Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cami9 skrev (34 minutter siden):

Men hvorfor er det interessant å høre om ei dame i 30 årene sitt søvnmønster? Det gjør vel ikke dagen verken din eller min😂

Hvorfor følge henne hvis du ikke har interesse av det hun legger ut? Jeg skjønner ikke meningen med å gå inn på forum og skrive innlegg om hvor meningsløst man syns en influensers innhold er. Det blir for meg mer meningsløst enn fra den som laget innholdet som noen/mange tydeligvis følger. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Littelulla skrev (6 minutter siden):

Poengene jeg siktet til var kommentarene om hennes egoisme og manglende fokus på sønnen. 

Ah, da misforsto jeg 

Skrevet
Palmemor skrev (5 minutter siden):

Ah, da misforsto jeg 

Det skjønner jeg - jeg var utydelig. 

Skrevet
Littelulla skrev (50 minutter siden):

Hvorfor følge henne hvis du ikke har interesse av det hun legger ut? Jeg skjønner ikke meningen med å gå inn på forum og skrive innlegg om hvor meningsløst man syns en influensers innhold er. Det blir for meg mer meningsløst enn fra den som laget innholdet som noen/mange tydeligvis følger. 

Dahlia-prosjektet for eksempel - det liker jeg å følge. Men søvnmønster, pupper, lepper, vipper, bryn, poledance, vondter i hele kroppen osv, det gir meg ikke så mye…. 

• Liker 1
Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

Dahlia-prosjektet for eksempel - det liker jeg å følge. Men søvnmønster, pupper, lepper, vipper, bryn, poledance, vondter i hele kroppen osv, det gir meg ikke så mye…. 

Og mange kjenner seg igjen i livet som småbarnsmor og syns det er greit innhold. Hun er jo ingen ren plante-/hageinfluenser, så naturligvis deler hun mye annet også. 

• Nyttig 2
Skrevet
Littelulla skrev (10 timer siden):

Nei, hun har delt at han var våken, men ingenting om årsak eller hans opplevelse. 

Og ærlig talt, hvor mange får vel ikke høre fra sine foreldre at nattevåk var slitsomt? Det er da ikke noen hemmelighet?

Jeg har fått med meg at du ofte forsvarer Stina, og mener at mye som diskuteres rundt henne er usaklig. Det er jeg enig i. Stina må gjerne fylle lepper, har pole dance stang i huset og mene at hun er sukkerfri. Hun skader vel ingen og det viktigste er vel at hun syns ting er pent og vil gjøre ting på sin måte.

Men å forsvare hvordan hun eksponerer barnet sitt, det klarer jeg ikke å forstå? Hun deler så og si alt, bortsett fra ansikt, syns du det er greit? Hun er også utrolig negativ i måten hun fremstiller sønnen på. Ja, alle kan klage på småbarnslivet, men få klager på den måten hun gjør foran 150k følgere. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Mippiie123 skrev (58 minutter siden):

Jeg har fått med meg at du ofte forsvarer Stina, og mener at mye som diskuteres rundt henne er usaklig. Det er jeg enig i. Stina må gjerne fylle lepper, har pole dance stang i huset og mene at hun er sukkerfri. Hun skader vel ingen og det viktigste er vel at hun syns ting er pent og vil gjøre ting på sin måte.

Men å forsvare hvordan hun eksponerer barnet sitt, det klarer jeg ikke å forstå? Hun deler så og si alt, bortsett fra ansikt, syns du det er greit? Hun er også utrolig negativ i måten hun fremstiller sønnen på. Ja, alle kan klage på småbarnslivet, men få klager på den måten hun gjør foran 150k følgere. 

"Men, dere... Er det ikke helt innafor at hun deler fra sin side av saken framfor sønnen?

Det forundrer meg at det i andre tråder skrikes om at influenserne deler for mye av barnas helse, tanker og opplevelser. Denne dama gjør det motsatte. Hun forteller om sin opplevelde som mor, uten å dumpe ut detaljer om ungen. Er ikke det en god ting, egentlig? Jeg for min del hører mye heller om det enn om detaljer om ungen."

"Jo, men nå blir det klaget på at hun er egoistisk, tenker på seg og ikke sønnen, snakker om sin opplevelse av å bli holdt våken. Og så mases det etter at hun burde hatt fokus på hans opplevelse i stedet. Og det ønsker vi jo ikke. Så i bunn og grunn er det en god ting at hun ikke deler om hva som holdt ham våken og hvordan han har det."

Dette har jeg skrevet om eksponering av barnet. Har du forslag til hvordan jeg kan ordlegge meg så det kommer fram at jeg ikke er for eksponering av barn, når jeg tydeligvis ikke får fram det poenget? Bortsett fra at jeg kunne utdypet at det gjaldt i dette tilfellet da, for ellers deler hun jo en god del. 

Kommentaren du siterte meg i var et svar til noen som mente at det ikke ville være allright for barnet når det vokser opp å få høre at mor syns nattevåk var krevende. Det blir for meg på et nivå hvor man igjen er ute etter å ta noen bare for å ta noen. Det er absolutt mye kritikk å rette mot Stina, og da tenker jeg det er det som er viktig å få fram - uten at det blir druknet trivielle uttalelser som at nattevåk er tøft. 

Så, bare for å ha det klart:

Nei, jeg er ikke for eksponering.

Kommentaren du siterte meg i gjaldt kun uttalelsen om "Stakkars barnet som får høre at mor syns nattevåk er slitsomt".

Når det kommer til mennesker, også Stina, er jeg mer enn snittet opptatt av årsaken til adferden. At det er mye adferd ved Stina mange reagerer på kan jeg forstå, men mye konflikt oppstår når man har fokus på ulike ting: årsak og adferd. 

Så kan mange mene jeg "forsvarer Stina". Både ja og nei. Jeg syns det blir mye tom kritikk og mangel på å kunne se en situasjon/sak/adferd fra ulike perspektiver. Det handler ikke om Stina i seg selv, men det å være mennesker med ulike måter å leve, fungere og trives på. 

Endret av Littelulla
  • Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)

Overrasket over at man kan ha inntekt når man ikke produserer noe som helst? Jeg følger ikke mange influensere, men det er likevel umulig å ikke komme over diverse når man skroller på telefonen. Jeg har et inntrykk av at andre influensere har en viss form for "progresjon" i hva de serverer offentligheten. I hvert fall en nisje eller "mening". F.eks Schak (skriver jeg det riktig?), som virker som en dyktig frisør, og presenterer følgere med noe annet enn personligheten til en stein. 

Beklager, men føler visse yrkesgrupper har liten verdi i forhold til inntekt (les; influensere)... Andre mennesker står opp, drar på jobb, står på - hver eneste dag - og likevel sliter med å betale regninger. 

Endret av Carrot123
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Må jo hatt liten selvtillit som ung og fått lite oppmerksomhet hu der... eller bare higen etter ekstremt eller sjukt (som hun ville sagt) mye oppmerksomhet bestandig. Sånn som hun har miksa og triksa med utseende fra topp til under puppa i så ung alder er jo bare trist! Selfier hun tar hver dag i speilet,flikking med håret,poledancing osv osv. Alt kommer jo av usikkerhet og oppmerksomhetsøken. Lukrativt for lommeboka fordi snap er oppfunnet og betaler,men hvem hadde hun vært uten det? 

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Igår jobba Stina seg gjennom en hau med mailer og gjorde regnskap som hun ikke rekker fordi hun pleier og produsere innhold til oss. 

Er det spam hun rydder i da? Hun har jo ingen samarbeid utenom disse genser’ene. Og innholdet hun gir oss er frokost, innimellom lunsj, rydding og litt blomster. Dette er jo ikke og produsere innhold, det er jo livet andre gjør utenom jobben sin🥴 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Mener hun oppriktig at 6,5 time søvn er lite? Om det er såå lite,burde hun prøve å legge seg litt før. Merkelig nok så funker det😅

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Katinkalille skrev (34 minutter siden):

Mener hun oppriktig at 6,5 time søvn er lite? Om det er såå lite,burde hun prøve å legge seg litt før. Merkelig nok så funker det😅

Ungen legger seg 19:30 (har hun sagt) og sovner fort. Hun legger seg 23-24 og er dritstolt over å legge seg tidlig. 
Jeg legger meg før barna mine da foråsirresånn 

• Nyttig 3
Gjest Harubrus
Skrevet
Love2017juni skrev (6 timer siden):

Igår jobba Stina seg gjennom en hau med mailer og gjorde regnskap som hun ikke rekker fordi hun pleier og produsere innhold til oss. 

Er det spam hun rydder i da? Hun har jo ingen samarbeid utenom disse genser’ene. Og innholdet hun gir oss er frokost, innimellom lunsj, rydding og litt blomster. Dette er jo ikke og produsere innhold, det er jo livet andre gjør utenom jobben sin🥴 

En haug med mailer eller gikk det litt for mye tid på KG?🤭

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (På 22.3.2026 den 11.34):

Ser ikke havet pga tåket... Den sumpen der er vel et stykke fra å kunne kalles hav🤪

IMG_7233.jpeg

IMG_7232.jpeg

Bor hun i en sump?

• Nyttig 2
Skrevet
Cami9 skrev (På 29.3.2026 den 22.50):

Har hun begynte med dahliaen nå? Nei, klarer ikke å følge henne fordet. Hvis du ikke gjør det allerede så ville jeg fulgt arendahlia på instagram 😄

Skrevet
Margit777 skrev (7 minutter siden):

Har hun begynte med dahliaen nå? Nei, klarer ikke å følge henne fordet. Hvis du ikke gjør det allerede så ville jeg fulgt arendahlia på instagram 😄

Takk! Da skal jeg gjøre det💛

Skrevet
Margit777 skrev (3 timer siden):

Bor hun i en sump?

Nei hun bor veldig nær det man ofte kaller en fjord, feks Sandefjordsfjorden

• Liker 3
Skrevet
Trulsa skrev (9 timer siden):

Nei hun bor veldig nær det man ofte kaller en fjord, feks Sandefjordsfjorden

Så så myraktig ut.

• Nyttig 2
Skrevet
Margit777 skrev (13 timer siden):

Bor hun i en sump?

Nei,ikke i,VED! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...