Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Oline5 skrev (1 time siden):

Jeg er nakkeoperert og kan heller ikke ha høy hals 🫣, men for min del tror jeg bare det er noe som sitter i hodet mitt 😅

Noe som derimot er absolutt forbudt er å stå på hodet!

Bare google hodestående med nakkeskade! 

Å strikke med tjukke pinner er også helt krise, da det blir veldig mye bevegelse i armer/skuldre i forhold til strikk på tynnere pinner.

Puppene er vel ikke vits å nevne engang...det sier seg selv at de er belastende 🥴

Nervene ut til armene springer ut fra nakken, så jeg er imponert over at hun klarer å dra seg opp på pole-stangen uten å kjenne på noe 👏👏👏

Bare av nysgjerrighet; hvorfor kan du ikke ha høy hals?😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmemor skrev (9 minutter siden):

Bare av nysgjerrighet; hvorfor kan du ikke ha høy hals?😁

Egentlig har jeg vel aldri likt det 😅, men etter operasjonen føler jeg meg "kvalt" av det...men som sagt, det sitter bare i hodet.

Mer problematisk er alt som henger på skuldrene eller rundt halsen, sånn som vesker/bager, tunge smykker, og til og med bunaden min 😥

• Liker 1
Skrevet
Oline5 skrev (4 timer siden):

Egentlig har jeg vel aldri likt det 😅, men etter operasjonen føler jeg meg "kvalt" av det...men som sagt, det sitter bare i hodet.

Mer problematisk er alt som henger på skuldrene eller rundt halsen, sånn som vesker/bager, tunge smykker, og til og med bunaden min 😥

Ja da skjønner jeg. Er ikke superfan av alle typer høy hals selv. Mistenker Stina ikke bruker det pga 💫girlsa💫, men skylder på nakken 🤭

• Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (5 minutter siden):

Ja da skjønner jeg. Er ikke superfan av alle typer høy hals selv. Mistenker Stina ikke bruker det pga 💫girlsa💫, men skylder på nakken 🤭

Det må jo være en unnskyldning,  er vel ikke smertefullt for nakken med høy hals🫣

Skrevet

I 2019 blir hun altså utsatt for «blind vold» og ender opp med nakkeskade. En nakkeskade som gjør at hun blir helt invalidisert og attpåtil ikke kan bruke høyhalset genser (sitert fra bloggen i 2023)

men i 2021 kunne hun det for da hadde hun ikke nakkeskader? Eller var det fordi hun da hadde mindre pupper?

IMG_6748.png

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
tausen skrev (1 minutt siden):

Det må jo være en unnskyldning,  er vel ikke smertefullt for nakken med høy hals🫣

Klart det er 🤭

Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Klart det er 🤭

Snakk om å burde få skolepengene tilbake,  er jo 14 i hodet ho der...

• Nyttig 3
Skrevet

Var virkelig lunsjen i dag så avansert og spesiell at den trengte 9 forskjellige bilder?! Holdt ikke med ett bilde liksom? 🤭

• Liker 5
Skrevet (endret)
Palmemor skrev (4 timer siden):

I 2019 blir hun altså utsatt for «blind vold» og ender opp med nakkeskade. En nakkeskade som gjør at hun blir helt invalidisert og attpåtil ikke kan bruke høyhalset genser (sitert fra bloggen i 2023)

men i 2021 kunne hun det for da hadde hun ikke nakkeskader? Eller var det fordi hun da hadde mindre pupper?

IMG_6748.png

Må bare presisere litt …🤭 i 2019 fikk hun «nakkeskade» nr 3. 🫣

Endret av Zenhouse
Skrevet
Zenhouse skrev (9 minutter siden):

Må bare presisere litt …🤭 i 2019 fikk hun «nakkeskade» nr 3. 🫣

Irettesettelse mottatt 🤭 og etter det har hun fylt på girlsa én gang? To gang? For hun har operert minst to ganger. Det kan hun ikke komme unna 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Katinkalille skrev (På 22.3.2026 den 11.34):

Ser ikke havet pga tåket... Den sumpen der er vel et stykke fra å kunne kalles hav🤪

IMG_7233.jpeg

IMG_7232.jpeg

Så Color Line ferja de ser som går til Strömstad går over en sump? 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (41 minutter siden):

Så Color Line ferja de ser som går til Strömstad går over en sump? 🤣

Kan opplyse deg om at ferja går langt utenfor den sumpen som diskuteres her ✌🏼 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Ina89 skrev (1 time siden):

Kan opplyse deg om at ferja går langt utenfor den sumpen som diskuteres her ✌🏼 

At hun ikke bor på en formidabel strandeiendom er vi jo alle enige om, men hun har sjøutsikt 🤭

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (På 24.3.2026 den 8.26):

Ser i kommentarfeltet at hun svarer at hun ikke bruker genser med høy hals pga 3 nakkeskader... ? jeg har da vitterlig sett henne med høy hals? Og skjerf og alt mulig? Hvorfor kan hun ikke bruke høy hals pga nakkeskader? Eller er det fordi hun ikke klarer å strikke hals...?

De med nakkeskade går ofte med nakkekrage, så høy hals går selvsagt bra. Men ikke om man er veldig var på hvordan klær føles på kroppen, men da snakker vi om andre diagnoser og ikke skade i nakken.

• Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor logger hun av hele tiden i lange perioder? Syns hun aldri er på mer?

Skrevet
Blåttvann skrev (25 minutter siden):

De med nakkeskade går ofte med nakkekrage, så høy hals går selvsagt bra. Men ikke om man er veldig var på hvordan klær føles på kroppen, men da snakker vi om andre diagnoser og ikke skade i nakken.

Just presis

Skrevet
Natalie91 skrev (25 minutter siden):

Hvorfor logger hun av hele tiden i lange perioder? Syns hun aldri er på mer?

Sjukt slitsomt med barn, må vite

• Liker 4
Skrevet
Blåttvann skrev (1 time siden):

Man kan ha quirks og "rare ideer" uten at det er en diagnose.

Idag blir jo alt sykeligjort..

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

At hun ikke bor på en formidabel strandeiendom er vi jo alle enige om, men hun har sjøutsikt 🤭

Selvsagt viktigst at man er fornøyd selv, så om hun mener hun bor i en herskapelig villa med attraktive sjøområder tilgrensende egen eiendom så må hun jo gjerne mene det. Definisjonen til de fleste andre derimot … 🥹🌸

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Man kan ha quirks og "rare ideer" uten at det er en diagnose.

Idag blir jo alt sykeligjort..

Er jo en helhet her som blir godt dokumentert daglig.

• Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...