Nussepus Skrevet 17. april 2024 #3261 Skrevet 17. april 2024 MariaIsabel skrev (26 minutter siden): Er dere blinde? Hun har ikke sminket seg hver dag som hun legger ut ting engang de siste ukene. Hun har vipper på, og hun bruker filter. Hun ser derfor også sminket ut når hun ikke har sminket seg, men man ser likevel en forskjell på de dagene hun er sminket og ikke. Hun legger som regel ut mer de dagene hun er sminket, så det betyr vel at hun da føler seg litt bedre. Dere klager over at hun ikke jobber, og at dere andre sliter dere igjennom 8-16-jobb med gravidplager, men at dere selvsagt ikke orket å sminke dere, eller skravle på sosiale medier ... men det er jo jobben hennes. 🤦🏻♀️ Jobb🤣🤣 6 2
MariaIsabel Skrevet 17. april 2024 #3262 Skrevet 17. april 2024 Nussepus skrev (2 minutter siden): Jobb🤣🤣 Ja, det er faktisk hennes jobb, uansett hvor lite du synes det er en jobb. Hun tjener penger på det. 2 2
Gjest Sunfl0wer Skrevet 17. april 2024 #3263 Skrevet 17. april 2024 Nussepus skrev (5 minutter siden): Jobb🤣🤣 Ja,JOBB. Ikke en meningsfyllt jobb,men når det er ett marked for slike yrker der de kan bli rike på å jobbe på sosiale medier så er det ikke rart folk tar den muligheten.
Enkelt&Komplisert Skrevet 17. april 2024 #3264 Skrevet 17. april 2024 Mojjo skrev (På 30.3.2024 den 9.44): Gjennom min egen reise mot å bli forelder, har jeg møtt mange hindringer: fra ekstrauterine graviditeter til flere spontanaborter og mange runder med IVF. Til tross for de utallige utfordringene, valgte jeg å fokusere på takknemlighet for de små seirene og for de barna jeg til slutt kunne holde i armene mine. I kontrast ser Stinas opplevelse med fertilitetsbehandling ut til å ha vært mindre komplisert og langvarig. Hun har gjennomgått sine IVF-forsøk ved en offentlig klinikk i Porsgrunn og synes å ha avansert gjennom prosessen raskere enn det mange andre opplever. Dette vekker spørsmål hos meg om muligheten for at hun på en eller annen måte har klart å omgå de vanlige ventelistene. Har hun kjøpt seg plassen ? Isåfall viste jeg ikke at Porsgrunn gjorde slik ! Mens jeg absolutt er glad på hennes vegne for graviditeten, finner jeg det vanskelig å se forbi det som kan oppfattes som en manglende anerkjennelse for de utfordrende og ofte smertefulle reisene andre gjennomgår i forsøket på å bli foreldre. Spesielt når det kommer til hennes beskrivelse av symptomer, som virker å overstige det mange betrakter som typiske graviditetserfaringer. Jeg gikk hos samme lege som henne, og bare etter 5 mnd fikk jeg tilbud om å starte opp med IVF etter å ha prøvd to sykluser på hormonpiller. Jeg hadd noen tegn på at jeg kunne ha PCOS grunnet mange egg, men det var det. Klarte dog å teste positivt 2 uker før jeg skulle starte med IVF. Så jeg fikk ekstremt raskt tilbud om IVF, og jeg er ikke kjendis eller fjernet eggstokk eller hadd skylling o.l. som Stina har. Kanskje har det med legen å gjøre? Med det sagt: hun er slitsom. Jeg takket gud hver gang jeg fikk symptomer for det var et godt tegn for oss helt frem til jeg kunne kjenne bevegelser. Så mye klaging og offing og hjelpesløshet fra henne... 6
Birdo Skrevet 17. april 2024 #3265 Skrevet 17. april 2024 Jolanda skrev (5 timer siden): Hun sier det jo selv, det har hun alltid gjort. Hun har da nevnt ganske mange ganger at hun bruker kort tid på sminke da.😅 5
blåbærpai Skrevet 17. april 2024 #3266 Skrevet 17. april 2024 Pussig opplegg å dele med verden. Da følelsen og opplevelsen av å være gravid i bunn og grunn er særlig personlig. Da jeg ble og gikk gravid følte jeg svært sterkt at dette var min opplevelse. Som jeg delte med min mann og mine nærmeste. Nesten som en liten hemmelighet. Noe helt spesielt, for meg. Mitt barn i min mage. Selv om det ble ganske åpenlyst etterhvert; så var det meg og mitt. Å lage content og leve av «graviditeten» er så kokooo at jeg har ikke ord. Jeg liker Stina. Men dette er bare. Helt. UINTERRESANT.. 5 5
MariaIsabel Skrevet 17. april 2024 #3267 Skrevet 17. april 2024 blåbærpai skrev (24 minutter siden): Pussig opplegg å dele med verden. Da følelsen og opplevelsen av å være gravid i bunn og grunn er særlig personlig. Da jeg ble og gikk gravid følte jeg svært sterkt at dette var min opplevelse. Som jeg delte med min mann og mine nærmeste. Nesten som en liten hemmelighet. Noe helt spesielt, for meg. Mitt barn i min mage. Selv om det ble ganske åpenlyst etterhvert; så var det meg og mitt. Å lage content og leve av «graviditeten» er så kokooo at jeg har ikke ord. Jeg liker Stina. Men dette er bare. Helt. UINTERRESANT.. Nå er det slik at man har ulike tanker og følelser om slike ting. For deg var det kanskje helt utenkelig å skulle dele det så åpent med verden, og da gjorde du selvsagt ikke det. For Stina og flere andre, føles det veldig naturlig å dele med verden, så da gjør man det. Det er ikke pussig eller koko, hverken at du ikke ønsker å dele eller at hun ønsker å dele. Det er bare hva som passer for dere personlig. Hvorfor så lite rom for at andre føler det annerledes enn deg? 6 6
Lzzy Skrevet 18. april 2024 #3268 Skrevet 18. april 2024 Jolanda skrev (17 timer siden): Hun sier det jo selv, det har hun alltid gjort. Hun brukte jo en hel dag på å pakke for en uke på granca også. Er vel bare sånn hun er, ting tar tid 😇 4
Zenhouse Skrevet 18. april 2024 #3269 Skrevet 18. april 2024 Nå er det ganske stille fra Stina for tiden, er det ikke? Så ingen daglig oppdatering av graviditeten minutt for minutt lenger. Så for å vite at pk gjør ditt og datt for henne, så må en jo følge med på hva han legger ut… og hvis man da går inn her i tråden for å kritisere det. Ja da er man litt i overkant opptatt av hva de to holder på med.. 9
Pippio Skrevet 18. april 2024 #3270 Skrevet 18. april 2024 Zenhouse skrev (3 minutter siden): Nå er det ganske stille fra Stina for tiden, er det ikke? Så ingen daglig oppdatering av graviditeten minutt for minutt lenger. Så for å vite at pk gjør ditt og datt for henne, så må en jo følge med på hva han legger ut… og hvis man da går inn her i tråden for å kritisere det. Ja da er man litt i overkant opptatt av hva de to holder på med.. Det har vært stille fra begge to.
Gipetto Skrevet 18. april 2024 #3271 Skrevet 18. april 2024 Pippio skrev (2 timer siden): Det har vært stille fra begge to. Har dem mistet igjen tro?
Melus Skrevet 18. april 2024 #3272 Skrevet 18. april 2024 Gipetto skrev (7 minutter siden): Har dem mistet igjen tro? Håper da inderlig ikke det. Kanskje de bare er opptatt med andre ting.
Enkelt&Komplisert Skrevet 18. april 2024 #3273 Skrevet 18. april 2024 Gipetto skrev (2 timer siden): Har dem mistet igjen tro? Er nok (forhåpentligvis) bare at hun er sliten. Hun gidder nok ikke å dolle seg så opp for å filme content, aldri i verden om hun filmer content uten å ha dollet seg først 6
FruRosa Skrevet 18. april 2024 #3274 Skrevet 18. april 2024 Alt er nok ok, for PF har snappet at han er ute og kjøper brynspudder for Stina. Hun er sikkert for sliten til å snappe, og han har vært opptatt med nytt album de siste dagene. 4
Dojakitty Skrevet 18. april 2024 #3275 Skrevet 18. april 2024 FruRosa skrev (Akkurat nå): Alt er nok ok, for PF har snappet at han er ute og kjøper brynspudder for Stina. Hun er sikkert for sliten til å snappe, og han har vært opptatt med nytt album de siste dagene. 😂😂😂🫣 11 1
MiominMio Skrevet 19. april 2024 #3276 Skrevet 19. april 2024 Altså motsigelser her inne - man klarer på at hun deler for mye, men etterlyser når hun ikke er aktiv og begynner å spekulere. The irony. 11 2
snurk Skrevet 19. april 2024 #3277 Skrevet 19. april 2024 Det er så merkelig å høre Stina si "følte jeg har nok energi til å filme å prate litt med dere og, og det synes jeg er koselig for jeg savner å skravle med dere. Den daglige samtalen savner jeg skikkelig". Hun står alene på kjøkkenet og snakker til et kamera, dag inn og dag ut, og savner altså den daglige samtalen. Tror man blir litt koko av å gå snakke høylytt med seg selv dagen lang 🫣 11 3
Dojakitty Skrevet 19. april 2024 #3278 Skrevet 19. april 2024 snurk skrev (5 timer siden): Det er så merkelig å høre Stina si "følte jeg har nok energi til å filme å prate litt med dere og, og det synes jeg er koselig for jeg savner å skravle med dere. Den daglige samtalen savner jeg skikkelig". Hun står alene på kjøkkenet og snakker til et kamera, dag inn og dag ut, og savner altså den daglige samtalen. Tror man blir litt koko av å gå snakke høylytt med seg selv dagen lang 🫣 Så AKKURAT det samme AKKURAT nå og tenkte nøyaktig det samme. HVEM skravler hun med?!!?? 3
Lzzy Skrevet 19. april 2024 #3279 Skrevet 19. april 2024 Dojakitty skrev (2 timer siden): Så AKKURAT det samme AKKURAT nå og tenkte nøyaktig det samme. HVEM skravler hun med?!!?? Det er jo sånn de sier alle sammen, så de som hører skal få følelsen av å være «venninner» 🙄 så dumt! 4 1
Prover91 Skrevet 20. april 2024 #3280 Skrevet 20. april 2024 Jeg blir nesten kvalm av å se alle videoene hun legger ut for tiden hvor hun skal være så veldig vulgær.. det er så fokuse på å vise mest mulig pupper.. det blir så utrolig mye fokus på det 10 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå