Dojakitty Skrevet 7. april 2024 #3081 Del Skrevet 7. april 2024 Klink skrev (11 timer siden): Skjønner litt kritikken på sillikonbryst da det kan gjøre ryggsmerter og sikkert nakkeskader verre. Syns ikke hun skal kritiseres for å bli gravid. Hun har en mann til å hjelpe henne , hun kan bruke bæresele, vogn inne, og så videre. Eller så må mannen hennes ta over og eller gjøre de tingene hun ikke klarer. Det ordner seg og er stygt å kritisere henne for akkurat det. Tror du det er lettere for en med nakkeskade å bære i bæresele når man ikke engang kan skifte på senga? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7. april 2024 #3082 Del Skrevet 7. april 2024 Roe skrev (9 timer siden): Tja, kan jo tenkes at han bare kjenner dama si og hennes begrensninger bedre enn en gjeng på internett... Synes forøvrig han virker som en veldig fin og snill kar jeg. Såklart. Han er kjempesnill. Men vil det si at man skal utnytte det? 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 7. april 2024 #3083 Del Skrevet 7. april 2024 Justlooking skrev (8 timer siden): Det sies hun ble uføretrygdet av den heavy depresjonen hun hadde for noen år siden. Men kanskje det heller var nakkeskadene? Hun skrev en del om depresjonene på bloggen men det gikk også mange måneder hun ikke orket skrive noe .. Gikk vel litt i bølger på bloggen på den tiden. Men så kom hun sterkt tilbake på hageprosjektene sine 😊 Hun er vel ikke uføretrygdet? Dette er vel avkreftet her flere ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. april 2024 #3084 Del Skrevet 7. april 2024 Dojakitty skrev (20 minutter siden): Tror du det er lettere for en med nakkeskade å bære i bæresele når man ikke engang kan skifte på senga? Men altså det var bare et forslag til hjelpemidler! Har Stina fremdeles ikke lagt ut noe på snapstory? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. april 2024 #3085 Del Skrevet 7. april 2024 NiceOrNothing skrev (9 timer siden): Tenker at det er galskap å sette et barn til verden hvis man ikke kan bære noe som helst . En baby evnt lite barn blir jo båret hit og dit døgnet rundt . Opp og utav seng , opp og utav stol , stellebord . Bære bilstol , vogn og utstyr . Men han er jo fullstendig klar over hennes begrensninger , å vet vel at det blir han som må ta seg av barnet . Folk i rullestol får barn til og med. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7. april 2024 #3086 Del Skrevet 7. april 2024 Klink skrev (3 minutter siden): Men altså det var bare et forslag til hjelpemidler! Har Stina fremdeles ikke lagt ut noe på snapstory? Hun er vel for dårlig. Kommer nok en forklaring senere idag. Lik den hun har gitt tidligere 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 7. april 2024 #3087 Del Skrevet 7. april 2024 Klink skrev (2 timer siden): Folk i rullestol får barn til og med. Men det er er ikke sagt at det er lurt. Ei venninne av meg har en mor som sitter i rullestol. Venninna mi ble fort voksen, for å si det sånn, i tillegg til å være «assistenten» til mor. Men nå er det jo såklart stor forskjell på en nakkeskade og en rullestolbruker. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet 7. april 2024 #3088 Del Skrevet 7. april 2024 Synes det er litt morro at 1-2mnd i en ivf reise er slitsomt for henne. Går inn i mitt 3 år uten noe resultat og har ikke klaget en dag. Vært både overstimulert og innlagt på sykehus samt operert grunnet for mye medikamenter. 2 mnd er ingenting. Men vi er vel forskjellige som mennesker og noen tåler mye mer motgang enn andre:). Glad muligheten er der så klager ikke over en sjangse som gir mulighet for å få et barn. Uten ivf hadde man ikke hatt er alternativ. Se gleden i trøttheten og kvalmen for til syvende og sist kunne man sittet uten mulighet til barn i det hele tatt!! 6 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7. april 2024 #3089 Del Skrevet 7. april 2024 Ivfreisen skrev (2 timer siden): Synes det er litt morro at 1-2mnd i en ivf reise er slitsomt for henne. Går inn i mitt 3 år uten noe resultat og har ikke klaget en dag. Vært både overstimulert og innlagt på sykehus samt operert grunnet for mye medikamenter. 2 mnd er ingenting. Men vi er vel forskjellige som mennesker og noen tåler mye mer motgang enn andre:). Glad muligheten er der så klager ikke over en sjangse som gir mulighet for å få et barn. Uten ivf hadde man ikke hatt er alternativ. Se gleden i trøttheten og kvalmen for til syvende og sist kunne man sittet uten mulighet til barn i det hele tatt!! Du spør godt. Har lenge satt spørsmål til denne klagingen hennes men får bare til svar at man må tåle at hun klager 🫠 Veldig spesielt. Like spesielt som å servere bryst i monitor i ukas gravidoppdatering 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 7. april 2024 #3090 Del Skrevet 7. april 2024 Ivfreisen skrev (2 timer siden): Synes det er litt morro at 1-2mnd i en ivf reise er slitsomt for henne. Går inn i mitt 3 år uten noe resultat og har ikke klaget en dag. Vært både overstimulert og innlagt på sykehus samt operert grunnet for mye medikamenter. 2 mnd er ingenting. Men vi er vel forskjellige som mennesker og noen tåler mye mer motgang enn andre:). Glad muligheten er der så klager ikke over en sjangse som gir mulighet for å få et barn. Uten ivf hadde man ikke hatt er alternativ. Se gleden i trøttheten og kvalmen for til syvende og sist kunne man sittet uten mulighet til barn i det hele tatt!! Jobbet med en som lyktes med ivf i slutten av 30 årene. Da hadde hun og mannen prøvd i mange år. Hun slet med sin diagnose som gjorde det vanskelig. Tror hun hadde en lett svangerskap, hvis jeg ikke husker helt feil. Hun var omtrent aldri vekk fra jobb. Slet sikkert med noe, men hun hadde ikke de verste symptomene. Var ekstremt takknemlig, men livssituasjone til stina og ekskollegaen er som de er fra forskjellige planeter. Stina tror universitetet senterer rundt henne, som de fleste bloggere. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 7. april 2024 #3091 Del Skrevet 7. april 2024 Det var litt for mye pupper på utstilling i dag må jeg si 🤔 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 7. april 2024 #3092 Del Skrevet 7. april 2024 Tough cookie skrev (35 minutter siden): Det var litt for mye pupper på utstilling i dag må jeg si 🤔 Og hva så? Redd for pupp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 7. april 2024 #3093 Del Skrevet 7. april 2024 Sunfl0wer skrev (16 minutter siden): Og hva så? Redd for pupp? Syns du er et fint fokus med tanke på veldig unge følgere? Det er jo ekstrem kroppsfiksering. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest afrodite83 Skrevet 7. april 2024 #3094 Del Skrevet 7. april 2024 Har hun silikon i leppene også eller er det filteret hun bruker? Litt av en utringa topp får man si ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 7. april 2024 #3095 Del Skrevet 7. april 2024 Sunfl0wer skrev (28 minutter siden): Og hva så? Redd for pupp? Fine pupper altså, men ser litt rart ut av en gravid dame på over 30 å sitte med hele «meieriet» ute i beste sendetid.. sikkert bare det. Men for all del 🤷♀️😂 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7. april 2024 #3096 Del Skrevet 7. april 2024 Sunfl0wer skrev (32 minutter siden): Og hva så? Redd for pupp? Handler ikke om det. Handler om at hun har et veldig stort fokus om å ikke påvirke unge med sine valg om hva hun har gjort med kroppen sin samtidig som hun serverer det bokstavelig talt på sølvfat i trynene på de som ser. Dette mens hun skal oppdatere om graviditet. Hvor er de som mener at SE seksualiserer ting men når SB gjør det så er det «redd for pupp?» Fortell meg gjerne hva «redd for pupp» har med dette å gjøre 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 7. april 2024 #3097 Del Skrevet 7. april 2024 afrodite83 skrev (7 minutter siden): Har hun silikon i leppene også eller er det filteret hun bruker? Litt av en utringa topp får man si ja..... Hun har fillers i leppene. "Bygd dem opp" over tid. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 7. april 2024 #3098 Del Skrevet 7. april 2024 (endret) Dojakitty skrev (14 minutter siden): Handler ikke om det. Handler om at hun har et veldig stort fokus om å ikke påvirke unge med sine valg om hva hun har gjort med kroppen sin samtidig som hun serverer det bokstavelig talt på sølvfat i trynene på de som ser. Dette mens hun skal oppdatere om graviditet. Hvor er de som mener at SE seksualiserer ting men når SB gjør det så er det «redd for pupp?» Fortell meg gjerne hva «redd for pupp» har med dette å gjøre Også vil hun ikke si rett ut at hun har tatt silikon i brystene FORDI hun ikke vil bidra til kroppspress. Hvor paradoks er ikke det? Alle ser jo at hun har lagt inn. Det hadde vært mye bedre å sagt det rett ut. Hun viser dem jo hele tiden uansett. Eneste hun sier er at hun er langt i fra naturlig. Ja, vi ser det, men hvorfor er det så farlig å si det rett ut? "Ja, jeg har lagt inn silikon i brystene mine" Må ikke si hvor mye såklart, men hele tankegangen er så barnslig. Hva er vitsen? Hun er jo ærlig angående restylane i leppene. Jeg er ikke i mot noe av dette, men de kan være ærlig om det veldig åpenbare. Endret 7. april 2024 av Sannhetsøkende 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 7. april 2024 #3099 Del Skrevet 7. april 2024 Sannhetsøkende skrev (1 time siden): Jobbet med en som lyktes med ivf i slutten av 30 årene. Da hadde hun og mannen prøvd i mange år. Hun slet med sin diagnose som gjorde det vanskelig. Tror hun hadde en lett svangerskap, hvis jeg ikke husker helt feil. Hun var omtrent aldri vekk fra jobb. Slet sikkert med noe, men hun hadde ikke de verste symptomene. Var ekstremt takknemlig, men livssituasjone til stina og ekskollegaen er som de er fra forskjellige planeter. Stina tror universitetet senterer rundt henne, som de fleste bloggere. Hvorfir sammenligne? Ingen svangerskap er like! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 7. april 2024 #3100 Del Skrevet 7. april 2024 Orly skrev (6 minutter siden): Hvorfir sammenligne? Ingen svangerskap er like! Hvor sammenligner jeg? Går det ikke an å nevne på en pen måte hvordan det gikk med en som endelig fikk det til etter mange år, uten at du skal bli krenket? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå