Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cami9 skrev (34 minutter siden):

Men hvorfor er det interessant å høre om ei dame i 30 årene sitt søvnmønster? Det gjør vel ikke dagen verken din eller min😂

Hvorfor følge henne hvis du ikke har interesse av det hun legger ut? Jeg skjønner ikke meningen med å gå inn på forum og skrive innlegg om hvor meningsløst man syns en influensers innhold er. Det blir for meg mer meningsløst enn fra den som laget innholdet som noen/mange tydeligvis følger. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Littelulla skrev (6 minutter siden):

Poengene jeg siktet til var kommentarene om hennes egoisme og manglende fokus på sønnen. 

Ah, da misforsto jeg 

Skrevet
Palmemor skrev (5 minutter siden):

Ah, da misforsto jeg 

Det skjønner jeg - jeg var utydelig. 

Skrevet
Littelulla skrev (50 minutter siden):

Hvorfor følge henne hvis du ikke har interesse av det hun legger ut? Jeg skjønner ikke meningen med å gå inn på forum og skrive innlegg om hvor meningsløst man syns en influensers innhold er. Det blir for meg mer meningsløst enn fra den som laget innholdet som noen/mange tydeligvis følger. 

Dahlia-prosjektet for eksempel - det liker jeg å følge. Men søvnmønster, pupper, lepper, vipper, bryn, poledance, vondter i hele kroppen osv, det gir meg ikke så mye…. 

Skrevet

Men hvis man er så forbanna sliten,at man holder på å svime av,av å sove litt lite,ÉN natt,og at man i tillegg har lyst til å klø av seg huden pga det,da er man jaggu skjør!! Det neket der hadde daua om hun hadde prøvd seg 2 dager i det virkelige liv! Etter en halv dag hadde hun stått med en fot i grava!! 

• Liker 3
Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

Dahlia-prosjektet for eksempel - det liker jeg å følge. Men søvnmønster, pupper, lepper, vipper, bryn, poledance, vondter i hele kroppen osv, det gir meg ikke så mye…. 

Og mange kjenner seg igjen i livet som småbarnsmor og syns det er greit innhold. Hun er jo ingen ren plante-/hageinfluenser, så naturligvis deler hun mye annet også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...