Gjest Sunfl0wer Skrevet 20. april 2024 #3281 Skrevet 20. april 2024 Prover91 skrev (5 minutter siden): Jeg blir nesten kvalm av å se alle videoene hun legger ut for tiden hvor hun skal være så veldig vulgær.. det er så fokuse på å vise mest mulig pupper.. det blir så utrolig mye fokus på det Kvalm av kløft? Da burde du avfølge da om magen ikke tåler mer enn det.
Tough cookie Skrevet 20. april 2024 #3282 Skrevet 20. april 2024 (endret) Stina tar seg i håret/retter på det hele tiden, og jeg får fnatt av damer som gjør det konstant med sitt lange hår 🙈 Sikkert bare jeg som har et problem😀 Endret 20. april 2024 av Tough cookie 9 1
Nussepus Skrevet 20. april 2024 #3283 Skrevet 20. april 2024 Sunfl0wer skrev (5 timer siden): Kvalm av kløft? Da burde du avfølge da om magen ikke tåler mer enn det. Men det er ganske stusslig når det er det eneste man har å skilte med. 7
tøflusen Skrevet 20. april 2024 #3284 Skrevet 20. april 2024 Tough cookie skrev (5 timer siden): Stina tar seg i håret/retter på det hele tiden, og jeg får fnatt av damer som gjør det konstant med sitt lange hår 🙈 Sikkert bare jeg som har et problem😀 Da bør du ikke stikke innom Anna Rasmussen 😂 8 1
Tough cookie Skrevet 20. april 2024 #3285 Skrevet 20. april 2024 tøflusen skrev (3 minutter siden): Da bør du ikke stikke innom Anna Rasmussen 😂 🤣 Har vært innom Anna Rasmussen og ble til slutt sittende å telle hvor mange ganger hun tafset seg i håret, og i løpet av én Snap så var det over 20 ganger. 3 1
Motelvibes Skrevet 20. april 2024 #3286 Skrevet 20. april 2024 Tough cookie skrev (5 timer siden): Stina tar seg i håret/retter på det hele tiden, og jeg får fnatt av damer som gjør det konstant med sitt lange hår 🙈 Sikkert bare jeg som har et problem😀 Selvstimulering er en måte å håndtere og kontrollere seg selv på og å roe seg ned. 1 2
happygilmore Skrevet 20. april 2024 #3287 Skrevet 20. april 2024 tøflusen skrev (1 time siden): Da bør du ikke stikke innom Anna Rasmussen 😂 Haha, tenkte akkurat det samme 😅 1
Anneisabell Skrevet 20. april 2024 #3288 Skrevet 20. april 2024 Tough cookie skrev (10 timer siden): Stina tar seg i håret/retter på det hele tiden, og jeg får fnatt av damer som gjør det konstant med sitt lange hår 🙈 Sikkert bare jeg som har et problem😀 Og mange andre gjør det eller tar seg i ansiktet..himler med øya og biter seg i tunga, er det inngangsbilletten til snap jobben.? 1
Harnoejegvilsi Skrevet 20. april 2024 #3289 Skrevet 20. april 2024 snurk skrev (På 19.4.2024 den 12.07): Det er så merkelig å høre Stina si "følte jeg har nok energi til å filme å prate litt med dere og, og det synes jeg er koselig for jeg savner å skravle med dere. Den daglige samtalen savner jeg skikkelig". Hun står alene på kjøkkenet og snakker til et kamera, dag inn og dag ut, og savner altså den daglige samtalen. Tror man blir litt koko av å gå snakke høylytt med seg selv dagen lang 🫣 Ja, og begynner vi andre å snakke med oss selv, blir vi henvist asap😂 1
Kaisamaia Skrevet 23. april 2024 #3290 Skrevet 23. april 2024 Går vel framover med henne og ønsker henne alt godt. ❤️ Samtidig synes jeg det er smått komisk hvor stakkarslig hun gjør seg.. Men hun har jo muligheten til det, på en måte. Skjønner jo hun slapper av så mye når hun kan, egentlig. Hvem hadde ikke gjort det, si. 😊 8 1
Natalie91 Skrevet 23. april 2024 #3291 Skrevet 23. april 2024 Sannhetsøkende skrev (På 26.3.2024 den 14.40): Ikke nevn dette for henne da, for brått så kanskje hun merker symptomer her også. Denne lo jeg så godt av 😂😂 4
Harnoejegvilsi Skrevet 23. april 2024 #3292 Skrevet 23. april 2024 (endret) Natalie91 skrev (14 minutter siden): Denne lo jeg så godt av 😂😂 Lo godt da hun fortalte at nå var blodtrykket normalt, etter å ha vært litt lavt tidligere. Dette lave blodtrykket gjorde jo at hun følte seg så sliten, at det å gå opp en trapp gjorde henne kjempesliten. Et lavt blodtrykk forteller noe om belastningen på hjertet. Ergo er et lavt blodtrykk bedre, enn et for høyt. Til og med dette gjør hun om til noe patologisk🙈🙈🙈 Endret 23. april 2024 av Harnoejegvilsi 15 1
Sannhetsøkende Skrevet 23. april 2024 #3293 Skrevet 23. april 2024 Natalie91 skrev (1 time siden): Denne lo jeg så godt av 😂😂 Godt jeg fikk noen til å le😂😂 1
Upside Skrevet 24. april 2024 #3294 Skrevet 24. april 2024 Harnoejegvilsi skrev (8 timer siden): Lo godt da hun fortalte at nå var blodtrykket normalt, etter å ha vært litt lavt tidligere. Dette lave blodtrykket gjorde jo at hun følte seg så sliten, at det å gå opp en trapp gjorde henne kjempesliten. Et lavt blodtrykk forteller noe om belastningen på hjertet. Ergo er et lavt blodtrykk bedre, enn et for høyt. Til og med dette gjør hun om til noe patologisk🙈🙈🙈 https://sml.snl.no/hypotensjon Store medisinske leksikon hevder at hypotensjon kan gi tretthetsfølelse. Det er forøvrig vanlig med lavere blodtrykk i første og andre trimester, som kan forklare en del av svimmelheten og blodtrykksfall som en del gravide opplever 😉 2 1
FruRosa Skrevet 24. april 2024 #3295 Skrevet 24. april 2024 Harnoejegvilsi skrev (9 timer siden): Lo godt da hun fortalte at nå var blodtrykket normalt, etter å ha vært litt lavt tidligere. Dette lave blodtrykket gjorde jo at hun følte seg så sliten, at det å gå opp en trapp gjorde henne kjempesliten. Et lavt blodtrykk forteller noe om belastningen på hjertet. Ergo er et lavt blodtrykk bedre, enn et for høyt. Til og med dette gjør hun om til noe patologisk🙈🙈🙈 Blodtrykket er lavt igjen nå! Hun måtte måle det på nytt hos jordmor i går, fordi hun hadde sittet med bena i kors da hun målte det hos fastlegen dagen før (da det viste normalt). 1
Harnoejegvilsi Skrevet 24. april 2024 #3296 Skrevet 24. april 2024 FruRosa skrev (6 minutter siden): Blodtrykket er lavt igjen nå! Hun måtte måle det på nytt hos jordmor i går, fordi hun hadde sittet med bena i kors da hun målte det hos fastlegen dagen før (da det viste normalt). Det er likevel svært svært sjelden at et lavt blodtrykk hos en frisk person er farlig, eller gir så mange andre symptomer enn at det kan svartne litt hvis man reiser seg fort opp. Om blodtrykket var farlig lavt, ville pulsen øke for å transportere blodet fortest mulig gjennom kroppen. Hvilket er sjelden på en ellers frisk kropp. Poenget er uansett at Stina fremstiller det meste svært grandiost og patologisk. 6 1
Harnoejegvilsi Skrevet 24. april 2024 #3297 Skrevet 24. april 2024 Upside skrev (1 time siden): https://sml.snl.no/hypotensjon Store medisinske leksikon hevder at hypotensjon kan gi tretthetsfølelse. Det er forøvrig vanlig med lavere blodtrykk i første og andre trimester, som kan forklare en del av svimmelheten og blodtrykksfall som en del gravide opplever 😉 KAN gi tretthetsfølelse. 1
arnoyb Skrevet 24. april 2024 #3298 Skrevet 24. april 2024 Harnoejegvilsi skrev (10 minutter siden): Det er likevel svært svært sjelden at et lavt blodtrykk hos en frisk person er farlig, eller gir så mange andre symptomer enn at det kan svartne litt hvis man reiser seg fort opp. Om blodtrykket var farlig lavt, ville pulsen øke for å transportere blodet fortest mulig gjennom kroppen. Hvilket er sjelden på en ellers frisk kropp. Poenget er uansett at Stina fremstiller det meste svært grandiost og patologisk. Det er svært vanlig hos friske kvinner som er gravid at det å ha lavt blodtrykk under graviditet bidrar til at man blir mer sliten og trett. Kroppen frakter mer blod i kroppen og det er mye som skjer. At hun føler seg trett er helt normalt. 2
FruRosa Skrevet 24. april 2024 #3299 Skrevet 24. april 2024 Harnoejegvilsi skrev (12 minutter siden): Det er likevel svært svært sjelden at et lavt blodtrykk hos en frisk person er farlig, eller gir så mange andre symptomer enn at det kan svartne litt hvis man reiser seg fort opp. Om blodtrykket var farlig lavt, ville pulsen øke for å transportere blodet fortest mulig gjennom kroppen. Hvilket er sjelden på en ellers frisk kropp. Poenget er uansett at Stina fremstiller det meste svært grandiost og patologisk. Jeg vet 🙂 Syns hun sykeliggjør denne graviditeten veldig. Gjorde et stort poeng i går av at blodtrykket var lavt igjen. 11 2
melody80s Skrevet 24. april 2024 #3300 Skrevet 24. april 2024 Må flire litt av henne der hun ligger med klut i panna 16 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå