Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

Jepp.... det er faktisk litt sjukt... 

Stakkars unge

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Love2017juni skrev (På 20.3.2026 den 11.38):

Igår kjente hun feberen komme tilbake. I dag har hun vært feberfri i mange dager.. 😂IMG_9568.jpeg.19f738f1f6a2620cbded3ab9e79e143d.jpeg

lite tips Stina.. La vertfall historien gå ut før du prøver og dikte opp en ny sannhet 😂

Er det ikke et kvarter siden hun skrapa sammen trumfbonus og pantelapper og casha ut bilen og nå skal den på den årlige servicen? Tida går jaggu fort i Sandefjord om da’n!

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

• Nyttig 1
Skrevet

Ser ikke havet pga tåket... Den sumpen der er vel et stykke fra å kunne kalles hav🤪

IMG_7233.jpeg

IMG_7232.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Katinkalille skrev (12 minutter siden):

Ser ikke havet pga tåket... Den sumpen der er vel et stykke fra å kunne kalles hav🤪

IMG_7233.jpeg

IMG_7232.jpeg

Jeg vil påstå å si sjøen ikke er veldig langt unna der, ser ut som ett par hundre meter, og det du kaller sump er vel bare en avstikker av sjøen 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Mtp at dette er et drone bilde så vil jeg ikke kalle det HAVutsikt det dem har.

IMG_7235.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Mei88 skrev (3 timer siden):

Jeg vil påstå å si sjøen ikke er veldig langt unna der, ser ut som ett par hundre meter, og det du kaller sump er vel bare en avstikker av sjøen 

Sjøen er relativt nærme ja, men den lille sumpen nedenfor huset deres er langt fra et attraktivt strandområde. Så ja, de bor per definisjon sjønært, men praktisk er de ganske langt unna attraktive strandområder. 

Med tanke på at Sandefjord er en kystby er det ikke spektakulært å bo i nærheten av vann. Men de aller fleste boliger i Sandefjord, som bor like «nær» sjøen som disse to, har betydelig høyere verdi, og en faktisk mulighet for å spasere ned i badekåpe for å ta et bad. 

Men altså, hva skal man egentlig med saltvann og strand når man har 17 plastbasseng liggende og slenge? 🤷🏼‍♀️Rike og velstående mennesker vil heller vake i basseng fra Biltema enn fra en privat strand eller brygge🫶🏼

Plast4lyfe burde det stått på den porten 👌🏼

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (På 19.3.2026 den 21.08):

Jeg er faktisk imponert over de som får det til, skal sies. Venninna mi og trener poledance og Fyttikatta for en hard trening 

Det er nå en ting. Ville ikke akkurat øvd i stuen uansett men det er nå meg. 

• Liker 5
Skrevet
Poly skrev (18 minutter siden):

Det er nå en ting. Ville ikke akkurat øvd i stuen uansett men det er nå meg. 

Det syns jeg heller ikke er så rart. Venninna mi har også stang i stua til å øve. Er jo som å ha en tredemølle eller sykkel. Jeg ville dog ikke bretta ut på snap at jeg gjorde det, men det er jo det hun tjener på da

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Love2017juni skrev (På 20.3.2026 den 11.38):

Igår kjente hun feberen komme tilbake. I dag har hun vært feberfri i mange dager.. 😂IMG_9568.jpeg.19f738f1f6a2620cbded3ab9e79e143d.jpeg

lite tips Stina.. La vertfall historien gå ut før du prøver og dikte opp en ny sannhet 😂

Jeg bare må sitere meg selv og legge til denne; IMG_9597.thumb.jpeg.09c8b68166a1a32d5fb92a888c33d6f0.jpeg

Om man lyver så er det ofte vanskelig og holde kontroll gitt🤭

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Love2017juni skrev (1 time siden):

Jeg bare må sitere meg selv og legge til denne; IMG_9597.thumb.jpeg.09c8b68166a1a32d5fb92a888c33d6f0.jpeg

Om man lyver så er det ofte vanskelig og holde kontroll gitt🤭

Husker ikke om hun har hatt feber? I alle dager.... hu har jo ranta i månedsvis om hvor sjuk hu har vært, med SJUKT HØY feber... 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
anonym23445566 skrev (9 timer siden):

https://stina.blogg.no/strikkeoppskrift-softis-genser.html

https://www.strikkia.no/stinas-spraglegenser-strikkia-x-stina-bakken-sr0002-sf.html

Snakk om a... hadde aldri betalt over 1300 kr for en oppskrift med garn som jeg kan få gratis på bloggen. Pluss kjøpt det samme garnet på rusta 🤣🤣 sånn som hun har brukt 🤣🤣 blir for dumt! 

Ser i kommentarfeltet at hun svarer at hun ikke bruker genser med høy hals pga 3 nakkeskader... ? jeg har da vitterlig sett henne med høy hals? Og skjerf og alt mulig? Hvorfor kan hun ikke bruke høy hals pga nakkeskader? Eller er det fordi hun ikke klarer å strikke hals...?

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
Palmemor skrev (46 minutter siden):

Ser i kommentarfeltet at hun svarer at hun ikke bruker genser med høy hals pga 3 nakkeskader... ? jeg har da vitterlig sett henne med høy hals? Og skjerf og alt mulig? Hvorfor kan hun ikke bruke høy hals pga nakkeskader? Eller er det fordi hun ikke klarer å strikke hals...?

Omg....pga nakkeskade kan hun ikke ha høy hals🫣 

• Liker 4
Skrevet
Palmemor skrev (52 minutter siden):

Kan ikke ha høy hals på klær, da vises ikke girlsa vettu. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
tausen skrev (8 minutter siden):

Omg....pga nakkeskade kan hun ikke ha høy hals🫣 

Hun er jo delulu?! Farmora mi har gått med nakkekrage halve livet mitt pga x-antall operasjoner i nakken og ryggen. Går alltid med høy hals. Tror liksom ikke noe på henne når DET skal være årsaken... Dessuten hadde hun vel også på høy hals den ene dagen hun skulle fortelle at moren til PF døde (evt for å ikke flashe boobs i en tragisk setting)

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg er nakkeoperert og kan heller ikke ha høy hals 🫣, men for min del tror jeg bare det er noe som sitter i hodet mitt 😅

Noe som derimot er absolutt forbudt er å stå på hodet!

Bare google hodestående med nakkeskade! 

Å strikke med tjukke pinner er også helt krise, da det blir veldig mye bevegelse i armer/skuldre i forhold til strikk på tynnere pinner.

Puppene er vel ikke vits å nevne engang...det sier seg selv at de er belastende 🥴

Nervene ut til armene springer ut fra nakken, så jeg er imponert over at hun klarer å dra seg opp på pole-stangen uten å kjenne på noe 👏👏👏

• Liker 2
  • Nyttig 19
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Whaaat?🙈 Kan ikke ha høy hals pga nakkeskade? Snåleste jeg har hørt på lenge😂

• Liker 3
Skrevet (endret)
Oline5 skrev (59 minutter siden):

Jeg er nakkeoperert og kan heller ikke ha høy hals 🫣, men for min del tror jeg bare det er noe som sitter i hodet mitt 😅

Noe som derimot er absolutt forbudt er å stå på hodet!

Bare google hodestående med nakkeskade! 

Å strikke med tjukke pinner er også helt krise, da det blir veldig mye bevegelse i armer/skuldre i forhold til strikk på tynnere pinner.

Puppene er vel ikke vits å nevne engang...det sier seg selv at de er belastende 🥴

Nervene ut til armene springer ut fra nakken, så jeg er imponert over at hun klarer å dra seg opp på pole-stangen uten å kjenne på noe 👏👏👏

Nå må vi ikke glemme at når det kommer til Stina så har absolutt alt andre definisjoner enn for andre. Tungt hode = alvorlig migrene, blodtrykksfall = mer eller mindre halvveis til begravelse, tilsnakk imf. at hunden gjør fra seg = blind vold, sukker regnes ikke som sukker når det passer for henne, rusle opp en bakketopp = topptur, sjøgløtt = strandeiendom, enebolig med rotter i veggene = herskapelig villa. I could go on, and on.

Hun er selve definisjonen på at man ikke må sulle rundt hjemme i sin egen boble uten impulser fra omverdenen. Det er faktisk ordentlig skadelig. Og når man «skjermer» seg fra nyheter på toppen av det hele blir det total togkrasj. 

Endret av Ina89
  • Liker 4
  • Nyttig 18
Skrevet
anonym23445566 skrev (12 timer siden):

https://stina.blogg.no/strikkeoppskrift-softis-genser.html

https://www.strikkia.no/stinas-spraglegenser-strikkia-x-stina-bakken-sr0002-sf.html

Snakk om a... hadde aldri betalt over 1300 kr for en oppskrift med garn som jeg kan få gratis på bloggen. Pluss kjøpt det samme garnet på rusta 🤣🤣 sånn som hun har brukt 🤣🤣 blir for dumt! 

På strikkia betaler man jo i hovedsak for garnet. Viking er ikke billig garn.
Men jeg er jo enig. Spent på om selve oppskriften er forbedret, for den oppskriften som står på bloggen var skrevet dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...