har lite angst problemer, det hender jeg kjenner pusten tuller litt om jeg tenker på noe ubehagelig eller noe jeg helst ikke vil tenke på eller ta stilling til, men ikke sånn som før da jeg gikk forknytt rundt hele dagen... :-D Nå har jeg begynnt på glass nummer to med salig blanding av sprit og sprite. Kjenner at fjolle-nina begynner å tre frem, MOAHAHAHAAAA!!!!!! Men jeg tror det kan bli en spennende kveld, typen er skuffa. Ringte til han vi skal møte, og det er ingen av de andre kompisene som skal ut! Bare den der fagfestgjengen! JEG har det jo alltid gøy på byen, hopper rundt og flørter og tøyser. Men når typen skal bli med og ikke har noen å være med, vet jeg liksom ikke helt hva som kommer til å bli utfallet av kvelden.. Vi har aldri vært kranglete på byen, men jeg føler på meg at kanskje han blir litt muggen i kveld. Men jeg har kjøpt grandiosa og cola, så om han blir sur så har jeg noe bra i beredskap!! Får bare lokke ham med meg hjem og gi ham mat, cola, en runde i høyet og så blir han nok så glad att Hmmmmmmm... Han drikker så treigt. Jeg vil uuuuuuut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. mars 2005 #202 Del Skrevet 17. mars 2005 Kos deg på byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. mars 2005 #203 Del Skrevet 17. mars 2005 Hei slim!! Er så kos når du stikker innom!! Hm, jeg føler meg fin i kveld, er redd jeg blir flørtete. Blir spennende dette her Ååååååh han drikker så treigt jeg blir gaaaaaal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. mars 2005 #204 Del Skrevet 17. mars 2005 Koselig å høre det da Er da vel lov til å flørte litt, bare det ikke blir for intenst Jeg har kjempe lyst til å ut selv i dag men ingen som kan bli med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. mars 2005 #205 Del Skrevet 17. mars 2005 Du er jo ei så flott jente at hallo, skulle bare mangle! Sterkere seigere person enn deg må man lete lenge etter... Fytti, du er bare helt fantastisk Men du kan jo bli med meg ut på byen! Renger med typen kommer til å sture i et hjørne før eller siden anyway Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. mars 2005 #206 Del Skrevet 17. mars 2005 Du er jo ei så flott jente at hallo, skulle bare mangle! Sterkere seigere person enn deg må man lete lenge etter... Fytti, du er bare helt fantastisk Blir helt rørt jeg Men du kan jo bli med meg ut på byen! Renger med typen kommer til å sture i et hjørne før eller siden anyway Litt langt å dra da.. Ett lite stykke fra Trondheim til Bergen :-? Men det hadde sikkert vært gøy ja, er jeg helt sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. mars 2005 #207 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg er litt sånn...om jeg tenker noe om en person, så hvorfor ikke si det? Er ikke sikkert denne personen er klar over at man tenker sånn om han/henne, selv om man selv mener at det er opplagt at ting er sånn man føler! Eh, direkte oversatt: Hvis jeg tenker at du er fantastisk, så må jeg jo si det til deg! Hvordan skal du ellers vite at akkurat jeg tenkte akkurat det? :brunette: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. mars 2005 #208 Del Skrevet 17. mars 2005 Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. mars 2005 #209 Del Skrevet 17. mars 2005 Setter utrolig stor pris på at du sier det. Det er utrolig godt å få høre sånt, det er sånne ting man gjemmer i hjertet å tar fram når ting er tunge og man mister troen på seg selv. Så tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. mars 2005 #210 Del Skrevet 17. mars 2005 Nå starter Påskeferien snart for min del! Bare en arbeidsdag igjen...! Jeg er så heldig at jeg har 11 dager fri, og gleder meg noe sinnsykt!!! De siste ukene har vært utrolig slitsomme og travle, så nå føler jeg virkelig at jeg tærer på reservene... Ser frem til mange koselige dager med rødvin og deilig mat, bøker og gode filmer! Ønsker deg en herlig Påske, nyt fridagene og kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mars 2005 #211 Del Skrevet 18. mars 2005 sitter her med typen og spiser grandi, er ekkelt trøtt og lengter etter dyna...tenk at jeg stod opp klokka fem i dag tidlig! Er jo helt sykt! Vel, hunden er superkosete, og stikker snuten inn under armen til typen hele tiden. Så flirer vi litt av ham, og typen skal si hva hundens oppførsel minner om. Han kommer ikke på ordet han leter etter i farten, så han tar et som "ligner": "Han er akkurat som en crabsticks!" Jeg forstod han mente eremittkreps, siden han trakk snuten inn og ut av armkroken hans. Men crabsticks... Godnatt folkens!! Ps: Jeg traff jo selvfølgelig yndlingsflørten i kveld, men det gikk ganske bra! Typen koste seg og pratet med kompisen sin, og han likte faktisk bartenderen min og syntes han virket koselig! De håndhilset og greier, haha, stod og lo av meg og pratet om at de måtte passe på meg så jeg ikke skulle drikke for mye... :oops: Men hmmmm, merker jeg liker å prate med han der altså, hehe, haha huff jeg er uforbedrelig 8) godnatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mars 2005 #212 Del Skrevet 18. mars 2005 Ikke bartenderen altså, men han der andre fyren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 18. mars 2005 #213 Del Skrevet 18. mars 2005 *Innom og klapper og klemmer på kaninen,før jeg snubler inn i buksa og fiser av gårde til jobb* Du er bare så morsom og skjønn...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 18. mars 2005 #214 Del Skrevet 18. mars 2005 *innom og er enig med lompa* GOD PÅSKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. mars 2005 #215 Del Skrevet 18. mars 2005 Håper formen ikke er for dårlig etter gårsdagens utskeielser... Ønsker deg en skikkelig god påske!!! Skal også ha stort sett fri hele tiden .. og ikke gjøre noe som helst (nesten.....) det blir deilig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2005 #216 Del Skrevet 18. mars 2005 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mars 2005 #217 Del Skrevet 18. mars 2005 Så koselige hilseneeeeeeer!!! God påske, folkens!! Jeg har akkurat kommet meg litt, haha, men var egentlig ikke i så veldig dårlig form. Har faktisk vært og tatt sol bittelitt, så nå skal jeg i dusjen i en fart og gjøre meg klar for bykveld nummer to!! Jesus christ, jeg går jo ut hele tiden.. :oops: Ps: Hvis noen lurer så er det bilder av brisen kanin i albumet... :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 19. mars 2005 #218 Del Skrevet 19. mars 2005 Så koselige hilseneeeeeeer!!! God påske, folkens!! Jeg har akkurat kommet meg litt, haha, men var egentlig ikke i så veldig dårlig form. Har faktisk vært og tatt sol bittelitt, så nå skal jeg i dusjen i en fart og gjøre meg klar for bykveld nummer to!! Jesus christ, jeg går jo ut hele tiden.. :oops: Ps: Hvis noen lurer så er det bilder av brisen kanin i albumet... :oops: :oops: FLYFILLA!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. mars 2005 #219 Del Skrevet 23. mars 2005 FOR EN VILL HELG!! Hele TRE byturer, haha, samtidig som jeg jobbet klokka 7 til 15 både lørdag og søndag morgen!! Jeg er skikkelig beinhard! Vel, torsdagen har jeg allerede fortalt om forsåvidt, og det var en rolig fin kveld med typen. Fredagen var noe heeeelt annet.. Sjefen min som har kommet hjem fra en lang ferie skulle ha fest, og hadde invitert oss yndlingsjentene pluss han som leverer tine-varene til oss! Hun har et lite crush på ham... Og kvelden var dritkuul, kjempekjekt vorspiel, stemningen var i taket selv om vi bare var fem! Kanskje derfor det var så kjekt? Etter en stund kom tre BITCH jenter som var tidligere venninner av sjefen min. Hun innså i samme sekund som hun slapp dem inn at det var en tabbe, at hun aldri skulle invitert dem. At de rett og slett var is-bitchy og hadde ingenting å bidra med til vår koselige steming... Men Ninakanin har en tendens til å bli litt sylskarp med folk hun ikke liker, og når jeg så hva disse tre lookalike søstrene gjorde med feelgood-stemningen så kom det noe små-syrlig ulmende frem.. Etter å ha hatt en isfront mellom oss siden de kom, stiller jeg meg plutselig midt blant dem. HEI, sier jeg høyt, og smiler mitt bredeste smil! "Har dere alle tre brune linser på?" "Eh, jaaa..?" svarer hun jeg henvender meg til. "Men..Altså alle tre har de samme linsene?" "Eh ja vi ser dårlig.." svarer hun. "Men av alle valører var dere nødt til å ha akkurat de samme...hmm..jajja, snedig! Kos dere!" Sier jeg og hopper videre! For noen tryner de fikk!! De følte seg paaaaaasse teite!!! Så mye for den der vierbedreenndere-holdningen... Hun ene jobbvenninna mi dro meg med ut på do, låste døra, og kvalte et latterhyl mens hun klemte meg :"Du er så kuuuuul Nina, hvordan får du det til!!??!??!" Moahaha Vel, så dumper jeg ned ved siden av han her Tine-fyren da, vil fiske ut av ham hva han synes om sjefen min, vil skaffe noen saftige detaljer å dele med henne på do, få litt gode nyheter liksom. Men for en katastrofe... Han kunne altså berette at eneste grunnen til han kom på festen var fordi han visste at jeg skulle komme!! :o :oops: Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, fortalte jo selvfølgelig med en gang at jeg har kjæreste og alt det der, og at sjefen min virkelig liker ham, og at dette var rett og slett kinkig... Han ba meg holde kjeft til henne, og det sa jeg var en selvfølge. Men stakar jente.. Jeg føler meg så drit. Men jeg har virkelig ikke gjort noe for at det skulle skje altså, jeg har tatt imot tine-varene sikkert 4-5 ganger, mens hun tar imot dem to ganger i uka hele tiden... Ikke min feeeeeil!!! Hun ble skikkelig forbanna på meg da, for at jeg pratet med ham. Hun vet ikke hva vi pratet om, men hun andre venninna kunne fortelle at sjefa mente at jeg la meg etter ham!! Hallo, NEI!? :-? Jeg satt jo der og ville prate om henne... :-( Vel, så drar vi til byen, og vi begynner å bli skikkelig fulle. Og det er her katastrofen inntrer...Av en eller annen grunn forteller jeg ei 3 venninne om sjefa mi som ble sur på meg for noe som jeg selv syntes var helt urettferdig. Hun her 3 jenta farer opp, full som fly og dritforbanna på mine vegne!! Skal fortelle sjefen min at det er MEG tine-fyren liker!! KRISE!!! :o :hår: Hun har et skikkelig temprament, og når hun i tillegg mente jeg la meg etter ham i utgangspunktet, for så å få vite dette her, åh håhå, det ville IKKE gått bra. Det er jo sjefen min for guds skyld!! I vill panikk farer jeg opp, og trygler henne om å la være. Til slutt er det bare en halv meter igjen til min sjebne er forandret for alltid...og i et desperat øyeblikk gir jeg hun her jenta et kyss mot å holde kjeft... Jaaaaaaaa, jeg VET det var idiotisk, men med mine fantasiske promille-nivåer og med dødsangst i sinnet, så virket dette som en smart idè. Men det var det virkelig ikke...for hun her jenta er faktisk dama til hun jobbvenninna.. :oops: :o Så greit nok, kortsiktig virka det, sjefen min aner ennå ikke det om tine-fyren. Men der stod jeg altså nå med ei fly forbanna venninna som lurte på hva faen jeg feilte som kyssa på dama hennes!!! Skikkelig godt eksempel på fra asken til ilden, det ble virkelig rene texas med et språk man ikke finner i de mørkeste miljøer en gang, og et kroppspråk og en hyling som hører Ricky Lake til!! Hehe, etter 10 minutter sitter vi på do, og holder rundt hverandre og griiiiner og sier unnskyyyyld og bla bla bla Jenter altså!!! Så vi to er jo helt ok nå, haha, for det var virkelig ikke en bid deal egentlig... Men fyttigrisen altså, når det stod på tok det jo helt aaaaav!! Så går vi ned på et annet utested, og der treffer vi en av våre faste kunder, og han blir drithappy for å se kiosk-jentene sine på byen. Sjefa mi har et godt øye til ham også, og jeg skal si dere en ting...mer panikk enn det jeg fikk da han med slørete øyne og deilig sprit-ånde kunne fortelle meg at han drømte om meg og at jeg var såååå deilig og bla bla bla , deeeeet skal du lete lenge etter!!!! Jeg fikk mest mulig lyst å trekke på meg en potetsekk og sverge å aldri gå på byen mer!!!! (Men der tok jeg helt feil, skal fortelle om det etterpå ) Hva i alle dager?!, tenkte jeg. Hva skjer?! Jeg følte meg så utrolig teit, som en slags ødeleggende vind som bare blåser innom folk jeg er glad i sine liv og bare stjeler alt det gode... Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor det blir sånn Jeg står jo bare der intetanende og selger pølser joooo Vel, omsider kommer jeg meg hjem, og snubler i seng klokka 04.45. Deeeeilig, bare en time halvannen til jeg må stå opp igjen!! Den siste drinken gikk ned på høykant klokka 3.30, så å si at jeg var i fin form er mildt sagt å te totalt feil, egentlig. 8) Klokka 18 minutter over 7 ringer telefonen. Kollegaen min som lurer på hvor jeg blir av. Eeeeh...Jeg? Jobb? Hæ? Oh shit! Skulle begynne klokka syv!!!! Jeg spretter ut av senga og inn på badet, pusser tennene i en fart. Der innser jeg plutselig at jeg faktisk har vært litt framsynt hva min egen tilstand angår, og må faktisk le av meg selv som har sovet i jobbe-uniformen for å spare tid... Jeg løper ut døra, og der kommer det saft suse en buss! Og det er sjeldne saker på mine kanter, så der tror jeg det var høyere makter som hadde en finger med i spillet. Så slå denne folkens. 07.18 ble jeg vekket, og klokka 07.31 var jeg på plass bak disken!! Edru? Aldeeeles ikke!! Det var en av mine mest grusomme dager på jobb noensinne, men jeg kom meg gjennom den på et vis. Sjefa mi ringte hele tiden, hadde VM i whisky-stemme og lo og fniste som en gal, pratet om husker du da og husker du når, haha, vi var skikkelig fjollete så inviterer hun meg med på kosekveld, så jeg rasker med tre filmer fra jobb, smågodt og brus, og stikker hjem og lufter bikkja, dusjer fort (ikke håret, hadde det travelt..) og drar til henne der vi sitter i joggedress og koser oss med peppes pizza og ler og fniser enda mer av byturen vår. så plutselig forandres hennes trøtte tryne til et lite energi-område, og hun sender meg et småskeivt smil og sier gull-setningen..: Vi skal ikke bare gå ut i dag også da, nina? :o En og en halv time etterpå sitter vi på bussen på vei til byen, jeg i sort sexy kjole og knehøye sorte stilett-sko, håret fint satt opp og med stor sort "blomst" oppi, flott sminket og med et latteranfall uten like!!!! Vi dro sørenmeg på byen en gang til!!! Det var min TREDJE bytur på TRE dager!!! Og ikke nok med det, jeg skulle jo på jobb dagen etterpå også!!!!!!! Hva feiler det meg?!?!!!! Hvem ved sine fulle fem (kanskje det er det som er problemet, jeg er ved mine FULLE fem.. Hah hah.. ) frivillig velger å drikke seg drita tre dager på rad, hvor jeg jobber syv til tre på morgenkvisten dagen derpå da de fleste holder seg under dyna og stenger verden ute? Jeg fikk tilsammen 3 timer søvn på to netter!! Da herlige Dagfinn Lyngbø kom innom og skulle handle til påskeferien og så meg søndag morgen, begynnte han med en gang å le Hold kjeft, sa jeg og lo med Jeg må ha sett helt grusom ut.. Men han ønsket meg god påske da, og sa jeg måtte hjem og hvile etterpå. Og det gjorde jeg, det kan man trygt si... Fy søren altså. For en helg. God påske folkens, savner dere en hel haug!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 23. mars 2005 #220 Del Skrevet 23. mars 2005 Huhei! Vi bor i samme by. Hvor er du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg