Littelulla Skrevet 3 timer siden #20281 Skrevet 3 timer siden Cami9 skrev (34 minutter siden): Men hvorfor er det interessant å høre om ei dame i 30 årene sitt søvnmønster? Det gjør vel ikke dagen verken din eller min😂 Hvorfor følge henne hvis du ikke har interesse av det hun legger ut? Jeg skjønner ikke meningen med å gå inn på forum og skrive innlegg om hvor meningsløst man syns en influensers innhold er. Det blir for meg mer meningsløst enn fra den som laget innholdet som noen/mange tydeligvis følger.
Palmemor Skrevet 3 timer siden #20282 Skrevet 3 timer siden Littelulla skrev (6 minutter siden): Poengene jeg siktet til var kommentarene om hennes egoisme og manglende fokus på sønnen. Ah, da misforsto jeg
Littelulla Skrevet 3 timer siden #20283 Skrevet 3 timer siden Palmemor skrev (5 minutter siden): Ah, da misforsto jeg Det skjønner jeg - jeg var utydelig.
Cami9 Skrevet 2 timer siden #20284 Skrevet 2 timer siden Littelulla skrev (50 minutter siden): Hvorfor følge henne hvis du ikke har interesse av det hun legger ut? Jeg skjønner ikke meningen med å gå inn på forum og skrive innlegg om hvor meningsløst man syns en influensers innhold er. Det blir for meg mer meningsløst enn fra den som laget innholdet som noen/mange tydeligvis følger. Dahlia-prosjektet for eksempel - det liker jeg å følge. Men søvnmønster, pupper, lepper, vipper, bryn, poledance, vondter i hele kroppen osv, det gir meg ikke så mye….
Katinkalille Skrevet 2 timer siden #20285 Skrevet 2 timer siden Men hvis man er så forbanna sliten,at man holder på å svime av,av å sove litt lite,ÉN natt,og at man i tillegg har lyst til å klø av seg huden pga det,da er man jaggu skjør!! Det neket der hadde daua om hun hadde prøvd seg 2 dager i det virkelige liv! Etter en halv dag hadde hun stått med en fot i grava!! 3
Littelulla Skrevet 59 minutter siden #20286 Skrevet 59 minutter siden Cami9 skrev (1 time siden): Dahlia-prosjektet for eksempel - det liker jeg å følge. Men søvnmønster, pupper, lepper, vipper, bryn, poledance, vondter i hele kroppen osv, det gir meg ikke så mye…. Og mange kjenner seg igjen i livet som småbarnsmor og syns det er greit innhold. Hun er jo ingen ren plante-/hageinfluenser, så naturligvis deler hun mye annet også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå