Katinkalille Skrevet 28. mars #20241 Skrevet 28. mars Snuppeline... ScreenRecording_03-28-2026 19-51-09_1.mov
Palmemor Skrevet 28. mars #20242 Skrevet 28. mars Katinkalille skrev (1 time siden): Snuppeline... ScreenRecording_03-28-2026 19-51-09_1.mov Seriøst? 5
Katinkalille Skrevet 28. mars #20243 Skrevet 28. mars Palmemor skrev (32 minutter siden): Seriøst? Sexy poledanser🫠
Palmemor Skrevet 28. mars #20244 Skrevet 28. mars Katinkalille skrev (18 minutter siden): Sexy poledanser🫠 Jeg er i utgangspunktet for poledance som sport og anerkjenner det som god trening, men det der var tacky på ett nytt nivå 14 1
Littelulla Skrevet 28. mars #20245 Skrevet 28. mars (endret) Palmemor skrev (48 minutter siden): Jeg er i utgangspunktet for poledance som sport og anerkjenner det som god trening, men det der var tacky på ett nytt nivå Den der skal til og med jeg si meg enig i. Det var litt vemmelig, rett og slett. Edit: må arrestere meg selv litt, for å komme med en uttalelse uten å begrunne. Årsaken til at jeg syns det blir vemmelig er for at handlingen gjør at poledansen går fra å vise fram styrke, smidighet og dans som noe vakkert med en egenverdi, til noe vulgært som speiler kvinnekroppen som et sexsymbol. I poledans syns jeg det er et fint skille mellom vakkert og seksuelt, og det skillet ble passert nå. Det syns jeg ikke egner seg i en kanal som også viser familieliv - uten å gå dypere inn på det. Endret 28. mars av Littelulla 6 3
Trueout Skrevet 29. mars #20246 Skrevet 29. mars Katinkalille skrev (13 timer siden): Snuppeline... ScreenRecording_03-28-2026 19-51-09_1.mov Fy f... så kleint🙈 4
Love2017juni Skrevet 29. mars #20247 Skrevet 29. mars (endret) Katinkalille skrev (15 timer siden): Snuppeline... ScreenRecording_03-28-2026 19-51-09_1.mov Jeg måtte faktisk gi henne klikk og se om dette var redigert med AI eller noe. Men neida, småbarnsmoren gjør faktisk dette! Jeg hadde aldri turt og vise meg i barnehagen igjen🫣 Det er ER så lavmål og tacky at jeg faktisk er sjokkert. 🥴 Endret 29. mars av Love2017juni 4 14
AnnaLovise Skrevet 29. mars #20248 Skrevet 29. mars Katinkalille skrev (15 timer siden): Snuppeline... ScreenRecording_03-28-2026 19-51-09_1.mov Oisann..... Stina, du må trene litt mer styrke og holdning på den stanga før du slenger deg rundt som en potetsekk med tunga hengende ut... Not cute. Not empowering. Alyssa McKay kan vise deg! Herregud, så flaut...... 1 13
Love2017juni Skrevet 29. mars #20249 Skrevet 29. mars Barnet tvang henne til og være våken i natt og hun var så trøtt at hun holdt nesten på og svime av, og huden kjentes så ubehagelig ut at man får lyst og «klø av seg hele huden». Så Per Fredrik måtte såklart redde prinsessa når barnet våknet slik at hun fikk sove videre. ellers så viser hun frem klokka som viser legggetid/våkentid; men ikke i dag? Anyways. 🤭🤭 8 3
Lili-S Skrevet 29. mars #20250 Skrevet 29. mars Hvordan klarer hun å hele tiden få et så rotete hus? Ser jo ut som om lynet har slått ned omtrent hver dag… Og ikke skyld på ungen. Klær og drit ligger slengt absolutt over alt! Ryddevideoer på repeat… 8 2
Palmemor Skrevet 29. mars #20251 Skrevet 29. mars Lili-S skrev (4 minutter siden): Hvordan klarer hun å hele tiden få et så rotete hus? Ser jo ut som om lynet har slått ned omtrent hver dag… Og ikke skyld på ungen. Klær og drit ligger slengt absolutt over alt! Ryddevideoer på repeat… Fordi hun slenger ting fra seg der hun står. Hele tiden. 2 4
Eggedoris Skrevet 29. mars #20252 Skrevet 29. mars Love2017juni skrev (4 minutter siden): Barnet tvang henne til og være våken i natt og hun var så trøtt at hun holdt nesten på og svime av, og huden kjentes så ubehagelig ut at man får lyst og «klø av seg hele huden». Så Per Fredrik måtte såklart redde prinsessa når barnet våknet slik at hun fikk sove videre. ellers så viser hun frem klokka som viser legggetid/våkentid; men ikke i dag? Anyways. 🤭🤭 Lillegutt blir garantert enebarn 😅 11
Trueout Skrevet 29. mars #20253 Skrevet 29. mars (endret) De skjønner iallefall ikke hvor priviligerte de faktisk er🙄 De fleste andre foreldre må faktisk opp tidlig på mårra'n å dra på jobb, uansett om ungen har vært våken hele natta eller ikke. De to der går jo bare hjemme, men syter og klager over den søvnen hele tiden. Håper de holder seg til å få kun ett barn! Endret 29. mars av Trueout 13 1
Palmemor Skrevet 29. mars #20254 Skrevet 29. mars Hun sier hun bruker litt «hjelp oppi her» så det ikke går nedover, når hun snakker om nakkeskade…? Så Botox i panna hjelper på nakken? Da vet jeg jo hva jeg må til med 4 1
CMHuser Skrevet 29. mars #20255 Skrevet 29. mars Jeg har ikke fulgt Stina på lenge, så jeg håper noen her kan svare meg 😊 Har barnet begynt i barnehage? Jeg minns de valgte å ikke gjøre det, men det kan være en stund siden nå 😅 1
Palmemor Skrevet 29. mars #20256 Skrevet 29. mars CMHuser skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke fulgt Stina på lenge, så jeg håper noen her kan svare meg 😊 Har barnet begynt i barnehage? Jeg minns de valgte å ikke gjøre det, men det kan være en stund siden nå 😅 Ja han har begynt nå 👌
Cami9 Skrevet 29. mars #20257 Skrevet 29. mars Love2017juni skrev (2 timer siden): Barnet tvang henne til og være våken i natt og hun var så trøtt at hun holdt nesten på og svime av, og huden kjentes så ubehagelig ut at man får lyst og «klø av seg hele huden». Så Per Fredrik måtte såklart redde prinsessa når barnet våknet slik at hun fikk sove videre. ellers så viser hun frem klokka som viser legggetid/våkentid; men ikke i dag? Anyways. 🤭🤭 Ja det var en lang klageparade om hvorfor HENNES natt hadde vært dårlig - ikke et pip om at der er sønnen som ikke får sove det er synd på… Hun er så ego at det er til å spy av! 1 9
Cami9 Skrevet 29. mars #20258 Skrevet 29. mars Lili-S skrev (2 timer siden): Hvordan klarer hun å hele tiden få et så rotete hus? Ser jo ut som om lynet har slått ned omtrent hver dag… Og ikke skyld på ungen. Klær og drit ligger slengt absolutt over alt! Ryddevideoer på repeat… Og griseskittent😳 Får helt spasmer 1 5
Ina89 Skrevet 29. mars #20259 Skrevet 29. mars (endret) Palmemor skrev (33 minutter siden): Hun sier hun bruker litt «hjelp oppi her» så det ikke går nedover, når hun snakker om nakkeskade…? Så Botox i panna hjelper på nakken? Da vet jeg jo hva jeg må til med Jeg har nakkeskade og botox både i pannen og i nakken/skuldre. Botoxen har null effekt på nakkeskaden 😭✌🏼 Endret 29. mars av Ina89 1
Klink Skrevet 29. mars #20260 Skrevet 29. mars Cami9 skrev (Akkurat nå): Ja det var en lang klageparade om hvorfor HENNES natt hadde vært dårlig - ikke et pip om at der er sønnen som ikke får sove det er synd på… Hun er så ego at det er til å spy av! I alle dager, med mindre sønnen gråter og er helt fra seg er det vel ikke synd på han om han ikke er trøtt. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå